Kauppakeskus Puhoksen kokaiinisyndikaatti
- Oikeus ennen kaikkea
- James Bond (Daniel Graig)
Re: Kauppakeskus Puhoksen kokaiinisyndikaatti
Ilmeisesti kyseessä oleva kahvila on
Gold Cafe
Y-tunnus: 3385062-6
Yhteystiedot:
Postiosoite: ida aalbergin tie 3 A 53 00400 Helsinki
Käyntiosoite: c/o Helsinki kastelholmantie 2 B 36 00900 Helsinki
VOIMASSAOLEVAT HENKILÖTIEDOT
11.02.1995 Ibrahim Abdulkarim, Syyrian kansalainen, Helsinki
16.02.1997 Ibrahim Asad, Syyrian kansalainen, Helsinki
Perustettu 04.09.2023
Gold Cafe
Yhteystiedot:
Perustettu 04.09.2023
- H.Moilanen
- Ainesta Watsoniksi
Doctor tarkoittaa varmaan vuotta 2017. Siitä on todellakin pitkä aika. Huumebisnes on kaiken lisäksi ollut vuosien ajan varsin avointa. Todella monilla on aiheesta paljon havaintoja - tietoakin. Helsingin poliisille on kyllä tietoa syötetty, mutta jos mitään ei tapahdu, niin sittenhän sitä tietoa aletaan toimittaa toisille tahoille. Jopa eri maiden suurlähetystöt ovat olleet Puhoksen asioista kiinnostuneempia kuin Helsingin poliisilaitos...Doctor Lecter kirjoitti: La Loka 12, 2024 5:39 pm Edellisen kerran iso kokaiinitakavarikko tehtiin 20917. Silloin toimintaa pyörittivät albaanit.
Helsingin Sanomat
Vuonna 2017 suoritettu Helsingin poliisin vaivannäkö Itäkeskuksen alueella tehtiin varmaan lähinnä sen vuoksi, että haluttiin päästä eroon alueella häslänneistä albaaneista.
Aiheesta riittäisi kirjoiteltavaa, mutta täytyy pitää suuta supussa. Sen voi kyllä sanoa, että Puhoksen huumebisneksiin ei vielä ole kovin paljon puututtu, jos yhden kahvilan touhuihin on hieman perehdytty.
Etsivän Keskuspoliisin mukaan Suomeen jääneet emigrantit olivat poliittisesti epäluotettavia. Lisäksi monet olivat juutalaisia, joita Etsivä Keskuspoliisi luonnehti lausunnoissaan ”epämieluisiksi henkilöiksi”.
Aiheesta lisää täällä.
Aiheesta lisää täällä.
Vastaus on suojelurahan maksattaminen jättäminen poliisille! Muut jatkaa huume bisnestä kun riittää vielä älliä siihen maksuun!
Valkoinen Suomi
-
vastarannansääski
- Neuvoja-Jack
↑↑
No cap, bro.
No cap, bro.
Tämä jäi itsellekin mieleen. Maassa on jotain puoli miljoonaa työtöntä, mutta mitään osaamattomalle kehitysmaamuslimeille pitäisi osoittaa työpaikka! No joo, minulle kävisi, jos poimisivat roskia pientareilta, mutten sekuntiakaan epäile, etteikö se olisi ihmisoikeusloukkaus.Doctor Lecter kirjoitti: La Loka 12, 2024 5:39 pm En sääli heitä yhtään, kuten eräs kommentoija teki toisen uutisen perään ja voivotteli sitä että näin siinä käy kun heille ei osoiteta työpaikkaa, heidän on pakko sortua rikoksen tielle.
Mutta eihän nämä nuoret miehet ole tulleet töitä tekemään vaan rahaa, ja sitä saa helpoiten huumeista.
