JasseHames kirjoitti: Pe Marras 22, 2024 4:30 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Marras 22, 2024 4:19 pm
JasseHames kirjoitti: Pe Marras 22, 2024 3:59 pm
Kyllä viimeistään Valvira niihin puuttuu, kun saa ilmiannon. Vieläkö se suusi vaahtoaa vai pystytkö jo nimeämään yhdenkin tahon? Muista, että perättömästä väitteestä voit joutua vahingonkorvausvastuuseen, jos ilmiannosta aiheutuu yksityiselle terveydenhuoltopalvelulle tappioita.
Nyt alan ymmärtää Hassu-Jaanaa! HJ on siis parikymppinen!
Luulet, Valvira hyppää kun HJ viheltää pilliin!
Ihan varmasti Minfo on sellainen auktoriteetti, että täällä esitetyllä väitteellä tuhotaan yksittäinen toimija tai jopa kokonainen toimiala!
Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa. No niin, siinä tapauksessa ei pitäisi olla pienintäkään vaaraa kertoa, ketkä toimijat jättävät tarkoituksella Kanta-kirjaukset tekemättä. Enhän pysty tuottamaan Valviralle tai muulle Kanta-kirjauksien lainmukaisuuden valvomisen suhteen vastuussa olevalle viranomaistaholle mitään kirjallista, joka voisi edetä roskakoria pidemmälle.
Eli jos minä luettelen sinulle nimiä, niin uskot tietäväni nimien jättävän kirjaamatta tietoja? Oletko muuten kysynyt LeaSommerilta nimeä?
Sehän nyt on ihan varma juttu, että Valvira ei ota todesta henkilöä, joka on:
"Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."