Keijo Vilhunen
-
Carl Adenauer
- Olivia Benson
Re: Keijo Vilhunen
Koittakaa nyt edes päättää, haluatteko lisää väkivaltaa vai ette? Tehkää täällä "listoja", ketkä pitäisi hoitaa pois päiviltä, paremman tekemisen puutteessa. Ja ellei joku hae heti EK:ta, niin pieni mutta äänekäs vähemmistö, samoilla nimimerkeillä huutaa ja ulisee samaa paskaa.
Epäilen vahvasti, että kukaan näistä ulvojista edes koskaan nähnyt Vilhusta, saati että olisi tavannut ja jutellut hänen kanssaan, ennenkuin paljastui vasikaksi. Taisi olla "hieman" näille vinkujille liikaa, että ei mitään saumoja tutustua tähän vasikkaan, jolla silloin maine jotain ihan muuta.
Mutta jatkakaa, uliskaa sitten lisää, kun mustalaiset ja mamut ammuskelee. Etenkin kun mennään Ruotsin perässä, niin kymmenen vuoden päästä saatte huutaa sitten "karkotus, elinkautinen, miten oli vapaana" jne... Itseäni ei suuremmin kiinnosta, paitsi oudoksun tätä matu positiivisuutta ja Suomalaisten dissausta.
Asiat selviävät aikanaan, eiköhän näille aavikko- ja tavallisille neekereille ole ovet auki tänne.., siitä vaan perheitä yhdistämään. Sitten saatte varmasti muutaman vuoden sisällä kähistä, kun alkaa paukkumaan, eli toimintaa peräkamarin pojille jonnekin vitun landelle, tylsistymisen keskelle.
Itse kun ollaan suojassa jossain skutsissa, niin kiva lukea sitten aina uusin Alibi. Vanha äiti hakee postilaatikolta...
Epäilen vahvasti, että kukaan näistä ulvojista edes koskaan nähnyt Vilhusta, saati että olisi tavannut ja jutellut hänen kanssaan, ennenkuin paljastui vasikaksi. Taisi olla "hieman" näille vinkujille liikaa, että ei mitään saumoja tutustua tähän vasikkaan, jolla silloin maine jotain ihan muuta.
Mutta jatkakaa, uliskaa sitten lisää, kun mustalaiset ja mamut ammuskelee. Etenkin kun mennään Ruotsin perässä, niin kymmenen vuoden päästä saatte huutaa sitten "karkotus, elinkautinen, miten oli vapaana" jne... Itseäni ei suuremmin kiinnosta, paitsi oudoksun tätä matu positiivisuutta ja Suomalaisten dissausta.
Asiat selviävät aikanaan, eiköhän näille aavikko- ja tavallisille neekereille ole ovet auki tänne.., siitä vaan perheitä yhdistämään. Sitten saatte varmasti muutaman vuoden sisällä kähistä, kun alkaa paukkumaan, eli toimintaa peräkamarin pojille jonnekin vitun landelle, tylsistymisen keskelle.
Itse kun ollaan suojassa jossain skutsissa, niin kiva lukea sitten aina uusin Alibi. Vanha äiti hakee postilaatikolta...
Itse asun Stadissa ja haluan tänne lisää neekereitä ja ammuskelua. Meillä on täällä Cavallini, joka ei vasikoi. Teillä on siellä E.N.R.P, joka vasikoi. Te asutte isoäitienne kanssa korvessa, me meren äärellä Stadissa. Tuskin olet koskaan edes käynyt täällä Stadissa, kun noin pelkäät neekereitä.Carl Adenauer kirjoitti: La Loka 12, 2024 12:34 pm oudoksun tätä matu positiivisuutta ja Suomalaisten dissausta.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
dippainssi
- Rico Tubbs
Pistänkö itse ketjun pystyyn missä voit heittää ylipitkiä tarinoitasi, kun tuota aikaa tuntuu riittävän jutuillesi, vai laitatko sinä itse.RL11/6 kirjoitti: La Loka 12, 2024 1:53 pmItse asun Stadissa ja haluan tänne lisää neekereitä ja ammuskelua. Meillä on täällä Cavallini, joka ei vasikoi. Teillä on siellä E.N.R.P, joka vasikoi. Te asutte isoäitienne kanssa korvessa, me meren äärellä Stadissa. Tuskin olet koskaan edes käynyt täällä Stadissa, kun noin pelkäät neekereitä.Carl Adenauer kirjoitti: La Loka 12, 2024 12:34 pm oudoksun tätä matu positiivisuutta ja Suomalaisten dissausta.
Ehdottakaa muut osiota?
Allahia ei ole olemassa.
