Mielestäni osallistumiseni tähän ketjuun on tosiaankin ollut lähinnä vastailemista minulle esitettyihin kysymyksiin kuten milloin minulle sopisi saapua Kolmoismurhapäiville, lähdenkö esimerkiksi keilaamaan tai Puolaan keskitysleiriä katsomaan jne. Varmaankaan ei kannata esittää minulle kysymyksiä, jos ei kerran halua minun osallistuvan ketjuun.Kosti kirjoitti: To Marras 28, 2024 2:46 pm Lähinnä kyse on siitä, että ei normaali ihminen kyttää jollain nettifoorumilla suuna ja päänä viestiketjuissa vastailemassa 247/7/365 kuten pleksi. Mutta jos koko elämä on netissä niin miksipä ei sitten.
Eikä pleksisitä oikein kohteliastakaan kuvaa saa, nytkin tykittää trollaten viestiketjussa johon ei pitäisi olla mitään asiaa, koska ketju käsittelee livetapaamista, joihin pleksi on jo useasti kertonut olevansa saapumatta.
Juu kaatele pleksi sä puita, mä matkailen pitkin tuntematonta universumia ja käyn planeetoilla.![]()
Kirkkonummen Kolmoismurhapäivät joskus alkuvuodesta 2025 - kaikki paikalle!?
- LexVeritas
- Frank Columbo
Re: Kirkkonummen Kolmoismurhapäivät joskus alkuvuodesta 2025 - kaikki paikalle!?
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
- Ross Sullivan
- James Bond (David Niven)
Re: Kirkkonummen Kolmoismurhapäivät joskus alkuvuodesta 2025 - kaikki paikalle!?
Vitut sinulla mitään ohjelmaa ole. Et sinä muuten roikkuisi täällä arkiaamuöisin jatkuvasti. Mielestäni Quorthon ei ole persoonana jännittävä autisti. En ole sellaista esittänytkään.LexVeritas kirjoitti: To Marras 28, 2024 1:07 pm ^Minua ei varsinaisesti estä mikään mutta kuten tosiaan jo kirjoitin, minulla on mitä todennäköisimmin aina muuta ohjelmaa.
Vastoin näkemyksiäsi, Quorthon ei ole mielestäni persoonana jännittävä autisti, vaan häiriintynyt runkkari, minkä hän on myöntänyt itsekin.
Sinun JasseHamesilta omima allekirjoituksesi on sen sijaan hyvin osuva oman henkilösi kuvaus. Siitä onnittelut!
Kiitos, mutta en minä ole Hassu-Jaanalta mitään allekirjoitusta ominut, vaan olen lainannut suoralla lainauksella hänen kuvausta itsestään.
Et siis uskalla osallistua Minfon live-tapaamisiin? Ei se yllätä, koska olet autistinen pikkupieru.
Mitä te dorkat dorkailette?
- LexVeritas
- Frank Columbo
Eihän toki tarvitse olla kaikessa niin jyrkkä. Minä en tosin koe olevani yhtään jyrkkä kieltäytyessäni muuhun ohjelmaani vedoten Kolmoismurhapäivä - ja keilauskutsuista.Ross Sullivan kirjoitti: To Marras 28, 2024 12:57 pmTarvitseeko sitä olla niin jyrkkä? Eihän foorumilaisten tarvitse tavata toisiaan ainoastaan johonkin tapaukseen liittyen.LexVeritas kirjoitti: To Marras 28, 2024 12:05 pm ^ Kuten jo aiemmin kirjoitin, minulla on mitä todennäköisimmin myös 8.3 muuta ohjelmaa, mikä käytännössä tarkoittaa, että aina. Lisäksi tuossa edellisessä viestissäni totesin, että arvioni mukaan 20.12.2024 on ajankohtana virkistäytymisellenne sopiva. Tarkoitin siis sillä, että se on nimenomaan teidän virkistäytymisellenne sopiva. Itse en tarvitse lisävirkistäytymistä, en etenkään kolmoismurhatapaamisen muodossa.
Mikä sinua estää esimerkiksi lähtemästä keilaamaan Quorthonin kanssa? Autistinen persoona ja jännittäminen?
Kieltäytymiseni ei sinänsä liity Ross Sullivan epäilykseen Quorthonin autistisesta persoonasta. Minua ei kiinnosta myöskään Quorthonia mahdollisesti vaivaava jännittäminen. Hän on taannoin itse kirjoittanut olevansa "taatusti häiriintynyt runkkari", mikä persoonakuvauksena saattaa kieliä myös rehellisyydestä.
Toivon, että tapaamisenne naistenpäivänä tai ehdottamanani Hitlerin armahduspäivänä sujuu osallistumattomuudestani huolimatta hyvin.
- Ross Sullivan
LexVeritas kirjoitti: To Marras 28, 2024 8:01 pmEihän toki tarvitse olla kaikessa niin jyrkkä. Minä en tosin koe olevani yhtään jyrkkä kieltäytyessäni muuhun ohjelmaani vedoten Kolmoismurhapäivä - ja keilauskutsuista.Ross Sullivan kirjoitti: To Marras 28, 2024 12:57 pmTarvitseeko sitä olla niin jyrkkä? Eihän foorumilaisten tarvitse tavata toisiaan ainoastaan johonkin tapaukseen liittyen.LexVeritas kirjoitti: To Marras 28, 2024 12:05 pm ^ Kuten jo aiemmin kirjoitin, minulla on mitä todennäköisimmin myös 8.3 muuta ohjelmaa, mikä käytännössä tarkoittaa, että aina. Lisäksi tuossa edellisessä viestissäni totesin, että arvioni mukaan 20.12.2024 on ajankohtana virkistäytymisellenne sopiva. Tarkoitin siis sillä, että se on nimenomaan teidän virkistäytymisellenne sopiva. Itse en tarvitse lisävirkistäytymistä, en etenkään kolmoismurhatapaamisen muodossa.
