Mikä olet ammatiltasi?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Spider kirjoitti:Näköjään sun elämä on siitä kiinni jos joku haluaa kavaltaa jonkun netissä.
:D Huomautus: Ihmisen ois hyvä olla perus skeptinen netistä saamaansa informaatiota kohtaan. Aina.
Mee lätkiin siitä vellihousu. Mä haluan Tirskiksen linjoille, en sua.

8)
Kuva Kuva Kuva
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Ja sitäpaitsi, on hieman eri asia huijata olevansa levyseppähitsaaja kun oikeasti onkin automekaanikko, kuin huijata omaavansa lääketieteellisen koulutuksen kun sitten ei sitä omaakaan.
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

Noh, ei lynkata ihan vielä. Pistän tässä odottaessa pari linkkiä nähtäville muidenkin "iloksi".

Lainaus täältä murha -infosta:
Mutta meni monta vuotta kun olin ollut työttömänä, opiskelin suomen kieltä, ennen kun olin annonnut pääsyn yliopistoon, mun pitänyt suoritaa suomen kielen kokeet Oulussa, koska yliopistossa vaaditaan kun äidinkieleni ei ole suomea eikä ruotsia. Vasta kun olin ollut maassa 5 vuotta olin tehnyt pääsykokeet lääkikseen, jotka onnistuivat heti..eli, nyt olen opiskelija.
Linkki tässä

ja sit pari muualta...
tässä
ja tässä

Tähän vielä korostan että nimimerkki on kirjoittanut minfoon ensimmäisen viestinsä sen jälkeen, kun noista ensimmäinen on kirjoitettu.
Päätelkää itse.
Olen edelleen erittäin pahoillani jos olen jättänyt huomioimatta jonkun osatekijän ja syytän syytöntä!
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Mata Hari
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

^no jopas...
Tirskis
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Spider kirjoitti:Noh, ei lynkata ihan vielä. Pistän tässä odottaessa pari linkkiä nähtäville muidenkin "iloksi".

Lainaus täältä murha -infosta:
Mutta meni monta vuotta kun olin ollut työttömänä, opiskelin suomen kieltä, ennen kun olin annonnut pääsyn yliopistoon, mun pitänyt suoritaa suomen kielen kokeet Oulussa, koska yliopistossa vaaditaan kun äidinkieleni ei ole suomea eikä ruotsia. Vasta kun olin ollut maassa 5 vuotta olin tehnyt pääsykokeet lääkikseen, jotka onnistuivat heti..eli, nyt olen opiskelija.
Linkki tässä

ja sit pari muualta...
tässä
ja tässä

Tähän vielä korostan että nimimerkki on kirjoittanut minfoon ensimmäisen viestinsä sen jälkeen, kun noista ensimmäinen on kirjoitettu.
Päätelkää itse.
Olen edelleen erittäin pahoillani jos olen jättänyt huomioimatta jonkun osatekijän ja syytän syytöntä!
Voi paska. olin kirjoitanut kyseiseen foorumiin, koska haluaisin kuulla toisten miellipidettä, ja siksi olin kirjoitanut että kokeet olin tehnyt vasta nyt. Että mistä mieltä suomalaiset ovat kun joku tulee mualta, hakee opiskelemaan, ja myös sitten olin kiinnostunut muiden miellipiteesta pääsykokeesta, opiskelusta..en ajattelut mitään pahaa, ja että tulette tämän pikku asian vatvoa. Pyydään anteeksi.
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

Tuo ei selitä valehtelua, keskustelua olisit saanut aikaan puhumalla tottakin. Ja mitä järkeä on kysellä ihmisiltä sisäänpääsymahdollisuuksistaan, jos alun alkaen antaa itsestään virheelliset tiedot? :D (saatika pystyttää itselleen tsempitysketju..)
Vaikka eipä sun tarvitse mulle tekemisiäsi selitellä.
Eikä sen puoleen pyydellä anteeksikaan.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Sakara
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Sakara »

Hei, mutta jos tuo on totta, niin hyvin vedetty ekalla kerralla sisään! Itselle ei tunnu lääkiksen portit vaan aukenevan (ja minä puhun vieläpä suomea äidinkielenäni) ;) Ekan kerran epäonnistumisen voi vielä heittää kiireisen abikevään ja ylimielisen asenteen piikkiin, mutta nyt tokaa kertaa hakeneena pitäisi varmaan jo huolestua :D Noh, eihän noita tuloksia tietystikään vielä ole tullut, mutta pelkään pahinta ja ihan syystäkin... Kohta heitän hohtimet kaivoon ja alan sosiaalipummiksi. Jej!
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
PinkCatz
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

Näyttelijänurasta haaveileva operaattori... :lol:
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

Opiskelen amk:ssa viestintää (=medianomi vuonna 2011 aka mahdollisesti työtön.:D). Mietin vielä mihin suuntaudun.. av-tuotanto, mediakasvatus, tapahtumatuotanto, markkinointi..on niitä monia mielenkiintoisia. Graafinen on ehdoton nou nou, koska meikäläisen tikku-ukotkin näyttää ihan kehitysvammasilta. Pahoittelen mautonta vertausta.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

serialist kirjoitti:Opiskelen amk:ssa viestintää (=medianomi vuonna 2011 aka mahdollisesti työtön.:D).
Teitä valmistuu tosiaan hieman liikaa..
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

^ Ei millään alalla voi nykyisin olla varma työpaikasta silloin kun lähtee ko. kouluun.

Wait a minute: lääkärit taitavat tehdä poikkeuksen, mikä johtuu lääkisten liian pienistä sisäänottomääristä.
Every ship must sail a world.
mice
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja mice »

TJ
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

ABC kirjoitti:^ Ei millään alalla voi nykyisin olla varma työpaikasta silloin kun lähtee ko. kouluun.
Juu mutta tuo media-ala on tässä suhteessa oma lukunsa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Beatrix K.
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Beatrix K. »

Palveluneuvoja
Mickey
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Mickey »

Lentokonemekaanikko
Vastaa Viestiin