Jokainen aikuinen ihminenhän tajuaa, että ihmisten tapaaminen kapakoissa on ihan normaali juttu, eikä siihen käytännössä koskaan liity mitään "housuunkusemis-aspektia". En tiedä olitko paikalla oikeasti, enkä ole kiinnostunut vääntämään turhaan asiasta, jossa totuuden tietää vain sinä itse. Voin ihan rehellisesti sanoa, ettei mulla ole aavistustakaan oletko JesseHamesin maalailema teininörtti-tuplanikki, vaiko ihan normaali aikuinen ihminen. Foorumin perustella on näyttöä molempiin. Ehkä se selvinnee joskus, jos tavataan.Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 9:18 pmKuitenkin idean äiti kusi housuunsa kahdesti, kun olisi pitänyt tulla paikalleQuorthon kirjoitti: Ti Elo 27, 2024 7:27 am Tässä nähdään perimmäisin syy siihen, miksi virkistyspäivät oli hyvä idea. Ne ketkä uskaltaa tulla paikalle, ei varmaan ainakaan julkisella paikalla ole kokoaikaa huutamassa "painu vittuun homo perkele transu apina kuka sua kaipaa saatana jumalauta separi perkele perunakellarin mörkö mutsis nussija".
Lupaan tarjota Seilorissa kaljan sille, joka huutaa tuon kovaan ääneen sisätiloissa.![]()
Osa vielä osti sen ensimmäisen selityksen, vaikka olihan se ihan selvää, että uskallusta ei ole
Olen viikonlopun reissussa, tuli muuta. Olisin ilmoittanut siitä kyllä tänne, mutta unohdin koko jutun. Varmaan saadaan edelleen järjestymään jossain välissä, sähän olet paikkakuntalainenkin, niin ei ole iso vaiva.
Mulla on muutenkin ollut tämä viimeinen 1.5kk vähän tavallista hektisempää perheenjäsenen sairauden takia. Sen edellisen päivän jouduin skippaamaan ihan puhtaasti sen takia. Ei tässä mitään selityksiä tarvitse keksiä, muahan tämä varmaan eniten kiinnosti. En ole viime viikkoina paljoa tänne kirjoitellut muutenkaan, kun kaikki itseä kiinnostavat topikit polkee totaalisesti paikallaan. Se edesauttoi unohtamista. Pitäis keksiä itse joku uusi ufoteoria taas. Heh.