Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Korpisoturi
Perry Mason

Re: Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 5:44 pm Mun mielestä Korpis/Ross jauhaa tästä tahallaan Kirkkonummi-ketjun puolella, koska haluaa että jengi ajattelisi että on fuulaa, eikä tulisi paikalle. Mikä kertoo paljon siitä, aikoiko itse ikinä edes tulla. Ilmeisesti tää JesseHames on hänen suhteensa oikeassa, vaikka onkin vienyt tutkimuksensa asiasta turhankin pitkälle.
Sinä olet joku vähän vähemmän älykäs pikkupoika, joka uhoaa kuukausitolkulla, että kohta on live-tapaaminen. Sitten kaksi kertaa jänistät kuin pikkupupu ja luulet vielä jonkun olevan niin dorka, että ei tajua mistä kyse :mrgreen:

Kaverisi ihan varmasti myös unohtivat tapahtuman.
Viimeksi muokannut Korpisoturi, Su Syys 15, 2024 7:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Korpisoturi
Perry Mason

Re: Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024

Quorthon kirjoitti: Ti Elo 27, 2024 4:11 pm
Myrskyluodon Maija kirjoitti: Ti Elo 27, 2024 3:32 pm
Quorthon kirjoitti: Ti Elo 27, 2024 7:27 am Tässä nähdään perimmäisin syy siihen, miksi virkistyspäivät oli hyvä idea. Ne ketkä uskaltaa tulla paikalle, ei varmaan ainakaan julkisella paikalla ole kokoaikaa huutamassa "painu vittuun homo perkele transu apina kuka sua kaipaa saatana jumalauta separi perkele perunakellarin mörkö mutsis nussija".

Lupaan tarjota Seilorissa kaljan sille, joka huutaa tuon kovaan ääneen sisätiloissa.
No aivan varmasti on ollut ideana hyvä, sepä tässä harmittaakin kun näkeehän tuon, että jollekin tuo on vain osa trollausta tuhlata aikaasi ilmoittautumalla monessa persoonassa saapuvaksi. 100% varma asia kuitenkin ettei ole tulossa paikalle.
Ehkä, mutta voi tuon testata kuitenkin. Tiedän, että pari muuta on ainakin oikeasti tulossa. Eli jotain siitä kuitenkin tulee.
Äsken kusihousu-kurttu väitti, että kaverit oli tulossa vaan ekaan tapaamiseen 24.8, mutta eivät sen jälkeen. Lainaamani viesti on 27.8.

Olet kusihousu-kurttu palstan noloimpia kusettajia!
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

En jaksa enää jankata tästä aiheesta, se on paitsi lapsellista, myös tässä tapauksessa täysin hyödytöntä. Sulla on omat kuvitelmasi asiasta, jotka eivät muutu. Tai sitten yrität tarkoituksella saada ihmiset uskomaan tuohon. Oli kummin vain, tästä inttämisestä ei hyötyä ole. Ihmettelen miten jaksat raivota viestitolkulla tuota samaa, koska ei sen pitäisi olla kenenkään etu, että täällä väitellään pää punaisena siitä kuka on kusihousu ja kuka ei. Koita mennä vähän eteenpäin. Ymmärrän jos olet pettynyt ettei tämä ole vielä toteutunut, mutta asiaa ei kannata suurennella älyttömyyksiin asti. Kyseessä on vain nettifoorumimiitti.

Jokainen voi tulla Sailor Maryyn 5.10 klo 15 tsekkaamaan onko siellä silloin möötte. Jos sellaiseen haluaa osallistua, kannattaa tulla. Jos joku on autolla liikkeellä, voitais samalla ajella Volsiin. Jos ei, niin sinne menee bussejakin.

