Löisitkö itse vetoa 1000e että niitä ei ole rintamalla , vaikka ei ole vielä asiaa vahvistettu ?pokkapitää kirjoitti: Pe Marras 15, 2024 9:33 am Kastehelmi jälleen vetää tilanteen hyvin pakettiin vaikka toinen toimittaja levittääkin vahvistamatonta huhua P-Korean joukoista rintamalla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9fb ... 6fea80190c
Venäjä uhkaa Ukrainaa nyt monesta suunnasta – Asiantuntija: Tähän se voi pahimmillaan johtaa
Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta
-
kantavapalju
- Rico Tubbs
Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta
Pikkuryssät Pietarissa näkee pahaa unta, Venäjä on rajamaa ja Suomi valtakunta.
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Voisin lyödä koska jos näin tapahtuu niin puolustusyhteistyön pykälän käyttöönotto kyllä tiedotetaan.
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Itse lyön vetoa sen puolesta että asia vahvistuu kun Ukraina ottaa sotavankeja jotka puhuvat koreaa.
^
Näin ei tule tapahtumaan, koska venäläiset ampuvat ne ja laittaa väärät passit, missä lukee joku uiguuri tai Mongolia
Näin ei tule tapahtumaan, koska venäläiset ampuvat ne ja laittaa väärät passit, missä lukee joku uiguuri tai Mongolia
-
Even Steven
Paul vs Tyson matsia tässä venailen ja selatessa huomasin ilouutisen. Mikäli paikkansa pitää.
-NILS-
Kuvan kokoa kohtuullistettuSamira kirjoitti: Pe Syys 27, 2024 7:23 pm Venäjän puolia pitävillä keskustelijoilla on varmasti tähän joku pseudofiksu vastaus.
-NILS-
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Kumma homma että neuvottelupöytä nyt maistuisikin. Ensimmäisenä työnään Ukrainan tulee muuttaa perustuslakiaan että neuvotteluita voidaan edes harkita.Even Steven kirjoitti: La Marras 16, 2024 3:40 am Paul vs Tyson matsia tässä venailen ja selatessa huomasin ilouutisen. Mikäli paikkansa pitää.
Samira kirjoitti: Pe Syys 27, 2024 7:23 pm Venäjän puolia pitävillä keskustelijoilla on varmasti tähän joku pseudofiksu vastaus.
Syynä Ukrainan halukkuuteen on se että Ukrainan armeija on luhistumassa kun Venäjä aloitti uuden rintaman pohjoisessa.
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Vaikuttaa siltä että Ukrainaan ollaan järjestämässä vallanvaihtoa vaalejen muodossa. Spekulaationa on että Zelenskyin tilalle vaihdetaan Valerii Zaluzhnyi. Vaalit olisi tarkoitus järjestää ensivuoden toukokuussa.
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Aika kyseenalaiset vaalejet jos ryssä miehittää sitä osaa maasta mitä tällä hetkellä. Nyt ei kuitenkaan ole kyseessä mikään venäjä.
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
No vaikea sanoa mutta näin länsimedia nyt kirjoittaakiinnostunut5 kirjoitti: La Marras 16, 2024 7:26 pm Aika kyseenalaiset vaalejet jos ryssä miehittää sitä osaa maasta mitä tällä hetkellä. Nyt ei kuitenkaan ole kyseessä mikään venäjä.
https://www.removepaywall.com/search?ur ... le-in-2025
Volodymyr Zelensky faces a power struggle in 2025
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
-
kiinnostunut5
- Jane Marple
Aika näyttää, niinkuin tähänkin asti monta ennustusta.
- pokkapitää
- Neuvoja-Jack
Ukrainan viimeisin aseapupaketti saapui Odessaan
OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
-
Even Steven
Alkaa olla melkoinen pula päällä.
-
Solttuetsivä
- Jessica Fletcher
Eiköhän samat kriteerit ole kaikissa asevoimissa nykyisin.Even Steven kirjoitti: Su Marras 17, 2024 2:25 am Alkaa olla melkoinen pula päällä.
Ukraine confirms mobilization of people with HIV and tuberculosis
https://t.me/No_BS_NewS/185510
Oireeton HIV-tartunnan saaneet tai sairauden vakaat tilat voivat suorittaa asepalveluksen Ukrainan puolustusvoimissa, mutta jokainen tapaus arvioidaan yksilöllisesti riippuen taudin vaikutuksesta henkilön toimintakykyyn.
Tämän ilmoitti puolustusministeriön tiedottaja Dmytro Lazutkin telegram-lähetyksen aikana.
Lazutkinin mukaan HIV-tartunnan saaneiden kelpoisuuskriteerit riippuvat taudin vaiheesta.
Oireeton hiv-kantajan tai sairauden vakaa tila voi suorittaa asepalveluksen ja suorittaa maanpuolustukseen liittyviä tehtäviä.
Jos HIV on kuitenkin immuunialikompensaatiovaiheessa, tällaiset henkilöt soveltuvat vain kotirintamapalveluun.
Samaan aikaan ne, joiden sairaus on johtanut immuunivasteen heikkenemiseen, julistetaan palveluskelvottomiksi ja suljetaan pois sotilasrekisteristä.
Tuberkuloosipotilaille on myös selkeät kriteerit.
Jos henkilöllä on aktiivinen tuberkuloosi ja mykobakteerien vapautuminen tai keuhkokudos hajoaa, hänet julistetaan automaattisesti asepalveluskelvottomaksi.
Terveysministeriö on tarkasti määritellyt ehdot, joilla tuberkuloosipotilaat voivat suorittaa asepalveluksen tai olla suorittamatta.
The Ministry of Defense confirmed that people with HIV and tuberculosis can be mobilized
https://fact-news.com.ua/en/the-ministr ... zed-video/
-
Even Steven
Ai tuotakin piti lähteä vielä puolustelemaan ja sitten ollaan niin kuin "Iso H" olisi joku koronan tapainen flunssa. Olen melko varma, että jolla kulla viiraa vintissä. Teihin uppoa veitsi niin kuin vanhaan ihmiseen.
-
kantavapalju
- Rico Tubbs
Eikö tuo ole vain faktaa , eikä puolustelua ?Even Steven kirjoitti: Su Marras 17, 2024 10:12 am Ai tuotakin piti lähteä vielä puolustelemaan ja sitten ollaan niin kuin "Iso H" olisi joku koronan tapainen flunssa. Olen melko varma, että jolla kulla viiraa vintissä. Teihin uppoa veitsi niin kuin vanhaan ihmiseen.
Pikkuryssät Pietarissa näkee pahaa unta, Venäjä on rajamaa ja Suomi valtakunta.