Ulvila KUVIA
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Re: Ulvila KUVIA
Tässä vielä vähän lisää ”kirkastettuja” kuvia talosta, joissa tuo tiheä pensasaita etottuu paremmin.
- Liitteet
-
- IMG_6617.jpeg (129.36 KiB) Katsottu 1709 kertaa
-
- IMG_6618.jpeg (95.59 KiB) Katsottu 1709 kertaa
-
- IMG_6619.jpeg (86.62 KiB) Katsottu 1709 kertaa
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,
joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa,
mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
Abraham Lincoln (12.2.1809 – 15.4.1865)
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
Mitä ihme sekoilua taas. Pensasaidan läpi olisi MissHolmes murhan jälkeen lähtenyt juoksemaan, etsijöitä hämätäkseen=)Miss Holmes #1 kirjoitti: Ma Helmi 03, 2025 9:44 am Jos nyt tätä mielikuvitus-huppista punaisella autollaan mietitään, niin onhan hän varmasti tuollaiset kamera-asiat varmistellut.
Miksi muuten olisi siellä ajellut?
Toisaalta teko ikkunan läpi menemällä on niin järjetön ja kiinnijäämisestä piittaamaton, että mitäpä kameralla olisi ollut väliä? Naamasta näkyi nenä ja silmät. Pään alas painamalla kameraan olisi jäänyt musta huppu.
Kaiken lisäksi Huppis Naakkulin mukaan ainakin poistui talon toista reunaa.
Eikö ole järkevää käyttää samaa reittiä mennen tullen, jottei pimeässä reitille osu ylläreitä?
Hämmentävää on se, ettei tonttia ympäröineeseen pensasaitaankaan jäänyt mitään haju- tai kuitujälkeä.
Päästäkseen pihalta pois, on Huppiksen täytynyt lävistää tuo aita, ellei ole kylmän rauhallisesti marssinut etuovi/autotalli alueen kautta kohti saapuvia poliiseja.
Eiköhän ihan sieltä poistunut mistä tulikin, ja mistä nyt ihmiset keskimäärin liikkuu. Tieltä pihalle, siitä takapihalle, siitä terassille, siitä sisälle, siitä terassille, siitä takapihalle, siitä pihalle ja siitä tielle.
En ole sanonut poistuneen mitään "talon toista reunaa", vaan samaa reunaa, mistä tulikin. Terassilla on kaksi poistumisaukkoa, ja verijäljet loppuivat sinne sisältä katsoen vasempaan aukkoon, mistä tekijä todennäköisesti oli tullutkin.
Ja jos et nyt sinäkään muista (olen tämän varmaan tänäkin vuonna ainakin 5 kertaa kirjoittanut): koiria ei viety tontin eturajalle eikä pihalle lainkaan, niin eivät ole voineet huppiksia haistella.
Esimerkiksi Auerin epäilemällä AV:lla oli noin 250m matka tienhaaraan, josta hän pääsi (itse poliisikuulusteluissa kuvailemaansa) polkua pitkin melkein kotiovelleen n. 200 metriä mentyään. Oli aika nopeasti kotona ja jos tuon 250m ehti ennen kuin poliisit saapuivat kohdalle, oli turvassa. Ja tokihan sitä poliisiautoa, jonka valot näkyvät monen sadan metrin päästä jo, pääsee myös väliaikaisesti piiloon, jos hankala paikka tulisi.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Tottakai muistan tuon.
Huppis kuulee Annelin ja lapsen puhuvan häkeen, eikä tiedä yhtään sen enempää kuin lapsi ja Anneli milloin poliisit on talon edessä ja kuitenkin suuntaa suoraan tielle, ainoalle reitille jota pitkin hälyajoneuvot voivat saapua.
Mun erittäin tarkka muistikuva tutin-tornin kamerasta on se, että hälyvalot sammutetaan jo Kaasmarkuntiellä. Loppumatka tullaan ilman vilkkuja. Ja todellakin ilman pillejä.
Peloton Huppis ryntää pimeältä takapihalta tielle tietämättä vaikka olisi kaikki naapurit vastassa. Rohkea heppu!
Huppis kuulee Annelin ja lapsen puhuvan häkeen, eikä tiedä yhtään sen enempää kuin lapsi ja Anneli milloin poliisit on talon edessä ja kuitenkin suuntaa suoraan tielle, ainoalle reitille jota pitkin hälyajoneuvot voivat saapua.
Mun erittäin tarkka muistikuva tutin-tornin kamerasta on se, että hälyvalot sammutetaan jo Kaasmarkuntiellä. Loppumatka tullaan ilman vilkkuja. Ja todellakin ilman pillejä.
Peloton Huppis ryntää pimeältä takapihalta tielle tietämättä vaikka olisi kaikki naapurit vastassa. Rohkea heppu!
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
No ei sinne tontillekaan parane jäädä. Pilkkopimeisiin pusikoihinko olisi pitänyt juosta, naapureitten pihoille? Niitä jälkiä olisi jo seurannut porilainenkin poliisi. Katso nyt kartasta ja vaikka google mapsin street viewsta, niin näet, ettei oikein mistään taloista näe tielle, kun aina on puskia tiellä tai ikkunat eri suuntaan. En tajua, miksi siellä naapurit liikkeellä olisi, kolmen aikaan yöllä.Miss Holmes #1 kirjoitti: Ma Helmi 03, 2025 10:32 am Tottakai muistan tuon.
Ihmisen tappaminen on aika riskialtista hommaa. Murhaharrastajana tietänet, että paikalta poistutaan monenlaisia reittejä, mutta aika usein ihan teitä ja polkuja pitkin.
Ja kun tunnet alueen polut ja tiet tarkasti, niin tiedät, mikä minnekin päin vie.
"-Tunnetko polut ja tiet ja kujat Palonpääntien ja Tähtisentien välisessä maastossa? - Kyllä minä ne tunnen, kun kävelen ja juoksen siellä."
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
www.shorturl.at/agoNS
-
mikkihirmu
- Agentti Scully
Kirjoitin itse 2.9-23
Lueskellessani noita alkuaikojen , (V:lta -12) kirjoituksia ,löytyi tuollainen maininta,(lihavoitu lause) ,jossa mainitaan mm. A.A:rin kuvanneen tekijän kasvon piirteitä.
Edlleenkin olen sitä mieltä ,että A.Auer pystyisi vieläkin muistamaan näkemänsä kasvot ,jos ne olisivat ne jotka hän näki tuolloin surmayönä.
Epäilen ,ettei tunnistettavissa kuvissa ole ollut tätä epäilemäni T. V:n kasvokuvaa.
Vieläkään se ei olisi mahdotonta ,saada kuva tunnistettavaksi ,mutta asia on ratkaistavissa ainoastaan A. Auerin halukkuudesta nähdä tämän
T. V:n kuva .
Olen lähettänyt ehdotuksen A.Auerin asianajajalle,Mannerille,miten kuva olisi mahdollista saada Auerin nähtäväksi ,mutta vaikuttaa siltä ,että sekin on voittamaton vastus. Mikäli se ei onnistu , asian selviäminen tuntuu lähes toivottomalta. Miksi kuvan näkeminen olisi tärkeää.
Jos asia olisi niin kuten oletan , että T.V. on ollut osallisena murhatapahtumaan niin kuvan nähtyään A.A:lla olisi varmuus lähteä vaatimaan jutun avaamista ja uudelleen tunnistustamista ,jossa tunnistettavana olisi myöskin tämä epäilemäni T.V.
Asia on nyt vaan kiinni siitä pystyykö A.A:n asianajaja saamaan ehdottamallani tavalla kuvan käsiinsä.
Paljon on menetetty ,ellei kuva ole käytettävissä.
--------------------------------
Nyt on tapahtunut se mitä tuossa kirjoituksessani sanoin, eli juttu on avattu ja vielä siirretty KRP tutkintaan.
Kuviakin on tästä T.V;stä nähtävillä ihan hänen omia ottamiaan ja vaikka 18 v. on jättänyt jälkensä meistä jokaiseen ,uskon että A. Auer voisi hyvinkin noista kuvista tunnistaa tekijän.
Kysymys on vain siitä ,haluaako hän nähdä näitä kuvia vai ei , jos ei ,niin paljon on menetetty kuten jo tuolloin 2.9-23 sanoin.
Jos hän tai joku hänen lapsistaan näkee tämän viestin ,niin voi ottaa yhteyttä minun YV;eeni kautta ,niin ilmoitan miten asia järjestyy.
Toki minun täytyy pystyä hänet tunnistamaan ensi ,enenkuin tuon tiedon voin jakaa.
Lueskellessani noita alkuaikojen , (V:lta -12) kirjoituksia ,löytyi tuollainen maininta,(lihavoitu lause) ,jossa mainitaan mm. A.A:rin kuvanneen tekijän kasvon piirteitä.
Edlleenkin olen sitä mieltä ,että A.Auer pystyisi vieläkin muistamaan näkemänsä kasvot ,jos ne olisivat ne jotka hän näki tuolloin surmayönä.
Epäilen ,ettei tunnistettavissa kuvissa ole ollut tätä epäilemäni T. V:n kasvokuvaa.
Vieläkään se ei olisi mahdotonta ,saada kuva tunnistettavaksi ,mutta asia on ratkaistavissa ainoastaan A. Auerin halukkuudesta nähdä tämän
T. V:n kuva .
Olen lähettänyt ehdotuksen A.Auerin asianajajalle,Mannerille,miten kuva olisi mahdollista saada Auerin nähtäväksi ,mutta vaikuttaa siltä ,että sekin on voittamaton vastus. Mikäli se ei onnistu , asian selviäminen tuntuu lähes toivottomalta. Miksi kuvan näkeminen olisi tärkeää.
Jos asia olisi niin kuten oletan , että T.V. on ollut osallisena murhatapahtumaan niin kuvan nähtyään A.A:lla olisi varmuus lähteä vaatimaan jutun avaamista ja uudelleen tunnistustamista ,jossa tunnistettavana olisi myöskin tämä epäilemäni T.V.
