Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Hank Voight

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Ross Sullivan kirjoitti: Su Loka 06, 2024 5:18 pm
Pakko sanoa, että en tiedä kuka on putsari. En ole niin syvällä Minfossa.
Se olen mä. Kysy vaikka emerituspossulta.
Spede
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Spede »

Mä olen putsari. Ja multinikki. Bänniä heti.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Spede kirjoitti: Su Loka 06, 2024 10:39 pm Mä olen putsari. Ja multinikki. Bänniä heti.
Joo, minäkin olen ja lisäksi olen Blexi.
Mitä te dorkat dorkailette?
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Mä oon RL11/6, vai mikä se olikaan.

VITUN HOMOT
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Spede
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Spede »

Varokaa, kuulkaas, ettette joudu JasseHomoksen ignoreen!
Ross Sullivan

Spede kirjoitti: Ti Loka 08, 2024 5:18 pm Varokaa, kuulkaas, ettette joudu JasseHomoksen ignoreen!
Sehän oiskin ihan hirveetä!
kyr-12
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja kyr-12 »

Onko tuplanikkeilijällä joku alemmuuskompleksi ja/tai/vai kaksoispersoona, en ymmärrä näin normaalina ihmisenä.
Luulisi syövän ihteensä sisältäpäin olla jatkuvasti kateellinen, vihainen ilman syytä, tyrkyttää omaa sairasta ajatusmaailmaa koska näille se on normaalia, muille ei.
Aikahan tosin menee rattoisasti riidellessä ja jutellessa sivupersoonan kanssa, varmaankin.
Mites sitten seksielämä jos akressiivisesti runuttaa puistossa katellessa nuoria ihmisoletettuja (monet mentalilnes on pedoja) tuleeko laukeamisen jälkeen itku.
Ross Sullivan

kyr-12 kirjoitti: Ti Loka 08, 2024 6:44 pm Onko tuplanikkeilijällä joku alemmuuskompleksi ja/tai/vai kaksoispersoona, en ymmärrä näin normaalina ihmisenä.
Luulisi syövän ihteensä sisältäpäin olla jatkuvasti kateellinen, vihainen ilman syytä, tyrkyttää omaa sairasta ajatusmaailmaa koska näille se on normaalia, muille ei.
Aikahan tosin menee rattoisasti riidellessä ja jutellessa sivupersoonan kanssa, varmaankin.
Mites sitten seksielämä jos akressiivisesti runuttaa puistossa katellessa nuoria ihmisoletettuja (monet mentalilnes on pedoja) tuleeko laukeamisen jälkeen itku.
Kyrri perkele! Olin jo unohtanut Minfon kryptisen intellektuellin.

Kyrrin kirjoitustaito on sellainen, että ala-aste on jäänyt häneltä selvästi käymättä. Itse en kehtaisi Kyrrin tasoisella täysin naurettavalla kirjoitus- ja kielioppitaidolla kirjoittaa yhtään viestiä.
Ross Sullivan

Kyrrin älyllistä ilotulitusta Ristikankare-ketjussa:

"Jos sulla on neljä ovea, 1 on varattu missä KUSKI, toisen tukkii penkki niin mikä estää ulospääsyn?
Jos painat 200kg 15v niin vaikeaa on päästä ulos ihan mistä vaan tosin nainen jää jumiin kameran eteenkin.
Aamun puzzle."
kyr-12
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja kyr-12 »

Reagointisi vahvistaa vain väitettäni, en yllättynyt.
Ainakin kateus 100%:sti, ajatusmaailmaasi kuuluvana "kun en minäkään niin et sinäkään" paistaa kirkkaana ja lapsen omainen esiintulo, "äiti toi haukku".
90 pinnan varmuudella saamme lukea vielä sinusta alibista ellei olekkin jo joku artikkeli.
Muuten ihan vinkkinä, älä viitti paskoa nikkeinesi kaikkia ketjuja harhoillasi, täällä on henkilöitä joita oikeasti kiinnostaa ratkoa asioita.

