No nimenomaan. Jesse-Jasse on alamaisesi hamaan maailman tappiin. Case closed.^^Ross Sullivan kirjoitti: To Loka 03, 2024 6:06 pmHämmentävää, että olen muodostunut Hassu-Jaanalle auktoriteetiksi. Eihän sillä pitäisi olla mitään merkitystä hänelle, mitä tänne Minfoon kirjoittelen.Kosti kirjoitti: Ke Loka 02, 2024 11:24 pm ^Asiata.
Sehän noissa Jessen touhuissa on kaikkein psykoottisinta (ja myös koomisinta) se taulukointi. Tyyppi väsää jotain himmeitä käppyröitä kyttäämistensä tuloksista, voi elämän kevät.
JasseHameksen vihamieslista
Re: JasseHameksen vihamieslista
Eih bennek, eih blavek
-
JasseHames
- Perry Mason
Tämä onkin mielenkiintoinen viesti aiheeseen liittyen:JasseHames kirjoitti: Ke Loka 02, 2024 1:29 pm Tietävätkö muuten Turun seudulla asuvat nimimerkit, kuka on tämän jutun "Dieter"? https://web.archive.org/web/20090621003 ... /juttu.php
https://ylilauta.org/yhteiskunta/128628648 kirjoitti:
Haha. Satuin tänään vain kaivautumaan muistojen suohon ihan Ylilautaan liittymättömistä syistä ja googlettelin Panun nimeä. Tämä ketju tuli vastaan.
Alustan homman sillä, että EN OLE VaivihkaaVainotun kirjoittaja - tämä juttu tapahtui ennen minua. Mutta hupaisasti siinä on samankaltaisuuksia. Minäkin olin Panua HUOMATTAVASTI nuorempi nainen, minäkin kirjoittelin Panun kanssa sähköpostitse, minäkin tapasin Panun Turussa hänen kämpässään. Ja, voin näin jälkikäteen allekirjoittaa kaiken, mitä Vaivihkaa Vainottu kirjoitti. Pääsin toki 100 kertaa helpommalla, koska meillä ei Panun kanssa ollut mitään juttua - en ollut ihastunut eikä tällaisesta ollut puhettakaan, me olimme "ystäviä". Lainausmerkeissä, koska eihän Panun kanssa voi oikeasti olla ystävä.
Mutta siis, kämppäkuvaus osuu aivan yksiin. Muistan jo silloin olleeni hämmentynyt siitä, että aikuinen mies asuu opiskelijakämpässä opiskelijakylässä. Mutta kaikkein pahinta oli se, miten Panu kohteli kirjojaan. Tyyppi on kielitieteilijä, vaikutti puheittensa perusteella arvostavansa kirjallisuutta jne. mutta hänen asunnossaan kirjat olivat sekalaisissa kasoissa. Eivät siis edes pinoissa vaan kasoissa, osa auki, ihan vaan lojumassa ympäriinsä. Ehhh. Ja joo, likainen, päälliseltä revennyt patja jossain sen sotkun keskellä.
Likainenkin Panu oli, se oli totta. Toppatakissa repaleita. Hiukset NIIN takussa, ettei tosikaan - minä itse asiassa vietin pari tuntia selvitellen sitä massiivista takkua. Älkää kysykö, miksi.(Hiukset olivat sinänsä hienot, sääli, ettei Panu huolehtinut niistä - pitkät ja paksut.)
Oma kokemukseni ei siis kuitenkaan ollut lainkaan niin kamala kuin Vaivihkaa Vainotun. Joo, ällö kämppä ja likainen Panu, mutta kuten todettua, minulla ei ollut mitään paineita ja olin vain käymässä pikaisesti, en esim. jäämässä yöksi. Emme viettäneet aikaakaan siellä kämpässä vaan opiskelija-asuntolan yleisissä tiloissa, joten vessa jäi minulta välistä (onneksi, ilmeisesti).
