Kunnianloukkaustuomioita on jaettu jopa yksityisviesteistä, jotka eivät ole olleet edes luettavissa kenellekään muulle kuin lähettäjälle ja vastaanottajalle. Siihen riittää se, että sinä itse koet kunniasi loukatuksi. Toisin sanottuna oman logiikkasi mukaan sinun täytyy tehdä nyt rikosilmoitus tai käytännössä olet tunnustanut menetelleesi tavalla, josta sinua syytettiin, koska eihän kukaan syytön ota pedarin leimaa ilman taistelua vai miten se nyt menikään?Faktapoika kirjoitti: Ke Tammi 29, 2025 10:08 pmJotenkin säälittävä yritys taas äärilaidan älyköltä.jiitu kirjoitti: Ke Tammi 29, 2025 9:58 pm
Hei, etkös sä nyt vähän unohda sitä, kun kävit panemassa sitä 13-vuotiasta poikaa persuuksiin? Ilpo taisi olla.
Sitten vielä moralisoit muita.
1. Olen anonyymi, enkä ole tunnistettavissa.
2. Käytännössä kunniaani ei ole voitu siis loukata, eikä minua ole häpäistä, vaikka esitit perättömän syytteen, koska kohta 1.
3. Jos minut olisi mahdollista tunnistaa, tai jos mainitsisit minut nimellä ja minut tunnistettaisi, niin olisin jo ottanut kuvakaappauksen ja tehnyt rikosilmoituksen.
Tässä on se, mitä myös Mikan pitäisi syyttömänä ollessaan tehdä.
Yrittäisit nyt edes.
Tätä tarkoitan kun sanon, että äärilaitojen porukka on taipuvaisia yksinkertaisuuteen.
Olisit hetken miettinyt ennen kuin ulostat tuo typeryytesi, niin oltaisi säästytty tältä turhuudelta.
Toivottavasti opit jotain, tuskin, mutta toivottavasti.
Mitä Mika Lahteen tulee, niin ei häntä ole kukaan syyttänytkään pedariksi. Hänen on väitetty lähettäneen "ällöttäviä viestejä" ja harrastaneen kaikesta päätellen suostumuksellista seksiä laillisen ikäisen henkilön kanssa. Se, mikä viesti on "ällöttävä" on puhtaasti subjektiivinen asia. Minun mielestäni esimerkiksi on ällöttävää, että sinä propagoit täällä kyttäysyhteiskuntaa, jossa kenet tahansa voidaan heittää milloin vain valtakunnanjulkisuuteen pedariksi leimattavaksi nimettömien nettiväitteiden perusteella, joissa ketään ei itse asiassa edes syytetä pedariksi.