Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Hank Voight

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

VäärinMeni kirjoitti: La Loka 19, 2024 8:32 pm
Jännä että modet poistaa minun viestejä, mutta tämmöistä asiatonta paskan suoltamista on tässä ketjussa tuhansia viestejä.
No mitä vittua? Ihan totta puhun, nuo perkeleen rokotukset tuppaa unohtumaan. Mutta kun täällä näkee, että taas on koronaketju pompannut ylös, niin heti tulee mieleen.

Se hyvä puoli tässä ketjussa ihan oikeasti on. Eikä olisi koko ketjua näkynyt aikoihin ilman sun sössötyksiä. Näin se vaan on.
Hank Voight

claw kirjoitti: La Loka 19, 2024 9:23 pm
Otin muuten torstaina oikein tuplarokotuksen samalla kertaa, eli influenssapiikin myös. Oikein turvallinen fiilis nyt.

Mistä olen erittäin tyytyväinen, niin piikkien jälkeinen vrk oli molemmat olkapäätä kipeänä, eli elimistön vastustuskyky toimii, sekä rokotteet toimii.
Joo tuplapiikin tuuppasi viime syksynäkin, eli varmaan tulee taas. Aika tosin on vasta joskus ensi kuussa.

Mulle ei tuu koskaan mistään rokotuksesta mitään sivuoireita, paitsi pieni arkuus olkapäähän about päiväksi. Mutta koronarokotuksista ei ole tullut senkään vertaa, ei niin kerta kaikkiaan mitään. Muutenkin olen ollut omituisen terve ainakin tämän ja viime vuoden, ei tartu mitkään virustaudit. Lapset on kipeitä vähän väliä, mut mä vaan väistelen.

No, sellaista se on. Hiukan huvittavaa vaan kun pitäis kuitenkin olla tää koronapiikki se kaikkein paskin ja vaarallisin :)

Mut joo kuten tuossa aiemmin sanoin, niin ihan oikeasti tän ketjun pomppiminen on muistutellut mua rokotteesta.
VäärinMeni
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja VäärinMeni »

Onnea piikityksistä, mutta me normaaliterveet ja normaalipainoiset emme tarvitse piikkejänne :)

Miksi ette selitä korrelaatiota piikkien ja ylikuolleisuuden välillä vaan sen sijaan ylistätte rokotuksia jumalana?

"joo minulla monta piikkiä ja kukaan kaverikaan ei ole kuollut ja itsekin tosi terve" - vastaat samalla tavalla kaikkeen vaikka toinen kaveri puhuisi kahvihetkestä tai transujen kokoontumisajoista. Sairautta se on tuokin.

Jos älykkyytesi ei riitä tilastojen lukemiseen ja analysointiin, sekä luulet omien kokemuksiesi olevan se tekijä, jolla tehdään päätökset globaaleissa suurissa ongelmissa, olisi parempi vaihtoehto olla ihan hiljaa.
Päivän rokotettu : Suuryritys saa mielestäni valehdella, ja luotan heihin jatkossakin, koska valvonta toimii. ????????
Päivän THL : 20% sairaalahoitoon rokottamattomista
Päivän huomio : Rokotetut tarvitsevat lääkkeitä jokapäiväisessä elämässään
Hank Voight

Jumalauta mikä Torspofoorumi tämä nykyään on.

Ensinnäkin, kukaan ei pidä rokotuksia Jumalana, en ainakaan minä.

Toiseksi, mähän yritin tuossa aiemmin varovasti mainita, että ei siellä Kyproksella tai Maltallakaan ole ollut paskankaan eroja kuolemissa viime vuosina. Ja sinä ilmoitit heti, että puhuin paskaa.

Eli suomeksi, ei paljoa kannata tuhlata ruutia sun kaltaiseen höyrypäähän. No offense. Eihän sun päähän saa mitään. Ei edes sitä, että tää ketju ihan oikeasti muistuttaa rokotteen ottamisesta :)
VäärinMeni
Neuvoja-Jack

Selitä nyt se korrelaatio ylikuolleisuuden ja piikkien jaon kanssa? Miksi otat vain kyproksen ja maltan esimerkiksi kun KAIKISSA paljon rokotetuissa maissa on ylikuolleisuutta?

Vähän rokotetuissa maissa ei esiinny ylikuolleisuutta.
Päivän rokotettu : Suuryritys saa mielestäni valehdella, ja luotan heihin jatkossakin, koska valvonta toimii. ????????
Hank Voight

VäärinMeni kirjoitti: La Loka 19, 2024 11:31 pm Selitä nyt se korrelaatio ylikuolleisuuden ja piikkien jaon kanssa? Miksi otat vain kyproksen ja maltan esimerkiksi kun KAIKISSA paljon rokotetuissa maissa on ylikuolleisuutta?
Niin no, itse otit nuo esimerkeiksi, ihan siksi.

Ja kuten sanoin, ei maksa vaivaa. Kun ei se ylikuolleisuus edes niin valtaisaa ole, jos suhteuttaa piikkeihin. Kuolemien nousut oli tuossa pari kertaa joitain tuhansia vuositasolla, piikkejä on annettu kai 13 miljoonaa. Kehnolla prosentilla ainakin tappaa.

