Passaako kysyä mikä tässä miehessä sit viehätti? Onko tietoa onko nuo puhheet henkeä uhkaavista "paskiaisista" totta vai sepustuksia? Luulis ainakin nyt alanmiesten kiinnostuvan.Milperi kirjoitti: Ti Joulu 24, 2024 11:45 am Täällä yksi uhreista moi! Hän on erittäin hyvä manipuloimaan ja valehtelemaan. Toki sehän on selvää, kun näkee summat mitä sai muilta kusetettua. 4 vuotta ei kyllä mitenkään korvaa hänen aiheuttamiaan traumoja ja taloudellista vahinkoa näille kaikille uhreille!
Kuopiolaismiehelle 4 vuotta vankeutta mm. törkeistä petoksista ja kiristyksestä
Re: Kuopiolaismiehelle 4 vuotta vankeutta mm. törkeistä petoksista ja kiristyksestä
Se onkin hyvä että te saitte mut kiinni ny! Että mä olen täsä ny!
Re: Kuopiolaismiehelle 4 vuotta vankeutta mm. törkeistä petoksista ja kiristyksestä
Ei ole velkoja alamaailmalle, on paskapuhetta. Jere käytti samaa tarinaa jo vuonna 2016. Ei olisi hengissä enää, jos olisi ollut jo sen 8 vuotta velkaa ”alamaailmalle”. Se on vain hyvä ja uskottava tarina. Eikä ole myöskään ensimmäinen kerta, kun putsasi äitinsä. On putsannut myös muita perheenjäseniään.Niimpanii kirjoitti: Ti Joulu 24, 2024 12:04 pmPassaako kysyä mikä tässä miehessä sit viehätti? Onko tietoa onko nuo puhheet henkeä uhkaavista "paskiaisista" totta vai sepustuksia? Luulis ainakin nyt alanmiesten kiinnostuvan.Milperi kirjoitti: Ti Joulu 24, 2024 11:45 am Täällä yksi uhreista moi! Hän on erittäin hyvä manipuloimaan ja valehtelemaan. Toki sehän on selvää, kun näkee summat mitä sai muilta kusetettua. 4 vuotta ei kyllä mitenkään korvaa hänen aiheuttamiaan traumoja ja taloudellista vahinkoa näille kaikille uhreille!
-
Karkkilaatikko
- Scooby-Doo
Onneksi sai edes nyt tuon 4 vuotta istumista, niin vähän lyhenee aika jolloin pääsee etsimään uusia uhreja.
Harmi kun ei googletus tuo kuvia esiin ja sometkin poissa, niin eihän tän tarvii kun nimeä pistää vaihtoon niin ne jotka ei tätä tunnista ei tiedä mitään äijän pelleilyistä.
Harmi kun ei googletus tuo kuvia esiin ja sometkin poissa, niin eihän tän tarvii kun nimeä pistää vaihtoon niin ne jotka ei tätä tunnista ei tiedä mitään äijän pelleilyistä.
Toivottavasti tosiaan joku opettais tuota rottaa linnassa. Hyi helevetti mikä ukkoLispetti kirjoitti: Ti Joulu 24, 2024 12:25 pmEi ole velkoja alamaailmalle, on paskapuhetta. Jere käytti samaa tarinaa jo vuonna 2016. Ei olisi hengissä enää, jos olisi ollut jo sen 8 vuotta velkaa ”alamaailmalle”. Se on vain hyvä ja uskottava tarina. Eikä ole myöskään ensimmäinen kerta, kun putsasi äitinsä. On putsannut myös muita perheenjäseniään.Niimpanii kirjoitti: Ti Joulu 24, 2024 12:04 pmPassaako kysyä mikä tässä miehessä sit viehätti? Onko tietoa onko nuo puhheet henkeä uhkaavista "paskiaisista" totta vai sepustuksia? Luulis ainakin nyt alanmiesten kiinnostuvan.Milperi kirjoitti: Ti Joulu 24, 2024 11:45 am Täällä yksi uhreista moi! Hän on erittäin hyvä manipuloimaan ja valehtelemaan. Toki sehän on selvää, kun näkee summat mitä sai muilta kusetettua. 4 vuotta ei kyllä mitenkään korvaa hänen aiheuttamiaan traumoja ja taloudellista vahinkoa näille kaikille uhreille!
Nopealla googletuksella kyllä löytyy jonkun Kuopiolaisen harrastelija kaukalopallojoukkueen facebook, missä kuva samannimisestä ja ikäisestä sankarista. Eikös tällä kaverilla ollut jotain jääurheilutaustaa?Karkkilaatikko kirjoitti: Ti Joulu 24, 2024 2:11 pm Onneksi sai edes nyt tuon 4 vuotta istumista, niin vähän lyhenee aika jolloin pääsee etsimään uusia uhreja.
Team No Control.
Itseasiassa löytyy Team No Controlin ryhmäkuvasta ainakin.Niimpanii kirjoitti: Ti Joulu 24, 2024 4:52 pmNopealla googletuksella kyllä löytyy jonkun Kuopiolaisen harrastelija kaukalopallojoukkueen facebook, missä kuva samannimisestä ja ikäisestä sankarista. Eikös tällä kaverilla ollut jotain jääurheilutaustaa?Karkkilaatikko kirjoitti: Ti Joulu 24, 2024 2:11 pm Onneksi sai edes nyt tuon 4 vuotta istumista, niin vähän lyhenee aika jolloin pääsee etsimään uusia uhreja.
Team No Control.