Re: Puhoksen kokaiinisyndikaatti
perussuomalaiset hallituksessa ja persusisäministeri tietenkin. Muutoinkin persut vaikuttavat päässeen valtakunnan korruptiokerhoihin, joten persuja kuunnellaan niillä lauteilla, joilla todelliset päätökset tehdään. (Ainoa hyvä asia, joka persuista seuraa, on se, että ehkä tulevaisuudessa taas jopa naisetkin saisivat alkaa kulkea rauhassa kuten joskus kasarilla.) Itse asiaan, niin muuallakin kuin Helsingissä olen laittanut merkille, että maahanmuuttajayrittäjät läheisestä idästä näyttävät tienaavan älyttömiä summia, ja kun vertaa muihin yrittäjiin, jotka hädin tuskin pysyvät pinnalla, niin itsekin olen jo ainakin kymmenen vuotta ajatellut tiettyjen ryhmien todellisen bisneksen olevan muualla kuin siinä "bulvaanissa". Erittäin hyvä, että poliisi viimein alkaa puuttumaan... ettei jouduta sille Ruotsin tielle.H.Moilanen kirjoitti: La Loka 12, 2024 5:08 pm
Ainoa asia, mikä tässä yllättää, on Helsingin poliisin puuttuminen Puhoksen meininkiin. Ja itse asiassa vain siitä olen nyt kiinnostunut. Mikä on saanut Helsingin poliisin sinissä haalareissa kulkevat kaverit puuttumaan näinkin kovalla kädellä lemmikkiensä puuhasteluun? Vuosien ajan Lähi-idän (mm. Irak, Syyria & Turkki) suunnalta sekä Somaliasta Suomeen muuttaneet nuorukaiset ovat muun muassa nimenomaan noilla nurkilla nauraen kertoneet, että he myyvät huumeita ja Suomen poliisi "ei tee heille mitään". Olen itsekin kuullut kasvoista kasvoihin niitä juttuja sekä keskustellut joidenkin jannujen kanssa Itäkeskuksen alueella sekä vähän muuallakin. Toki se huumekauppa oli minulle selvää jo ennen niitä keskusteluita. Sekin oli käynyt ilmi, ettei Helsingin poliisi ollut heidän touhuistaan pätkääkään kiinnostunut. Halusin kuitenkin kuulla tarinan toista puolta myös näiltä myyntiorganisaation kavereilta, minkä vuoksi useampia jututin.
"SUPO:n tusinapassipolisit, jotka nettejäkin terrorisoi ovat jo fyysisestikin virkansa ryypänneitä, narkkareita, huume diilereitä, henkisesti loppuun poltettuja hylsyjä ja isomahasekopäitä."
-Tv:sta Tuttu Arto
-Tv:sta Tuttu Arto
Puhoksella on kaksi vesipiippubaaria. Uskoakseni huumehommaa pyöritti yläkerran baari, ei Kirkuk.Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: La Loka 12, 2024 3:11 pm Kirkuk Ravintola
05.09.1989 Ahmad Kamal Marwan, Irakin kansalainen, Helsinki
Sikis:
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
Tuossa kaksi hyvää Minfon kirjoittajaa täysin kiteytti koko mamu-ongelman!Villeri kirjoitti: La Loka 12, 2024 8:51 pmTämä jäi itsellekin mieleen. Maassa on jotain puoli miljoonaa työtöntä, mutta mitään osaamattomalle kehitysmaamuslimeille pitäisi osoittaa työpaikka! No joo, minulle kävisi, jos poimisivat roskia pientareilta, mutten sekuntiakaan epäile, etteikö se olisi ihmisoikeusloukkaus.Doctor Lecter kirjoitti: La Loka 12, 2024 5:39 pm En sääli heitä yhtään, kuten eräs kommentoija teki toisen uutisen perään ja voivotteli sitä että näin siinä käy kun heille ei osoiteta työpaikkaa, heidän on pakko sortua rikoksen tielle.
Mutta eihän nämä nuoret miehet ole tulleet töitä tekemään vaan rahaa, ja sitä saa helpoiten huumeista.
Kirkuk, siellähän oli aikoinaan myös erikoistoimittaja: Anteeksi, oli pakko.Samira kirjoitti: La Loka 12, 2024 10:11 pmPuhoksella on kaksi vesipiippubaaria. Uskoakseni huumehommaa pyöritti yläkerran baari, ei Kirkuk.Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: La Loka 12, 2024 3:11 pm Kirkuk Ravintola
- Oikeus ennen kaikkea
- James Bond (Daniel Graig)
Joo, ilmeisesti se oli tämä Gold Cafe.Samira kirjoitti: La Loka 12, 2024 10:11 pmPuhoksella on kaksi vesipiippubaaria. Uskoakseni huumehommaa pyöritti yläkerran baari, ei Kirkuk.Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: La Loka 12, 2024 3:11 pm Kirkuk Ravintola
- Sarjahurmaaja
- Jack Bauer
Aika pramean näköinen mesta kun katsoo noiden videoita esim. TIkTokista. Ei tuollainen paikka taitaisi pysyä pystyssä pelkälllä piippukaupalla.Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: La Loka 12, 2024 6:11 pm Ilmeisesti kyseessä oleva kahvila on
Gold Cafe
Yhteystiedot:
Perustettu 04.09.2023
Kai se vähän epäeettistä on spekuloida nimillä tällä tavalla, mutta oman ymmärrykseni mukaan Kirkuk onkin ihan kunniallinen mesta. En kylläkään ole siellä syönyt, mutta kuulemma hyvä ruokapaikkakin. Tuo Gold Cafe on vaikuttanut hämärältä alusta asti, että oikeastaan on joskus kiinnostanut lähinnä uteliaisuudesta käydä katsomassa ikkunoista sisään. Jotenkin kulissilta vaikuttanut alkujaankin, joten en ihmettele jos tuolla laittomuuksia tapahtuu. Tämähän itse asiassa on aika sivussakin ostarin suurimmasta kuhinasta...
Itse olen sitä osaa kansasta, joka pitää koko Puhosta ennemminkin mielenkiintoisena kuin epäilyttävänä paikkana. Toki se eroaa fiilikseltään perinteisestä "ostarista", mutta toisaalta nuo vanhojen lähiöiden hapertuvat ostarit ovat kaikki vähän samanlaisia riippumatta siitä, ollaanko itiksessä, Pihlajamäessä vai Lauttasaaressa. Suurin ero on, että ei ole K-/S-markettia Puhoksella, vaan Aasialaisia ruokakauppoja.
Itse olen sitä osaa kansasta, joka pitää koko Puhosta ennemminkin mielenkiintoisena kuin epäilyttävänä paikkana. Toki se eroaa fiilikseltään perinteisestä "ostarista", mutta toisaalta nuo vanhojen lähiöiden hapertuvat ostarit ovat kaikki vähän samanlaisia riippumatta siitä, ollaanko itiksessä, Pihlajamäessä vai Lauttasaaressa. Suurin ero on, että ei ole K-/S-markettia Puhoksella, vaan Aasialaisia ruokakauppoja.
-
Asseri2000
- Lauri Hanhivaara
Tämä on ihan väärä ravintola ja väärä henkilö. Kannattaa miettiä henkilötietojen julkaisua jotta itse säästyy mahdollisilta rangaistuksilta.Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: La Loka 12, 2024 3:11 pm Kirkuk Ravintola
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Puolustusasianajaja voisi kutsua näitä tekijämiehiä puoliksi rehellisiksi liikemiehiksi. Hehän maksoivat rahaa pestessään veroja merkittäviä summia.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
Poliisinpoika
- Poliisikoira Rex
Eipä siinä rahanpesussa ole edes puoliksi mitään rehellista. Siihen kun tuo verojen maksaminen aika oleellisesti kuuluu, että saadaan laittomasti hankitut rahat näyttämään lailliselta. Ainoastaan ovat antaneet jo omatoimisesti verojen muodossa osan rikollisesta rahasta valtiolle mutta ei siitä oikeudessa kyllä apua ole. Pankissa taidetaan alkaa ihmetellä, jos asuntolainaa yritetään lyhennellä aina käteisellä niin pakosta ovat joutuneet tehdä nuon.Jack the Ripper kirjoitti: Su Loka 13, 2024 1:13 pm Puolustusasianajaja voisi kutsua näitä tekijämiehiä puoliksi rehellisiksi liikemiehiksi. Hehän maksoivat rahaa pestessään veroja merkittäviä summia.