Kaksintaistelu?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!

Alkoiko kolmoismurha ennalta sovittuna kaksintaisteluna?

Kyllä
1
6%
Ei
15
88%
Ehkä
1
6%

Ääniä yhteensä: 17

LexVeritas
Frank Columbo

Re: Kaksintaistelu?

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Ei näytä tosiaan siltä, että hammas olisi mennyt läpi.

Kuva
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

JasseHames kirjoitti: Ma Marras 25, 2024 11:14 pm Ei ole mitään näyttöä siitä, että arven aiheuttaja oli Boismanin nyrkki tai jalka. Muutenkin kuvan perusteella kohtuu suorina jälkinä kyseessä on hyvin todennäköisesti teräaseen aiheuttamat jäljet.
Ei se ensisijaisesti olekaan, vaan kusettajavekkulin oma hammas.
Mitä te dorkat dorkailette?
Ross Sullivan

LexVeritas kirjoitti: Ti Marras 26, 2024 12:56 am ^Ei näytä tosiaan siltä, että hammas olisi mennyt läpi.

Kuva
Täysin näyttää siltä! Mahdollisesti kuvassa näkyy (myös) hymykuoppa.
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

LexVeritas kirjoitti: Su Marras 24, 2024 3:42 pm ^Ei ollut tiettävästi Boismanin rystyset verillä, Nisse kansallissosialisti eikä nyrkkeilyvammoja hällä.
0/3 oikein.

Boismanilla oli rystysvammat, Nisse tod. näk. ei ole kansallissosialisti ja nyrkkeilyvammat todellakin oli, muttei muuta.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
LexVeritas
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^
Tiettävästi oikeakätisen Boismanin vasemmassa kädessä on todettu vähäistä hankautumaa, jota tutkinta on pitänyt torjuntavammana. Oikeassa kädessään ei ole todettu mitään jälkiä.

Tiettävästi oikeakätisen Gustafssonin vasemman käden sormissa (ei siis rystysissä) on todettu pieniä hiertymiä. Gustafssonin oikeassa kädessä ei ole todettu mitään jälkiä.
Gustafssonin päässä on todettu haavoja, joita on ommeltu kiinni ainakin poskessa ja ohimolla.

Gustafssonin ei tiedetä olleen eikä olevan kansallissosialisti.
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Kaikilla uhreilla mukaan lukien Gustafsson oli samantapaisia, ilmeisesti torjuntavammoja käsissään.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
JasseHames
Perry Mason

Yhdistetäänpä aihetodisteet:

Kuva

Kuva

Täysin selvästi teräaseen aiheuttama vamma. Saa olla toista mieltä, mutta se on hourailua.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Tuohon arpeen sopii Y-haarainen teroitettu telttakeppi joka teltan päälle astuessa kääntyy astujaan päin.

Erikoista kyllä, murhaaja oli hermostunut tuohon toiseen teltan teroitettuun y-haaraiseen päätykeppiin niin paljon, että oli sen jostakin syystä hävittänyt telttapaikalta!
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Ross Sullivan

JasseHames kirjoitti: Pe Marras 29, 2024 10:44 pm Yhdistetäänpä aihetodisteet:

Kuva

Kuva

Täysin selvästi teräaseen aiheuttama vamma. Saa olla toista mieltä, mutta se on hourailua.
Arvaamattoman sekopäämustalaisen näköinen hyypiö. Ylempi kuva on otettu kusettajapaskiaisen päästyä sairaalasta.

Eikö olekin pysyvästi vammautuneen näköinen kuvassa? Mieshän näyttää kuin olisi ollut etelän lomalla.
JasseHames
Perry Mason

awa kirjoitti: Pe Marras 29, 2024 11:04 pm Tuohon arpeen sopii Y-haarainen teroitettu telttakeppi joka teltan päälle astuessa kääntyy astujaan päin.

Erikoista kyllä, murhaaja oli hermostunut tuohon toiseen teltan teroitettuun y-haaraiseen päätykeppiin niin paljon, että oli sen jostakin syystä hävittänyt telttapaikalta!
Miten Y-haarainen telttakeppi tekee tuollaisen jäljen? Olivatko haarat ensin kiinni toisissaan ja vasta Gustafssonin posken läpäistyään taipuvat erilleen? Vaiko toisinpäin, haarat ensin toisistaan erillään ja Gustafssonin posken läpäistyään menevät kiinni toisiinsa ja ylöspäin poskea? Ja tietenkin tällainen hyvin epäuskottavalla tavalla joka tapauksessa toimiva keppi on kadonnut, koska Gustafsson kadotti sen, koska on tekijä. Mitään näyttöä ei vain ole, on vain pakkomielle Gustafssonin syyllisyydestä, johon kaikki havainnot väkisin sovitetaan. Tällaista toimintaa nimitetään yleisemmin vahvistusharhaksi.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

^Ei siinä kepissä teroitetut Y -haarat mihinkään liiku - vaan molemmat kärjet tekee ihan omat haavat.

