Ruumis Tampereen Nekalassa 14.10.2024 - miekkamiehelle elinkautinen

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Millavaan
Perry Mason

Re: Ruumis Tampereen Nekalassa 14.10.2024 - mitä tapahtui?

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Tyyva kirjoitti: Ti Loka 15, 2024 11:11 am Onkohan sama Visa, joka fb:ssä löytyy tuolla nimellä ja kuvasta näkyy päihteet ja Tappara.
Sama joo mut tällä on miljoona profiilia. Yhdessä niistä hän väittää olevansa vanhan liiton kaveri mitä hän ei ollut koska vanhan liiton kaverit on niitä joihin voi edes jollain tasolla luottaa, tähän ei voinut.
Millavaan
Perry Mason

Kenenköhän kämppä? Tää visa etsi aina aika ajoin julkisissa ryhmissä asuntoa mutta en hetkeäkään usko että hänelle olisi kukaan erehtynyt asuntoa vuokraamaan. Tekijän? Enkä liioin usko että hänellä on ollut yhtään kaveria joka tarjoaa majapaikkaa niin luulen että tää voi olla jopa suunniteltu juttu. Pyydetään se sinne ja laitetaan kylmäksi.
General Praljak
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja General Praljak »

Visa oli nuorempana aika kovakuntoinen ukko, ja todella pätevä koirankouluttaja. Useempikin dobermanni kulki nätisti hihnanpäässä eikä yksikään edes vilkuillu muita koiria. Käsittääkseni teki pennuilla aika hyvin rahaakin. Sit sille rupes ensin maistumaan huikka ja sen jälkeen piri. Mutta tosiaan, niinkuin Milla sanoo, kenelläkään ei oo ikävä
Millavaan
Perry Mason

General Praljak kirjoitti: Ti Loka 15, 2024 11:30 am Visa oli nuorempana aika kovakuntoinen ukko, ja todella pätevä koirankouluttaja. Useempikin dobermanni kulki nätisti hihnanpäässä eikä yksikään edes vilkuillu muita koiria. Käsittääkseni teki pennuilla aika hyvin rahaakin. Sit sille rupes ensin maistumaan huikka ja sen jälkeen piri. Mutta tosiaan, niinkuin Milla sanoo, kenelläkään ei oo ikävä
Kyllähän siitä vieläkin näki että on joskus reenattu. Tosta dobermannista tuli mieleen ettei olis vielä joku vuosi sitten ollut hällä sellaista? Aloin käydä huoltsulla joskus -20 ja hänellä taisi usein olla mukana. Itseasiassa oli vielä viime kesänäkin mutta en sitten tiedä kun hän oli käsittääkseni koditon että miten hänellä olisi voinut olla koira. Viime kesällä tarkoitan kesää -23 kun tänä kesänä en oo itse huoltsulla käynytkään kun oon asunut eri paikkakunnalla.
TT-
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja TT- »

Ei oo ollut Visalla koiria enää aikoihin.
Millavaan
Perry Mason

TT- kirjoitti: Ti Loka 15, 2024 12:01 pm Ei oo ollut Visalla koiria enää aikoihin.
Okei no se oli sitten jonkun muun. Mietinkin miten koditon muka voisi pitää koiraa, paitsi että treen paikallisryhmissä on oltu huolissaan jostain kodittomasta jolla on rotikan pentu.
Pahani Julmu
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Pahani Julmu »

Toivotaan, että nimi pitää paikkansa. Visa ollut lapsesta asti ongelmatapaus ja vuosi vuodelta tilanne vain pahentunut. Nuoruuden myymälä- ja fillarivarkauksista on kuljettu pitkä ”kehityskaari” päihteisiin ja vakavampiin rikoksiin.
Millavaan
Perry Mason