-
Carl Adenauer
- Olivia Benson
Poliisi Dippianssi!! Mene ottamaan psykoosi lääkkeet ja nukkumaan. Ei sitten taas tänään kaljaa, ettei mene lauantai - ilta tänne kännissä ja lääkkeissä kirjoitellessa.
Oli joo Cavallini, jota niin itketti kuulusteluissa, että oli sioilla kiire kirjata kaikki vasikointi ylös 😂.
Ne E.N.R.P.:n vasikoinnit kannattaa laittaa Ylilaudalle. Muuten menee siihen perinteiseen "vasikka" paskanjauhamiseen, mitä ennenkin tullut, ilman mitään faktaa. Vai omatuntoko kolkuttaa, kun noita vasikka syytöksiä taas satelee? Kerro vaikka pitkästä aikaa taas se tarina, kun vasikkajengi Mantagan ukko hapetti Sodierin?!
Ja jätä vastaamatta: Mikä talo, osasto ja vuosi😎??
Se satu vei uskottavuuden muiltakin kirjoituksilta, mikä pitäisi itsekin tajuta. Vai oletko muuten loppupeleissä toisen polven matu, kävisi järkeen, ja kertoisi mistä noi paskajutut johtuu.
Wallah bro, ootsä itse ollut snitcher, ja siksi pitää kaikkia muitakin syyttää?? Sekin kävisi enemmän kuin hyvin järkeen.
Oli joo Cavallini, jota niin itketti kuulusteluissa, että oli sioilla kiire kirjata kaikki vasikointi ylös 😂.
Ne E.N.R.P.:n vasikoinnit kannattaa laittaa Ylilaudalle. Muuten menee siihen perinteiseen "vasikka" paskanjauhamiseen, mitä ennenkin tullut, ilman mitään faktaa. Vai omatuntoko kolkuttaa, kun noita vasikka syytöksiä taas satelee? Kerro vaikka pitkästä aikaa taas se tarina, kun vasikkajengi Mantagan ukko hapetti Sodierin?!
Ja jätä vastaamatta: Mikä talo, osasto ja vuosi😎??
Se satu vei uskottavuuden muiltakin kirjoituksilta, mikä pitäisi itsekin tajuta. Vai oletko muuten loppupeleissä toisen polven matu, kävisi järkeen, ja kertoisi mistä noi paskajutut johtuu.
Wallah bro, ootsä itse ollut snitcher, ja siksi pitää kaikkia muitakin syyttää?? Sekin kävisi enemmän kuin hyvin järkeen.
-
RistiSeiska
Kuulin luotettavasta lähteestä että keijo vilhunen on syyllistynyt säälittävän elämänsä aikana lukemattomia kertoja homoseksuaalisiin tekoihin. En olis kyllä käyrästä uskonu mut pakko se vaan on. Toivottavasti tämäkin jumalan mieliharmi löytää vielä joskus paikkansa tällä elämäntunkiolla ja oppii että kuka nokkii ja ketä.
Ainakin linnassa, mutta minulle kantautuvien huhujen mulssn vain suihinantajana vai tarkoitatko sitä kostoreisdus missä mukana oli useampiakin?RistiSeiska kirjoitti: To Marras 21, 2024 5:38 pm Kuulin luotettavasta lähteestä että keijo vilhunen on syyllistynyt säälittävän elämänsä aikana lukemattomia kertoja homoseksuaalisiin tekoihin. En olis kyllä käyrästä uskonu mut pakko se vaan on. Toivottavasti tämäkin jumalan mieliharmi löytää vielä joskus paikkansa tällä elämäntunkiolla ja oppii että kuka nokkii ja ketä.
Tarina ei kerro saiko joku orgasmeja vai oliko tarkoitus nöyryyttää? En tiedän kuka kehtais kertoo jos ois lipsahtanut O.T.n sisuukisiin muutama tippa.
Tiedän kyllä muitakin rikollisia ketkä homostellut syystä tai toisesta ihan liivijengiläisistä lähtien. Kuulemma kymmenestä kerrasta nollaantuu.
Ja antoi se mun heterofrendikin persettä Hondaliigan aikoihin Hakaniemen herskaporukassa vanhoille hinttareille. Nykyään onneksi päässy eroon kummastakin paheesta.
En tiedä miltä kyrpä perseessä tuntuu, ehkä lopetin kaman käytön ajoissa?
Tähän maahan pohjoiseen ja kylmään
En mä vittu mikää tun homo oo, mä vaan nöyryytän kundeja.Pössiperk kirjoitti: Pe Marras 22, 2024 2:34 am
Tarina ei kerro saiko joku orgasmeja vai oliko tarkoitus nöyryyttää? En tiedän kuka kehtais kertoo jos ois lipsahtanut O.T.n sisuukisiin muutama tippa.
Matutkin vaan tyhjentää kassinsa lampaisiin ja muihin sivullisiin eikä raiskaile.
Tätä mä tarkotin, ellei Ollilla ollu niin tiukka perse, että sinne laukes useampi. muita tapauksia en noista homostelijoista ole kuullut. Voihan se ollu et aluks tarkoitus nöyryyttää, mut alkanu tuntuu liian hyvältä.TosiJees kirjoitti: Pe Marras 22, 2024 6:25 amEn mä vittu mikää tun homo oo, mä vaan nöyryytän kundeja.Pössiperk kirjoitti: Pe Marras 22, 2024 2:34 am
Matutkin vaan tyhjentää kassinsa lampaisiin ja muihin sivullisiin eikä raiskaile.
Kolivaara oli hintti myös, mutta en tiedä oliko samassa miehen raiskauksessa mukana. Oli joku velka-ukko, ellei jopa vasikka jolloin ansaitsi enemmän munaa mut suututti silti pojat uhoilulla.
Tähän maahan pohjoiseen ja kylmään
-
Excriminal
- Nikke Knatterton
-
altavastaaja
- Susikoski
Roopen paljastuneet kusetukset, sekoilut ja vasikoinnit oli
”kuuma puheen aihe” yli 2 vuotta sit kevääl-kesäl joten aika vitun jälkijunas tuut ku nyt vast tääl huutelet et sulle pitää antaa faktaa et onko Roope vasikka…
Miks sua ees kiinnostaa ku et selkeesti tunne näit ihmisii ketä asioihin liittyy? Eiks se Kirka pyöri siel lahes nykyää joten miks et kysy esim siltä???
”kuuma puheen aihe” yli 2 vuotta sit kevääl-kesäl joten aika vitun jälkijunas tuut ku nyt vast tääl huutelet et sulle pitää antaa faktaa et onko Roope vasikka…
Carl Adenauer kirjoitti: La Loka 12, 2024 5:43 pm
Ne E.N.R.P.:n vasikoinnit kannattaa laittaa Ylilaudalle. Muuten menee siihen perinteiseen "vasikka" paskanjauhamiseen, mitä ennenkin tullut, ilman mitään faktaa. Vai omatuntoko kolkuttaa, kun noita vasikka syytöksiä taas satelee?
-
Carl Adenauer
- Olivia Benson
Täällä "kuumia puheenaiheita"! Faktat tiskiin, paperit ylilaudalle, ei pitäisi olla vaikeaa!
-
altavastaaja
- Susikoski
”täällä kuumia puuhenaiheita”…??
Siis tarkotatko täl Roope keissii???
Omii silmii ei oo kyl osunu et joku ois tääl avannu mihin kaikkee Roope todellisuudes syyllisty… ja ite en oo murhainfon mikää aktiivi lukija tai käyttäjä joten oon ihan vitun väärä ihminen siihen sanoo mitää mikä tääl on kuumin puheenaihe millonki et voi tietty olla et joku on niist kirjotellu. Jos sä haluut aatella et Roope on sun mielest hyvä äijä eikä oo vasikoinu omiaa ni sul on tietenki vapaus aatella nii
Siis tarkotatko täl Roope keissii???
Omii silmii ei oo kyl osunu et joku ois tääl avannu mihin kaikkee Roope todellisuudes syyllisty… ja ite en oo murhainfon mikää aktiivi lukija tai käyttäjä joten oon ihan vitun väärä ihminen siihen sanoo mitää mikä tääl on kuumin puheenaihe millonki et voi tietty olla et joku on niist kirjotellu. Jos sä haluut aatella et Roope on sun mielest hyvä äijä eikä oo vasikoinu omiaa ni sul on tietenki vapaus aatella nii
Carl Adenauer kirjoitti: Ti Joulu 03, 2024 3:12 pm Täällä "kuumia puheenaiheita"! Faktat tiskiin, paperit ylilaudalle, ei pitäisi olla vaikeaa!
- volkanunsal
- Harjunpää
Vilhuselle tehty ohitusleikkaus.. ukko vitun heikossa hapessa, liikkuu rollaattorilla 
Free Veijo Baltzar
Hermostomentori
Hermostomentori
-
deusexmachina
- Hercule Poirotin viikset
Aarnio vetää sille keppijumpat kuten Vantaalla ollessaan niin eiköhän Vilhunen vetristyvolkanunsal kirjoitti: Pe Tammi 03, 2025 5:06 pm Vilhuselle tehty ohitusleikkaus.. ukko vitun heikossa hapessa, liikkuu rollaattorilla![]()