Kun telttakankaan päälle astuu tai polvistuu, niin silloin päätykeppi kääntyy seivästämään juuri siihen suuntaan mihin telttakagasta pingotetaan - eli suoraan päin hyökkääjää. Minun mielestä melko yksinkertainen tapahtumakuvaus. Ja kun keppi on tökännyt se on vereentynyt ja murhaaja hävitti sen.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
JasseHames
Perry Mason

awa kirjoitti: Su Joulu 01, 2024 8:15 am ^Ei siinä kepissä teroitetut Y -haarat mihinkään liiku - vaan molemmat kärjet tekee ihan omat haavat.

Kun telttakankaan päälle astuu tai polvistuu, niin silloin päätykeppi kääntyy seivästämään juuri siihen suuntaan mihin telttakagasta pingotetaan - eli suoraan päin hyökkääjää. Minun mielestä melko yksinkertainen tapahtumakuvaus. Ja kun keppi on tökännyt se on vereentynyt ja murhaaja hävitti sen.
Mietis nyt vähän onko käytännössä mahdollista, että minkäänlainen teroitettu telttakeppi tekisi tuollaisen väärin päin olevan V-muotoisen läpihaavan poskeen. Vastaus on, että ei ole. Yrität vain selittää äärimmäisen epäuskottavalla tavalla tämän havainnon sopimaan ennakkokäsitykseesi Gustafssonin syyllisyydestä.

Tuon jäljen on saanut aikaan silmittömän raivon vallassa toiminut, tuntematon kolmoismurhaaja teräaseella huitoen.
Ross Sullivan

JasseHames kirjoitti: Su Joulu 01, 2024 2:30 pm
awa kirjoitti: Su Joulu 01, 2024 8:15 am ^Ei siinä kepissä teroitetut Y -haarat mihinkään liiku - vaan molemmat kärjet tekee ihan omat haavat.

Mietis nyt vähän onko käytännössä mahdollista, että minkäänlainen teroitettu telttakeppi tekisi tuollaisen väärin päin olevan V-muotoisen läpihaavan poskeen. Vastaus on, että ei ole. Yrität vain selittää äärimmäisen epäuskottavalla tavalla tämän havainnon sopimaan ennakkokäsitykseesi Gustafssonin syyllisyydestä.

Tuon jäljen on saanut aikaan silmittömän raivon vallassa toiminut, tuntematon kolmoismurhaaja teräaseella huitoen.
Sekopäämustalaiselta näyttävä kusettajapaskiainen näyttää sairaalasta poistuestaan siltä kuin olisi ollut kylpylässä lomalla pari viikkoa. Mitä niille kolmelle muulle kävi?
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

JasseHames kirjoitti: Su Joulu 01, 2024 2:30 pm Mietis nyt vähän onko käytännössä mahdollista, että minkäänlainen teroitettu telttakeppi tekisi tuollaisen väärin päin olevan V-muotoisen läpihaavan poskeen. Vastaus on, että ei ole. Yrität vain selittää äärimmäisen epäuskottavalla tavalla tämän havainnon sopimaan ennakkokäsitykseesi Gustafssonin syyllisyydestä.

Minä olen miettinyt näitä asioita ja mahdollisia tapahtumia melko paljon. Jos puukolla olisi Gustafssonia poskeen pistetty - niin todella nopeita olisi olleet pistot jos murhaaja olisi tikannut pistot peräkkäin puolustavaan ja riuhtovasti liikkuvaan Gustafssonin päähän. Sitten kun mietitään, että pistot ei olisikaan tulleet peräkkäin, niin melko harvinaista on, että ne kaksi pistoa on siinä tappelussa juuri poskessa ja vierekkäin - muita pistoja ei sitten tullutkaan!

Olen sitä mieltä, että noiden Gustafssonin posken haavojen on täytynyt tulla samanaikaisesti. Nyrkinisku tai potku ei niitä selitä - mutta telttakeppi selittää!

Gustafssonilla olleet murtumat selittää yksi nyrkinisku tai potku.
Tovi
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Tovi »

awa kirjoitti: Su Joulu 01, 2024 9:41 pmGustafssonilla olleet murtumat selittää yksi nyrkinisku tai potku.
Siis sekä leuan murtumat että ohimon murtuman?
Vastaa Viestiin