Anne, 53, luuli olevansa etäsuhteessa Brad Pittin kanssa – menetti yli 800 000 euroa huijarille

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
vanhellsing

Re: Anne, 53, luuli olevansa etäsuhteessa Brad Pittin kanssa – menetti yli 800 000 euroa huijarille

Viesti Kirjoittaja vanhellsing »

Se että miten tämä on mahdollista edes niin osittain perustuu samaan kuin Nigerialaiskirjeet, tarpeeksi monen kanssa kun työkseen kirjoittelee niin välillä löytyy se uhri, mutta tässä nyt on niin pitkän aikaa viestitelty niin on ehkä vähän psykologista arviointia siitä että keneen kannattaa käyttää aikaa. Taustalla varmaan on että on voimaantunut nainen joka laittaa epärealistisen korkeat kriteerit miehelle ja haaveilee unelmien prinssistä, sitten on helppo esittää sitä kriteerilistat täyttävää miestä, aina näissä mies on vähintään komea ja rikas ja työssään menestynyt. Myös uhrin täytyy on täysi idiootti jos rahaa laittaa ihmiselle jota ei ole edes livenä nähnyt. En tunne myötätuntea uhria kohtaan, tyhmyydestä saa sakottaa. Nyt oli erityisen idiootti uhri kun luuli brad pittin kanssa seurustelevansa.

"Auervaara" keissit on vähän helpompi ymmärtää, niissä kuitenkin usein treffaillaan kuukausia, ehkä jopa yhdessä asutaan, mutta niissäkin yleensä uhrin asemasta selviäisi sillä perusperiaatteella että jos jokin on liian hyvää ollakseen totta niin se ei ole totta. Jos elämässä jonkinlaisesta lottovoitosta haaveilee niin tulee helposti huijatuksi jos siihen liittyy vielä tyhmyys.
Hän todella tiesi, miten naiselle puhutaan, Anne kertoi tv-ohjelmassa.
Näin uhrit aina sanovat kun eivät voi myöntää itselleen että ovat idiootteja, ite en olisi kehdannut mihinkään ohjelmaan mennä.
Sipi
Perry Mason

Re: Anne, 53, luuli olevansa etäsuhteessa Brad Pittin kanssa – menetti yli 800 000 euroa huijarille

Viesti Kirjoittaja Sipi »

JanitaSlim kirjoitti: To Tammi 16, 2025 4:02 pm

Jotain jää kertomatta jutussa. Olisi mukava nähdä ETP asiasta.

Netissä on viestitelty, netissä on tutustuttu ja netissä on kuvia lähetelty. Sehän ei paljoa vaadi, että olisi laittanut googleen Bradley Pitt och cancer
Niinpä. Uskoakseni tässä on huijari toiminut siten, että on luonut narratiivin salaisuudesta; "Minä olen julkisuuden henkilö, ja minun on pidettävä asia salassa. Minulla on sometileilläni feikkikuvia, joiden mukaan voin hyvin. Minun on pidettävä julkisuuskuvastani huolta. En voi kertoa vakavasta sairaudestani kenellekään, paitsi sinulle rakkaani, koska olet ainoa koko maailmassa johon luotan. En voi käyttää omia rahojani, koska julkisuuden henkilönä minun rahankäyttöni kiinnostaa ja media saisi heti selville, että olen maksanut syöpähoidoista. Menettäisin kaikki työni, jos tieto sairaudestani leviäisi. Rakastan sinua kun autat".

Ja Anne on rakastanut. "Tottakai Brad, mitä vain puolestasi".
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Sipi kirjoitti: To Tammi 16, 2025 4:07 pm Niinpä. Uskoakseni tässä on huijari toiminut siten, että on luonut narratiivin salaisuudesta; "Minä olen julkisuuden henkilö, ja minun on pidettävä asia salassa. Minulla on sometileilläni feikkikuvia, joiden mukaan voin hyvin. Minun on pidettävä julkisuuskuvastani huolta. En voi kertoa vakavasta sairaudestani kenellekään, paitsi sinulle rakkaani, koska olet ainoa koko maailmassa johon luotan. En voi käyttää omia rahojani, koska julkisuuden henkilönä minun rahankäyttöni kiinnostaa ja media saisi heti selville, että olen maksanut syöpähoidoista. Menettäisin kaikki työni, jos tieto sairaudestani leviäisi. Rakastan sinua kun autat".

