Sanna Marin kokoomaketju

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
Knobster
Adrian Monk

Re: Kuka kiusaa Sannukkaa?

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Matti Ja Maija kirjoitti: To Tammi 23, 2025 3:34 pm Mites tämä keskustelu jo monta sivua sitten kääntynyt Sanna Marinia syylistävään muotoon?

Eikös idea ollut keskustella tuosta häiriintyneestä turkkilaisesta?
Näillä rasisteilla tuntuu olevan jonkinlainen kiima ja ihastus Sannaa kohtaan. Minkäs teet :)

Itse en oikein ymmärrä tätä kiihkoa ja uhrin syyllistämistä.
Keplotteleva konna
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

Knobster kirjoitti: La Tammi 25, 2025 9:08 pm
Matti Ja Maija kirjoitti: To Tammi 23, 2025 3:34 pm Mites tämä keskustelu jo monta sivua sitten kääntynyt Sanna Marinia syylistävään muotoon?

Näillä rasisteilla tuntuu olevan jonkinlainen kiima ja ihastus Sannaa kohtaan. Minkäs teet :)

Tai sitten siitä, että jos Sannalla on kiima ja ihastus huumeisiin ja mamuilla taas kiima ja ihastus niiden myymiseen. Nistien ovilla monesti käy sekalaista sakkia.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Vieno neito
Hetty Wainthropp

Re: Pääministeri ja jauhojengi juhlii --> kieltää kaiken

Viesti Kirjoittaja Vieno neito »

Likeavirgin kirjoitti: To Elo 18, 2022 10:26 am Nurmi mainitsee, että jauholla viitattaan kokaiinin ja amfetamiinin käyttöön ja kysyy miksi jauhojengi termi mainitaan. Marin sanoo, että ei tiedä miksi videolla sellainen asia mainitaan.
Nyt Ylilaudalla joku väittää, että lähiaikoina olisi Seiskassa tulossa tuore tietovuoto jauhojengitapaukseen liittyen. Saa nähdä onko väitteissä mitään perää vai ei:

https://ylilauta.org/satunnainen/27z780
EDIT AP myynyt kuvakaappaukset (23 kpl) Seiskalle, lukekaa ensi viikolla sieltä.

”Jauhojengin aiemmin tuntematon jäsen/yhteyshenkilö löytynyt. Nimi ja somet tiedossa laudalla, seuraa mm Sannan ym tilejä, Instassa samoja kuvauspaikkoja kuin jauhoilla ym.”
...
Sepä se, oli varmaan liikaa nimiä mainittuna. Tiedot myös poliisilla.
...
Nelinumeroinen, oikein tyytyväinen oon. Olivat jo asian päällä, mutta tässä oli lisätietoa reippaasti mm nimiä ja yhteystietoja. Pahoittelut lautalaisille että ahneus voitti. Toisaalta Seiskassa veikkaan tulee olemaan jotain mitä tässä ei ollut näin ymmärsin. Kiitos lautaveljet tuesta. ❤️
On myös puhetta vasikoinnista ja rikollisyhteyksistä.
lonesjucca
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

Keskusteluahan sekin on, että mistä häiriintyneellä turkkilaisella Sannan numero mihin viestitellä. Tuskinpa tuo ex-pääministerin puhelinnumero julkista tietoa on, tai numerotiedustelulla saavutettavissa.
Ludvig Dorka
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Ludvig Dorka »

"Tarvitsen todella paljon seksiä."

No niin, seksuaalinen hätätilahan sillä oli päällä, itsekin näköjään osaavat siihen jo suoraan vedota. Ei siinä mikään auta, jos muhiksella on seksuaalisen hätätila, niin kyllä Suomineidolla on velvollisuus auttaa.
Keplotteleva konna
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

lonesjucca kirjoitti: La Tammi 25, 2025 10:57 pm Keskusteluahan sekin on, että mistä häiriintyneellä turkkilaisella Sannan numero mihin viestitellä. Tuskinpa tuo ex-pääministerin puhelinnumero julkista tietoa on, tai numerotiedustelulla saavutettavissa.
Ja noin yleisesti, niin vaikka keskivertoa vaikutusvaltaisempaa ryhmää olisikin, niin tuskin suhteet suoraan kartelleihin ovat. Eiköhän se kama kulkeudu melko normaaleja reittejä loppukäyttöä varten.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Niin...
Rasisti on rasisti ja rasismi on rasismia, mutta millä tavoin se nyt liittyy aiheeseen? Ovatko rasistit nyt osoittaneet rasismiaan S.Marinia, vaiko sitä Turkin önniäistä kohtaan?

Ja mitä tulee uhrien syyllistämiseen, niin muistelen, että joku nick "Knobster" oli kovastikin syyllistämässä eräitä nuoria, joidenka auto putosi jokeen, kuolemanloukkuun.

Olisikohan nyt tässä Marinin tapauksessa hieman samanlaiset vibrat, että kun meille ei kerrota kaikkia tapahtuman kulkuja, niin arveluille ja pahalle verelle jää sitten tilaa, ehkä hieman tarpeettomastikin, ja ihmetellä ääneen kyseessä olevaa mysteeriä?
X X X X X
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Ludvig Dorka kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 1:02 am "Tarvitsen todella paljon seksiä."

No niin, seksuaalinen hätätilahan sillä oli päällä, itsekin näköjään osaavat siihen jo suoraan vedota. Ei siinä mikään auta, jos muhiksella on seksuaalisen hätätila, niin kyllä Suomineidolla on velvollisuus auttaa.
Onkohan Sannalla ollut sexual intercourses tämän uimavalvojan kanssa esim. sulkemisaikaan uimahallissa höyrysaunassa tms.. Nyt on sitten vaikeuksia päästä eroon ja parturikampaaja-"mies" on naama ei marengilla, kun hänen omaisuuteen muutkin ovat koskeneet.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
LiamNeeson
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Sannukan historian huomioiden parturikampaajaa viedään, ei voi kuin vikistä ja vinkua. Kyyti on kylmää ja lumista.
Turkkilainen karva-apina nyt vaan on ollut niin ihqu ja kiihkeä.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
vanhellsing

Re: Sanna Marin kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja vanhellsing »

^
Ei kannata hengitystä pidättää kun odotat Seiskan ilmestymistä. Perus Ylilaudan trollausta. Sannan bile-kohun aikaan oli ihan samanlainen trolli ylilaudalla. En tiedä että mikä tarkoitus, haluaako kiusallaan pitää hulluja jännityksessä vai aiheuttaa negatiivisia huhuja Sannasta, huhuthan saattavat jäädä elämään vaikkei Seiska noita juttuja julkaise. Todennäköisesti siinä ei edes mitään tarkoitusta ole, kunhan lämpimikseen näpyttelee näppäimistöä.
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

No mun mielestäni selkeää on:
a) Ukko on limainen stalkkeri
b) Marin on kääntynyt viranomaisten puoleen päästäkseen ukosta eroon.

Mikä on epäselvää? Ei kuulosta kovin romanttiselta Marinin puolelta.

Kyllähän tämä edellinenkin piinattu nainen (myös nimeltään Sanna) oli ollut yhteydessä ukkoon, yrittänyt työntää häntä pois elämästään siinä onnistumatta. Joten en ihan täysin ymmärrä, miten asialla on merkitystä tai sillä, tunsiko Marin tämän vainoajan entuudestaan vai ei. Eihän sillä ole mitään tekemistä tämän lähestymiskieltoasian kanssa. Selvästikin mies on romanttisin aikein lähestynyt, ja on aivan yhtä creepyä jos hänellä onkin Marinin numero jostain aiemmasta yhteydestä, vaikka vuosien takaa.

Jos nyt vaikka joku lasteni päiväkotiaikaisen kaverin vanhempi alkaisi mua pommittaa 20 vuoden jälkeen, ilmestyä ovelleni, lähetellä jotain helvetin kukkia ja tunkea jouluaattona turpaansa mun ovisilmään, enkö saisi pitää sitä oksettavana koska hänellä oli tallennettuna minun puhelinnumeroni päiväkodin yhteystietolistasta vuodelta 2007?

