En olisi läheskään niin varma ,kuin annat ymmärtää. Jos Jukka olisi hyökkääjän tunnistanut ,uskon että hän jossain vaiheessa olisiJoosua kirjoitti: To Heinä 04, 2024 12:26 pm Kuten Pieni liekki muistaakseni totesi, Anneli on hyvin voinut todeta: "Viitsitkö lopettaa?". Tai yhtä hyvin vaikka:"Et viittis lopettaa?" Sopisi hyvin sanotuksi tällaisessa tilanteessa.
Murhaaja ja uhri ovat voineet keskustella paljonkin koska ovat varmasti tunteneet. Ei kostomotiivi muuten ole oikein mahdollinen. Hyvä että on voitu nauhaa kuunnella paremmalla tekniikalla. KRP:n rikoslaboratorio ei näytä olleen tehtäviensä tasalla.
huutanut häntä nimeltä lopettamaan.
Kuten monesti olen aiemmin yrittänyt sanoa ,jukka olisi luultavasti tunnistanut A.A;n ja ehkä jonkun muunkin epäilemän A.V;n olleen
tämä päälleen käyvä murhaaja, koska tämä asui lähistöllä ,vain muuaman sadan metrin päässä . Tämän lisäksi A.V;n avopuoliso oli kuitenkin edelleen Luvatassa töissä ja jonka Jukka luultavasti olisi tunnistanut sitäkautta myös A.V;n. Myös yhtäaikainen käynti Turussa
saattoi olla jotenkin tiedossa tai saattoivat jopa törmätä siellä ollessaan asioilla.
Hän ei kuitenkaan pystynyt tunnistamaan T.V; a , jota minä epäilen tekijäksi ,koska hän ei asunut aivan lähistöllä,vaikka Ulvilassa asuikin
eikä muutoinkaan luultavasti ollut missään läheisessä tekemisessä kanssaan . Jukka oli kuitenkin joskus aiemmin tehdessään arviota
hänen tarpeellisuuttaan ja työskentelytapaansa siinä kohteessa jossa hän työskenteli ja antaessaan hänestä johdolle jonkinlaisen lausunnon ,millä perusteella hänet kenties sittemmin myöskin irtisanottiin.
Koska näitä irtisanottavia oli kaiketi ainakin sata, ellei useampikin ,ei hänen mieleensä voinut jäädä kaikista kohtaamistaan ihmisistä
sellaista kuvaa ,että olisi pystynyt siinä hektisessä tilanteessa johon oli joutunut päättelemään kuka tämä päälle käynyt tekijä mahdollisesti olisi ollut .
Kaikki asiat joista olen viimeisen vuoden aikana täällä m-infossa kertonut , yhdistävät mielestäni lähes varmaksi tekijäksi epäilemäni T.V.n.
Lähetin viime toukokuussa ,eli 21.5 kirjelmän Lounais-Suomen poliisipäällikölle Turkuun ,jossa pyysin päästä tunnistamaan surmassa käytetyn veitsen . Vielä en ole kirjeeseni vastausta saanut ,mutta odotan edelleen että pyyntö tulisi tai ainakin kirjallinen vastaus ,missä
näytön epäämiselle pitää olla perusteltu syy. Ellei vastausta vuoden loppuun mennessä kuulu, pitänee ottaa ja lähteä kysymään ,mikä asiassa mättää ja on niin vaikeaa .
Tietääkseni ainakin kerran aiemmin veitsi on näytetty oikeudenkäynnin yhteydessä todistajalle. Hänen alibinsa ei kuitenkaan tainnut olla
luotettavaa sorttia .
Tämän vahvempaa alibia tietääkseni kenelläkään muulla ei ole tällä hetkellä esittää kuin minulla . Jos on ,niin kuulisin mielelläni,minkälainen?