PS:n kansanedustaja Tomi Immonen: kännisekoilu lentokoneessa, ahdistelu pikkujouluissa

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
Hermione
Horatio Caine

Re: PS:n Tomi Immonen ulostettiin Finnairin koneesta - rehenteli kansanedustajan tittelillä ja sotilasurallaan

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Melko ohutta vedota saamassaan kohtelussa puoluetaustaansa. Kyseinen tapaus on ihan nevöhööd vaikka kansanedustaja onkin. Onko tämä nyt käyttäytynyt jotenkin että etkö sä tiedä kuka mä olen.

Taitaa tällä kansanedustajalla olla alkoholiongelma. Siitä seuraa kaikenlaisia lieveilmiöitä ja lennoilla ei järjestyshäiriötä ja mahdollisia turvallisuusuhkia sallita ja riskit havaittua lentokoneen turvallisuushenkilöstö pyrkii ehkäisemään ongelmat jo ennalta.

Olin joskus vuosia sitten lennolla, ja samaan koneeseen tuli päihtynyt ihminen. Lentoemäntä kävi keskustelemassa tämän kanssa ennen koneen lähtöä. Kertoi matkustajalle, että tämän oli todettu olevan huomattavan päihtynyt jo EDELLISELLÄ lennolla, mistä oli ilmoitettu tämän jatkoyhteyteen. Lentoemäntä tiedusteli matkustajalta, kykeneekö tämä olemaan aiheuttamatta häiriöttä sekä ilmoitti, että alkoholitarjoilua ei tälle tule olemaan ja asian hyväksyminen oli edellytys sille että saa jäädä koneeseen. Keskustelu vaikutti sujuvan asiallisesti, matkustaja sai jäädä koneeseen ja lento myös sujui rauhallisesti. Mainittakoon tässä nyt se, että kyseessä ei ollut Finnair vaan eräs toinen eurooppalainen lentoyhtiö.
Stonedar
Axel Foley

Re: PS:n Tomi Immonen ulostettiin Finnairin koneesta - rehenteli kansanedustajan tittelillä ja sotilasurallaan

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

Toivottavasti se muistisairas ystävä on vielä hengissä. Eihän persu tällaisesta asiasta valehtelisi, kuin muistisairaus?
VastarannanKiiski
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

Juu, juoppo muistisairaan kaitsijana ei kuulosta kovin hyvältä.

Hermionen kanssa olen samalla kannalla; Immosella taitaa olla alkoholiongelma. Aika moni kapiainen on upseerikerholla ryypiskellen alkoholisoitunut, miksei siis hänkin. Nykyisin meno lienee rauhoittunut, mutta todella monella uransa puolustusvoimissa tehneellä käteen jäi meriittien lisäksi alkoholiongelma.
Mielestäni runsas juominen näkyy Immosellakin jo naamasta.
Siehän_Sherlokki_oot
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Siehän_Sherlokki_oot »

Persunaamarien takia poistettiin koneesta :lol: Samat persunaamarit kuin Hakkaraisella ja Vornasella.
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

Immonen poistettiin koneessa ja nyt poistui Immosen päivitys asiaan liittyen.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010958986.html

Tomi Immosen Facebook-päivitys katosi – tällainen se oli
Thaimaahan matkanneen kansanedustajan omaa kertomusta ei enää somesta löydy.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
Hermione
Horatio Caine

VastarannanKiiski kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 11:34 am Juu, juoppo muistisairaan kaitsijana ei kuulosta kovin hyvältä.

Hermionen kanssa olen samalla kannalla; Immosella taitaa olla alkoholiongelma. Aika moni kapiainen on upseerikerholla ryypiskellen alkoholisoitunut, miksei siis hänkin. Nykyisin meno lienee rauhoittunut, mutta todella monella uransa puolustusvoimissa tehneellä käteen jäi meriittien lisäksi alkoholiongelma.
Mielestäni runsas juominen näkyy Immosellakin jo naamasta.
Itse en uskalla tehdä ulkonäöstä johtopäätöksiä. On kuitenkin lähes 60 vuotias eikä muistuta Dorian Grayn muotokuvaa, kuten eräs persuista ulos potkittu, muutaman vuoden vanhempi tapaus.

Mutta tuo persutaustaan vetoaminen lennolta poistamiseen kielii kyllä ainakin asenneongelmasta. Ihan kevyin perustein ei kuitenkaan niin rajua toimenpidettä, kuin lennolta poistamista, tehdä.
vanhellsing

Viesti Kirjoittaja vanhellsing »

Siehän_Sherlokki_oot kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 12:25 pm Persunaamarien takia poistettiin koneesta :lol: Samat persunaamarit kuin Hakkaraisella ja Vornasella.
Joskus saatan sanoa että perjantaina vedän perseet tai sitten että vedän naamat, nyt alan käyttää tuota että vedän persunaamarit :D
Cornucopia
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Cornucopia »

Finnair, illaksi kotiin sai mainoskasvot.

Iso hattu henkilökunnalle. Yhden Thaimaan menomatkan koko kärsi kun ääliö halusi kiivetä hattuhyllylle repulleen jotain etsimään hakemaan, rimpuili, huitoili, älämölöö, puhejudo ei auttanut. Henkilökunnan avuksi tuli tuli isoja bodareita ja turvavöillä niputtivat narkin penkkiin. Karkasi pystyyn kerran herättyään ja pakotoivat uudestaan, oli sentään hiljaa kun nukahti.

Tuo illaksi kotiin nevähööd toivottavasti pärjää kohteessa, siellä haisee nykyisin kaali ja voi tulla mielenkiintoisia keskusteluja kaduilla ja kippoloissa kun pinna on kiree.
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 12:25 am Tällainen ulostulo oli Immosella Facebookissa tapahtuneesta.

Luotin siihen että poliisi olisi puhalluttanut koneessa mutta sitä he eivät tehneet.
...

Ja näin tarjoan teille mahdollisuuden kommentoida ja halutessanne heittää kiviä.
Mitä merkitystä puhallutustuloksella olisi ollut, kun koneesta lentämisen loppusyy oli käytös, ei humalatila? Jos olisi osannut käyttäytyä humalassa, koko tilannetta ei olisi tapahtunut.

Kommentointi- ja kivienheittomahdollisuus katosi pian. Taisi mennä pupu pöksyyn, kun ei tullutkaan tsemppihaleja ja selkääntaputuksia.
Mach 1
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Mach 1 »

Cassandra kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 1:25 pm
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 12:25 am Tällainen ulostulo oli Immosella Facebookissa tapahtuneesta.

Luotin siihen että poliisi olisi puhalluttanut koneessa mutta sitä he eivät tehneet.
...

Ja näin tarjoan teille mahdollisuuden kommentoida ja halutessanne heittää kiviä.
Mitä merkitystä puhallutustuloksella olisi ollut, kun koneesta lentämisen loppusyy oli käytös, ei humalatila? Jos olisi osannut käyttäytyä humalassa, koko tilannetta ei olisi tapahtunut.

Kommentointi- ja kivienheittomahdollisuus katosi pian. Taisi mennä pupu pöksyyn, kun ei tullutkaan tsemppihaleja ja selkääntaputuksia.
Voihan ihminen olla' pidemmän-putken ' jälkeen hermostunut ja jänkätys alkaa , jos tiputtanut promilleja että pääsee koneeseen , Tai perinteinen Ryyni-känni , sehän ei promillejakaan tarvitse paljon , mutta voi aiheuttaa jännää käytöstä . Ollin tapauksesta en tiedä . Itse olen ' nuorempana' matkustanut lentokoneessa ja Alkosta ostanut viinaa aivan ' tuhannen-kännissä ' . Moi , Kiitos, näkemiin puheilla . Eikä ongelmia ikinä kenelläkään.
vanhellsing

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010959737.html
Uusi postaus tullut
– Mokasin. Ei siinä selittelyt auta, Immonen aloitti päivityksensä.
– Join liikaa ennen lennolle lähtöä, ja henkilökunta tajusi sen minua paremmin. Olin huolissani kaveristani ja sotkuksihan se meni. Lentokoneessa tulee noudattaa henkilökunnan ohjeita eikä tästä ole poikkeuksia.

– Pahoittelen käytöstäni erityisesti Finnairin henkilöstölle sekä kanssamatkustajille, joiden matka takiani viivästyi. Anteeksi vielä kerran. Ei tule toistumaan, Immonen totesi Facebook-päivityksessään.
Aika noloa oli ekat selitykset, olisi helpommalla päässyt kun heti olisi myöntänyt
Hermione
Horatio Caine

vanhellsing kirjoitti: Ma Tammi 13, 2025 3:11 pm
Aika noloa oli ekat selitykset, olisi helpommalla päässyt kun heti olisi myöntänyt
Jep... Aina ennen lähetysnäppäimen painamista olisi syytä nollata promillet ja nukkua yön yli :lol:

No, entuudestaan tuntematon Immonen sai hetkensä julkisuudessa.... ettekste tiedä kuka mä oon
vanhellsing

Kiva että perille pääsi, oli vissiin "persunaamarin" ottanut pois päästä kun ei heitetty pois koneesta. Tuo Immosen "Ei tule toistumaan" on aika tuttu sanonta, sen verran alkoholisti olen ja usein oon ainakin ittelleni sanonut että tämä ei tule toistumaan ja välillä myös muille ihmisille sen sanonut ja sitten kun se taas toistuu niin pitää uudelleen sanoa se. Joten ei varsinainen yllätys ole jos tämän herran Thaikku reissusta saadaan lukea uutisista :D Nythän se kuvassa kaverinsa kanssa poseerasi kokistölkki kädessä. Jos ihminen ei ole alkoholisti niin yleensä jotain drinkin kuvia laittaa lomakuviin jos jotain juomaa haluaa esitellä, tämmäistä koira koiran tuntee juttua mulla.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

On varmaan tullut ihan Riikalta itseltään mahtikäsky takarivin taaville, että nyt vittu myönnät mokasi ja pyydät anteeksi, niin asia on sillä selvä. Ei sekään varmaan jaksaisi ihan koko ajan olla sammuttelemassa riviedustajiensa sytyttämiä palonalkuja.
Haxxter
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Haxxter »

Ihan turhaa vedota persunaamariin, jos menee tuollaisissa rytkyissä lentokoneeseen, tuota ei kansanedustajaksi hyvällä tahdollakaan videolta tunnista. Kuka hemmetti laittaa tuulitakin ja kulahtaneet farkut koneeseen? Kyllä kansanedustajan tulee osata pukeutua kunnioitettavasti myös siviilissä. Tulkittu varmasti vaatetuksen perusteella perus känniääliöksi. Itse laitan aina parasta päälle koneeseen ja olen edustava, kuten ammattikuntani odotetaan olevan, myös siviilissä ja aina olen saanut hyvää palvelua Finnairilla, vaikka loungen kautta ollaan koneeseen menty. Viina on viisasten juoma.
Vastaa Viestiin