Big95 - Knobsterin jalanjäljillä
-
vastarannansääski
- Neuvoja-Jack
Big95 - Knobsterin jalanjäljillä
Ei koskaan mitään sanottavaa itse aiheeseen, pelkästään muiden käyttäjien viestien kritisointia.
Re: Big95 - Knobsterin jalanjäljillä
Just etsin paikkaa hämmästellä ääneen
Onkos tää palsta taas jaossa jossain soijayhteisössä, kun ilmiselvät tyttöjen keskellä pörräävät incelit käyvät mutisemassa rassismi?Big95 kirjoitti: Ti Helmi 06, 2024 9:18 pmMillaista spekulointia se on, että koska kyseessä on nyt koivukylä, niiin se on suoraan mamujen tekemään väkivaltaa? Kyllä. Heitäkin varmasti mukana, mutta onhan nuo ylemmät kommentit vaan anonyymina tuupattuu rasismia. Omilla kasvoilla noita kommentteja ei kuitenkaan uskalleta laittaa..
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Vau.. Eli koska olen rasismia vastaan + kerroin kyllä mitä koivukylän ytimessä asuvana tiedän. Edelleen odottelen, milloin sinäkin lopetat trollaamisen. Tai sitten omalla nimelläsi kerrot rasistifantasioitasivastarannansääski kirjoitti: Ti Helmi 06, 2024 6:58 pm Ei koskaan mitään sanottavaa itse aiheeseen, pelkästään muiden käyttäjien viestien kritisointia.
-
PoliisimestariSisu
Jaa taas joku uusi neekerinrakastaja jonka voi heittää surutta ignoreen. Eikö näille neekerifaneille ole omat fooruminsa joissa voivat keskustella haisevien elukoidensa ihanuudesta?
Joo knobster joutaa ignoreen, noita samanlaisia punaviherääliöitä on palsta täynnä, jotka eivät osaa keskustella aiheena olevasta asiasta.PoliisimestariSisu kirjoitti: Pe Marras 01, 2024 5:36 am Jaa taas joku uusi neekerinrakastaja jonka voi heittää surutta ignoreen. Eikö näille neekerifaneille ole omat fooruminsa joissa voivat keskustella haisevien elukoidensa ihanuudesta?