Loogisesti ajatellen, ei ole järkeä väittää tätä pötypuheeksi, koska en hyötyisi tällaisesta huijauksesta yhtään mitään. Ja kuten sanoin, olen huomattavasti kiinnostuneempi juttelemaan tapauksesta face-to-face, kuin arvailemaan foorumilla että kuka on tosissaan ja kuka ei.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Quorthon
Adrian Monk

Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 7:28 pm
Quorthon kirjoitti: Ti Elo 27, 2024 4:11 pm
Myrskyluodon Maija kirjoitti: Ti Elo 27, 2024 3:32 pm

No aivan varmasti on ollut ideana hyvä, sepä tässä harmittaakin kun näkeehän tuon, että jollekin tuo on vain osa trollausta tuhlata aikaasi ilmoittautumalla monessa persoonassa saapuvaksi. 100% varma asia kuitenkin ettei ole tulossa paikalle.
Ehkä, mutta voi tuon testata kuitenkin. Tiedän, että pari muuta on ainakin oikeasti tulossa. Eli jotain siitä kuitenkin tulee.
Äsken kusihousu-kurttu väitti, että kaverit oli tulossa vaan ekaan tapaamiseen 24.8, mutta eivät sen jälkeen. Lainaamani viesti on 27.8.

Olet kusihousu-kurttu palstan noloimpia kusettajia!
Miksi oletat, että tuossa olisi kyse kusetuksesta? Kuten huomaat, en ole kirjoitellut tänne paljoa viime viikkoina eikä nämä asiat ole hirveästi olleet mielen päällä. Se on totuus, näin se nyt vaan välillä menee. Uskoisin, että realisti voi kyllä ymmärtää viesteistäni, että tää homma todella pyritään toteuttamaan. Luotan täysin siihen, että jokainen joka oikeasti haluaa tulla tuollaiseen miittiin, tajuaa että olen tosissani. Laitetaan toi 5.10 tapahtumaan eikä tuhlata aikaa paskanjauhamiseen. Sopisko sulle tämmönen järjestely? Jos olet tolkun mies, niin luulisi sopivan?

Vaikka kyse olisikin siitä, että kirjoitat tahallasi paskaa provosoidaksesi minua vastaamaan ja jatkamaan, se on silti täysin tarpeetonta ja typerää.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Quorthon
Adrian Monk

perhokalastaja kirjoitti: Su Syys 15, 2024 8:47 pm Itse istun parasta aikaa Sailor Maryssa ja odotan innolla koska pääsen tapaamaan henkilökohtaisesti palstan pahimmat hörhöt. Tätä päivää olen odottanut ja vakaasti uskon että nyt ei ole kyseessä kusetus vaan aivan oikea typeryksien kohtaaminen.

Tarkentakaa nyt vielä se päivämäärä niin lupaan ja vannon että olen paikalla :lol:
5.10 la klo 15.

Ei saa valitettavasti vaihdettua sitä tuohon ketjun otsikkoon.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Korpisoturi
Perry Mason

Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 8:07 pm En jaksa enää jankata tästä aiheesta, se on paitsi lapsellista, myös tässä tapauksessa täysin hyödytöntä. Sulla on omat kuvitelmasi asiasta, jotka eivät muutu. Tai sitten yrität tarkoituksella saada ihmiset uskomaan tuohon. Oli kummin vain, tästä inttämisestä ei hyötyä ole. Ihmettelen miten jaksat raivota viestitolkulla tuota samaa, koska ei sen pitäisi olla kenenkään etu, että täällä väitellään pää punaisena siitä kuka on kusihousu ja kuka ei. Koita mennä vähän eteenpäin. Ymmärrän jos olet pettynyt ettei tämä ole vielä toteutunut, mutta asiaa ei kannata suurennella älyttömyyksiin asti. Kyseessä on vain nettifoorumimiitti.

Jokainen voi tulla Sailor Maryyn 5.10 klo 15 tsekkaamaan onko siellä silloin möötte. Jos sellaiseen haluaa osallistua, kannattaa tulla. Jos joku on autolla liikkeellä, voitais samalla ajella Volsiin. Jos ei, niin sinne menee bussejakin.

Loogisesti ajatellen, ei ole järkeä väittää tätä pötypuheeksi, koska en hyötyisi tällaisesta huijauksesta yhtään mitään. Ja kuten sanoin, olen huomattavasti kiinnostuneempi juttelemaan tapauksesta face-to-face, kuin arvailemaan foorumilla että kuka on tosissaan ja kuka ei.
"koska en hyötyisi tällaisesta huijauksesta yhtään mitään."

