Deekk siis.Millavaan kirjoitti: Pe Joulu 27, 2024 11:02 amtiedän vaan nimen Henkka hälle. Sellainen kasvoista tatuoitu kaveri.
Viestit siirretty Tapon yritys Tampereella jouluaattona-ketjusta
-NILS-
Deekk siis.Millavaan kirjoitti: Pe Joulu 27, 2024 11:02 amtiedän vaan nimen Henkka hälle. Sellainen kasvoista tatuoitu kaveri.
Ei se nyt kovin nuori enää oo. En tiiä onko facessa ja jos niin millä nimellä..Uteliasnainen kirjoitti: Pe Joulu 27, 2024 11:56 am Siis joku henkka deek?ei löydy ainaka facesta?taitaa olla joku nuorempi?
On FB. 1995 syntynyt.Uteliasnainen kirjoitti: Pe Joulu 27, 2024 11:56 am Siis joku henkka deek?ei löydy ainaka facesta?taitaa olla joku nuorempi?
Sit se on nuorempi kuin miltä näyttää, luulin mun ikäiseksi. Huumeet vanhentaa vissiinTT- kirjoitti: Pe Joulu 27, 2024 12:36 pmOn FB. 1995 syntynyt.Uteliasnainen kirjoitti: Pe Joulu 27, 2024 11:56 am Siis joku henkka deek?ei löydy ainaka facesta?taitaa olla joku nuorempi?
Deekki on paikallinen narkkari joka oli pahoinpidelty kans joulun aikaan niin luulin että tässä on kyse hänestä kun on sairaalahoidossa. Hyvä vaan että on poissa niin ei ruinaa mun adhd-,lääkkeitä. Luulen että sattui pahasti jos kerran kallonpohja on murtunut ja on edelleen lasaretissa..LiamNeeson kirjoitti: Su Joulu 29, 2024 1:15 pm Off topic mutta mikä tää deekki siis on? Joku wannabe räppäri vai?
Miksi luulet että sama? Ei uhrilla eikä tekijällä ole tähtiä silmien tienoilla.serlok kirjoitti: Ma Joulu 30, 2024 10:53 am Onkos tää keekki se Orivedellä vaikuttanut narkki, joka paskaa myi ihan kaikille alaikäisille. Tähtisilmänä myös tunnetaan, sillä naamaan hakattu silmien tienoille tähtiä.
No, eihän kukaan estä sinua avaamasta uutta ketjua kertomastasi tapauksesta. Tee se Milla, äläkä jää odottelemaan.Millavaan kirjoitti: Ma Joulu 30, 2024 8:46 pm Joo sorry kun tein amatöörivirheen enkä lukenut aiempia. Mut periaatteessa deekistä olis voinut avata oman ketjun koska se nyt ainakin on pahoinpidelty, sairaalassa edelleen ja se on se tähtisilmä.