Tapon yritys Riihimäen keskustassa 22.9.2024
Re: Tapon yritys Riihimäen keskustassa 22.9.2024
Tekijä on nainen.
- Anti-Bini Laden
- Rico Tubbs
- Viesti:
Janskulta tuli sisäpiiritietoa. Romanit ovat myös ARKKItehtejä joten varmaan samassa duunissa usea.JanitaSlim kirjoitti: Ma Syys 23, 2024 2:06 pmEi romanit yleensä kyllä rautatieasemalla notku, mutta ehkä siinä on sitten vieressä jotain kuppilaa tms.Matti Ja Maija kirjoitti: Ma Syys 23, 2024 12:33 pmNo siellä niitä notkuu kuitenkin ja peltosaari ihan vieressä.JanitaSlim kirjoitti: Ma Syys 23, 2024 12:29 pm Nyt taitaa olla ei romani kyseessä, koska romanit eivät käytä julkisia.
" Paha asettaa tekijän mytologiseen narratiiviin joka on
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Eli epäilykset osuivat oikeaan eikä kyseessä ole tällä kertaa rikosromanit. Vaikka viimeaikoina 9/10 tapauksesta tällä palstalla on rikosromaanien välisiä yhdyntöjä.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
-
viivahattu
- Watson itse
No minulla on sitten varmaan vaan ollut näiden 10 Riksun vuoteni aikana aivan astronomisen luokan mäihä, kun esimerkiksi täällä omalla asuinalueella en ole kertaakaan törmännyt mihinkään narkkeihin tai hampuuseihin kadulla, mutta Peltsissä niitä näkee sataprosenttisella varmuudella jos sinne päin eksyy. Eipä sillä, samat "tämä on ihan normaali lähiö" -lätinät on aina ja joka kerta, kun puhutaan minkä tahansa kaupungin kuppaisimmista alueista.Anom kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 9:20 amSiinä on varsinainen Riksu-tietäjä. Peltosaari ei ole sen kummoisempi paikka elää, kuin mikään muukaan Riksun lähiö. Siellä(kin) on mm. niitä omistusasuntoja ja näin ollen ihan rauhallista seutua asua.viivahattu kirjoitti: Ma Syys 23, 2024 7:56 pm Ihan normaali paikka elää, kunhan pysyy kaukana Peltosaaresta. Esimerkiksi tällä omalla asuinalueellani ei tapahdu koskaan yhtään mitään. Mopopojat joskus rälläävät, siinä se.
Oioin vain väärää mielikuvaasi peltsistä, ei sen kummempaa. Yleensä se mielikuva on juuri heillä, jotka ei siellä paljoa oleskele saati asu.viivahattu kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 12:35 pm No minulla on sitten varmaan vaan ollut näiden 10 Riksun vuoteni aikana aivan astronomisen luokan mäihä, kun esimerkiksi täällä omalla asuinalueella en ole kertaakaan törmännyt mihinkään narkkeihin tai hampuuseihin kadulla, mutta Peltsissä niitä näkee sataprosenttisella varmuudella jos sinne päin eksyy. Eipä sillä, samat "tämä on ihan normaali lähiö" -lätinät on aina ja joka kerta, kun puhutaan minkä tahansa kaupungin kuppaisimmista alueista.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
-
viivahattu
- Watson itse
Ei minun mielikuvani olekaan se, että joka ikinen talo on täynnä narkkiluolia ja etteikö siellä pystyisi kävelemään ilman että tulee puukosta. Selvästi rauhattomampaa siellä kuitenkin on kuin esimerkiksi täällä radan ja keskustan toisella puolella, ja jokainen joka muuta väittää, ei luultavasti ole kokeillut asumista jollakin oikeasti rauhallisella alueella. Niihin pieniin ja vähän isompiinkin häiriöihin ja häiriötekijöihin nimittäin tottuu ja turtuu ajan kanssa.Anom kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 1:07 pmOioin vain väärää mielikuvaasi peltsistä, ei sen kummempaa. Yleensä se mielikuva on juuri heillä, jotka ei siellä paljoa oleskele saati asu.viivahattu kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 12:35 pm No minulla on sitten varmaan vaan ollut näiden 10 Riksun vuoteni aikana aivan astronomisen luokan mäihä, kun esimerkiksi täällä omalla asuinalueella en ole kertaakaan törmännyt mihinkään narkkeihin tai hampuuseihin kadulla, mutta Peltsissä niitä näkee sataprosenttisella varmuudella jos sinne päin eksyy. Eipä sillä, samat "tämä on ihan normaali lähiö" -lätinät on aina ja joka kerta, kun puhutaan minkä tahansa kaupungin kuppaisimmista alueista.![]()
Sanot näin ketjussa, jonka aiheena on tapon yritys keskustassa rautatieaseman läheisyydessä.viivahattu kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 1:19 pm Selvästi rauhattomampaa siellä kuitenkin on kuin esimerkiksi täällä radan ja keskustan toisella puolella
Tähän voi sanoa vastapalloon, että kukaan joka ei ole ikinä asunut alueella, joka on vuosikymmeniä sitten leimattu "rauhattomaksi", ei voi sanoa yhtään mitään sen rauhattomuudesta nykypäivänä.viivahattu kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 1:19 pm, ja jokainen joka muuta väittää, ei luultavasti ole kokeillut asumista jollakin oikeasti rauhallisella alueella. Niihin pieniin ja vähän isompiinkin häiriöihin ja häiriötekijöihin nimittäin tottuu ja turtuu ajan kanssa.