Tätä mä ihmettelen, että mikä pointti trollauksessa on? Jokuhan voi olla oikeasti niin tyhmä, että edelleen menee 5.10 paikan päälle. Minäkin olisin mennyt 24.8.Tämä joku voi olla vaikka vähävarainen opiskelija, jolta kusetetaan seutulippurahat.En mä muuten moralisoi. Saa trollata, saa vittuilla, mutta jokin raja on oltava!

En kyllä usko Rossin juttuihinkaan. Yritätte molemmat kusettaa milloin mitäkin.
Quorthon
Adrian Monk

No perustrollauksessa voi olla se pointti, että ne jutut naurattaa itseä tai muita. Mutta tässä ei tosiaan ole mitään sellaista aspektia. Voin vain toistella, että olen sinne tulossa, jos todella haluat miitata niin tule. Jos et, niin ei meidän tartte asiasta enää keskustella.

Jokin raja on oltava, joo. Valitettavasti 24.8 tuleminen ei ollut mahdollista just sen takia, että muu elämä tuli tielle tavalla, joka ei silloin mahdollistanut kännäämistä eri paikkakunnalla. Se nyt vaan oli näin, ei mahda mitään. Sellaista tapahtuu kaikille.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Korpisoturi
Perry Mason

perhokalastaja kirjoitti: Su Syys 15, 2024 8:47 pm Itse istun parasta aikaa Sailor Maryssa ja odotan innolla koska pääsen tapaamaan henkilökohtaisesti palstan pahimmat hörhöt. Tätä päivää olen odottanut ja vakaasti uskon että nyt ei ole kyseessä kusetus vaan aivan oikea typeryksien kohtaaminen.

Tarkentakaa nyt vielä se päivämäärä niin lupaan ja vannon että olen paikalla :lol:
Rossin banni-hahmo? Onko sinullakin valkoinen iPhone? Istutteko siellä Siljan vai viikkarin merikapteenin kanssa?
Viimeksi muokannut Korpisoturi, Su Syys 15, 2024 10:32 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Korpisoturi
Perry Mason

perhokalastaja kirjoitti: Su Syys 15, 2024 8:59 pm
Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 8:54 pm

5.10 la klo 15.

Ei saa valitettavasti vaihdettua sitä tuohon ketjun otsikkoon.
Kiitos ja näkymisiin. :wink:
Oletko Ross istunut siellä eilisestä klo 19 lähtien?
Korpisoturi
Perry Mason

No Rossi ja Kurttu ovat välillä ihan hauskoja trolleja, mutta tämä virkistyspäivätrollaus on jo vanha läppä.
Quorthon
Adrian Monk

Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 10:19 pm No Rossi ja Kurttu ovat välillä ihan hauskoja trolleja, mutta tämä virkistyspäivätrollaus on jo vanha läppä.
Jos uskoisit näin todella, ei sun sitä kahteenkymmeneen kertaan tarvitsisi tänne hokea. Tuo on yritys ajaa ihmiset pois ja provosoida mua.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Korpisoturi
Perry Mason

Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 10:20 pm
Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 10:19 pm No Rossi ja Kurttu ovat välillä ihan hauskoja trolleja, mutta tämä virkistyspäivätrollaus on jo vanha läppä.
Jos uskoisit näin todella, ei sun sitä kahteenkymmeneen kertaan tarvitsisi tänne hokea. Tuo on yritys ajaa ihmiset pois ja provosoida mua.
Miksi minun pitäisi tukea kusetuksiasi? on hienoa, että kusetat hönttejä käyttämään viikonlopusta tunteja pettyäkseen kun ketään ei ole paikalla?

Lyön vetoa, että Perhokalastaja on Rossin (tai sun) perustama nikki.

Ja siis on mennyt maku myös Rossiin. Vittu se missään Kirkkonummella asu. Ne sen kuvaillut Sailorista on suoraan jostain Googlen arvosteluista.

