Supernova vs. Maza

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

No otabn esiin asian joka ei ole ehkä kaikkia kiinnostanut ja ei sitä kautta tullut julkiseksi:

Kuinka satut tietämään niinkin paljon veneistä? Kun taannoin mainitsin KS 1030 venetyypin niin et sitä vielä tiennyt mutta heti kohta sitten tiesitkin.

Lisäksi olet pahoitellut apinannyrkin kestämättömyyttä.

mietis noita
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

En tiedä veneistä mitään. En ole koskaan omistanut ensimmäistäkään.

Mikä on apinannyrkki?

Mikä on pointtisi?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck

Maza kirjoitti:En tiedä veneistä mitään. En ole koskaan omistanut ensimmäistäkään.

Mikä on apinannyrkki?

Mikä on pointtisi?
Ei rekkakuski välttämättä aikaansa vietä tien päällä.

apinannyrkki :D kato googlesta

pointti? mieti sitä :mrgreen: Riittävän moni tietää vaikka minä en oo puhunut asiasta. riittävän moni tietää riittävästi että heillä on hauskaa :arrow: olet tehnyt itsesi naurettavaksi :idea: sekös sua vituttaa...
Tyhmälle iloksi on ilkityön teko, mutta ymmärtäväiselle miehelle viisaus.
Sananlaskut 10:23
Pharaoh
Martin Beck

apinannyrkki

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Hauskaa tämän keskustelun seuraaminen on ollut ainakin minulle. :wink:

Mutta jos pohditaan kirjoittajan motiiveja niin en oikein ymmärrä vuosien mittaista keljuilua ja kaunaisuutta vain siitä syystä että on ostanut markkinoilta viallisen avaimenperän tai apinnannyrkin. Tämä nyt vain esimerkkinä. :roll:
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti: Ei rekkakuski välttämättä aikaansa vietä tien päällä.

apinannyrkki :D kato googlesta

pointti? mieti sitä :mrgreen: Riittävän moni tietää vaikka minä en oo puhunut asiasta. riittävän moni tietää riittävästi että heillä on hauskaa :arrow: olet tehnyt itsesi naurettavaksi :idea: sekös sua vituttaa...
"Riittävän moni". Sano edes joku muu.

"Apinannyrkki"? Olet tainnut peiliin katsoa.

Minulla ei ole mitään tekemistä veneiden, purjehtimisen tai merillä olon kanssa. Ei ole ollut eikä ole.

Onko mielessi juolahtanut se, että kukaan "riittävän monista" ei peesaa sinua tässä ketjussa...
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
etsijä
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja etsijä »

Ei uskois miten aikuiset miehet jaksaa. :roll:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Pharaoh
Martin Beck

etsijä kirjoitti:Ei uskois miten aikuiset miehet jaksaa. :roll:
Jaksaa? Koetko itse viihdepalstoille kirjoittamisen jotenkin raskaana, vai miksi näin outo kommentti? Heitä negatiivinen asenteesi pois ja näe murhapalstayhteisöllisyys ihmisen psyykettä rakentavana myönteisenä tekijänä. :wink:
supernova
Martin Beck

Maza kirjoitti:
"Riittävän moni". Sano edes joku muu.

"Apinannyrkki"? Olet tainnut peiliin katsoa.

Minulla ei ole mitään tekemistä veneiden, purjehtimisen tai merillä olon kanssa. Ei ole ollut eikä ole.

Onko mielessi juolahtanut se, että kukaan "riittävän monista" ei peesaa sinua tässä ketjussa...
En tietenkään sano ketään muuta. Ei ole ajatuksena paljastaa sinulle yhtään vanhaa muuralalaista täällä käyttämänsä nimimerkin takaa. Eikös se sitä paitsi olisi taas semmoinen seikka joka edesauttaisi sinua yhdistämään henilöllisyyteen ja siis palstan sääntöjen mukaan kovasti kiellettyä. Pyrit siis tieten tahtoen saamaan minua rikkomaan sääntöjä.

Apinannyrkkikommenttisi sivuutan. :mrgreen:

*poistettu henkilöspekulaatiota*tm

Miksi minua pitäisi peesata. Riittää että joku katsoo hiukan perääsi ettet pääse virittämään taas jotain kummallisia teorioita jostain kopla-9:n toimista. Äläkä turhaan vetoa siihen että joku viestiketju on urhon aloittama. Tiedät varsin hyvin että ketju on vain osa kokonaisuutta.

nova
Pharaoh
Martin Beck

*poistettu henkilöspekulaatiota*tm
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti: En tietenkään sano ketään muuta. Ei ole ajatuksena paljastaa sinulle yhtään vanhaa muuralalaista täällä käyttämänsä nimimerkin takaa. Eikös se sitä paitsi olisi taas semmoinen seikka joka edesauttaisi sinua yhdistämään henilöllisyyteen ja siis palstan sääntöjen mukaan kovasti kiellettyä. Pyrit siis tieten tahtoen saamaan minua rikkomaan sääntöjä.

Miksi minua pitäisi peesata. Riittää että joku katsoo hiukan perääsi ettet pääse virittämään taas jotain kummallisia teorioita jostain kopla-9:n toimista. Äläkä turhaan vetoa siihen että joku viestiketju on urhon aloittama. Tiedät varsin hyvin että ketju on vain osa kokonaisuutta.
nova
Fakta on se, että kukaan noista spekuloijista ei sinua peesaa. Olet asiasi kanssa ihan yksin.

Minua ei kiinnosta täällä kenekään henkilöllisyys. Miksi ihmeessä jankutat tätä asiaa?

Urho käynnisti Kopla-9 spekulaatiot Murhainfossa. Se on fakta, mitä et voi kiistää. "Osa kokonaisuutta". Mitä ihmeen kokonasiuutta? Missä ne loput on???
supernova
Martin Beck

Tiedät ihan hyvin.

n
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti:Tiedät ihan hyvin.

n
Onko sinuun jo oltu yhteydessä, kun olet noin varovainen?
supernova
Martin Beck

kuka minuun olisi ollut yhteydessä? Paitsi ne joiden kanssa pidän muutenkin yhteyttä? :?:

n
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti:kuka minuun olisi ollut yhteydessä? Paitsi ne joiden kanssa pidän muutenkin yhteyttä? :?:

n
Tarkoitan sitä henkilöä, jonka epäilet minun olevan. Hän tietää kyllä, mitä touhuat täällä. On vain ajan kysymys, milloin teet wagnerit.
supernova
Martin Beck

Ai... Sä tunnet hänet. Yllätys sinänsä... :lol: Ei, en ole saanut yhteydenottoa. Jos jollekin on jotain lähettänyt, niin väärään osoitteeseen ja se nyt olisi jo aika kardinaalimunaus.

Vastoin jatkuvaa jankutustasi, minä en ole levittänyt sinun yhteystietojasi tai sen joksi sinua epäilen.

Enkä usko hänen tietävän henkillisyyttäni. En ole missään yhteydessä olettanut / syyttänyt sinua / häntä osallisuudesta Bodomin tekoihin, tai mihinkään muuhunkaan laittomaan toimintaan. Päin vastoin olet ollut aikoinaan eräästä epäillystä innoissasi ja ollut valmis saman tien ilmiantamaan ja toimittamaan koppiin. Kun tuo epäilty sitten osoittautui äärimmäisen epätodennäköiseksi, sinä aloitit hämmentämään keittoa suurella kauhalla.

Sen sijaan huonoon käytökseen ja asioiden sotkemiseen olet syyllistynyt aggressiivisella käytökselläsi ja disinformaation levittäjänä.

Jos minä olen sitä mieltä että oot epämiellyttävä tarinankertoja, jonka tarkoitus ei edes ole pysyä totuudessa, se on minun(kin) henkilökohtainen mielipide. Johon minulla on oikeus.

Sitä paitsi, koska en levitä henkilötietojasi, tai niitä sinun mukaasi kuviteltuja henkilötietoja, on mielipiteeni näin ollen suunnattu vain nimimerkki mazaan. Koska et ole avoin tuon henkilöllisyytesi kanssa, joudut itsekin toteamaan että internetnikki ei ole oikeustoimikelpoinen jos se ei ole täysin yleisesti tiedossa ketä nikki edustaa.

Sama pätee tietysti toisin päin, koska en minäkään täällä ole omalla nimelläni.

Jatkuva väitteesi että olen tuonut täällä henkilöllisyyttäsi esille, on a) puppua b) palstan sääntöjen vastaista, mutta ei se toki olisi ollut kiellettyä lain edessä.

Jos olisin halunnut, olisin totta vie voinut tehdä sen jossain suoli24:n keskusteluissa. Kyllä täkäläiset niitä näyttävät sen verran seuraavan, että tuolta tieto olisi levinnyt.

Joten kaiken kaikkiaan, lopeta tuo paskanjauhanta.

n :evil:
Vastaa Viestiin