Pahani Julmu kirjoitti: Ti Loka 15, 2024 12:11 pm Toivotaan, että nimi pitää paikkansa. Visa ollut lapsesta asti ongelmatapaus ja vuosi vuodelta tilanne vain pahentunut. Nuoruuden myymälä- ja fillarivarkauksista on kuljettu pitkä ”kehityskaari” päihteisiin ja vakavampiin rikoksiin.
Kyllä se pitää paikkansa. Tota koirahommaa vaan jäin miettiin että voisko se olla sama kellä on nähty rotikan pentu ja siitä on tehty lukuisia päivityksiä paikallisryhmiin. Toisaalta tosi moni päihteidenkäyttäjä ottaa koiran vaikka niitä ei oo varaa niitä pitää. Nähty siis usein kaupungilla joku päihteidenkäyttäjä joka on ilmeisesti koditon, tällaisen pennun kanssa. Harmi kun en oo tänä kesänä Tampereella enää pyörinyt niin en oo itse nähnyt.
TT-
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja TT- »

Jos kyse on ihan vastikään ilmestyneestä pentukoirasta, niin sit mulla voi olla väärääkin tietoa, mutta en mä hänellä aikuisia koiria nähnyt vuosiin. Pentua en hänellä nähnyt ennen menehtymistä, mut kyllähän Visan kiiltävä kuulapää ja kyttyräinen ryhti aika semmonen tunnistettava oli, eli luulisi jokaisen tunnistavan miehen oikein.
intoankka
Alokas

Viesti Kirjoittaja intoankka »

Ei ole sama kaveri. Visalla ei ole koiraa ollut vuosiin ja Rotikan kanssa pyörivä kaveri on parikymppinen ja pyörii härmälässä. Nähtävästi muija heittänyt koirineen ulos. Itse tunsin Visan ja vuosi vuodelta hullummaksi touhu meni. Arvelinkin että ennenpitkää joku saa tarpeekseen.
Millavaan
Perry Mason

intoankka kirjoitti: Ti Loka 15, 2024 12:29 pm Ei ole sama kaveri. Visalla ei ole koiraa ollut vuosiin ja Rotikan kanssa pyörivä kaveri on parikymppinen ja pyörii härmälässä. Nähtävästi muija heittänyt koirineen ulos. Itse tunsin Visan ja vuosi vuodelta hullummaksi touhu meni. Arvelinkin että ennenpitkää joku saa tarpeekseen.
Okei niinhän siinä jutussa taidettiin mainitakin että nuori ja Visa oli mun ikää, ehkä vähän vanhempi. Aina ota selvää tuolla huoltsullakaan kuka kenenkin koira on koska yllättävän monella on ja ottavat ne mukaansa sinne. Porissa sama että päihteidenkäyttäjillä koiria. No mut tää on Off topicia.
Pahani Julmu
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Pahani Julmu »

Millavaan kirjoitti: Ti Loka 15, 2024 12:34 pm Okei niinhän siinä jutussa taidettiin mainitakin että nuori ja Visa oli mun ikää, ehkä vähän vanhempi.
Visa tais olla -79 syntynyt.
Millavaan
Perry Mason

Pahani Julmu kirjoitti: Ti Loka 15, 2024 12:39 pm
Millavaan kirjoitti: Ti Loka 15, 2024 12:34 pm Okei niinhän siinä jutussa taidettiin mainitakin että nuori ja Visa oli mun ikää, ehkä vähän vanhempi.
Visa tais olla -79 syntynyt.
Aa no sitten tasan samaa vuosikertaa. En oo vaan nuorena törmännyt sitten missään yhteydessä.
HeteroMeteorologi
Alokas

Viesti Kirjoittaja HeteroMeteorologi »

Mäntän suunnilla asunut lapsuutensa. Äitinsä oli opettaja ala-asteella.
J74
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja J74 »

Muistan Mäntän ajoiltani vuonna 1997 Visan hyvinkin. Kaverini tuttu. Visa oli silloin 18v nuori mies. Silloin jo näin , että tuon kaverin elämä tulee olemaan päihteitä ja rikoksia. Niinhän se sitten menikin. Niillä korteilla mennään mitkä on jaettu ja Visalle jäi mustapekka käteen. R.I.P
Vastaa Viestiin