Jos tuosta mölinästä nyt pitää jotain olla tunnistamassa korva tötteröllä ja volyymit kaakossa, niin voi olla että tuo saattoi huutaa Förlåt jar ber jar ber fuckfuck, Eli anteeksi, minä rukoilen minä rukoilen sekä tuo vittuvittu lontooksi siihen perään.Sicario kirjoitti: Ma Joulu 23, 2024 10:28 amArmoahan uhri tuossa taitaa på svenska pyytää. Ampuja myös valkoihoinen, mutta voihan se olla joku balkanin ihme.SYLWAR kirjoitti: La Joulu 21, 2024 1:07 am Ampuja ei tainut olla ainakaan kantaruotsalainen, sillä gastaräppäri jokeltaa ampujalle jotain mikä ei ainakaan mun korviin kuulostanut ruotsilta.
Syyrilaiset juuret tuolla Ninos Moses Khourilla näyttää olevan, tiedä sitten onko se syynä ettei tuo ruotsin ääntäminen oikein ole parasta antia kun kuulaa satelee nahkaan, ruotsissa tuo on kuitenkin kasvanut.
Kalonätverketin riveissä tuo on pyörinyt ganstailemassa sekä muuten ns. Dödslistan Norrköpingissä sijoituksella viisi, tämän kaverinhan ne ampui johokin ravintolaan aikaisemmin, tämä ei silloin saanut kai osumaa.