Spider kirjoitti:Näköjään sun elämä on siitä kiinni jos joku haluaa kavaltaa jonkun netissä.
Mee lätkiin siitä vellihousu. Mä haluan Tirskiksen linjoille, en sua.

Spider kirjoitti:Näköjään sun elämä on siitä kiinni jos joku haluaa kavaltaa jonkun netissä.
Mee lätkiin siitä vellihousu. Mä haluan Tirskiksen linjoille, en sua.

Linkki tässäMutta meni monta vuotta kun olin ollut työttömänä, opiskelin suomen kieltä, ennen kun olin annonnut pääsyn yliopistoon, mun pitänyt suoritaa suomen kielen kokeet Oulussa, koska yliopistossa vaaditaan kun äidinkieleni ei ole suomea eikä ruotsia. Vasta kun olin ollut maassa 5 vuotta olin tehnyt pääsykokeet lääkikseen, jotka onnistuivat heti..eli, nyt olen opiskelija.
Voi paska. olin kirjoitanut kyseiseen foorumiin, koska haluaisin kuulla toisten miellipidettä, ja siksi olin kirjoitanut että kokeet olin tehnyt vasta nyt. Että mistä mieltä suomalaiset ovat kun joku tulee mualta, hakee opiskelemaan, ja myös sitten olin kiinnostunut muiden miellipiteesta pääsykokeesta, opiskelusta..en ajattelut mitään pahaa, ja että tulette tämän pikku asian vatvoa. Pyydään anteeksi.Spider kirjoitti:Noh, ei lynkata ihan vielä. Pistän tässä odottaessa pari linkkiä nähtäville muidenkin "iloksi".
Lainaus täältä murha -infosta:Linkki tässäMutta meni monta vuotta kun olin ollut työttömänä, opiskelin suomen kieltä, ennen kun olin annonnut pääsyn yliopistoon, mun pitänyt suoritaa suomen kielen kokeet Oulussa, koska yliopistossa vaaditaan kun äidinkieleni ei ole suomea eikä ruotsia. Vasta kun olin ollut maassa 5 vuotta olin tehnyt pääsykokeet lääkikseen, jotka onnistuivat heti..eli, nyt olen opiskelija.
ja sit pari muualta...
tässä
ja tässä
Tähän vielä korostan että nimimerkki on kirjoittanut minfoon ensimmäisen viestinsä sen jälkeen, kun noista ensimmäinen on kirjoitettu.
Päätelkää itse.
Olen edelleen erittäin pahoillani jos olen jättänyt huomioimatta jonkun osatekijän ja syytän syytöntä!
Teitä valmistuu tosiaan hieman liikaa..serialist kirjoitti:Opiskelen amk:ssa viestintää (=medianomi vuonna 2011 aka mahdollisesti työtön.).
Juu mutta tuo media-ala on tässä suhteessa oma lukunsa.ABC kirjoitti:^ Ei millään alalla voi nykyisin olla varma työpaikasta silloin kun lähtee ko. kouluun.