Bodom-osion virkistyspäivät @ Amigo no.1 Helsinki, 12.10.2024, klo 21 alkaen
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Bodom-osion virkistyspäivät @ Amigo no.1 Helsinki, 12.10.2024, klo 21 alkaen
Eiköhän tavata Konalassa lokakuussa? Tiedän jo muutaman henkilön, jotka ovat tulossa.
Ne ketkä uskaltavat tulla paikalle, ei varmaan ainakaan julkisella paikalla ole kokoaikaa kertomassa vahvistusharhoista.
Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalle!
Ne ketkä uskaltavat tulla paikalle, ei varmaan ainakaan julkisella paikalla ole kokoaikaa kertomassa vahvistusharhoista.
Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalle!
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Re: Bodom-osion virkistyspäivät @ Amigo no.1 Helsinki, 12.10.2024, klo 21 alkaen
Ne, jotka tulee paikan päälle, niin ohjeistus on:
Addun verkkarit ja pilotti pukeutumiskoodina. Minä pukeuden pinkkiin merimiesasuun, jonka olen saanut Viking Linen merikapteenilta, joka osti sen New Yorkista ennakkoon.
Paikan päälle tulee näillä näkymin yksi proffa, proviisori ja kansanedustaja. Kaikki tuttujani vuosien takaa.
Addun verkkarit ja pilotti pukeutumiskoodina. Minä pukeuden pinkkiin merimiesasuun, jonka olen saanut Viking Linen merikapteenilta, joka osti sen New Yorkista ennakkoon.
Paikan päälle tulee näillä näkymin yksi proffa, proviisori ja kansanedustaja. Kaikki tuttujani vuosien takaa.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Re: Bodom-osion virkistyspäivät @ Amigo no.1 Helsinki, 12.10.2024, klo 21 alkaen
Heh, luin otsikon ja mietin jo onko Bodom-osio innostunut myös järjestämään jotain. Sitten näin kirjoittaneen nikin. 
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Turhaan muuten yrität heittää ideaa vitsiksi, se toteutuu kyllä.
Tosin se että niin yrität tehdä, vihjaa ettet itse tule paikalla olemaan.
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Tää on niin toteutumassa! Pinkissä merimiesasussa hoilataan juomalauluja!Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 4:48 pm Heh, luin otsikon ja mietin jo onko Bodom-osio innostunut myös järjestämään jotain. Sitten näin kirjoittaneen nikin.![]()
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Kerran olisin ollut tulossa. Sinä et ole ollut menossa kertaakaan, vaikka olet kuukausia uhonnutQuorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 4:50 pm Turhaan muuten yrität heittää ideaa vitsiksi, se toteutuu kyllä.![]()
Ok, hyvä tietää. Ehkä siis lopulta tuletkin. Olen ollut, usko jo.Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 7:37 pmKerran olisin ollut tulossa. Sinä et ole ollut menossa kertaakaan, vaikka olet kuukausia uhonnutQuorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 4:50 pm Turhaan muuten yrität heittää ideaa vitsiksi, se toteutuu kyllä.![]()
Tosin se että niin yrität tehdä, vihjaa ettet itse tule paikalla olemaan.![]()
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Eli paikalle on tulossa ainakin:
Rossi/Perhokalastaja
Hassu-Jaana
Raija-Liisa
Pleksit-Veritas
Hänkki
Hampparihahmo
Heiskanen
Nuuskamuikkunen
Muistakaa Addun verkkarit ja toppatakki. Raija-Liisa saa tulla kesämekossa. Minä pukeuden pinkkiin merimiesasuun, jonka olen saanut Viking Linen merikapteenilta, joka osti sen New Yorkista ennakkoon.
Ohjelma:
Klo 21: tervetuliaismalja (jumapliut!)
Klo 21.02:30: yhteislaulua: Erika!
Klo 21.06: Pleksit-Veritas: Perunakellaristinen mutta relativistinen kvalitatiivinen tutkimus Bodomista: Nissen kaljatarinat
21:17: Hassu-Jaana: Uusimmat Windos-95:llä tehdyt ristiintaulukot ja vahvistusharhat
21:27: Nuuskamuikkusen silmäkuvat: katsaus Nissen silmiin
21:50: Raija-Liisa: mielisairaalakertomukset 2000-luvun alun suomalaisessa internet-kontekstissa
22.00: Rossi: Siljan merikapteenin kertomuksia Taiwanista
22.15: hampparihahmo: mäkkitarinoita
22.34: bilistä
23:00: Virallinen ohjelma päättyy
03:00: Jatkot Blexin perunakellarissa
Rossi/Perhokalastaja
Hassu-Jaana
Raija-Liisa
Pleksit-Veritas
Hänkki
Hampparihahmo
Heiskanen
Nuuskamuikkunen
Muistakaa Addun verkkarit ja toppatakki. Raija-Liisa saa tulla kesämekossa. Minä pukeuden pinkkiin merimiesasuun, jonka olen saanut Viking Linen merikapteenilta, joka osti sen New Yorkista ennakkoon.
Ohjelma:
Klo 21: tervetuliaismalja (jumapliut!)
Klo 21.02:30: yhteislaulua: Erika!
Klo 21.06: Pleksit-Veritas: Perunakellaristinen mutta relativistinen kvalitatiivinen tutkimus Bodomista: Nissen kaljatarinat
21:17: Hassu-Jaana: Uusimmat Windos-95:llä tehdyt ristiintaulukot ja vahvistusharhat
21:27: Nuuskamuikkusen silmäkuvat: katsaus Nissen silmiin
21:50: Raija-Liisa: mielisairaalakertomukset 2000-luvun alun suomalaisessa internet-kontekstissa
22.00: Rossi: Siljan merikapteenin kertomuksia Taiwanista
22.15: hampparihahmo: mäkkitarinoita
22.34: bilistä
23:00: Virallinen ohjelma päättyy
03:00: Jatkot Blexin perunakellarissa
- Ross Sullivan
- James Bond (David Niven)
Voin osallistua
Näköjään merikapteeni on tehnyt vaikutuksen. En osaa pitää merikapteenia niin harvinaisena ja hienona ammattina.
Näköjään merikapteeni on tehnyt vaikutuksen. En osaa pitää merikapteenia niin harvinaisena ja hienona ammattina.
Mitä te dorkat dorkailette?
Hieno idea, juttu on vielä ihan ratkaistavissa jos tutkijoita viisaammat asiaan perehtyneet salapoliisit kokoontuu!
- Ross Sullivan
Ainakin Espoon käräjäoikeutta viisaammat.MikaK kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 10:03 pm Hieno idea, juttu on vielä ihan ratkaistavissa jos tutkijoita viisaammat asiaan perehtyneet salapoliisit kokoontuu!
- Ross Sullivan
Mukana tässäkin, jos järjestyy.
En tiedä mistä nämä merikapteenijutut oikein lähtivät, mutta itse tunnen/tiedän merikapteenin juurikin sieltä Rauman koulusta, joka kauppaa tori.fissä vanhoja hiihtomonojaan ja C-kasetteja. Tyyliin femmalla. Ei siinä, hyvähän se on hankkiutua eroon turhasta.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:21 pm Voin osallistua![]()
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
- Ross Sullivan
Matkustalaivoilta katoaa jengiä. Minfossa johtavien asiantuntijoiden mukaan laivoilla riehuu sarjamurhaaja tai vähintään joka toinen on heitetty laidan yli.Quorthon kirjoitti: Ma Syys 23, 2024 12:10 pmEn tiedä mistä nämä merikapteenijutut oikein lähtivät, mutta itse tunnen/tiedän merikapteenin juurikin sieltä Rauman koulusta, joka kauppaa tori.fissä vanhoja hiihtomonojaan ja C-kasetteja. Tyyliin femmalla. Ei siinä, hyvähän se on hankkiutua eroon turhasta.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:21 pm Voin osallistua![]()
Näköjään merikapteeni on tehnyt vaikutuksen. En osaa pitää merikapteenia niin harvinaisena ja hienona ammattina.![]()
Toin keskustelussa esiin, että näin ei olisi. Merikapteenituttuni mukaan ihmiset perseilevät kannella kännissä yllättävän paljon (kuseksivat kaiteelta mereen ja kiipeilevät rakenteissa), mikä selittää suurimman osan tippumisista. Sitten osaa tekee itsarin hyppäämällä.
Joo, huomattavasti todennäköisempää. Olin Viking Linellä pari viikkoa sitten. Ei ole meno muuttunut juurikaan 20 vuodessa. Kunnon sikapaatti oli edelleen. Noilla viinakertoimilla kyllä jonkinlainen action on taattua.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 23, 2024 12:37 pmMatkustalaivoilta katoaa jengiä. Minfossa johtavien asiantuntijoiden mukaan laivoilla riehuu sarjamurhaaja tai vähintään joka toinen on heitetty laidan yli.Quorthon kirjoitti: Ma Syys 23, 2024 12:10 pmEn tiedä mistä nämä merikapteenijutut oikein lähtivät, mutta itse tunnen/tiedän merikapteenin juurikin sieltä Rauman koulusta, joka kauppaa tori.fissä vanhoja hiihtomonojaan ja C-kasetteja. Tyyliin femmalla. Ei siinä, hyvähän se on hankkiutua eroon turhasta.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:21 pm Voin osallistua![]()
Näköjään merikapteeni on tehnyt vaikutuksen. En osaa pitää merikapteenia niin harvinaisena ja hienona ammattina.![]()
Toin keskustelussa esiin, että näin ei olisi. Merikapteenituttuni mukaan ihmiset perseilevät kannella kännissä yllättävän paljon (kuseksivat kaiteelta mereen ja kiipeilevät rakenteissa), mikä selittää suurimman osan tippumisista. Sitten osaa tekee itsarin hyppäämällä.
Mun merimiestutut on töissä rahtilaivoilla ja nauraa ajatukselle risteilyaluksella työskentelemisestä. Kuulemma henkilökunta dokaa itsensä hengiltä ajan kanssa, ilmapiiri on kuin maailmanlopun edellä.
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser