Aikuinen mies (syntynyt vuonna 1978) töhri junan vessaa!!!!!

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Marsalkka
Horatio Caine

Aikuinen mies (syntynyt vuonna 1978) töhri junan vessaa!!!!!

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Konduktööri käräytti töhrijän

Vuonna 1978 syntynyt mies jäi kiinni Koivukylän asemalla töhrittyään K-junan vessan suurella tagilla.

Junan konduktööri oli käynyt vessassa ennen miehen menemistä sinne. Kun konduktööri kävi tarkastamassa vessan kunnon miehen poistuttua sieltä, huomasi hän, että seinään oli ilmestynyt noin metrin korkuinen töhry, jossa oli numeroita ja kirjaimia.

Konduktööri välitti töhrijän tuntomerkit vartijalle, joka nappasi kuvausta vastaavan miehen nopeasti kiinni Koivukylän asemalta.

Miehen hallusta löytyi maalia ja tusseja, ja hän on aiemminkin jäänyt kiinni töhrinnästä. Miehen matka jatkui poliisin suojiin.

Tapaus sattui maanantai-iltana puoli seitsemän aikaan.

Aikamoista!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Re: Aikuinen mies (syntynyt vuonna 1978) töhri junan vessaa!

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Järkyttävää!

Toivottavasti heittävät loppuiäkseen vankilaan erityisvankien osastolle, Hubba Bubban sellikaveriksi.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

villivadelma
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

Toudella! Miten tällaista voi tapahtua Suomessa???
Marsalkka
Horatio Caine

Aivan! Mikä saa 30-vuotiaan miehen töhrimään junan vessaa? Liian ankara pottakasvatus?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Marsalkka kirjoitti:Aivan! Mikä saa 30-vuotiaan miehen töhrimään junan vessaa? Liian ankara pottakasvatus?
Olen varma, että kyseessä on liian vähän rakastavat vanhemmat ja Jumalan puute. Pakko olla. Nyt kaikki rukoilemaan tämän miehen sielun puolesta.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Marsalkka
Horatio Caine

Joka tapauksesa jotain on oltava melko pahasti pielessä jos 30-vuotias aikamies töhrii junan vessaa.
Marsalkka
Horatio Caine

Re: Aikuinen mies (syntynyt vuonna 1978) töhri junan vessaa!

VoDKa kirjoitti:Järkyttävää!

Toivottavasti heittävät loppuiäkseen vankilaan erityisvankien osastolle,
Minä taas toivon, että hän saisi apua ilmeisen vaikeisiin ongelmiinsa.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Marsalkka kirjoitti:Joka tapauksesa jotain on oltava melko pahasti pielessä jos 30-vuotias aikamies töhrii junan vessaa.
Ei mutta ihan tosissaan: onhan tuo aika naurettavaa :lol:
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Kenties häntä kosketti "Taiteilijan vapaus".
"Yöperho on koteloitunut"
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Itseasiassa vessakeikalla on ihan mukava lukea seinäkirjoituksia ja jotkut tagit on ihan hienoja, mutta kiinnijääminen tietenkin on pieni henkilökohtainen tragedia kun ensiksi on ostettu maalausvälineet ja sitten tarvitsee korvata niiden putsaus :shock:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Marsalkka
Horatio Caine

loneliness kirjoitti: jotkut tagit on ihan hienoja,
Juu. Metrinkorkuiset töhryt, joissa on numeroita ja kirjaimia ovat kyllä ihan pirun hienoja...
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Marsalkka kirjoitti:
Juu. Metrinkorkuiset töhryt, joissa on numeroita ja kirjaimia ovat kyllä ihan pirun hienoja...
Kyllä. Sellaiset, jotka on tehnyt joku pätevä graffitaiteilija ovat hienoja ja verrattavissa ihan taideteoksiin. Tästä vessataiteesta ei meillä nyt ole kuvia, niin paha mennä sanomaan, että kuinka hieno tai ei oli ja minkä tasoinen taiteilija oli kyseessä. Junayhtiölle tietenkin valitettava menoerä tuo taiteenala...
Paavo Arhinmäki on äijä!
Marsalkka
Horatio Caine

loneliness kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
Kyllä.
Tähän kaksi hymiötä. Yksi silmää iskevä ja yksi hieman ilkikurinen.
Junayhtiölle tietenkin valitettava menoerä tuo taiteenala...
Onneksi nuo kiinnijääneet kakkapyllyt joutuvat korvaamaan puhdistuskulut. Varmaan aika noloa 30-vuotiaalle jäädä kiinni moisesta.
Arthur Nebe
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Arthur Nebe »

Jälleen peräänkuulutan erityisesti tämänkaltaisesta anarkistisesta rikollisuudesta epäiltyjen älykkyyden tutkimista. Irtoaisi taatusti mielenkiintoista aineistoa siitä, mikä voikaan olla sisäsyntyinen kimmoke tällaiselle tavalle manifestoida vihanpurkauksia ympäristöään kohtaan.
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Mä en ole koskaan ymmärtäny, miks niitä tageja ei voi tehdä kankaalle, eihän öljyvärimaalauksiakaan tehdä junan vessaan?
Jos ne ovat taidetta, niin silloinhan niitä saatetaan tulevaisuudessa myydäkin, eikö? Onko se nyt hienoa ostaa huutokaupasta Illu Impparin upeaksi tagaama junan vessa?

Jos on varaa spraymaaliin, niin rakennuspaperia (sitä ruskeaa, millä suojataan kaikki säästettävät pinnat) saa todella halvalla 50metrin rullan. Siihen nyt hetken tekisi taidetta ja tulevaisuudessa ei sitten taiteen harrastajien tarvitsisi ostaa junanvaunua tai mellunmäen meluestettä olohuoneeseensa. Ei Picassoakaan varmaan tunnettaisi, jos se olisi tuherrellut Barcelonan porttoloiden käymälän seiniä...!

Mä vaan en taaskaan tajuu.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Vastaa Viestiin
Null