Henkirikos Tasanne, Tampere 2016

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Laajalampi
Susikoski

Re: Henkirikos Tasanne, Tampere 2016

Viesti Kirjoittaja Laajalampi »

Onko tämä olento Henrikille sukua?
Millavaan
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Siis tää HeTi todellakin on henkka itse mutta en hetkeäkään usko hänen olevan missään ulkomailla vaan edelleen kaupin sairaalassa minne pitkästäniemestä siirryttiin.
Laajalampi
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Laajalampi »

Millavaan kirjoitti: La Elo 10, 2024 2:12 pm Siis tää HeTi todellakin on henkka itse mutta en hetkeäkään usko hänen olevan missään ulkomailla vaan edelleen kaupin sairaalassa minne pitkästäniemestä siirryttiin.
Kysyin Henrikille? https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=15301
COE
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja COE »

Millavaan kirjoitti: To Joulu 01, 2022 6:43 pm Sain veljeni puheista sellaisen käsityksen että olisi pitkässäniemessä nyt opintomatkalla .
Tälle tekis lobotomian niin siellä olisi varmaan kaksi rusinaa ja ne tuskin ottavat vastaan mitään opiskelun tietoja?
Millavaan
Perry Mason

COE kirjoitti: La Loka 05, 2024 8:58 pm
Millavaan kirjoitti: To Joulu 01, 2022 6:43 pm Sain veljeni puheista sellaisen käsityksen että olisi pitkässäniemessä nyt opintomatkalla .
Tälle tekis lobotomian niin siellä olisi varmaan kaksi rusinaa ja ne tuskin ottavat vastaan mitään opiskelun tietoja?
Niin mun veli oli pitkään tän kans tekemisissä ton tekonsa jälkeen ja vielä puolusti tätä henkkaa kun se oli olevinaan hyvä tyyppi jolla vaan oli kamala muija ja tää teko oli mun veljen mielestä vahinko. Joo ihan vahingossa viiltää kurkun auki. Nykyään mun veli ei tän kusipään kans oo enää tekemisissä mikä on sikäli Harmi että häneltä aina kuulin tän liikkeistä ja nykyään en tiedä muuta luulen että siellä se on Kaupissa sairaalassa eikä tosiaan missään ulkomailla kuten väittää olevansa..
Millavaan
Perry Mason

Henkalla sattui oleen juuri haettu uus talttapuukko kun töihin sen tarvi, se pitänee paikkansa koska tää oli mun veljellä raksahommissa mutta teko ei ollut mikään vahinko kun tais mennä henkitorvi. Enkä usko että tässä reetassa oli mitään vikaa, henkka vaan kertonut tarinoita pettävästä muijasta ja esittänyt itsensä uhrina (siis heidän suhteensa aikana) koska silloinhan nää mustasukkaiset hullut toimii. Esittää kavereilleen muuta ja todellisuus on aivan toinen ja oon varma että Reetta oli kärsinyt tässä suhteessa jo pidempään. Harmi kun meni tapaamaan ja toivon että tää hullu pysyy mielisairaalassa lopun ikäänsä
.
Millavaan
Perry Mason

Oli vaan alkuun kätevää kun tää sattui eikä mun veli todellakaan käy missään minfolla eikä olisi ikinä uskonut että minä käyn. Yritin udella tietoja ja pyysin kuvankin tästä sankarista ja mun veli laittoi ja minähän latasin sen suoraan tänne. Lopulta käry kävi koska henkka käy täällä itse ja on tosiaan tuon HeTi nimimerkin takana. Vähän aikaa mun veli oli pettynyt muhun mut enää ei tarvi salailla kun hän tietää jo
Eipä taida paljon muut rikolliset käydä täällä tai siis käy varmasti lähes kaikki mutta ei noin että oikein kertoo kuka on ja haluaa muiden sen tietävän. Oli vissiin tarve todistella ettei hänessä oo vikaa ja laatia esim ensihoitajan lausunto mille kyllä tuli naurettua koska eihän he tee mitään lausuntoja. Mutta mielisairaalassa on aikaa puuhastella kaikenlaista.
COE
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja COE »

HeTi kirjoitti: Su Touko 26, 2024 10:06 pm Tiiän missä Jari Helin eli Reetan isä asuu Orivedellä. Tiiän missä Reetan sisko Marjo Friiman asuu Tampereella. Tiiän myös erään osoitteen Nokialta. Tilaanko liput heti Suomeen? Tiedän mistä etsiä. Älkää perkele uhkailko muita ketkä ei kuulu tähän asiaan mitenkään... Kohta liki 10 vuotta kulunut ja jaksatte vielä kiusata... Tehkää se mulle eli uhkailkaa minua... Älkää uhkailko muita ketkä ei kuulu asiaan... Vai sotketaanko asiaan Ilkka Mäenpää Tampereelta, joka seurusteli Reetan kanssa salaa kun me olimme yhdessä Reetan kanssa ja Ilkalla oli oma vaimo kotona... Entä Riikka Ojastemäki Kumpulasta, joka kirjoittele täällä Reetan parhaana kaverina... Katsois peiliin ennen kuin huutelee mitään tai katsois mielenterveysongelmaista miestänsä...
Kukas tää on?
Liitteet
Screenshot_20241026_053144_Gallery.jpg
Screenshot_20241026_053144_Gallery.jpg (288.25 KiB) Katsottu 4190 kertaa
COE
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja COE »

COE kirjoitti: La Loka 26, 2024 5:38 am
HeTi kirjoitti: Su Touko 26, 2024 10:06 pm Tiiän missä Jari Helin eli Reetan isä asuu Orivedellä. Tiiän missä Reetan sisko Marjo Friiman asuu Tampereella. Tiiän myös erään osoitteen Nokialta. Tilaanko liput heti Suomeen? Tiedän mistä etsiä. Älkää perkele uhkailko muita ketkä ei kuulu tähän asiaan mitenkään... Kohta liki 10 vuotta kulunut ja jaksatte vielä kiusata... Tehkää se mulle eli uhkailkaa minua... Älkää uhkailko muita ketkä ei kuulu asiaan... Vai sotketaanko asiaan Ilkka Mäenpää Tampereelta, joka seurusteli Reetan kanssa salaa kun me olimme yhdessä Reetan kanssa ja Ilkalla oli oma vaimo kotona... Entä Riikka Ojastemäki Kumpulasta, joka kirjoittele täällä Reetan parhaana kaverina... Katsois peiliin ennen kuin huutelee mitään tai katsois mielenterveysongelmaista miestänsä...
Kukas tää on?
Pitää käydä kylässä jos sen veljelle sopii?😉
COE
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja COE »

HeTi kirjoitti: Su Touko 26, 2024 11:46 am Tässä kirjoittaa Henri Tistelgren. Olitte käynyt etsimässä minua sukulaisteni luonta Pieksänmäeltä. Ette löytäneet minua sieltä. Antakaa osoite mihin tulen niin ei tarvitse etsiä muualta. Olen ulkomailla nyt kuten tiesitte kertoa, mutta tulen heti Suomeen teidän luokse jos annatte osoitteen?? Vitun raukkamaista etsi minua sukulaisteni luonta. Antakaa osoite niin tuen käymään ja ei tarvitse muualta etsiä. Olen tosissani!!
Meinaatko, että nykyään kelakortilla pääsee ulkomaille?

Laitas nyt sotilasarvoton narsisti sun voimassa olevasta passistasi vaikka kuvakaappaus vai oletko pelkkä paskanpuhuja?!
Jaguaari
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Jaguaari »

KonstaKoo kirjoitti: Ti Syys 20, 2022 2:08 pm Tämän näköinen naama.

h.jpg

Kuvan kokoa kohtuullistettu
-NILS-

Kyllä on ruma, ja täydellinen nolla kun tappaa naisen, ja vielä lasten nähden. Todellinen surkimus ja ihmisjäte.
Oikeus ennen kaikkea
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Henri Tistelgren.jpg
Henri Tistelgren.jpg (418.57 KiB) Katsottu 3442 kertaa
Henri Tistelgren 2.jpg
Henri Tistelgren 2.jpg (496.17 KiB) Katsottu 3442 kertaa
Henri Tistelgren 3.jpg
Henri Tistelgren 3.jpg (504.51 KiB) Katsottu 3442 kertaa
Oikeus ennen kaikkea
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

KoNeKo
Alokas

Viesti Kirjoittaja KoNeKo »

Niin elikkä ETPK mukaan uhri on maannut auton vieressä lasten näkösällä ja ovat nähneet tapahtuman, vaikka tekijä väittänyt eri versioita itsepuolustuksesta ja ettei lapset ole nähneet äitinsä kärsimystä.

Onko tekijän sukukin ihan sekopäistä, kun ovat osallistuneet hävittämään tekijän omaisuutta kesken esitutkinnan ettei tarvitse maksaa korvauksia.
KoNeKo
Alokas

Viesti Kirjoittaja KoNeKo »

Löytäiskö tää esitutkinnan linkkaaja myös sen keissin, kun Tistelgren alkoi muutamia kuukausia lasten äidin tappamisen jälkeen velkomaan lapsilta rahaa firmansa kautta? Siitä oli netussä juttua, mutta yllätys yllätys keskustelut poistuneet. Joku tuomio tästä ainakin oli Turun hovioikeudessa 2019 tai 2020. Välituomioitakin varmaan löytyy myös. Järkyttävää, jos tappaa lasten äidin ja sitten velkoo heti näiltä, jos kyseessä vielä yhteisiäkin lapsia.
Vastaa Viestiin