Enkä mä muutenkaan ole ylikuolemista jauhanut suuntaan enkä toiseen. Sinä vaan tinkaat vastauksia, en oikein ymmärrä miksi.
Mc Mafia

Viesti Kirjoittaja Mc Mafia »

Hank Voight kirjoitti: Su Loka 20, 2024 12:04 am
VäärinMeni kirjoitti: La Loka 19, 2024 11:31 pm Selitä nyt se korrelaatio ylikuolleisuuden ja piikkien jaon kanssa? Miksi otat vain kyproksen ja maltan esimerkiksi kun KAIKISSA paljon rokotetuissa maissa on ylikuolleisuutta?
Niin no, itse otit nuo esimerkeiksi, ihan siksi.

Ja kuten sanoin, ei maksa vaivaa. Kun ei se ylikuolleisuus edes niin valtaisaa ole, jos suhteuttaa piikkeihin. Kuolemien nousut oli tuossa pari kertaa joitain tuhansia vuositasolla, piikkejä on annettu kai 13 miljoonaa. Kehnolla prosentilla ainakin tappaa.

Enkä mä muutenkaan ole ylikuolemista jauhanut suuntaan enkä toiseen. Sinä vaan tinkaat vastauksia, en oikein ymmärrä miksi.
Sinulta unohtui osa lainauksesta. Ole hyvä.
VäärinMeni kirjoitti: La Loka 19, 2024 11:31 pm Vähän rokotetuissa maissa ei esiinny ylikuolleisuutta.
Mc Mafia

Viesti Kirjoittaja Mc Mafia »

Tiedän ihmisiä, jotka elävät simulaation sisällä simulaatiossa.
Tieteilijältä villi väite: Maailmankaikkeus on simulaatio, ja koronavirus voi olla todiste siitä
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/938 ... 35523a561c
Samira
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Samira »

Vastoin kaikkia todennäköisyyksiä, korona ei ole vieläkään vaarallinen minulle
Oletko työelämässä?
Sikis:
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
VäärinMeni
Neuvoja-Jack

Samira kirjoitti: Ma Loka 21, 2024 3:24 pm

Vastoin kaikkia todennäköisyyksiä, korona ei ole vieläkään vaarallinen minulle
Oletko työelämässä?
Olen nytkin töissä, kiitos kysymästä. En ole lihava enkä omaa diabetestä tmv.
COVID-19-potilaiden yleisimmät krooniset sairaudet olivat diabetes ja krooniset keuhkosairaudet.
Vailla merkittäviä kroonisia sairauksia oli 40 % potilaista. Tehohoidetuista potilaista 88 % oli ylipainoisia (painoindeksi > 25 kg/m2) ja 50 % lihavia (yli 30 kg/m2).
Hank Voight

Noniin, nyt on sitten aika tuplapiikille varattu. On tämä kyllä hyvä systeemi, että ne saavat rokotuksen jotka haluavat, muiden ei ole pakko ottaa.

Paitsi että niin, enää ei saa rokotusta ilmaiseksi muut kuin riskiryhmäläiset, kaikki muut joutuvat maksamaan itse. Hiukan erikoinen juttu noin niinkun rokotebisneksen kannalta 8)
VäärinMeni
Neuvoja-Jack

Hank Voight kirjoitti: Ma Loka 21, 2024 10:45 pm Noniin, nyt on sitten aika tuplapiikille varattu. On tämä kyllä hyvä systeemi, että ne saavat rokotuksen jotka haluavat, muiden ei ole pakko ottaa.

Paitsi että niin, enää ei saa rokotusta ilmaiseksi muut kuin riskiryhmäläiset, kaikki muut joutuvat maksamaan itse. Hiukan erikoinen juttu noin niinkun rokotebisneksen kannalta 8)
Monesko kierros menossa? Onko paljon muita lääkityksiä? Ootko liikunnan muistanut? Kyllä saa olla kiitollinen ettei ole lihava eikä sairauksia niin ei tarvitse rokotteita ottaa.
VäärinMeni
Neuvoja-Jack

Performance. For the full year 2023, we reported revenues of $58.5 billion, reflecting an operational decrease of 41% year over year, primarily due to a significant decline in revenues for our COVID-19 products.

Hyvinhän tuo pfizer tienasi pandemian aikana vaikka täälläkin väitettiin kovasti, että lääkeyhtiöt eivät tule tienaamaan tällä.
Hank Voight

Aika mones piikki on, en ees oo enää tarkkaan kartalla. Aina otan kun tarjolla on. Kuten oon tehnyt kaikkien rokotteiden kanssa koko ikäni.

Missäs sellaista muka väitettiin, ettei rokotefirmat tienaisi noilla rokotteilla? Johan kuulostaa mätäkuun jutulta.

"Täälläkin väitettiin". Just tuossa on syy miksei oikein jaksa edes yritttää keskustelua. Ei tuollaistakaan nyt kukaan ole voinut täällä väittää. Kuten ei ole kukaan pitänyt rokotetta Jumalana.
VäärinMeni
Neuvoja-Jack

Ei kiinnosta sun turhan päivän jankkaamises henkilökohtaisista asioistasi. kiitos hei. on sellaista väitetty, mutta tästä lähdin saat jatkaa yksinkeskusteluasi.
Vastaa Viestiin