Ja Anne on rakastanut. "Tottakai Brad, mitä vain puolestasi".
Siinäkin tapauksessa nainen kaipaisi edunvalvojaa omaksi parhaakseen. Se, että maailmanluokan influensseri ja naisten naurattaja sairastaisi syöpää, kun ei pysy salassa medialta.

Ja toinen, että eikös tuo ole samalla aikavälillä tehnyt duuniakin ja esiintynyt ties missä. Eikai hän vielä ole eläkkeellä, kun Leonard Caprileykin tekee vielä duunia. Käsittääkseni samaa ikäluokkaa.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
strömmingen
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja strömmingen »

JanitaSlim kirjoitti: To Tammi 16, 2025 4:18 pm
<clip>
Ja toinen, että eikös tuo ole samalla aikavälillä tehnyt duuniakin ja esiintynyt ties missä. Eikai hän vielä ole eläkkeellä, kun Leonard Caprileykin tekee vielä duunia. Käsittääkseni samaa ikäluokkaa.
OT. Bradi vaan näyttää niin nuorelta. Yli 10v Leonardoa vanhempi kuitenkin. Brad, minä, ja George Clooney ollaan lähes saman ikäisiä. Minä oon näistä ehkä vähiten tunnettu, enkä ole saanut Annelta rahaa, ja tuskin kukaan muukaan minun näköinen on saanut Annelta
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

strömmingen kirjoitti: To Tammi 16, 2025 5:02 pm OT. Bradi vaan näyttää niin nuorelta. Yli 10v Leonardoa vanhempi kuitenkin. Brad, minä, ja George Clooney ollaan lähes saman ikäisiä. Minä oon näistä ehkä vähiten tunnettu, enkä ole saanut Annelta rahaa, ja tuskin kukaan muukaan minun näköinen on saanut Annelta
Nyt yrität jekuttaa, ei Janitalla ole rahaa sulle lähettää. Georgehan on ihan pappa, varmaan jotai seitkyt.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

JanitaPapalta menee kaikki vieraskieliset nimet väärin, se on Leonardo DiCaprio, tämä komea näyttelijä nimeltään, ja edelleenkin, se kahlekuningas on David Copperfield. George Clooneykään ei ole iältään "jotain seitkyt". olisikohan "jotain 62-63".

Keep on trolling, dude :roll: !
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Joosua
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Joosua »

Luulisi että ennenkuin rahaa alettaisiin antamaan, edes tavattaisiin ja tutustuttaisiin vähän paremmin. Tai edes istuttaisiin alas kahvimukin kanssa miettimään että miksi Brad haluaisi just häneen tutustua? Tuntuu hyvin omituiselta ja ennen kaikkea hyväuskoisen hölmön toiminnalta. No, joku otti fyffet pois parempaan käyttöön.
Ei ole enää jenkkimajuri kova juttu, julkkis pitää olla,
1101
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja 1101 »

McCall kirjoitti: To Tammi 16, 2025 3:58 pm
Sipi kirjoitti: To Tammi 16, 2025 3:51 pm ...
Ymmärrän, että viiden tonnin jahtaaminen ei ole tutkintaan käytettävien resurssien näkäökulmasta riittävä peruste käynnistää mitään kansainväistä operaatiota, mutta toivottavasti tämä 800 000 jo on.
Se tässä eroaa perinteisestä pankkitunnushuijauksesta, että uhri on itse omasta tahdostaan siirtänyt rahat toiselle. Ei rahan siirtäminen omalta tililtä ulkopuoliselle ole rikos. Toisena henkilönä esiintyminen taas taitaa olla myös Ranskassa rikos, mutta miten tätäkin sitten Ranskan poliisi tutkii ja tulkitsee.
Eiköhän petos rikoksena ole tunnustettu ihan ympäri pallon.
(Syyllinen todennäköisesti "Le Pétomane")
Kummisetä
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

Mikäli on noin saatanan tyhmä kuten tämä ämmä niin sietääkin menettää rahansa. Tyhmyydestä sakotetaan- sananlasku on enemmän kuin osuva tässäKIN tapauksessa.
Oulun_Kungas kirjoitti: To Elo 28, 2025 8:35 pm täh? elää kerrostalossa. varmaan yli puolet suomalasista elää. tekeekö se heistä huonoissa oloissa eläviä? itekeki asun vittu
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

brad piitulainen.jpeg
brad piitulainen.jpeg (192.95 KiB) Katsottu 1191 kertaa
Tämmönen meemi tuli aiheesta vastaan.
Ei voi kuin ihmetellä.

Tosin näihin kyllä menee ihan muuten fiksun oloiset ihmiset.
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Antsa
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Antsa »

Onhan se ihan käsittämätöntä, että joku menee tällaiseen kusetukseen? Jos on edes yhtään elänyt tätä aikaa ja todellisuutta, niin ei tuollaisen pitäisi mennä läpi ellei ole jollain tavalla kehitysvammainen tai mielenterveyspotilas. " Brad Pittin" äiti laittoi viestiä ja kohta itte Brad... Jep jep.. Kyseinen nainen ilmeisesti varmaan sitten klikkailee jokaista "voitit miljoonan" ikkunaa tietokoneeltaan ja lähettää rahaa Nigerialaisille prinsseille kuitatakseen Brad kusetuksen.

Olihan se yksi Suomalainenkin akka lähettänyt kymmeniä tuhansia "Ozzy Osbournelle" kun tällä oli pikkurahasta pulaa.
holmesin haamu
Sherlock John Holmes

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

vanhellsing kirjoitti: To Tammi 16, 2025 4:06 pm Se että miten tämä on mahdollista edes niin osittain perustuu samaan kuin Nigerialaiskirjeet, tarpeeksi monen kanssa kun työkseen kirjoittelee niin välillä löytyy se uhri, mutta tässä nyt on niin pitkän aikaa viestitelty niin on ehkä vähän psykologista arviointia siitä että keneen kannattaa käyttää aikaa. Taustalla varmaan on että on voimaantunut nainen joka laittaa epärealistisen korkeat kriteerit miehelle ja haaveilee unelmien prinssistä, sitten on helppo esittää sitä kriteerilistat täyttävää miestä, aina näissä mies on vähintään komea ja rikas ja työssään menestynyt.
Näitä huijauksia laitetaan laajasti kaikille. Lähinnä reagoidaan, jos joku vastaa takaisin.
Nigerialaiskirjeiden teho on osaltaan perustunut niiden heikkouteen.
Aika monella nykynaisella taitaa olla epärealistinen kuva. Yhtenä merkittävänä syynä tähän on juuri some.

Vastaavia huijauksia on onnistunut tapahtumaan paljon myös Suomessa. Varsinkin vanhempi väki on potentiaalisesti suuremmassa vaarassa, koska yllättäen tullut viesti koetaan tärkeämmäksi. Ei tavallaan ymmärretä miten näitä viestejä lähetetään tuhansittain koko ajan ja vain toivotaan jonkun vastaavan.

Yleensä toiminta on osittain myös ammattimaista eli on paljon tälläsiä vastaaviin huijauksiin erikoistuneita pienryhmiä. Luultavasti nämä ideat ovat lähteneet liikkeelle vain siitä, että on kokeiltu kepillä jäätä ja kun yksi on onnistunut, niin muutkin ovat alkaneet yrittämään samaa.

Se mikä on mielenkiintoista, niin esimerkiksi suomalaisissa pankeissa muutaman satasen talletus on suunnilleen kuin rikos eli ollaan olevinaan hyvin tarkkoja mistä rahat ovat tulleet, mutta ei ole mitään ongelmia lähettää monen tonnin rahat tililtä pois vaikkapa tälläisissä tai muissa käyttäjätunnushuijauksissa.
Vastaa Viestiin