Pysäköinnistä valittanut vanhus piestiin sairaalaan Helsingissä
Re: Pysäköinnistä valittanut vanhus piestiin sairaalaan Helsingissä
TässäKIN tapauksessa olisi vanhusten asianajaja voinut kysyä oikeudenkäynnissä että olisivatko pojat toimineet samalla tavalla jos pysäköinnistä huomauttaja olisi ollut itse mustalainen. Tuskinpa olisivat..
Miksi näihin ei tule lisäsyytteeksi viharikos (rasismi)?
Muutenhan nuo on itse kuvaamassa ja kiljumassa rasismi, kun joku firma ei päästä sisälle tai valkolainen sanoo pahasti.
Tämän tapauksen poijjaat on vieläkin alempaa kastia kuin "normaali" mustalainen, hauras vanhus hakataan ja ihan vaan kun kehtasi mainita (luultavasti väärin) pysäköidystä autosta. Helvetin nuijapäät!
Miksi näihin ei tule lisäsyytteeksi viharikos (rasismi)?
Muutenhan nuo on itse kuvaamassa ja kiljumassa rasismi, kun joku firma ei päästä sisälle tai valkolainen sanoo pahasti.
Tämän tapauksen poijjaat on vieläkin alempaa kastia kuin "normaali" mustalainen, hauras vanhus hakataan ja ihan vaan kun kehtasi mainita (luultavasti väärin) pysäköidystä autosta. Helvetin nuijapäät!
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Voitais tehdä kunnon hybridi-isku:
Kaikki Suomen mustalaiset itärajan yli Venäjälle
Kaikki Suomen mustalaiset itärajan yli Venäjälle
Suljetaanko suvun ulkopuolelle, jos autonsa pysäköi lailliselle paikalle? On kuin hylkäisi 500 villin vapauden vuotta, jos Mersua ei kaarra invapaikalle kuin oriita ikään?
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Mutta toisaalta, aivoinvaliideja kaikki mannet ovatkin, että sikäli...
-
Rapsuttaja
- Martin Beck
Mustalaisten rikoksia ei saa tilastoida, koska tilastot todistaisivat ennakkoluulot oikeiksi, mikä olisi erittäin kiusallista tietyille ryhmille, paitsi itse mustalaisille.
Olen itsekin todistanut kuinka invalapulla varustettuun autoon meni täysin (fyysisesti) toimintakykyinen seurue. Taitaa olla mielenvikaisten määrä keskimmäistä suurempi mustalaisten keskuudessa.
Olen itsekin todistanut kuinka invalapulla varustettuun autoon meni täysin (fyysisesti) toimintakykyinen seurue. Taitaa olla mielenvikaisten määrä keskimmäistä suurempi mustalaisten keskuudessa.
Millions must go.
-
canis lupus
- Jessica Fletcher
Tiedän tapauksen jossa Allan oli lääkärissä tilaamassa invapapereita mm. tuota korttia varten. Lääkärin vastustellessa Alllan oli todennut "saa kuulet ite päättää kumpi meistä on huomenna invaliidi."Rapsuttaja kirjoitti: Ti Joulu 03, 2024 12:45 pm Mustalaisten rikoksia ei saa tilastoida, koska tilastot todistaisivat ennakkoluulot oikeiksi, mikä olisi erittäin kiusallista tietyille ryhmille, paitsi itse mustalaisille.
Mens malus in corpore sano
Sitä jonka viestiin vastasin, häntä, joka kirjoitti, että "Jutun mukaanhan vänkäri oli päissään, kuskin humalatilasta ei ole mainintaa."Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ma Joulu 02, 2024 3:36 pm Niin...?
Ketä kohtaan nyt halusit "olla reilu"?
Hesarin toimitusta; Käräjäoikeutta; vaiko Mannen laveaa paskanpuhumista?
Sen lapunhan saa vaikka suuresta ylipainosta. Samalla syyllä voi saada poikkeusluvan olla käyttämättä turvavyötä.Rapsuttaja kirjoitti: Ti Joulu 03, 2024 12:45 pm Olen itsekin todistanut kuinka invalapulla varustettuun autoon meni täysin (fyysisesti) toimintakykyinen seurue. Taitaa olla mielenvikaisten määrä keskimmäistä suurempi mustalaisten keskuudessa.
Voivat itse asiassa olla toisistaan riippuvat, koska en usko että pelkästään ylipainosta voi saada.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
^
Tai lukutaidottomuudesta, tiedän tapauksen jossa henkilö sai paperit työnvälttelyyn lukutaidon puutteessa, siis 18 v.. hyvin kuitenkin näyttää käyttävän puhelinta ja erilaisia some- ja pikaviestipalveluita
Tai lukutaidottomuudesta, tiedän tapauksen jossa henkilö sai paperit työnvälttelyyn lukutaidon puutteessa, siis 18 v.. hyvin kuitenkin näyttää käyttävän puhelinta ja erilaisia some- ja pikaviestipalveluita
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Niin...?rumilus kirjoitti: Ti Joulu 03, 2024 3:16 pmSitä jonka viestiin vastasin, häntä, joka kirjoitti, että "Jutun mukaanhan vänkäri oli päissään, kuskin humalatilasta ei ole mainintaa."Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ma Joulu 02, 2024 3:36 pm Niin...?
Ketä kohtaan nyt halusit "olla reilu"?
Hesarin toimitusta; Käräjäoikeutta; vaiko Mannen laveaa paskanpuhumista?
Onko kyseisen "vänkärin" päissäänolo todettu ja todistettu jollain muullakin tavoin, kuin vain mustalaispojan "todistuksen" perusteella?
Oliko "vänkäri", joka halusi poikien auton pois oman autonsa kulkutieltä, mahdollisesti ollut aikeissa lähteä kännikruisailulle?
Just asking.
X X X X X
Trollaatko, vai onko lukutaito oikeasti noin heikko?Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Joulu 03, 2024 4:29 pm Oliko "vänkäri", joka halusi poikien auton pois oman autonsa kulkutieltä, mahdollisesti ollut aikeissa lähteä kännikruisailulle?
Just asking.
Koko saamarin porukalle.
Siinähän oli lainausmerkit mikä tarkoittaa sarkasmia.Private dick kirjoitti: Ma Joulu 02, 2024 2:22 pmOlet ymmärtänyt väärin. Ei ne kunnioita valkolaisvanhuksia, vain oman heimon.Skanderbeg kirjoitti: Ma Joulu 02, 2024 2:02 pm Vanhusta taas "kunnioitettiin" mikä kuuluu romanikulttuuriin.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Jaa..? Kiitos paljon.rumilus kirjoitti: Ti Joulu 03, 2024 4:59 pmTrollaatko, vai onko lukutaito oikeasti noin heikko?Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Joulu 03, 2024 4:29 pm Oliko "vänkäri", joka halusi poikien auton pois oman autonsa kulkutieltä, mahdollisesti ollut aikeissa lähteä kännikruisailulle?
Just asking.
Päätit sitten vastata kysymykseeni vittuilevalla vastakysymyksellä.
X X X X X
Alaikäiset, rikolliset ,autolla ja kännissä luvattomasti parkkiin...toivottavasti ajavat päin kalliota kun vapautuvat niin ovat pois saastuttamasta ilmaa.