Miksi hengasin Panun seurassa? Osin samoista syistä kyllä kuin VV. Olin luokkaa 19v ja teki vaikutuksen, että joku aikuinen, korkeasti oppinut mies piti minua arvossa. Ja tunsin olevani "not like other girls", jos termi on tuttu. Kun Panu raivosi "psykonartusta" (oletan, että VV) ja nuorten naisten fasistisesta pahuudesta, tunsin, että minä olin erilainen, parempi kuin muut naiset. Ja toki kuvittelin, että järkevästi argumentoimalla saisin Panun myös järkevöitymään. Ah, nuoruus.![]()
Eipä tuota kauaa kestänyt, koska eihän se vaan voi kestää, koska Panu on sekaisin kuin seinäkello. Rasituin ja jossain vaiheessa laitoin mailia, että ei jutella enää - Panun kanssa kaveeraaminen kävi liian raskaaksi. Panu totta kai haukkui minut pystyyn, mutta en siitä liiemmin välittänyt. Sittemmin Panu kirjoitti minusta paljastusblogikirjoituksen etunimelläni ja sukunimeni viimeisellä kirjaimella (TiinaT - tähän tyyliin, joskaan en ole Tiina), jossa hän pilkkasi minua. Hänellä ei tosin ollut mitään raskauttavaa todistusaineistoa minusta, joten tyyliin haukkui isäsuhdettani, joka sekin on oikeasti tosi lällyä kamaa eikä sisällä mitään skandaalinomaista. Tein asiasta rikosilmoituksen, mutta ei se mihinkään edennyt, koska syyttäjä oli mieltä, ettei minua voi tunnistaa tekstistä, nimenikin kun on sen verran yleinen. Paperit lienevät tallella jossain arkistossani.
Sen jälkeen olen saanut olla kutakuinkin rauhassa, koska en ole itsekään kommentoinut Panun juttuja. Näemmä yhä yhtä töttöröö kuin silloinkin.
Ai niin. Tyypistä kertoo jotain se, että Panu kertoi tuolloin kauan sitten Turussa vieraillessani kehittäneensä tavan opiskella kieliä, jonka oli nimennyt "panuamiseksi". Mikä tämä tapa on? No, se on sitä, kun ottaa kirjan sillä kielellä, alkaa lukea sitä hitaasti alleviivaillen ja alleviivatut sanat kääntäen. En silloin ajatellut asiaa sen enempää, mutta kertoo tyypistä jotain, että hän nimesi tämän aivan "uuden" keksimänsä tavan tietenkin ITSENSÄ mukaan.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Olen Panu, dieter ja Blexi!JasseHames kirjoitti: Ti Loka 08, 2024 6:21 pmTämä onkin mielenkiintoinen viesti aiheeseen liittyen:JasseHames kirjoitti: Ke Loka 02, 2024 1:29 pm Tietävätkö muuten Turun seudulla asuvat nimimerkit, kuka on tämän jutun "Dieter"? https://web.archive.org/web/20090621003 ... /juttu.php
https://ylilauta.org/yhteiskunta/128628648 kirjoitti:
Haha. Satuin tänään vain kaivautumaan muistojen suohon ihan Ylilautaan liittymättömistä syistä ja googlettelin Panun nimeä. Tämä ketju tuli vastaan.
Alustan homman sillä, että EN OLE VaivihkaaVainotun kirjoittaja - tämä juttu tapahtui ennen minua. Mutta hupaisasti siinä on samankaltaisuuksia. Minäkin olin Panua HUOMATTAVASTI nuorempi nainen, minäkin kirjoittelin Panun kanssa sähköpostitse, minäkin tapasin Panun Turussa hänen kämpässään. Ja, voin näin jälkikäteen allekirjoittaa kaiken, mitä Vaivihkaa Vainottu kirjoitti. Pääsin toki 100 kertaa helpommalla, koska meillä ei Panun kanssa ollut mitään juttua - en ollut ihastunut eikä tällaisesta ollut puhettakaan, me olimme "ystäviä". Lainausmerkeissä, koska eihän Panun kanssa voi oikeasti olla ystävä.
Mutta siis, kämppäkuvaus osuu aivan yksiin. Muistan jo silloin olleeni hämmentynyt siitä, että aikuinen mies asuu opiskelijakämpässä opiskelijakylässä. Mutta kaikkein pahinta oli se, miten Panu kohteli kirjojaan. Tyyppi on kielitieteilijä, vaikutti puheittensa perusteella arvostavansa kirjallisuutta jne. mutta hänen asunnossaan kirjat olivat sekalaisissa kasoissa. Eivät siis edes pinoissa vaan kasoissa, osa auki, ihan vaan lojumassa ympäriinsä. Ehhh. Ja joo, likainen, päälliseltä revennyt patja jossain sen sotkun keskellä.
Likainenkin Panu oli, se oli totta. Toppatakissa repaleita. Hiukset NIIN takussa, ettei tosikaan - minä itse asiassa vietin pari tuntia selvitellen sitä massiivista takkua. Älkää kysykö, miksi.(Hiukset olivat sinänsä hienot, sääli, ettei Panu huolehtinut niistä - pitkät ja paksut.)
Oma kokemukseni ei siis kuitenkaan ollut lainkaan niin kamala kuin Vaivihkaa Vainotun. Joo, ällö kämppä ja likainen Panu, mutta kuten todettua, minulla ei ollut mitään paineita ja olin vain käymässä pikaisesti, en esim. jäämässä yöksi. Emme viettäneet aikaakaan siellä kämpässä vaan opiskelija-asuntolan yleisissä tiloissa, joten vessa jäi minulta välistä (onneksi, ilmeisesti).
Miksi hengasin Panun seurassa? Osin samoista syistä kyllä kuin VV. Olin luokkaa 19v ja teki vaikutuksen, että joku aikuinen, korkeasti oppinut mies piti minua arvossa. Ja tunsin olevani "not like other girls", jos termi on tuttu. Kun Panu raivosi "psykonartusta" (oletan, että VV) ja nuorten naisten fasistisesta pahuudesta, tunsin, että minä olin erilainen, parempi kuin muut naiset. Ja toki kuvittelin, että järkevästi argumentoimalla saisin Panun myös järkevöitymään. Ah, nuoruus.![]()
Eipä tuota kauaa kestänyt, koska eihän se vaan voi kestää, koska Panu on sekaisin kuin seinäkello. Rasituin ja jossain vaiheessa laitoin mailia, että ei jutella enää - Panun kanssa kaveeraaminen kävi liian raskaaksi. Panu totta kai haukkui minut pystyyn, mutta en siitä liiemmin välittänyt. Sittemmin Panu kirjoitti minusta paljastusblogikirjoituksen etunimelläni ja sukunimeni viimeisellä kirjaimella (TiinaT - tähän tyyliin, joskaan en ole Tiina), jossa hän pilkkasi minua. Hänellä ei tosin ollut mitään raskauttavaa todistusaineistoa minusta, joten tyyliin haukkui isäsuhdettani, joka sekin on oikeasti tosi lällyä kamaa eikä sisällä mitään skandaalinomaista. Tein asiasta rikosilmoituksen, mutta ei se mihinkään edennyt, koska syyttäjä oli mieltä, ettei minua voi tunnistaa tekstistä, nimenikin kun on sen verran yleinen. Paperit lienevät tallella jossain arkistossani.
Sen jälkeen olen saanut olla kutakuinkin rauhassa, koska en ole itsekään kommentoinut Panun juttuja. Näemmä yhä yhtä töttöröö kuin silloinkin.
Ai niin. Tyypistä kertoo jotain se, että Panu kertoi tuolloin kauan sitten Turussa vieraillessani kehittäneensä tavan opiskella kieliä, jonka oli nimennyt "panuamiseksi". Mikä tämä tapa on? No, se on sitä, kun ottaa kirjan sillä kielellä, alkaa lukea sitä hitaasti alleviivaillen ja alleviivatut sanat kääntäen. En silloin ajatellut asiaa sen enempää, mutta kertoo tyypistä jotain, että hän nimesi tämän aivan "uuden" keksimänsä tavan tietenkin ITSENSÄ mukaan.
Mitä te dorkat dorkailette?
- Ross Sullivan
Re: JasseHameksen aamuöiset viestit
Epäilen, että Hassu-Jaana ei ole enää syyskuussa ollut kesälomalla (kuin korkeintaan mielisairaalasta.)Ross Sullivan kirjoitti: Ti Syys 17, 2024 12:16 am Syyskuu 2024: Aamuöiset viestit yksistään syyskuun puoliväliin mennessä:
Ke 4.9: klo 1.00
To 5.9: klo 1.07
To 5.9: klo 1:41
To 5.9: klo 2:03
To 5.9: klo 2:13
To 5.9: klo 2.20
Su 8.9: klo 2:11
Su 8.9: klo: 2:27
Su 8.9: klo: 2:34
Su 8.9: klo: 3:14
Su 8.9: klo 3:35
Su 8.9: klo 3:50
Ma 9.9: klo 1:37
Ma 9.9. klo 1:47
Ma 9.9. klo 3:04
Pe 13.9 klo 1:40
Pe 13.9 klo: 2:36
-
Gary Francis Poste
- Armas Tammelin
Sen määki ymmärrä et joku rakasta hevi metalli, lätkää ja tissei, mut kui helveti taval sitä voi oikke rakasta taulukoi ja kaavioi?
Gyl te tiäräätte
- Ross Sullivan
Nyt on myös Quorthon listalla. Hassu-Jaana kertoi, että Kurtun jutuista tulee paha mieli.Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 21, 2024 10:28 pmTällä mennään toistaiseksi. Quorthon on jo puolittain listalla.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Syys 20, 2024 12:13 amVielä mennään tällä. Quorthon on yhden Nissen syyllisyyttä käsittelevän viestin päässä estolistasta luulen ma.Ross Sullivan kirjoitti: Ke Syys 18, 2024 1:44 pm Päivitetty:
- Ross Sullivan
- Hank Voight
- Kosti
- Spede
- Korpisoturi
- hampparihahmo
- Dazu
- Snuffi
- Still Love
Seksihuumori oli liikaa.Ross Sullivan kirjoitti: To Loka 10, 2024 12:34 pmNyt on myös Quorthon listalla. Hassu-Jaana kertoi, että Kurtun jutuista tulee paha mieli.Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 21, 2024 10:28 pmTällä mennään toistaiseksi. Quorthon on jo puolittain listalla.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Syys 20, 2024 12:13 am
Vielä mennään tällä. Quorthon on yhden Nissen syyllisyyttä käsittelevän viestin päässä estolistasta luulen ma.
Sehän periaatteessa toimis, jos tuo estäis kaikki. Ei näkis sitten sisältöäkään, niin voisi samalla lopettaa kirjoittelun tänne.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Quorthon kirjoitti: To Loka 10, 2024 1:42 pmSeksihuumori oli liikaa.Ross Sullivan kirjoitti: To Loka 10, 2024 12:34 pmNyt on myös Quorthon listalla. Hassu-Jaana kertoi, että Kurtun jutuista tulee paha mieli.Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 21, 2024 10:28 pm
Tällä mennään toistaiseksi. Quorthon on jo puolittain listalla.
Sehän periaatteessa toimis, jos tuo estäis kaikki. Ei näkis sitten sisältöäkään, niin voisi samalla lopettaa kirjoittelun tänne.
Tämäpä.
Just kokeilin valokuvan lähettämistä yv:llä, en ainakaan nyt saanu toimimaan. Rossille oisin laittanu sen lärvistäin Sailor Maryssä ottamani.
Siin sentää näkyy se pöytä, siellähän on tosi erikoiset ne pöydät. Lennun naaman editoin tietenkin oman lärvini peitoks.
Eih bennek, eih blavek
- Ross Sullivan
-
Hank Voight
No vittu tietenkin kaikki täysjärkiset uskoo. Mulle on tosiaankin aivan mahdoton projekti yrittää ymmärtää, että tuollaisista asioista edes jaksaa joku jauhaa. Siis että onko joku ollut jossain vai ei? Mitä vittua oikeasti?
En todellakaan ole helposti hermostuvaa tyyppiä, mutta noiden kahden paska-aivon turhanpäiväinen mossotus alkaa melkein jo vituttaa. Ehkä pitää jättää nämä ketjut. Laittakaa YV:tä jos joku suunnitelma alkaa konkretisoitua.
Laita Quorthonina YV tälle nimimerkillesi ja pidä sitten pitkä puhe kuinka olette sopineet jonkun baarireissun..Hank Voight kirjoitti: To Loka 10, 2024 5:44 pm Laittakaa YV:tä jos joku suunnitelma alkaa konkretisoitua.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
- Ross Sullivan
Hassu-Jaanan peräaukon menstruaatio on helpottunut!
Kiukku on lieventynyt ainakin nyt hetkellisesti ja potilaan vointi on jo parempi. Tunneherkkyys on edelleen epätavanomaista, mutta vähentymässä menstruaation loppuessa.
Jaana jatkaa voimaharjoittelua, testopistoja ja samalla harjoittelee lukemista.
Kiukku on lieventynyt ainakin nyt hetkellisesti ja potilaan vointi on jo parempi. Tunneherkkyys on edelleen epätavanomaista, mutta vähentymässä menstruaation loppuessa.
Jaana jatkaa voimaharjoittelua, testopistoja ja samalla harjoittelee lukemista.
- Ross Sullivan
Tilanne 27.10.2024:
- Ross Sullivan
- Korpisoturi
- Hank Voight
- Kosti
- Quorthon
- perhokalastaja (poistettu nimimerkki?)
- Donald McRonald
- Gary Francis Poste
- Ross Sullivan
- Korpisoturi
- Hank Voight
- Kosti
- Quorthon
- perhokalastaja (poistettu nimimerkki?)
- Donald McRonald
- Gary Francis Poste
-
Hank Voight
Jesse näemmä niputtaa samaan multinikkien nippuun jokaisen joka sitä vituttaa. Kätevää.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Ei Jesse vaan James.Hank Voight kirjoitti: Su Loka 27, 2024 7:43 pm Jesse näemmä niputtaa samaan multinikkien nippuun jokaisen joka sitä vituttaa. Kätevää.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.