Hank Voight

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Hank Voight

Re: Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Ross Sullivan kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 7:17 pm
Niin, jos suosittelet Hankoa kesävierailuun = et ole käynyt Hangossa, koska matkaoppaissa suositellaan Hankoa nimenomaan kesäkaupunkina.

Raija-Liisa on eittämättä palstan terävin kynä.
Eikä ole ainoa. Tuo toinen Stadin kingi on ihan yhtä terävä.

New Yorkin suhteen tuo ajankohta on vielä tarkempaa kuin Hangon. Ekan kerran olin nuorempana kesällä, juhannuksen aikaan. Ja oli pienimuotoinen shokki, kun lentokentän ovesta ulos astuessa tuntui, että olisi törmännyt johonkin kuumaan ja kosteaan seinään.

Sen jälkeen otinkin selvää, että koska kannattaa käydä. Mut kai mun nyt pitäisi edelleen olla sitä mieltä, että kesäkuu on paras. Olisi täysin väärä mielipide, mut olisipa takuulla aivan omani.

Uskomatonta paskaa kyllä. Sitäpaitsi, onko ylipäätään missään käyminen minkään sortin kehumisen aihe? En mä keksi, ellei kuukäyntiä lasketa. Jaa no Pohjois-Korea ehkä.

Mä olen muuten ollut Venäjälläkin joku parikymmentä kertaa. Ei paljoa tarvinnut LonelyPlanetia katsella!
Hank Voight

Ainiin muuten, Venäjän tullin toiminnasta ois hauskaa kerrottavaa. Sai kyllä niillä reissuilla hyvän käsityksen ryssien moraalista.

Kaikki bussilla siellä käyneet varmaan tietävät mistä puhun.
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Paskaa sinä puhut päivästä toiseen. Itse olisin pystynyt helposti kertomaan jos olisin 911 tapahtumissa ollut. Tuo kuvaelmasi kesäkuusta on ihan suoraan samaa tekstiä kuin vuodenajoista New Yorkissa kertovassa linkissä.

Olisin ottanut yhden kuvan 911 paikalta muistoksi.
Viimeksi muokannut Even Steven, Ke Syys 11, 2024 7:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Hank Voight kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 7:37 pm Ainiin muuten, Venäjän tullin toiminnasta ois hauskaa kerrottavaa. Sai kyllä niillä reissuilla hyvän käsityksen ryssien moraalista.

Niin, se on jännää, että Raija-Liisa jaksaa aina ylpeillä stadilaisuudellaan, mutta pitää ihan mahdottomana, että joku on nähnyt maailmaa. Tosin stadilaisuutensa on hyvin todennäköisesti keksittyä höpinää.
Mitä te dorkat dorkailette?
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Ross Sullivan kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 7:51 pm
Hank Voight kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 7:37 pm Ainiin muuten, Venäjän tullin toiminnasta ois hauskaa kerrottavaa. Sai kyllä niillä reissuilla hyvän käsityksen ryssien moraalista.

Niin, se on jännää, että Raija-Liisa jaksaa aina ylpeillä stadilaisuudellaan, mutta pitää ihan mahdottomana, että joku on nähnyt maailmaa. Tosin stadilaisuutensa on hyvin todennäköisesti keksittyä höpinää.
No Raija-Ljudmila asuu Närpiössä ja on käärmeissään kun saa aina turpaan käydessään Ypäjällä. Ja muutenkin saa aina turpaansa. Kovin on katkeroitunut tapaus.

Ai niin joo: blaa blaa blaa (tirsk)
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
Even Steven

Vai stadimaisuus? Tulit sitten kaikilla.
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Even Steven kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 7:55 pm Vai stadimaisuus? Tulit sitten kaikilla.
Blaa blaa blaa
Mitä te dorkat dorkailette?
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Even Steven kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 7:55 pm Tulit sitten kaikilla.
Sano: blaa blaa blaa
niin oot mä, Ross, Korpisoturi, Hank, Ronnie ja ketä meitä on.^^
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
Even Steven

Case Closed.

Kostia ja Rossia kiinnostaa molempia eniten Kirkkonummen kolmoissurma. Sattumaa.
Kuten myös Quorthonia ja JesseHamesia Järvenpään sarjamurhaaja.
Hank Voight

No mua ei kiinnosta kumpikaan vittujakaan. Mut oliko niin, että mä oon ainoastaan Ronald? Noi muut ovat oma ryhmänsä?
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Ross Sullivan kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 7:17 pm eittämättä
Korpisoturi kirjoitti: La Syys 07, 2024 2:31 pm eittämättä
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Even Steven

RL11/6 kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 8:20 pm
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 8:12 pm
Korpisoturi kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 8:00 pm On teillä. Itselleni asia on merkityksetön. Lisään multinikkilistaanne Ari-Pekan.
Peräti niin merkityksetön, ettet uskalla kirjoittaa Rossin kanssa samaan aikaan täällä.
Korpisoturi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

RL11/6 kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 8:20 pm
Eittämättä Blexi on eittämisten pääviljelijä.

Kuten jo todettua, niin olen Blexi. Jos tilastoja analysoidaan, niin asia on eittämätön. Meillä on tasan samat kiinnostuksen kohteet.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

E…ttämitä?
Hank Voight

Siis sä olet myös Blexi? Jos olet, niin mun pitää lisätä sekin omien nimimerkkien joukkoon.

Eli siis mä:

- Hank
- Soturi
- Kosti
- Ronald
- Blexi
- Ross
- damfin

Muitakin kai on vielä tarkastelussa, mutta nuo on niin sanotusti varmistetut tapaukset. Todisteet vielä "hiukan" kortilla, mutta kyllä mä luotan niitä vielä löytyvän. On nuo Stadin kingit niin teräviä.

Siis...tuossa oli toinen stadilainen copypastennut kahdelta käyttäjältä sanan "eittämättä", joka siis toimii vankkana todisteena?

Herättäkää mut. Tää ei voi olla totta.
Vastaa Viestiin