Ei ole kyse siitä, että kaikkeen tottuu ja turtuu, vaan kyse on siitä, että kuvittelemaasi rauhattomuutta ei peltsissä ainakaan omistusasuntoalueella tapahdu. Se alue kattaa karkeasti kolmasosan tai ehkä puolet Peltosaaresta.
Olen myös asunut ydinkeskustassa ja vähän sivummassa keskustasta.
Nyt riittää osaltani OT.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
-
viivahattu
- Watson itse
Kuten olen sanonut, niin ihmettelen suuresti, jos kyseessä ei ole asema-aukion laidassa sulan maan aikana majaansa pitävä hampuusiporukka. Asema-aukiolla ei ketään asu, ja rautatieasemien välitön lähiympäristö on missä tahansa keskimääräistä rauhattomampaa seutua. Missä itse veikkaat niidenkin spurgujen todennäköisemmin asuvan, Peltosaaressa vai Harjukylässä?Anom kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 2:11 pmSanot näin ketjussa, jonka aiheena on tapon yritys keskustassa rautatieaseman läheisyydessä.viivahattu kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 1:19 pm Selvästi rauhattomampaa siellä kuitenkin on kuin esimerkiksi täällä radan ja keskustan toisella puolella![]()
Selvyyden vuoksi, niin mikä on mainitsemasi asema-aukion laita?viivahattu kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 3:03 pm Kuten olen sanonut, niin ihmettelen suuresti, jos kyseessä ei ole asema-aukion laidassa sulan maan aikana majaansa pitävä hampuusiporukka.
Meinaatko, että asemaa vastapäätä 50-100 metriä tien toisella puolella olevat usean sadan tuhannen euron kämpät ovat rauhattomalla alueella?viivahattu kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 3:03 pmAsema-aukiolla ei ketään asu, ja rautatieasemien välitön lähiympäristö on missä tahansa keskimääräistä rauhattomampaa seutua.
-
viivahattu
- Watson itse
No siinä vasta onkin varsinainen Riksu-tietäjä.Anom kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 4:03 pmSelvyyden vuoksi, niin mikä on mainitsemasi asema-aukion laita?viivahattu kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 3:03 pm Kuten olen sanonut, niin ihmettelen suuresti, jos kyseessä ei ole asema-aukion laidassa sulan maan aikana majaansa pitävä hampuusiporukka.
-
Koksukeiju
- Alokas
Onko tekijän tai uhrin iästä mitään tietoa?
-
PaikallaMatti Ja Maija
- Adrian Monk
Kysy Janitalta, Janita tietää kaiken Millan kanssa.
Slava Ukraini! <3
JanitaSlima nauraa joka paikkaan.
Bänniä hänelle.
JanitaSlima nauraa joka paikkaan.
Bänniä hänelle.
Näin arvelinkin ja siksi ihmettelen kommenttiasi, koska siinä ei tosiaankaan istu jatkuvasti päihdeporukkaa. Kun tietämyksesi on tuolla tasolla, niin ei ole järkeä jatkaa keskustelua.viivahattu kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 4:10 pm No siinä vasta onkin varsinainen Riksu-tietäjä.Asemarakennuksen edessä oleva aukio ja sen reunalla, alikulkutunnelin seinän vierustalla olevat penkit. Niillä istuu aivan jatkuvasti päihdeporukkaa sulan maan aikana. En tiedä, että onko kyseessä tämä sakki, mutta "rautatieaseman lähellä" jos jotain tällaista tapahtuu, niin se on välittömästi ensimmäinen ajatus ainakin minulla.
Yksi typerimmistä kommenteista vähään aikaan.viivahattu kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 4:10 pmJa toiseen kysymykseesi vastauksena niin kyllä, rautatieasemien välitön lähiympäristö on aina keskimääräistä rauhattomampaa seutua ihan riippumatta siitä, minkä arvoisia kämppiä ja kiinteistöjä siinä ympärillä on. Helsingin päärautatieaseman ympärillä on aika paljon arvokaampia kiinteistöjä kuin Riihimäen aseman ympärillä, ja siellä vasta rauhatonta onkin.