Puolestani saatte trollata. Välillä ihan hauskoja trollauksia, mutta tää Sailori/virkistyspäivätrollaus on typerää.
Quorthon
Adrian Monk

Itse ajattelin, että sun tai Rossin. Jos olette eri henkilö, josta en ole ollenkaan varma. :D

Siis loppupeleissä mulle on ihan sama, menen itse tuonne tuolloin joka tapauksessa. On ollut jo vuosia tarkoitus mennä tsekkaamaan nuo paikat. About siitä asti kun aktivoiduin ketjussa, eli olisko 2021. En kuitenkaan asu kovin kaukana, mutta just sen verran kaukana, että on jäänyt tekemättä vielä. En nimittäin kehtaa sanoa vaimolle, että meen kyttäilemään jotain murhataloja. :mrgreen:

Ross kusetti aiemmin olleensa pokena, joten saatat olla oikeassa ettei asu. Tosin paikkakuntalaisia varmaan kiinnostaa asia keskimäärin enemmän, joten uskoakseni heitä on täällä.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Korpisoturi
Perry Mason

Voi se Espoossa asua tms. Tuntee jonkin verran Kirkkonummea, mutta esim. Upinniemessä palvellut varusmies oppii tuntemaan Kirkkonummea iltalomilla. Ainoa todiste kirkkonummelaisuudesta on, että on kertonut joitain huhuja ennakkoon ketjuun, joita Niemi vahvisti (siis että ovat huhuja alueella). Mutta sehän on voinut opetella sen lähipiirin selvittämällä fasea tai tuntemalla muuta kautta jonkun Veikon sukulaisen.

Tapahtumaanne on osallistumassa sinä, Rossi/Perhokalastaja, mutta lopulta kukaan teistä ei mene paikan päälle.
Quorthon
Adrian Monk

Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 10:55 pm
Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 10:44 pm
Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 10:38 pm

Miksi minun pitäisi tukea kusetuksiasi? on hienoa, että kusetat hönttejä käyttämään viikonlopusta tunteja pettyäkseen kun ketään ei ole paikalla?

Lyön vetoa, että Perhokalastaja on Rossin (tai sun) perustama nikki.

Ja siis on mennyt maku myös Rossiin. Vittu se missään Kirkkonummella asu. Ne sen kuvaillut Sailorista on suoraan jostain Googlen arvosteluista.

Puolestani saatte trollata. Välillä ihan hauskoja trollauksia, mutta tää Sailori/virkistyspäivätrollaus on typerää.
Itse ajattelin, että sun tai Rossin. Jos olette eri henkilö, josta en ole ollenkaan varma. :D

Siis loppupeleissä mulle on ihan sama, menen itse tuonne tuolloin joka tapauksessa. On ollut jo vuosia tarkoitus mennä tsekkaamaan nuo paikat. About siitä asti kun aktivoiduin ketjussa, eli olisko 2021. En kuitenkaan asu kovin kaukana, mutta just sen verran kaukana, että on jäänyt tekemättä vielä. En nimittäin kehtaa sanoa vaimolle, että meen kyttäilemään jotain murhataloja. :mrgreen:

Ross kusetti aiemmin olleensa pokena, joten saatat olla oikeassa ettei asu. Tosin paikkakuntalaisia varmaan kiinnostaa asia keskimäärin enemmän, joten uskoakseni heitä on täällä.
Voi se Espoossa asua tms. Tuntee jonkin verran Kirkkonummea, mutta esim. Upinniemessä palvellut varusmies oppii tuntemaan Kirkkonummea iltalomilla. Ainoa todiste kirkkonummelaisuudesta on, että on kertonut joitain huhuja ennakkoon ketjuun, joita Niemi vahvisti (siis että ovat huhuja alueella). Mutta sehän on voinut opetella sen lähipiirin selvittämällä fasea tai tuntemalla muuta kautta jonkun Veikon sukulaisen.

Tapahtumaanne on osallistumassa sinä, Rossi/Perhokalastaja, mutta lopulta kukaan teistä ei mene paikan päälle.
Ehkä noin. Mä en rehellisesti sanoen tiedä, mitä ajatella Rossista tai susta. Juuri siksi olisi jännää tavata. Epäilen vahvasti, että täällä on nikkejä jotka on ihan totaalisia fooruminörttejä ja pelkää todellisuudessa ajatusta oikeasta tutustumisesta. Mikä on sinänsä turhaa, mutta ehkä ne elää nettimaailmassa.

Sen Veikon sukulaisen Martin se Ross sanoi mulle yksityisviestillä tietävänsä. Ja sit kuullut näitä huhuja Beritin exästä.

Kosti ainakin on ymmärtääkseni tulossa, ja vaikuttaa musta ihan vilpittömältä.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser