Perhokalastaja poistettiin koska se oli sikakoira.Ross Sullivan kirjoitti: Ti Syys 17, 2024 7:28 pmVoisi! Totean vielä yhden hauskan havainnon:snufkin kirjoitti: Ti Syys 17, 2024 1:47 pm Eikö tämän ketjun voi päättää näihin kommentteihin?:
Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 9:59 pm
Hampparihahmo on luotu läpällä. Hänkki edustaa poliittisia vaikuttamistarpeitani ja Spede on varahahmo banneja ajatellen. Rossi on luotu trollaamiseen ja tutkintojen ohjaamiseen haluamaani suuntaan.
Damfinn oli vahinkolapsi.
Quorthon ja Korpisoturi spekuloivat minun olevan nikki Perhokalastaja. En ole Perhokalastaja.
Hauskuus: se nikki vissiin poistettiin spekun takiavittu jonkun minfo-ura loppui näitten herrojen spekuun
![]()
Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
↑
HAHAHA! Ei helvetti! aina vaan paranee! Hassu-Jaanakin oli muuten varma, että se oli multinikkini.
Sika-Koira muuten joskus osallistui Kirkkonummi-ketjuun. Muistaakseni kertoi asuvansa jossain lähialueella. Ehkä hää on tulossa...
HAHAHA! Ei helvetti! aina vaan paranee! Hassu-Jaanakin oli muuten varma, että se oli multinikkini.
Sika-Koira muuten joskus osallistui Kirkkonummi-ketjuun. Muistaakseni kertoi asuvansa jossain lähialueella. Ehkä hää on tulossa...
Mitä te dorkat dorkailette?
Kuten eilen tuli Sailor Maryn pöydässä todettua, on täysin selvää että Ross ja Korpisoturi ovat yksi ja sama henkilö, eikä sen toteamiseen pitäisi mitään lokeja tai kaavioita tarvita. 
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Jos nyt täältä sivusta huudellen pitäisi jotain veikata, niin veikkaisin että vähintään 80% teistä on putsarin multinikkejä jotka "keskustelevat" keskenään, eikä senkään toteamiseen mitään kaavioita tarvitse, pelkät lähiaikojen viestimäärät ja puheenaiheet riittää.
Hyvä ettet ole sivusta huudellut hirveästi aiemminkaan, ei olisi kannattanut nytkään.damfin kirjoitti: Su Loka 06, 2024 9:38 am Jos nyt täältä sivusta huudellen pitäisi jotain veikata, niin veikkaisin että vähintään 80% teistä on putsarin multinikkejä jotka "keskustelevat" keskenään, eikä senkään toteamiseen mitään kaavioita tarvitse, pelkät lähiaikojen viestimäärät ja puheenaiheet riittää.
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Korjaan veikkaustani, näyttää siltä että todennäköisemmin se on 90%Quorthon kirjoitti: Su Loka 06, 2024 10:29 amHyvä ettet ole sivusta huudellut hirveästi aiemminkaan, ei olisi kannattanut nytkään.damfin kirjoitti: Su Loka 06, 2024 9:38 am Jos nyt täältä sivusta huudellen pitäisi jotain veikata, niin veikkaisin että vähintään 80% teistä on putsarin multinikkejä jotka "keskustelevat" keskenään, eikä senkään toteamiseen mitään kaavioita tarvitse, pelkät lähiaikojen viestimäärät ja puheenaiheet riittää.
(se putsari älähtää mihin kalikka kalahtaa)
No jos nyt vastaan tähän asiallisesti, niin ei, minulla ei ole muita nimimerkkejä. Ne joita joskus oli, luotiin tämän tilalle kun se oli jäähyllä. Tietysti puhelimesta ja pöytäkoneesta voi kirjoitella eri IP:illä (asunnon wifi ja mobiiliverkko erikseen), mutta ei ole ollut tarvetta sellaiseen samanaikaisesti. Itse en ymmärrä, miksi kellään olisikaan, aika surkeaa nähdä moista vaivaa vain pelleilläkseen jossain foorumilla.damfin kirjoitti: Su Loka 06, 2024 10:38 amKorjaan veikkaustani, näyttää siltä että todennäköisemmin se on 90%Quorthon kirjoitti: Su Loka 06, 2024 10:29 amHyvä ettet ole sivusta huudellut hirveästi aiemminkaan, ei olisi kannattanut nytkään.damfin kirjoitti: Su Loka 06, 2024 9:38 am Jos nyt täältä sivusta huudellen pitäisi jotain veikata, niin veikkaisin että vähintään 80% teistä on putsarin multinikkejä jotka "keskustelevat" keskenään, eikä senkään toteamiseen mitään kaavioita tarvitse, pelkät lähiaikojen viestimäärät ja puheenaiheet riittää.
Tai okei, huvinsa kullakin, ei se nyt laitontakaan ole, mutta vähän feikkiä. On totta, että nimimerkit on vain nimimerkkejä, mutta mun mielestä foorumikulttuurikin voi voida hyvin. Tuntuisi, että se on nykyään samaa linjaa muidenkin maailman juttujen kanssa, ketään lopulta kiinnosta, kunhan vittuillaan ja kusetetaan menemään.
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Alunperin en sinuun tuota kohdistanutkaan, sinun kohdallasi en osaa sanoa mitään, mutta kyllähän tuo sullivan kaikkine allekirjoituslainauksineen ja kirjoitustyyleineen niin vahvat putsari-fiilikset herättää että ei tuosta itselleni paljon epäilyksiä jää, ja putsarilla ollut ennenkin tapana luoda multinikkejä itsensä kanssa keskustelemaan ja jopa väittelemään itsensä kanssa... no huvinsa kullakinQuorthon kirjoitti: Su Loka 06, 2024 11:26 amNo jos nyt vastaan tähän asiallisesti, niin ei, minulla ei ole muita nimimerkkejä. Ne joita joskus oli, luotiin tämän tilalle kun se oli jäähyllä. Tietysti puhelimesta ja pöytäkoneesta voi kirjoitella eri IP:illä (asunnon wifi ja mobiiliverkko erikseen), mutta ei ole ollut tarvetta sellaiseen samanaikaisesti. Itse en ymmärrä, miksi kellään olisikaan, aika surkeaa nähdä moista vaivaa vain pelleilläkseen jossain foorumilla.
Tai okei, huvinsa kullakin, ei se nyt laitontakaan ole, mutta vähän feikkiä. On totta, että nimimerkit on vain nimimerkkejä, mutta mun mielestä foorumikulttuurikin voi voida hyvin. Tuntuisi, että se on nykyään samaa linjaa muidenkin maailman juttujen kanssa, ketään lopulta kiinnosta, kunhan vittuillaan ja kusetetaan menemään.
Tiesitkö, että etyleeniglykoli on maultaan makeahko. Se sopii erinomaisesti stroh-kaakaon kanssa. Jo pari kahvimukillista riittää yksistään. Myöskin kivillä täytetty rinkka, joka on kettingillä ja lukolla kiinnitetty vartaloon, auttaa soutuveneestä tai jäähän puhkaistusta reiästä viemään vartalon ihan pohjaan saakka sekä pitämään sen siellä. Armeijassa opetetaan myös päästämään lusikka sokan irti vetäisemisen jälkeen ja sijoittamaan käsikranaatti leuan alle tilanteessa, jossa ei haluta jäädä sotavangiksi. Itse olen aina halunnut lähteä fordynlaatikoiden keskellä lyömällä moskalla eteisessä tykistökranaatin kärkeen, kun rappu on täynnä karhuryhmää. Myöskin Sippolan itsemurhapaikka on aina kiehtonut mieltäni. Siinä on sitä jotain, kun antaa kierroslukumittarin viisarin mennä punaiselle ja päästää kytkimen ylös, antaen moottorin voimansiirron siirtyä renkaisiin. Maha täynnä viimeiseksi ateriaksi syötyä itsetehtyä lihapiirakkaa runsaalla aurajuustolla, venäläisellä suolakurkulla ja meetwurstilla. Kaksi isoa kuppia erittäin epäterveellisellä hienosokerilla maustettua kahvia. Jälkiruoaksi duunariruokalatasoista orientalruokaa. Hapanimeläkastikkeessa uitettuja friteerattuja taikinakuorisia katkarapujuttuja ja possusuikaleita pippurikastikkeessa runsaalla itämaisneekerin oikeaoppisesti keittämällä erikoisriisillä. Lakritsijätskipalloja. Mallasviskipirtelöitä. Frnet brancaa. Vaniljan makuisia sokeroituja filtterillä varustettuja pikkusikareja. Santokukokkiveitsi, jolla on suoranainen ilo leikata kasvihuoneessa itsekasvatettuja tomaatteja. Katkaistulla haulikolla lähietäisyydeltä UnApaukulla ammuttu viranomainen varotietojärjestelmästä löytyvän henkilön toimesta. Lisää jätskipalloja, viinaa ja viimeiseksi opiaatteja. Renkaat ulvoen kohti lopullista päätepistettä tietäen, että oli tarpeeksi tuhonnut ihmiselämää jäämättä siitä koskaan kiinni.Quorthon kirjoitti: Su Loka 06, 2024 11:26 am minulla ei ole muita nimimerkkejä. Ne joita joskus oli, luotiin tämän tilalle
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
JasseHames
- Perry Mason
Mielenkiintoista. Minulla on nimimerkki Kosti estolistalla, joten sinä voit kertoa, millä perusteilla tuo hyypiö on samaa mieltä.Quorthon kirjoitti: Su Loka 06, 2024 7:30 am Kuten eilen tuli Sailor Maryn pöydässä todettua, on täysin selvää että Ross ja Korpisoturi ovat yksi ja sama henkilö, eikä sen toteamiseen pitäisi mitään lokeja tai kaavioita tarvita.![]()
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
No muutenkin ko. nimimerkit muistuttavat ja peesailevat aika paljon toisiaan. Lisäksi eivät koskaan ole aivan yhtä aikaa paikalla. Mutta siis, ei tässä ole mitään keskustelemista, asia on ihan selvä. Sinähän sen parhaiten tiedät, kun jaksoit tehdä tutkimuksenkin aiheesta. Sikäli ketjun voisi sulkea.JasseHames kirjoitti: Su Loka 06, 2024 12:39 pmMielenkiintoista. Minulla on nimimerkki Kosti estolistalla, joten sinä voit kertoa, millä perusteilla tuo hyypiö on samaa mieltä.Quorthon kirjoitti: Su Loka 06, 2024 7:30 am Kuten eilen tuli Sailor Maryn pöydässä todettua, on täysin selvää että Ross ja Korpisoturi ovat yksi ja sama henkilö, eikä sen toteamiseen pitäisi mitään lokeja tai kaavioita tarvita.![]()
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
-
JasseHames
- Perry Mason
Sanon tämän kaikille vain kerran menipä se jakeluun tai ei: En ole tehnyt mitään tutkimusta aiheesta. Minulla meni reilu tunti, kun nimimerkkien profiilien kautta kopioin niiden tämän vuoden aikana kirjoittamat viestit (sen enempää en viitsinyt kaivella). Sitten suodatin niistä kirjoitusajankohdat muutamalla sed-komennolla ja saatoin käyttää myös hyvin vähäisessä määrin Emacsia. Tämän jälkeen luin tiedot R-ohjelmointiympäristöön ja muutamalla komennolla piirsin muutaman kuvan. Ja oliko nyt viiden eri foorumilla käynnin aikana n. 10 min välein kopioin paikallaolijat ja ajankohdan kuten aloitusviestistä käy ilmi. Vastoin joidenkin nimimerkkien harhaluuloa en ole käyttänyt paljon aikaa asiaan, koska minulla on paljon parempaakin tekemistä. Jotkut sen sijaan istuvat pelkästään yhden vuorokauden aikana monta kertaa kauemmin tietokoneen äärellä ja trollaavat ja multinikkaavat. Jotkut tietoisesti, jotkut vähemmän tietoisesti (vakavat DID-tapaukset).Quorthon kirjoitti: Su Loka 06, 2024 2:26 pmNo muutenkin ko. nimimerkit muistuttavat ja peesailevat aika paljon toisiaan. Lisäksi eivät koskaan ole aivan yhtä aikaa paikalla. Mutta siis, ei tässä ole mitään keskustelemista, asia on ihan selvä. Sinähän sen parhaiten tiedät, kun jaksoit tehdä tutkimuksenkin aiheesta. Sikäli ketjun voisi sulkea.JasseHames kirjoitti: Su Loka 06, 2024 12:39 pmMielenkiintoista. Minulla on nimimerkki Kosti estolistalla, joten sinä voit kertoa, millä perusteilla tuo hyypiö on samaa mieltä.Quorthon kirjoitti: Su Loka 06, 2024 7:30 am Kuten eilen tuli Sailor Maryn pöydässä todettua, on täysin selvää että Ross ja Korpisoturi ovat yksi ja sama henkilö, eikä sen toteamiseen pitäisi mitään lokeja tai kaavioita tarvita.![]()
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
- Ross Sullivan
Höpöhöpö! Ei niitä sisäänkirjautumisia saa mitenkään automaattisesti listattua. Ei taida saada edes tietyn nikin kirjoittamia viestejä. Kyllä sinä olet joutunut käyttämään työhösi kymmeniä, jos ei satoja tunteja. Mitään palkintoa et siitä kuitenkaan saaJasseHames kirjoitti: Su Loka 06, 2024 4:31 pmSanon tämän kaikille vain kerran menipä se jakeluun tai ei: En ole tehnyt mitään tutkimusta aiheesta. Minulla meni reilu tunti, kun nimimerkkien profiilien kautta kopioin niiden tämän vuoden aikana kirjoittamat viestit (sen enempää en viitsinyt kaivella). Sitten suodatin niistä kirjoitusajankohdat muutamalla sed-komennolla ja saatoin käyttää myös hyvin vähäisessä määrin Emacsia. Tämän jälkeen luin tiedot R-ohjelmointiympäristöön ja muutamalla komennolla piirsin muutaman kuvan. Ja oliko nyt viiden eri foorumilla käynnin aikana n. 10 min välein kopioin paikallaolijat ja ajankohdan kuten aloitusviestistä käy ilmi. Vastoin joidenkin nimimerkkien harhaluuloa en ole käyttänyt paljon aikaa asiaan, koska minulla on paljon parempaakin tekemistä. Jotkut sen sijaan istuvat pelkästään yhden vuorokauden aikana monta kertaa kauemmin tietokoneen äärellä ja trollaavat ja multinikkaavat. Jotkut tietoisesti, jotkut vähemmän tietoisesti (vakavat DID-tapaukset).Quorthon kirjoitti: Su Loka 06, 2024 2:26 pmNo muutenkin ko. nimimerkit muistuttavat ja peesailevat aika paljon toisiaan. Lisäksi eivät koskaan ole aivan yhtä aikaa paikalla. Mutta siis, ei tässä ole mitään keskustelemista, asia on ihan selvä. Sinähän sen parhaiten tiedät, kun jaksoit tehdä tutkimuksenkin aiheesta. Sikäli ketjun voisi sulkea.JasseHames kirjoitti: Su Loka 06, 2024 12:39 pm
Mielenkiintoista. Minulla on nimimerkki Kosti estolistalla, joten sinä voit kertoa, millä perusteilla tuo hyypiö on samaa mieltä.
Selityksenä psykoosillesi on heikko mielesi, joka ei kestä sitä, että joku on eri mieltä.
- Ross Sullivan
Hassu-Jaanan keskeisin todistelu oli nimenomaan, että viestit olivat samaan aikaan kirjoitettuja tmsp. Muistuttavuudesta olen jokseenkin samaa mieltä.Quorthon kirjoitti: Su Loka 06, 2024 2:26 pmNo muutenkin ko. nimimerkit muistuttavat ja peesailevat aika paljon toisiaan. Lisäksi eivät koskaan ole aivan yhtä aikaa paikalla. Mutta siis, ei tässä ole mitään keskustelemista, asia on ihan selvä. Sinähän sen parhaiten tiedät, kun jaksoit tehdä tutkimuksenkin aiheesta. Sikäli ketjun voisi sulkea.JasseHames kirjoitti: Su Loka 06, 2024 12:39 pmMielenkiintoista. Minulla on nimimerkki Kosti estolistalla, joten sinä voit kertoa, millä perusteilla tuo hyypiö on samaa mieltä.Quorthon kirjoitti: Su Loka 06, 2024 7:30 am Kuten eilen tuli Sailor Maryn pöydässä todettua, on täysin selvää että Ross ja Korpisoturi ovat yksi ja sama henkilö, eikä sen toteamiseen pitäisi mitään lokeja tai kaavioita tarvita.![]()
- Ross Sullivan
Pakko sanoa, että en tiedä kuka on putsari. En ole niin syvällä Minfossa.damfin kirjoitti: Su Loka 06, 2024 12:06 pmAlunperin en sinuun tuota kohdistanutkaan, sinun kohdallasi en osaa sanoa mitään, mutta kyllähän tuo sullivan kaikkine allekirjoituslainauksineen ja kirjoitustyyleineen niin vahvat putsari-fiilikset herättää että ei tuosta itselleni paljon epäilyksiä jää, ja putsarilla ollut ennenkin tapana luoda multinikkejä itsensä kanssa keskustelemaan ja jopa väittelemään itsensä kanssa... no huvinsa kullakinQuorthon kirjoitti: Su Loka 06, 2024 11:26 amNo jos nyt vastaan tähän asiallisesti, niin ei, minulla ei ole muita nimimerkkejä. Ne joita joskus oli, luotiin tämän tilalle kun se oli jäähyllä. Tietysti puhelimesta ja pöytäkoneesta voi kirjoitella eri IP:illä (asunnon wifi ja mobiiliverkko erikseen), mutta ei ole ollut tarvetta sellaiseen samanaikaisesti. Itse en ymmärrä, miksi kellään olisikaan, aika surkeaa nähdä moista vaivaa vain pelleilläkseen jossain foorumilla.damfin kirjoitti: Su Loka 06, 2024 10:38 am
Korjaan veikkaustani, näyttää siltä että todennäköisemmin se on 90%