Mikä sinua estää esimerkiksi lähtemästä keilaamaan Quorthonin kanssa? Autistinen persoona ja jännittäminen?
Kieltäytymiseni ei sinänsä liity Ross Sullivan epäilykseen Quorthonin autistisesta persoonasta. Minua ei kiinnosta myöskään Quorthonia mahdollisesti vaivaava jännittäminen. Hän on taannoin itse kirjoittanut olevansa "taatusti häiriintynyt runkkari", mikä persoonakuvauksena saattaa kieliä myös rehellisyydestä.
Toivon, että tapaamisenne naistenpäivänä tai ehdottamanani Hitlerin armahduspäivänä sujuu osallistumattomuudestani huolimatta hyvin.
Mikä sinua estää esimerkiksi lähtemästä keilaamaan Quorthonin kanssa? Autistinen persoona ja jännittäminen? Ei siis ollut kyse Kurtun persoonasta ja jännittämisestä ("hänen autistinen persoonansa ja jännittämisensä".
Blexin saivartelu on surkeaa ja väkinäistä. Vähän jopa käy sääliksi, että eikö arkiaamuöisin Minfoon tuuttaava mielenterveyseläkeläinen onnistu missään? Jos ei toki tarvitse olla niin jyrkkä, niin miksi et sitten osallistu live-tapaamisiin?
- Ross Sullivan
Vitut! Korkeintaan kaadat halpaa Pirkka-olutta kurkustasi alas ja itkeskelet. Välillä kaivat äitisi torson vällyjen välistä ja vedät luurankoa kakkoseen.LexVeritas kirjoitti: To Marras 28, 2024 1:46 pm ^Minulla on tammikuussa muuta ohjelmaa kuten esimerkiksi sydäntalveen perinteisesti kuuluvaa mateen kalttaamista ja puunkaatoa.
- Ross Sullivan
Jos ei Blexi tule ihmisten ilmoille, niin Jokeri menee Blexin luo.

- LexVeritas
- Frank Columbo
^Jokeri saa minun puolestani toki mennä Blexin luo, mutta en siltikään saavu Kolmoismurhapäiville. Yritä nyt päästä sen yli.
Toivotaan edelleen hauskaa iltamaa sinne ja silloin milloin. Aiotko itse viimein osallistua?
Toivotaan edelleen hauskaa iltamaa sinne ja silloin milloin. Aiotko itse viimein osallistua?
Viimeksi muokannut LexVeritas, To Marras 28, 2024 11:14 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Ross Sullivan
Kerro nyt niistä Hejacin live-tapaamisista. Sihteeri on valmis kertomaan Eks-EkstroVertin henkilöllisyyden 1500 dollarilla, mutta vitustako sitä tietää, että kertooko oikeasti oikein?LexVeritas kirjoitti: To Marras 28, 2024 11:07 pm ^Jokeri saa minun puolestani toki mennä Blexin luo, mutta en siltikään saavu Kolmoismurhapäiville. Yritä nyt päästä sen yli.
Toivotaan edelleen hauskaa iltamaa sinne ja silloin milloin.
- LexVeritas
- Frank Columbo
^ Hejacin sihteeri on tietääkseni kuollut. Hejacilla ei ole henkilöllisyystietojani. Yritä välillä ajatella vaikkapa omaa osallistumistasi. Aiotko viimein osallistua?
- Ross Sullivan
Sitä mä just arvioin, että voiko Hejacilla olla.LexVeritas kirjoitti: To Marras 28, 2024 11:18 pm ^ Hejacin sihteeri on tietääkseni kuollut. Hejacilla ei ole henkilöllisyystietojani. Yritä välillä ajatella vaikkapa omaa osallistumistasi. Aiotko viimein osallistua?
Aion viimein osallistua tapahtumaan numero kaksi.
- LexVeritas
- Frank Columbo
^Missä ja milloin se tapahtuma, johon aiot osallistua, pidetään?
- Ross Sullivan
Se tapahtuma järjestetään näillä näkymin Helsingissä 8.3.2025.LexVeritas kirjoitti: Pe Marras 29, 2024 12:04 am ^Missä ja milloin se tapahtuma, johon aiot osallistua, pidetään?
No huono tuuri että sattui akkojen päivälle, sen kunniaksi täytyy sitten yrittää porsastella parhaansa mukaan.
Lex, lähetään Tallinnaan m/s Finlandialla hakeen lastillinen viinaa? Mulla on alekuponkeja.
Lex, lähetään Tallinnaan m/s Finlandialla hakeen lastillinen viinaa? Mulla on alekuponkeja.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
- Ross Sullivan
Blexi, lähetään keväällä K-Espoon matsiin? Hansu tulee ehkä mukaan.
-
JasseHames
- Perry Mason
Häiriintyneet homot siis tosissaan suunnittelevat tätä suklaajunaristeilyään.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan: