Lähihoitaja koulutuksen soveltuvuustestit. Vinkkejä!
Lähihoitaja koulutuksen soveltuvuustestit. Vinkkejä!
Ny on nuorenpi likka hakemassa lähihoitaja koululuun ja pitäis saada vinkkejä miten selvitä niistä soveltuvuustesteistä. Mitä niissä kysytään taikka pitää tehdä? Ny neuvoja kehiiin ja pikaisesti. Testit ovat ens keskiviikkona
.
Älä välitä virheistä, sillä olen antanut ne jo anteeksi itselleni.
Juice Leskinen
Juice Leskinen
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Sinne pääsee lähes kuka tahansa mutta matemaattisesta lahjakkuudesta ja paineensietokyvystä ei ole haittaa. Ryhmätyötaidot eduksi.
Siis mulla oli aikoinaan laskutehtäviä, jotain sarjakuvaruutuja piti numeroida tapahtumajärjestykseen (Monttu, puolivalmis talo, asuttu valmis talo...) jonkinlainen essee piti kirjoittaa jaetun aineiston pohjalta ja psykologin haastattelu. Ryhmässä piti ratkaista jonkinlainen pähkinä, olisko ollut ihmisten pelastusjärjestys uppoavasta laivasta...tässä siis mitattiin ryhmätyötaitoja (kuunteleeko muita, mukaileeko, pomottaako ym)
Siis mulla oli aikoinaan laskutehtäviä, jotain sarjakuvaruutuja piti numeroida tapahtumajärjestykseen (Monttu, puolivalmis talo, asuttu valmis talo...) jonkinlainen essee piti kirjoittaa jaetun aineiston pohjalta ja psykologin haastattelu. Ryhmässä piti ratkaista jonkinlainen pähkinä, olisko ollut ihmisten pelastusjärjestys uppoavasta laivasta...tässä siis mitattiin ryhmätyötaitoja (kuunteleeko muita, mukaileeko, pomottaako ym)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
No mutta... koulutuksestahan tässä nyt puhutaan. Kannattaa ottaa ilmainen koulutus Suomesta ja muuttaa sitten Norjaan/Ruotsiin/Englantiin tekemään tupla-triplapalkalla hommia. Siinä kehittyy kielitaitokin!Matula kirjoitti:Haastattelussa tärkeintä on säilyttää maltti, mistään ei tule häkeltyä tai mennä ns. sormi suuhun.
Musteläiskätestiä en ala neuvoa.
Tärkeintä on, että tietää MIKSI hakeutuu alalle, MIKSI haluaa tehdä töitä alipalkatussa paskahommassa.
Sen kun sanoo haastattelijalle niin sisällä ollaan.EuroJR kirjoitti:No mutta... koulutuksestahan tässä nyt puhutaan. Kannattaa ottaa ilmainen koulutus Suomesta ja muuttaa sitten Norjaan/Ruotsiin/Englantiin tekemään tupla-triplapalkalla hommia. Siinä kehittyy kielitaitokin!Matula kirjoitti:Haastattelussa tärkeintä on säilyttää maltti, mistään ei tule häkeltyä tai mennä ns. sormi suuhun.
Musteläiskätestiä en ala neuvoa.
Tärkeintä on, että tietää MIKSI hakeutuu alalle, MIKSI haluaa tehdä töitä alipalkatussa paskahommassa.
Asiaan. ABC:n kuulema juttu ei ole legendaa. Kaverilla kysyttiin mm. alushousujen väriä.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Harvoin kiroilen edes verbaalisesti mutta nyt tuloo: WOI WITTU!!! Mä olin testeissä joskus 2002 syksyllä ja ne oli silloin jo aika hörhöt testit kun ratkottiin esimerkiksi laivasta pelastettavien ihmisten järjestystä (näiden taustat,iät,perhesuhteet ym. tietäen) 5 hengen ryhmissä mut tällaista PASKAA kun ite lähärin työ on kohdallani ollut paskan lapioimista, pakettiauton ajoa, odottelua... mitä yks rautalankajänis siinä tekee...jos sen tekee liikoja kyselemättä niin tulee hyvä työmies/nainen kun ei liikoja mitään palkkoja tai työolosuhteita tule aikanaan kyseenalaistamaan?? TESTOR OY ottaa rahat kouluilta ja veronmaksajat maksaa.... (Tähän ny ei sopivaa hymiötä löytynyt...)lost kirjoitti:Nyt parina vuonna on ainakin pitänyt taitella rautalagasta joku jänis
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Tata EuroJRn ideaa kannatan lampimasti.Itsekin tein niin. Yliopistotutkinto ja sitten tyoskentilin vuosia Suomessa kunnes tulin tanne.EuroJR kirjoitti:No mutta... koulutuksestahan tässä nyt puhutaan. Kannattaa ottaa ilmainen koulutus Suomesta ja muuttaa sitten Norjaan/Ruotsiin/Englantiin tekemään tupla-triplapalkalla hommia. Siinä kehittyy kielitaitokin!
Ei taalla pelkka kielitatio kehity. silla puhuin sujuvaa englantia jo tanne tullessa. Taalla saa hyvan palkan lisaksi hyvaa elamankokemusta.
EDIT: Asuminen on kallista, todella kallista.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher