Koulukiusaaminen

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Anile
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Anile »

Yksi syy miksi pidän murha.infosta on, että tätä moderoidaan aika ankarasti joten moderaattoreille tiedoksi, että jos näitä perkeleen ja jumalan tuputtajia ilmaantuu lisää,niin minä lähden.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Kieltämättä on helppo uskoa henkivaltojen olevan asialla. Väkivaltaiset ja henkisesti kiusaavat yksilöt ovat usein niin järjettömiä ja täynnä vihaa. Jos antaa itsensä vihan valtaan, siitä ei hyvä seuraa. Viha on kuin demoni ihmisessä eikä se jätä rauhaan ennenkuin saa ihmisen tekemään jotain todella pahaa.
Nothing is quite what it seems
Blackrain
Alokas

Niinpä niin

Viesti Kirjoittaja Blackrain »

Ihminen on vaan sellainen että sillä on tarve uskoa johonkin. Kun menee huonosti niin voi "rukoilla jumalaa" ja heti tuntuu paremmalta. Kun on taas tehnyt jotain pahaa niin "jumalalta" saa kaikki anteeksi ja omatunto on taas puhdas.

Kyllähän sitä saa uskomaan vaikka muurahaiseen jos tarpeeksi yrittää.

Eikä tämä ollut jumalanpilkkaa.
bluerein

Viesti Kirjoittaja bluerein »

:o .
Viimeksi muokannut bluerein, Ma Marras 03, 2008 9:10 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bluerein

:o
Viimeksi muokannut bluerein, Ma Marras 03, 2008 9:16 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

bluerein kirjoitti:Siis miksi te ette voi keskustella, mikä teidän on kun ette luonnollisista asioista voi keskustella, ymmärtäkää ja kunnioittakaa mielipiteitä, se mitä kirjoitan olen henk.koht kokenut, ettekös tekin ole henk.koht. kertoneet oman mielipiteenne tai kokemuksenne, joku kai ainakin, minä kirjoita syyt mistä se johtuu ja ne on rehelliä vastauksia, en ymmärrä teidän kielenkäyttöänne ? jos te antaisitte nyt minun vastata, menetättekö te mitään, jos minä olen tietoinen, siitä mistä te ette ole tietoisia, ei minulla ole pienintäkään halua riidellä ainakaan kanssanne.
:D Niimpä niin..
bluerein

Viimeksi muokannut bluerein, Ma Marras 03, 2008 9:11 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bluerein

Viimeksi muokannut bluerein, Ma Marras 03, 2008 9:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

bluerein kirjoitti: En myöskään tiedä mikä on huuhaa tai mitä Haukkaa mahtanee tarkoittaa.
Vakavasti, suurelle osalle ihmisiä mitään jumalaa ei ole. Tiedät itsekin että jumala on mielikuvituksen tuote. Jotkut sitten uskoo hindulaisuuden tuomiin jumaliin, jotkut Allahiin ja buddhaan ja sitten Borat uskoo Haukkaan. Ihan vaan esimerkkeinä. Mikään näistä, kuten ei joulupukki tai pääsiäispupu, vie ihmisiä kuoleman jälkeen mihinkään. Eikä varmasti pistä ihmistä koulukiusaajaksi tai -kiusatuksi.
bluerein

Viimeksi muokannut bluerein, Ma Marras 03, 2008 9:13 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bluerein

.
Viimeksi muokannut bluerein, Ma Marras 03, 2008 9:13 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bluerein

Viimeksi muokannut bluerein, Ma Marras 03, 2008 9:16 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bluerein

Viimeksi muokannut bluerein, Ma Marras 03, 2008 9:14 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

bluerein kirjoitti:Ei kukaan pysty olemaan ateisti eikö hän kuitenkin uskoisi että jossain täytyy olla Jumala tai joku tarkoitus minulla miksi olen syntynyt ja miksi Jumala on minut luonut.
No huh huh...
Millaisen aivopesun läpi olet käynyt?
Huumeita?
bluerein

Viimeksi muokannut bluerein, Ma Marras 03, 2008 9:15 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin