Mika "Immu" Ilmén
Re: Mika "Immu" Ilmén
Mitä itse olen kysellyt kovan luokan rosvoilta, niin kyllä hekin järjestäen sanoo, että tottahan se immu puhuu noissa videoissaan.
Onhan se omastakin mielestä hyvin realistista kerrontaa. Lisäksi immu osaa puhua hyvin ja ymmärrettävästi. Siksi se niin suosittu on.
Onhan se myös aikamoinen menestystarina, kun rosvoilut lopettaa ja alkaa tienata mukavalla duunilla kymppitonnin kuussa. Harvassa on ne ukot.
Tällainen ei varmaan monessa maassa onnistuisi. Voisi tulla tapetuksi, mutta Suomessa joku reppana korkeintaan uhoo. Silmätysten menee ja pyytää nimmarin.
Mielestäni huume elämän vaihtaminen raittiuteen on ihan helvetin kova teko. Se kertoo luonteen lujuudesta. Aika harvassa ne valitettavasti ovat, jotka tähän kykenee. Itse tunnen miehen vuosien takaa ja ei pahaa sanottavaa. Aina pitänyt sanansa.
Onhan se omastakin mielestä hyvin realistista kerrontaa. Lisäksi immu osaa puhua hyvin ja ymmärrettävästi. Siksi se niin suosittu on.
Onhan se myös aikamoinen menestystarina, kun rosvoilut lopettaa ja alkaa tienata mukavalla duunilla kymppitonnin kuussa. Harvassa on ne ukot.
Tällainen ei varmaan monessa maassa onnistuisi. Voisi tulla tapetuksi, mutta Suomessa joku reppana korkeintaan uhoo. Silmätysten menee ja pyytää nimmarin.
Mielestäni huume elämän vaihtaminen raittiuteen on ihan helvetin kova teko. Se kertoo luonteen lujuudesta. Aika harvassa ne valitettavasti ovat, jotka tähän kykenee. Itse tunnen miehen vuosien takaa ja ei pahaa sanottavaa. Aina pitänyt sanansa.
-
Timanttiporari
- Remington Steele
Nykyisin kun yksi jos toinen rikollinen tai ex- rikollinen kirjoittaa kirjan, niin Immu on yksi niistä harvoista ex-konnista jonka kirjan voisi kuvitellakaan ostavansa. Toinen on Tom Sjöberg.
-
Carl Adenauer
- Olivia Benson
Carelinin aloitus : " Mitä itse olen kysellyt kovan luokan rosvoilta"....,voi vittu 😂!! Luuletko poliisi että ne sulle puhuu mitään totta?!!
Sehän olet vuoden haukkunut rikollisia, niin mitä vitun muuta tekemistä sulla voisi olla "kovan luokan rosvojen" kanssa kuin kuulustella??
Älä jaksa ruttukorva fanituksessasi valehdella kaikkea uskottavuuttasi, jota ei kylläkään oikeasti ole ollutkaan!! Eikö riitä että olet legendaarinen raskaansarjan painija ja ihastunut Ilmenin korviin?
Sehän olet vuoden haukkunut rikollisia, niin mitä vitun muuta tekemistä sulla voisi olla "kovan luokan rosvojen" kanssa kuin kuulustella??
Älä jaksa ruttukorva fanituksessasi valehdella kaikkea uskottavuuttasi, jota ei kylläkään oikeasti ole ollutkaan!! Eikö riitä että olet legendaarinen raskaansarjan painija ja ihastunut Ilmenin korviin?
-
0310523103
- Hercule Poirotin viikset
Niin siis eihän näitä oikeita konnia kiinnosta Immu tai sen jutut. Ihmetyttää miten se täällä foorumilla joitain niin närästää.
-
Carl Adenauer
- Olivia Benson
Lue ketjun aivan ensimmäinen kommentti!! Mieti sitten mitä tämä RAHASTA kouluissa "valistamassa" käynyt on saanut aikaan. Itse lusinut 2 tuomiota törk. h.a., enkä saatana ole ylpeä teoistani, ja mitä ne ovat tuoneet käyttäjien elämään. En kuitenkaan salaile taustaani, se ei poista etten sitä häpeäisi ja vituttaisi tietyt jutut, kun jonkun pitänyt hakea saatavat pois.
Mutta!! Alkaisinko saatana kameran edessä kertomaan ylpeänä, paljonko keulaa ja kellaria olen joskus idiootina työntänyt? En saatana, omat lapset parin vuoden päästä vanhempi siinä iässä, että joku voi tarjota. Olen kertonut vaaroista, ei varmasti koske, toisekseen myyjältä/tarjoajalta menisi kädet poikki, veisi motivaatiota hommaan.
Eli yksinkertaisesti: Itsekehu, omien puheiden mukaan satoja tuhottuja elämiä, leikki rosvoa ja poliisia, eikä koskaan tiennyt kumpi on? Miksi kunnioittaa tuollaista, maailman helpoin juttu sanoa että elän rehellisesti, onko kertaakaan pahoitellut mitä tehnyt? Vittu brassailee miten hakataan tuoliin sidottuja pesarilla paskaksi, miten kusettanut myymällä piriä keulana, ja kaikki mahdollinen paska, lopuksi porukan petturi lensi vittuun kuulista.
Siinä syitä vitutukseen, ei kateus, vaimon kanssa tienataan senverran duunista, että lapsilla varaa harrastaa ja elämä kunnossa.
Ylpeä olen, että elin siinä maailmassa niiden säännöillä, eikä jäänyt katkeruutta tai vihamiehiä. Ei jäänyt syytä arvostella muita, kun kuitenkin itse ollut rikollinen, kuten läskipää tekee. Enkä pelannut kahteen leiriin, siat olivat silloin vihollisia, ja kun olen nähnyt tämän poliisien johtaman valtion todellisuuden, ei ole mitään syytä edes normaali elämää viettävänä muuttaa mielipidettä!!
Siinä taas romaani luettavaksi dissaajille, ja niille jotka jaksaa pari riviä...
Mutta!! Alkaisinko saatana kameran edessä kertomaan ylpeänä, paljonko keulaa ja kellaria olen joskus idiootina työntänyt? En saatana, omat lapset parin vuoden päästä vanhempi siinä iässä, että joku voi tarjota. Olen kertonut vaaroista, ei varmasti koske, toisekseen myyjältä/tarjoajalta menisi kädet poikki, veisi motivaatiota hommaan.
Eli yksinkertaisesti: Itsekehu, omien puheiden mukaan satoja tuhottuja elämiä, leikki rosvoa ja poliisia, eikä koskaan tiennyt kumpi on? Miksi kunnioittaa tuollaista, maailman helpoin juttu sanoa että elän rehellisesti, onko kertaakaan pahoitellut mitä tehnyt? Vittu brassailee miten hakataan tuoliin sidottuja pesarilla paskaksi, miten kusettanut myymällä piriä keulana, ja kaikki mahdollinen paska, lopuksi porukan petturi lensi vittuun kuulista.
Siinä syitä vitutukseen, ei kateus, vaimon kanssa tienataan senverran duunista, että lapsilla varaa harrastaa ja elämä kunnossa.
Ylpeä olen, että elin siinä maailmassa niiden säännöillä, eikä jäänyt katkeruutta tai vihamiehiä. Ei jäänyt syytä arvostella muita, kun kuitenkin itse ollut rikollinen, kuten läskipää tekee. Enkä pelannut kahteen leiriin, siat olivat silloin vihollisia, ja kun olen nähnyt tämän poliisien johtaman valtion todellisuuden, ei ole mitään syytä edes normaali elämää viettävänä muuttaa mielipidettä!!
Siinä taas romaani luettavaksi dissaajille, ja niille jotka jaksaa pari riviä...
