Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Spede
Nikke Knatterton

Re: Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024

Viesti Kirjoittaja Spede »

Mukavaa iltaa! Täällä duuniputki.
RL11/6
Watson itse

Re: Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Quorthon kirjoitti: La Loka 05, 2024 3:46 pm Yritetään saada Ross paikalle.
Mihin reikään nyt sitä haluat, justiinsahan se oli sun perseessä!

Upea meininki täällä. D. B. Cooperkin tuli juuri aurinkolaseissaan paikalle!
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
RL11/6
Watson itse

Quorthon kirjoitti: Su Heinä 21, 2024 8:32 pm Kattelin että Marystä kävelee haudoille noin 10 minuutissa, ja Ristinollaan sieltä ehkä kolmessa minuutissa. Muitakin paikkoja saa toki ehdottaa.

Perhe on haudattu Rajakummun laajennukseen, alue 11, rivi 4 ja paikka 43.
Ehdotus: mennään letkajenkkaa sinne!? D. B. Cooper ja Michael Penttilä varmistaa peräpään.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

RL11/6 kirjoitti: La Loka 05, 2024 4:04 pm
Quorthon kirjoitti: Su Heinä 21, 2024 8:32 pm Kattelin että Marystä kävelee haudoille noin 10 minuutissa, ja Ristinollaan sieltä ehkä kolmessa minuutissa. Muitakin paikkoja saa toki ehdottaa.

Perhe on haudattu Rajakummun laajennukseen, alue 11, rivi 4 ja paikka 43.
Ehdotus: mennään letkajenkkaa sinne!? D. B. Cooper ja Michael Penttilä varmistaa peräpään.
Heti kun haluat tulla! Me ollaan Maryssä. Mul on paljon tukkaa, Kostilla vähän vähemmän. Molemmilla hienot takit! Sisällä neljän hengen pöydässä. Tervetuloa!
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
RL11/6
Watson itse

Quorthon kirjoitti: La Loka 05, 2024 4:22 pm Molemmilla hienot takit!
Katsoinkin, että spesial-siivous on teille tuttu firma.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Jeba kotimatkalla. Oli kyllä mukava nähdä Quorthon ja jutella Kirkkonummi-keissistä ihan naamatusten. Hiljainen hetki vietettiin myös Rytkösten haudalla heidän muistoaan kunnioittaen. Kiitos hyvästä seurasta Quorthon!
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
Quorthon
Adrian Monk

Kosti kirjoitti: La Loka 05, 2024 7:18 pm Jeba kotimatkalla. Oli kyllä mukava nähdä Quorthon ja jutella Kirkkonummi-keissistä ihan naamatusten. Hiljainen hetki vietettiin myös Rytkösten haudalla heidän muistoaan kunnioittaen. Kiitos hyvästä seurasta Quorthon!
Kiitos samoin Kosti! Ja kun tulit vielä vähän pidemmän matkan päästä. Mietin just, etten juuri nyt edes tajunnut, kerroinko sulle oikean etunimeni kun esittäydyimme. Olin niin hämmentynyt siitä että olitko Kosti, Ross vai mahdollisesti molemmat, vai joku muu. Ja kutsuit mua vaan Kurtuksi. Tosin enhän mäkään nähnyt omaasi kuin vasta henkkareista. :mrgreen:

Haudoilla tosiaan käytiin, se oli omanlaisensa seikkailu josta ei olis kyllä tullut mitään ilman Kirkkonummen hautaussihteeri Maria Castrenin avustavaa sähköpostia. Alue 11 rivi 4 ja paikka 43. Taisimme koluta läpi melkein kaikki muut alueet ennen tuota, alkoi jo melkein usko loppua.

Sailor Mary oli ihan kiva baari, tosin aika ahdas jo tuohon aikaan.

Tiedän että Ross tulee nyt vetoamaan niihin aiempiin perumisiin, mutta olen vilpittömän harmissani ettei hän tullut paikalle, jos tosiaan on paikallinen. Parhaamme kyllä yritettiin, että olis tullut. Annoin luottamuksenosoituksena jopa puhelinnumeroni yksityisviestinä.

No, joka tapauksessa oli kiva havaita että ainakin yhden nimimerkin takaa löytyy ihan oikea ja mukava ihminenkin. Volsissa emme ehtineet käydä.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Quorthon kirjoitti: La Loka 05, 2024 7:45 pm No, joka tapauksessa oli kiva havaita että ainakin yhden nimimerkin takaa löytyy ihan oikea ja mukava ihminenkin. Volsissa emme ehtineet käydä.
Tänks! Samoin. Volsiin sitten vaikka ensi kerralla.

Kanssa vähän harmittaa Rossin poissaolo, varmasti olisi ollut ihan asia tyyppi. Ehkä sekin sitten seuraavassa möötessä.

Hyviä skenaarioita ehdittiin käydä Quorthonin kanssa läpi vaikka emme varsinaisesti tapausta ratkaisseetkaan, vielä.

Sailor Mary on tosiaan yllättävän pieni, joskin tunnelmallinen baari. Isommalla jengillä joutus varmaan levittäytymään viereiseen pizzeriaan.
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Quorthon kirjoitti: La Loka 05, 2024 7:45 pm Tiedän että Ross tulee nyt vetoamaan niihin aiempiin perumisiin, mutta olen vilpittömän harmissani ettei hän tullut paikalle, jos tosiaan on paikallinen. Parhaamme kyllä yritettiin, että olis tullut. Annoin luottamuksenosoituksena jopa puhelinnumeroni yksityisviestinä.
Voi morjens, jos sinä vieläkin kuvittelet tuon hörhön olevan lähelläkään henkisesti tervettä ja tasapainoista ihmistä, jolla on asialliset ja terveet motiivit olla vuorovaikutuksissa muiden ihmisten kanssa. Jos aivan rehellisiä ja suoria ollaan, niin arviointi- ja harkintakykysi on ainakin tämän asian suhteen diplomaattisesti sanottuna kyseenalainen.

Sivupersoona "Ross Sullivan" taisi olla antamassa anaalia yksityisen terveysaseman johtava lääkäri -sivupersoonalleen, jotta saisi tietoonsa lisää varakkaiden henkilöiden asiakaskäyntejä, joita (lainvastaisesti) ei kirjata Kantaan. Silloin ei mihinkään Sailor Maryyn ehditä! "Ei vastalauseita, koirat!"
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Quorthon
Adrian Monk

JasseHames kirjoitti: La Loka 05, 2024 11:56 pm
Quorthon kirjoitti: La Loka 05, 2024 7:45 pm Tiedän että Ross tulee nyt vetoamaan niihin aiempiin perumisiin, mutta olen vilpittömän harmissani ettei hän tullut paikalle, jos tosiaan on paikallinen. Parhaamme kyllä yritettiin, että olis tullut. Annoin luottamuksenosoituksena jopa puhelinnumeroni yksityisviestinä.
Voi morjens, jos sinä vieläkin kuvittelet tuon hörhön olevan lähelläkään henkisesti tervettä ja tasapainoista ihmistä, jolla on asialliset ja terveet motiivit olla vuorovaikutuksissa muiden ihmisten kanssa. Jos aivan rehellisiä ja suoria ollaan, niin arviointi- ja harkintakykysi on ainakin tämän asian suhteen diplomaattisesti sanottuna kyseenalainen.

Sivupersoona "Ross Sullivan" taisi olla antamassa anaalia yksityisen terveysaseman johtava lääkäri -sivupersoonalleen, jotta saisi tietoonsa lisää varakkaiden henkilöiden asiakaskäyntejä, joita (lainvastaisesti) ei kirjata Kantaan. Silloin ei mihinkään Sailor Maryyn ehditä! "Ei vastalauseita, koirat!"
No ei se niin vakavaa ole. Olen minäkin tänne joskus kirjoitellut kaljapäissäni kaikenlaista. Jos joku olisi siltä pohjalta ajatellut, etten voi omata terveitä motiiveja vuorovaikutukseen muiden ihmisten kanssa, olisi se ymmärrettävää, joskaan ei totta. Se on vähän vaikea sanoa mitä sieltä nikin takaa löytyy, siksi en nyt lähde tekemään mitään syväanalyysiä ko. ihmisestä jonkun nettifoorumin perusteella. Meitä on moneen junaan, Kosti ainakin oli ihan asiallinen kaveri tosielämässä.

Ei tässä nyt tarvitse alkaa vittuilemaan ja vääntämään hiekkalaatikkoleikkiä aina joka asiasta. Me nyt vaan yritettiin saada jengiä paikalle miittiin, ja ei saatu. Sellaista sattuu. Olen kyllä valmis yrittämään joskus uudelleenkin, tästä jäi kuitenkin ihan positiivinen kuva, kun edes joku tuli paikalle.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
RL11/6
Watson itse

Minullekin jäi tapaamisesta varsin miellyttävä muisto. Yleensä olen pitänyt Kirkkonummea vähäpätöisten ja kyseenalaisten ihmisten asuinpaikkana. Pidän toki Porkkalanniemestä. Hyvä paikka käydä talvella pilkillä tai muuten vain paistamassa nuotiolla makkaraa. Tapaaminen oli todella upea. Keskustelut mm. Zodiacin kanssa olivat loistavia sekä Michael Penttilän kanssa italian kielellä käydyt mielipiteen vaihdot ihania.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

JasseHames kirjoitti: La Loka 05, 2024 11:56 pm

Erikoista, että Hassu-Jaana ei kuitenkaan itse mennyt paikalle. Kanta-kirjaukset ja anaaliyhdyntä vaikuttaisivat olevan keskiössä aina vaan, vaikka tasapainoista ihmistä tuskin kiinnostaa kuukausitolkulla jankuttaa Kanta-kirjauksista ja analiiyhdynnöistä.
Jos et halua vastalauseita meiltä koirilta, niin turhaan kai sitten mitään meille kirjoittaa.
Mitä te dorkat dorkailette?
Ross Sullivan

Quorthon kirjoitti: La Loka 05, 2024 7:45 pm
Kosti kirjoitti: La Loka 05, 2024 7:18 pm Jeba kotimatkalla. Oli kyllä mukava nähdä Quorthon ja jutella Kirkkonummi-keissistä ihan naamatusten. Hiljainen hetki vietettiin myös Rytkösten haudalla heidän muistoaan kunnioittaen. Kiitos hyvästä seurasta Quorthon!
Kiitos samoin Kosti! Ja kun tulit vielä vähän pidemmän matkan päästä. Mietin just, etten juuri nyt edes tajunnut, kerroinko sulle oikean etunimeni kun esittäydyimme. Olin niin hämmentynyt siitä että olitko Kosti, Ross vai mahdollisesti molemmat, vai joku muu. Ja kutsuit mua vaan Kurtuksi. Tosin enhän mäkään nähnyt omaasi kuin vasta henkkareista. :mrgreen:

Haudoilla tosiaan käytiin, se oli omanlaisensa seikkailu josta ei olis kyllä tullut mitään ilman Kirkkonummen hautaussihteeri Maria Castrenin avustavaa sähköpostia. Alue 11 rivi 4 ja paikka 43. Taisimme koluta läpi melkein kaikki muut alueet ennen tuota, alkoi jo melkein usko loppua.

Sailor Mary oli ihan kiva baari, tosin aika ahdas jo tuohon aikaan.

Tiedän että Ross tulee nyt vetoamaan niihin aiempiin perumisiin, mutta olen vilpittömän harmissani ettei hän tullut paikalle, jos tosiaan on paikallinen. Parhaamme kyllä yritettiin, että olis tullut. Annoin luottamuksenosoituksena jopa puhelinnumeroni yksityisviestinä.

No, joka tapauksessa oli kiva havaita että ainakin yhden nimimerkin takaa löytyy ihan oikea ja mukava ihminenkin. Volsissa emme ehtineet käydä.
Joo, vahvistan että lähetit numeron enkä tosiaan väärinkäytä sitä. Vaikutat (toisin kuin ajattelin) sanojesi mittaiselta tyypiltä. Todellakin "vetoan" siihen, että tapahtuma peruuntui kaksi kertaa/ajattelin viimeisin kerran jälkeen kyseessä olevan vaan läppä. Olen positiviisesti yllättynyt ja myönnän olleeni väärässä. Annan kyllä arvostusta, että tämän toteutitte.

Olet muuten väärässä, jos luulet minun olevan Korpisoturi. En kiellä mahdollista multinikkiä, mutta se ei ole K.
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Tosin sivupersoonahörhöä eniten esti tulemasta yleiselle paikalle naisten läsnäolon mahdollisuus. Kuukautisista sauhuavat sekopääidiootit tietenkin tosielämässä pelkäävät kuollakseen naissukupuolen edustajia, joita oletettavasti Sailor Maryssäkin tuolloin oli?
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Ross Sullivan

JasseHames kirjoitti: Su Loka 06, 2024 6:06 pm Tosin sivupersoonahörhöä eniten esti tulemasta yleiselle paikalle naisten läsnäolon mahdollisuus. Kuukautisista sauhuavat sekopääidiootit tietenkin tosielämässä pelkäävät kuollakseen naissukupuolen edustajia, joita oletettavasti Sailor Maryssäkin tuolloin oli?
Mielestäni täällä on joku sekopääidiootti sauhunnut kuukausitolkulla kaikenlaisista olennaisista asioista, kuten Kanta-kirjauksista ja multinikkeilystä.

EN vastusta naisten kuukautisia, mutta miesten peräaukon menstruaatio on huvittavaa.
Vastaa Viestiin