Passaa toki kysyä. Hänessä ei tosiaankaan viehättänyt yhtään mikään! Olo minulle korkoja velkaa ja valehteli kaikenlaista ja sai minut lainaamaan lisää velkakirjalla. Sitten alkoikin paskan jauhanta ja rahoja sain takaisin vain pienen summan. Toki en nyt mahdottoman isoa summaa edes lainannutkaan. Sanoi myös, ettei maksa velkaansa jos laitan asian poliisille. Saisi kuulema vain ehdollista ja se ei haittaisi. Tein rikosilmoituksen, kun en jaksanut enää niitä tekosyitä ja jouduin itse sairaslomallekkin asian vuoksi. Minähän en tiennyt näistä hänen touhuistaan, jossa kusetteli ihmisiltä järkyttäviä summia. Pahimmalle tuntuu nämä muut uhrit, varsinkin oma äiti. Minä pystyn jo elämään tämän asian kanssa.
Milloin hän on putsannut perheen jäseniään aiemmin? Siskon myös? Nään hänen äitiään usein työn kautta, mutta en ole uskaltautunut juttelemaan asiasta, kun en tiedä haluaako puhua. Minulta löytyy kyllä kuva hänen facetilistään. Otin sen ennen kuin esti minut sielläkin.
Ei kannata ottaa asiaa puheeksi, on saanut aika paljon yhteydenottoja ja kokee ne ahdistaviksi.Milperi kirjoitti: Ke Joulu 25, 2024 9:21 am Milloin hän on putsannut perheen jäseniään aiemmin? Siskon myös? Nään hänen äitiään usein työn kautta, mutta en ole uskaltautunut juttelemaan asiasta, kun en tiedä haluaako puhua. Minulta löytyy kyllä kuva hänen facetilistään. Otin sen ennen kuin esti minut sielläkin.
Näin ajattelinkin. Siskolta kyselin apuja jossain vaiheessa, mutta hänkin sanoi, ettei edes halua tietää veljensä touhuista enää mitään, kun on niin kuormittavaa. Ymmärrän täysin!Lispetti kirjoitti: Ke Joulu 25, 2024 12:31 pmEi kannata ottaa asiaa puheeksi, on saanut aika paljon yhteydenottoja ja kokee ne ahdistaviksi.Milperi kirjoitti: Ke Joulu 25, 2024 9:21 am Milloin hän on putsannut perheen jäseniään aiemmin? Siskon myös? Nään hänen äitiään usein työn kautta, mutta en ole uskaltautunut juttelemaan asiasta, kun en tiedä haluaako puhua. Minulta löytyy kyllä kuva hänen facetilistään. Otin sen ennen kuin esti minut sielläkin.
Tunnetko perheen hyvinkin?Lispetti kirjoitti: Ke Joulu 25, 2024 12:31 pmEi kannata ottaa asiaa puheeksi, on saanut aika paljon yhteydenottoja ja kokee ne ahdistaviksi.Milperi kirjoitti: Ke Joulu 25, 2024 9:21 am Milloin hän on putsannut perheen jäseniään aiemmin? Siskon myös? Nään hänen äitiään usein työn kautta, mutta en ole uskaltautunut juttelemaan asiasta, kun en tiedä haluaako puhua. Minulta löytyy kyllä kuva hänen facetilistään. Otin sen ennen kuin esti minut sielläkin.
Olen xxxxx xxxxxx, en tämä kehen olit ollut yhteydessä, koska hän ei myöskään halua yhteydenottoja. Minä haluaisin kyllä kuulla miten Jere on ihmisiä kusettanut, niin ymmärtäisin kokonaisuutta paremmin. Ajattelin joulun jälkeen kysellä uhreista lisää Naistenhuoneelta, eli jos olet siellä jäsenenä, niin voisin saada sinuun yhteyden sitä kautta? Jos siis haluaisit kertoa.Milperi kirjoitti: Ke Joulu 25, 2024 5:18 pmTunnetko perheen hyvinkin?Lispetti kirjoitti: Ke Joulu 25, 2024 12:31 pmEi kannata ottaa asiaa puheeksi, on saanut aika paljon yhteydenottoja ja kokee ne ahdistaviksi.Milperi kirjoitti: Ke Joulu 25, 2024 9:21 am Milloin hän on putsannut perheen jäseniään aiemmin? Siskon myös? Nään hänen äitiään usein työn kautta, mutta en ole uskaltautunut juttelemaan asiasta, kun en tiedä haluaako puhua. Minulta löytyy kyllä kuva hänen facetilistään. Otin sen ennen kuin esti minut sielläkin.
Tunnistetiedot poistettu pyynnöstä
-NILS-
Kerron mielelläni ja vaikka kasvotustenkin jos asut kuopiossa. Olen tuolla jäsenenä. Toivottavasti vaan huomaan aloituksesi.Lispetti kirjoitti: Ke Joulu 25, 2024 5:58 pmOlen xxxxx xxxxxx, en tämä kehen olit ollut yhteydessä, koska hän ei myöskään halua yhteydenottoja. Minä haluaisin kyllä kuulla miten Jere on ihmisiä kusettanut, niin ymmärtäisin kokonaisuutta paremmin. Ajattelin joulun jälkeen kysellä uhreista lisää Naistenhuoneelta, eli jos olet siellä jäsenenä, niin voisin saada sinuun yhteyden sitä kautta? Jos siis haluaisit kertoa.
Lainaus korjattu ja siitä poistettu tunnistetiedot
-NILS-
Ilmoita vaikka täällä, että olet aloituksen tehnyt, niin etsin sen.
Epäonnistuneet lainaukset poistettu. Toimii ilman niitäkin
-NILS-
-NILS-
Tehdään niin, laitan tänne viestiä niin löydät julkaisun sen perusteellaMilperi kirjoitti: Ke Joulu 25, 2024 7:26 pm Ilmoita vaikka täällä, että olet aloituksen tehnyt, niin etsin sen.
-NILS-