Carl Adenauer kirjoitti: La Tammi 04, 2025 8:02 pm myyjältä/tarjoajalta menisi kädet poikki
Lääketieteellisestä mielenkiinnosta, tarkoitatko tällä avomurtumatyyppistä luun poikkaisemista, missä raajat ovat ihokudoksen avulla kiinni vartalossa, vaiko amputaatiota, johon kirurgi tarvitsee käsispesialistin konsultaatiota protetisointiin?
Raajaproteesin käyttöön potilas tarvitsee aina ohjausta, opastusta sekä kuntoutusta. Usein tuo kuntoutus vie vuosia ja haamuraajakipuja ei enää hoideta opiaatein, vaan kivunhoito perustuu peilein tehtävään aivomuokkaukseen.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
0310523103
- Hercule Poirotin viikset
Se nyt on kuitenkin tuomionsa suorittanut. En mä tiedä onko toi sunkaan tapa oikea, että häpeilet vuosien jälkeen tekemisiäsi, vaikka olet tuomiosi istunut ja tehtyjä asioita ei tekemättömiksi saa.Carl Adenauer kirjoitti: La Tammi 04, 2025 8:02 pm Lue ketjun aivan ensimmäinen kommentti!! Mieti sitten mitä tämä RAHASTA kouluissa "valistamassa" käynyt on saanut aikaan. Itse lusinut 2 tuomiota törk. h.a., enkä saatana ole ylpeä teoistani, ja mitä ne ovat tuoneet käyttäjien elämään. En kuitenkaan salaile taustaani, se ei poista etten sitä häpeäisi ja vituttaisi tietyt jutut, kun jonkun pitänyt hakea saatavat pois.
Kirjoja en ole lukenut että en tiedä paljon niissä kehuu itseään. Joitain videoita olen katsonut ja mun mielestä naureskelee samalla myös itselleen et miten typeriä hommia noi sen konna-aikaiset jutut on ollut. Ja myös että miten vähän niistä oikeasti jää käteen. Ja sen kyllä tietää kaikki jotka tietää mitään näistä jr-asioista, että pyramidihuijaushan toi koko jengitouhu on.
Ja mitä tulee tuohon, että sun muksut ei koskis huumeisiin. Valitettavasti et voi niitä suojella mitenkään, kun ne kasvaa vanhemmaksi.
Itse kyllä uskon, että noi Immun tarinat on nuorille tehokasta valistusta. Siihen just vaikuttaa se, että kertoo rehellisesti mitä on tehnyt ja mitä kaikkea on tapahtunut. Vaikka välillä värikynää olisikin mukana.
Kyllä niitä on selkärankaisiakin rosvoja kuten TH. Suurin osa sellaisia, että ei osaa maksaa edes omia puhelinlaskujaan.Carl Adenauer kirjoitti: La Tammi 04, 2025 7:04 pm Carelinin aloitus : " Mitä itse olen kysellyt kovan luokan rosvoilta"....,voi vittu!! Luuletko poliisi että ne sulle puhuu mitään totta?!!
Kyttä en ole enkä niitä fanita. Siellä on myös paljon täysin selkärangattomia. Fanitan vain sellaisia joilla selkärankaa ja pää toimii edes auttavasti.
Olen itsekin ollut aikoinaan rosvopuolella ja hyvin harvaa pystyn pitämään yhtikäs minään. Niitäkin kyllä on. Pääosin vasikoidaan heti kun paikka on ja itse siitä hyötyy. Itse en kuulu siihen sakkiin. Onneksi tuli lopetettua ne touhut.
Kyllä itsellä on edelleen hyvät suhteet moneen ammattikonnaan. Sellaisiin joita arvostan. Helvetin moneen välit katkenneet, kun kaikki velat jätetään pystyyn ja sanaan ei voi luottaa.
Immu VS Stakala 3.5.2025 jäähallilla?
Nyt o spektaakkelin aineksia ilmassa, pakkohan tuonne on itekkin änkeä kahtomaan
Nyt o spektaakkelin aineksia ilmassa, pakkohan tuonne on itekkin änkeä kahtomaan
Jos Immu ottaa ottelun, lupaan itsekin tehdä samoin. Missä tästä ottelusta on virallista tietoa?mävaanmä kirjoitti: Su Tammi 05, 2025 7:25 pm Immu VS Stakala 3.5.2025 jäähallilla?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Ice Cagen sometileillä. Nyrkkeilysäännöillä menee. Siellä oli pikku video pätkäkin, missä koitettiin kuvata äijät. Mut Immu antokin Stagallaale poweravokasta(niinkun kirjoissaa sitä nimittää) ja nauro vaan perään. Toisella näytti pettävän jo psyyke siihen kohtaaRL11/6 kirjoitti: Su Tammi 05, 2025 7:47 pmJos Immu ottaa ottelun, lupaan itsekin tehdä samoin. Missä tästä ottelusta on virallista tietoa?mävaanmä kirjoitti: Su Tammi 05, 2025 7:25 pm Immu VS Stakala 3.5.2025 jäähallilla?
Se onkin hyvä että te saitte mut kiinni ny! Että mä olen täsä ny!
Joo vähä turhaa showta Immulta läpsiä sitä poikasta mutta samalla näki kummalla on hippasen enempi kokemusta, Ilmen tsekkaili läpyn jälkeen koko ajan vastustajan raajoja että alkaako ne heilumaan, ja Stakaaja tuijotteli epäuskosena Immua silmiin.. No oli miten oli niin nyt on Immun viimisiä hetkiä todistaa että se ei oo sellanen lasileuka vässykkä minkä käsityksen sen matseista on tähän asti saanu.Niimpanii kirjoitti: Su Tammi 05, 2025 8:19 pmIce Cagen sometileillä. Nyrkkeilysäännöillä menee. Siellä oli pikku video pätkäkin, missä koitettiin kuvata äijät. Mut Immu antokin Stagallaale poweravokasta(niinkun kirjoissaa sitä nimittää) ja nauro vaan perään. Toisella näytti pettävän jo psyyke siihen kohtaaRL11/6 kirjoitti: Su Tammi 05, 2025 7:47 pmJos Immu ottaa ottelun, lupaan itsekin tehdä samoin. Missä tästä ottelusta on virallista tietoa?mävaanmä kirjoitti: Su Tammi 05, 2025 7:25 pm Immu VS Stakala 3.5.2025 jäähallilla?
Ja vaikka häviäis tyrmäyksellä niin BIGUP Immu että lähit vielä kehään pokraa kilpaa.
Jos Immu ottaa ottelun, lupaan itsekin tehdä samoin. Missä tästä ottelusta on virallista tietoa?
[/quote]
Icegagen instassa äsken tuli video vastaan, ja olen niin avuton että en osaa linkata sitä tänne..
[/quote]
Icegagen instassa äsken tuli video vastaan, ja olen niin avuton että en osaa linkata sitä tänne..
-
ylälauteiden mies
- Agentti Scully
Seiska - lehden sivuilla on juttu tuosta nyrkkeilyillasta, sieltä löytyy myös video jossa Immu innostuu tuota tulevaa vastustajaansa ojentamaan.Niimpanii kirjoitti: Su Tammi 05, 2025 8:19 pmIce Cagen sometileillä. Nyrkkeilysäännöillä menee. oli pikku video pätkäkin, missä koitettiin kuvata äijät. Mut Immu antokin Stagallaale poweravokasta(niinkun kirjoissaa sitä nimittää) ja nauro vaan perään. Toisella näytti pettävän jo psyyke siihen kohtaaRL11/6 kirjoitti: Su Tammi 05, 2025 7:47 pmJos Immu ottaa ottelun, lupaan itsekin tehdä samoin. Missä tästä ottelusta on virallista tietoa?mävaanmä kirjoitti: Su Tammi 05, 2025 7:25 pm Immu VS Stakala 3.5.2025 jäähallilla?
https://www.seiska.fi/kotimaa/immu-veti ... ta/1571530
- Itsemurhalentäjää ei ruusuin palkita -
Instassa tuli vastaan mainos, jossa saa poweravokkaan ja kruunu lentää päästä. Show must go on.
Tähän maahan pohjoiseen ja kylmään