"
"Jos sulla on neljä ovea, 1 on varattu missä KUSKI, toisen tukkii penkki niin mikä estää ulospääsyn?
Jos painat 200kg 15v niin vaikeaa on päästä ulos ihan mistä vaan tosin nainen jää jumiin kameran eteenkin.
Aamun puzzle.""

Älä lue rivien välistä, lue kysyjän kysymys ja lue vastaukseni niin ymmärrät jos ymmärrät kaikki ei kykene vaativiin päätelmiin ikävä kyllä.
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

kyr-12 kirjoitti: Ti Loka 08, 2024 6:44 pm Onko tuplanikkeilijällä joku alemmuuskompleksi ja/tai/vai kaksoispersoona, en ymmärrä näin normaalina ihmisenä.
Kts. uusi ketju "Murha.infolaisten seksikäyttäytyminen"
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Ross Sullivan

kyr-12 kirjoitti: Ke Loka 09, 2024 5:27 am Reagointisi vahvistaa vain väitettäni, en yllättynyt.
Ainakin kateus 100%:sti, ajatusmaailmaasi kuuluvana "kun en minäkään niin et sinäkään" paistaa kirkkaana ja lapsen omainen esiintulo, "äiti toi haukku".
90 pinnan varmuudella saamme lukea vielä sinusta alibista ellei olekkin jo joku artikkeli.
Muuten ihan vinkkinä, älä viitti paskoa nikkeinesi kaikkia ketjuja harhoillasi, täällä on henkilöitä joita oikeasti kiinnostaa ratkoa asioita.

"
Aamun puzzle.""

Älä lue rivien välistä, lue kysyjän kysymys ja lue vastaukseni niin ymmärrät jos ymmärrät kaikki ei kykene vaativiin päätelmiin ikävä kyllä.
:D Ihan turha odottaa, että en vittuile takaisin! Sinulla on päässä jokin iso vika, jos oikeasti luulet jonkun olevan sinulle kateellinen. No siis tavallaan annan tunnustusta, että joku voi kirjoittaa sinun kirjoitustaidoillasi, koska Suomessa on hyvin vaikea välttää ala-asteen käymistä loppuun.
Olet jollain ihmeellisellä keinolla välttänyt ala-asteen, ja myös häivyttänyt täydellisesti itsekritiikin.
Gary Francis Poste
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Gary Francis Poste »

Gyl määki ole ni pal kauhiast sulivanin multinikki!
Gyl te tiäräätte
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Heti kun DID-psykopaatti-hinttari Ross Sullivan sai kahden viikon bannit 04.12. lapsellisesta foorumihomoilustaan, niin Korppihinttari aktivoitui spämmäilemään Bodom-alueella ihan samaan tyyliin kuin Ross Sullivan ennen banniaan.
https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?p=1730278#p1730278 kirjoitti:
Nimimerkki Ross Sullivan tuomitaan kahdeksi viikoksi kuristushuoneeseen.

Syynä väärennetty allekirjoitus ja täysin alatyylinen provo.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Korpisoturi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

JasseHames kirjoitti: Su Joulu 08, 2024 6:08 pm Heti kun DID-psykopaatti-hinttari Ross Sullivan sai kahden viikon bannit 04.12. lapsellisesta foorumihomoilustaan, niin Korppihinttari aktivoitui spämmäilemään Bodom-alueella ihan samaan tyyliin kuin Ross Sullivan ennen banniaan.
https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?p=1730278#p1730278 kirjoitti:
Nimimerkki Ross Sullivan tuomitaan kahdeksi viikoksi kuristushuoneeseen.

Syynä väärennetty allekirjoitus ja täysin alatyylinen provo.
DID-psykopaatti-hinttariksi nimittely on aikuismaista!
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Vastaa Viestiin