Älytöntä keskustelua kun ei mitenkään pysy järki matkassa. Marin on demaripoliitikko, ja hänestä ei pidetä. Turkkilainen limakulli on stalkkeri, ja itse en erityisesti pidä hänestäkään. En välitä myöskään Krista Kiurusta, mutta ei ole oikein että joku lyö häntä kasvoihin puistossa keskellä päivää.
Kirkko dildo
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Kirkko dildo »

Hmm, mielestäni parempi kysymys olisi Sannan syyllistämisen lisäksi,muistaa hänen ex-miehensä ja hänen osuus. Tämä tulee pakostakin mieleen vaikka olen vain kirkon vahtimestari.aamen ... ❤️🌜
JanitaSlim
Ben Matlock

Sipi kirjoitti: Ma Tammi 27, 2025 3:19 am No mun mielestäni selkeää on:
a) Ukko on limainen stalkkeri
b) Marin on kääntynyt viranomaisten puoleen päästäkseen ukosta eroon.

Mikä on epäselvää? Ei kuulosta kovin romanttiselta Marinin puolelta.

Selvästikin mies on romanttisin aikein lähestynyt, ja on aivan yhtä creepyä jos hänellä onkin Marinin numero jostain aiemmasta yhteydestä, vaikka vuosien takaa.

Jos nyt vaikka joku lasteni päiväkotiaikaisen kaverin vanhempi alkaisi mua pommittaa 20 vuoden jälkeen, ilmestyä ovelleni, lähetellä jotain helvetin kukkia ja tunkea jouluaattona turpaansa mun ovisilmään, enkö saisi pitää sitä oksettavana koska hänellä oli tallennettuna minun puhelinnumeroni päiväkodin yhteystietolistasta vuodelta 2007?

Älytöntä keskustelua kun ei mitenkään pysy järki matkassa. Marin on demaripoliitikko, ja hänestä ei pidetä. Turkkilainen limakulli on stalkkeri, ja itse en erityisesti pidä hänestäkään. En välitä myöskään Krista Kiurusta, mutta ei ole oikein että joku lyö häntä kasvoihin puistossa keskellä päivää.
Se, että mistä hänellä on ex-pääministerin kännykän numero. Se on epäselvää.

Kyseessä on detalji, joka kiinnostaa ihmisiä.

Ihan samaan tapaan kuin neljän nuoren hengen vaatineessa yöllisessä autoilussa ihmisiä kiinnostaa, että miksei yksikään nuori päässyt pois autosta.

Se, että joku on demari, tai persu, tai poliittisesti sitoutumaton ei mitenkään liity tähän. Ei tämä ole poliittinen teko millään tapaa.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
vanhellsing

Viesti Kirjoittaja vanhellsing »

^
Politiikkaan liittyy sillä tavalla että osa katsoo niin että uhri on ajanut sellaista politiikkaa missä maahan otetaan sellaisia pakolaisia jotka he itse profiloivat potentiaaliseksi ahdistelijaksi ja vähemmän sitten on otettu jotain Etiopialaisia mummoja tai lapsia. No tässä tapauksessa vainooja oli ilmeisesti ex-vaimon tuliainen lomamatkalta eikä poliittisten päätösten tulos, mutta samaan ryhmään kuuluvia on myös demarit tänne pakolaisina halunnut ja siksi kaikki ei tunne myötätuntoa Sannukkaa kohtaan. Näin luulisin.
JanitaSlim
Ben Matlock

vanhellsing kirjoitti: Ma Tammi 27, 2025 3:09 pm ^
Politiikkaan liittyy sillä tavalla että osa katsoo niin että uhri on ajanut sellaista politiikkaa missä maahan otetaan sellaisia pakolaisia jotka he itse profiloivat potentiaaliseksi ahdistelijaksi ja vähemmän sitten on otettu jotain Etiopialaisia mummoja tai lapsia. No tässä tapauksessa vainooja oli ilmeisesti ex-vaimon tuliainen lomamatkalta eikä poliittisten päätösten tulos, mutta samaan ryhmään kuuluvia on myös demarit tänne pakolaisina halunnut ja siksi kaikki ei tunne myötätuntoa Sannukkaa kohtaan. Näin luulisin.
Ei ole, Sannukka oli oppositiossa 2015, kun näistä päätettiin. Oppositio ei tee hallituksessa päätöksiä.

Ihan on perussuomalaiset ja kokoomus silloinkin olleet hallituksessa kuten nytkin, kun on tullut ennätysmäärä ulkomaanlaisia Suomeen elätettäväksi.

Vastaa Viestiin