Asia on nyt vaan kiinni siitä pystyykö A.A:n asianajaja saamaan ehdottamallani tavalla kuvan käsiinsä.
Paljon on menetetty ,ellei kuva ole käytettävissä.
--------------------------------
Nyt on tapahtunut se mitä tuossa kirjoituksessani sanoin, eli juttu on avattu ja vielä siirretty KRP tutkintaan.
Kuviakin on tästä T.V;stä nähtävillä ihan hänen omia ottamiaan ja vaikka 18 v. on jättänyt jälkensä meistä jokaiseen ,uskon että A. Auer voisi hyvinkin noista kuvista tunnistaa tekijän.
Kysymys on vain siitä ,haluaako hän nähdä näitä kuvia vai ei , jos ei ,niin paljon on menetetty kuten jo tuolloin 2.9-23 sanoin.
Jos hän tai joku hänen lapsistaan näkee tämän viestin ,niin voi ottaa yhteyttä minun YV;eeni kautta ,niin ilmoitan miten asia järjestyy.
Toki minun täytyy pystyä hänet tunnistamaan ensi ,enenkuin tuon tiedon voin jakaa.
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Järkevin reitti olisi ollut no 1
Pakko vaihtoehtona no 2, joka kuitenkin on pois päin poliisin normaalista saapumissuunnasta.
Minä tunnen oman kotini ympäristön tiet ja polut erittäin hyvin. Jopa umpipimeässä tähän aikaan vuodesta pystyn niitä vaivatta kulkemaan.
Pakko vaihtoehtona no 2, joka kuitenkin on pois päin poliisin normaalista saapumissuunnasta.
Minä tunnen oman kotini ympäristön tiet ja polut erittäin hyvin. Jopa umpipimeässä tähän aikaan vuodesta pystyn niitä vaivatta kulkemaan.
- Liitteet
-
- IMG_6622.jpeg (144.7 KiB) Katsottu 1636 kertaa
-
StephenHawking
- Nikke Knatterton
Oliskohan niin, ettei kenenkään kuvia kannata asianosaisille tarjota kenenkään muun kuin asiaa tutkivan virkamiehen toimesta? Aiemminhan jopa poliisi sai syytteen kuvan jakamisesta ennen virallista tunnistamista, joten kaikenmaailman kuvienvilauttelut vaan heikentäisivät mahd. virallisen tunnistamisen uskottavuutta.mikkihirmu kirjoitti: Ma Helmi 03, 2025 12:24 pm
-
Vareksenpoikanen
- Theo Kojak
^
Kuvat yllä antavat valaistusta siihen kysymykseen / väitteeseen että oliko takkahuoneessa tapahtumahetkellä pilkkopimeää vai ei!
Tällä terassin puoleisella sivulla on nähdäkseni kolme ulkovalaisinta.
Ja jos kaihtimet ovat olleet siinä asennossa että ulkoa näky sisälle, niin kyllä sisään tuli nuiden ulkovalojen valon kajo.
Eli ei ollutkaan pilkkopimeää.
Kuvat yllä antavat valaistusta siihen kysymykseen / väitteeseen että oliko takkahuoneessa tapahtumahetkellä pilkkopimeää vai ei!
Tällä terassin puoleisella sivulla on nähdäkseni kolme ulkovalaisinta.
Ja jos kaihtimet ovat olleet siinä asennossa että ulkoa näky sisälle, niin kyllä sisään tuli nuiden ulkovalojen valon kajo.
Eli ei ollutkaan pilkkopimeää.
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Ulkovalaisimet eivät olleet päällä.
Jos pariskunta olisi ollut fiksu, olisi sytyttänyt nuo Huppiksen rikkoessa ikkunaa.
Kyllä siinä rohkeinkin olisi perääntynyt.
Mutta kun ei ollut sitä käytännön älyä kummallakaan.
(Mä en kuvista löydä kuin yhden, mutta sekin olisi auttanut)
Jos pariskunta olisi ollut fiksu, olisi sytyttänyt nuo Huppiksen rikkoessa ikkunaa.
- Liitteet
-
- IMG_6617.jpeg (108.14 KiB) Katsottu 1583 kertaa
-
Vareksenpoikanen
- Theo Kojak
Missä se tieto ettei ulkovalaisimet olleet päällä. Tuossa kuvassa jossa hautakynttilöitä on tuotu portin pieleen on talossa ulkovalot päällä.Kirjoittaja Miss Holmes #1 » Tänään, 15:56
Ulkovalaisimet eivät olleet päällä.
Talossa on kaksi lyhtyä sillä sivulla missä on terassi ja ainakin yksi lyhty talon toisella puolen. Ehkä sielläkin on kaksikin lyhtyä.Toiselta puolenkin valon kajo tulee sisälle ellei verhot ole tiukasti kiinni. Harmi kun en pysty siirtämään kuvia edes pakattuna pienemmäksi.
Meinaatko että Lahti ja Auer olisi pimeässä takkahuoneessa alkaneet toisiaan puukottamaan? Tai vaikka Auer olisi pimeässä hyökännyt nukkuvan Lahden kimppuun? En usko siihen. Jotain valoa tai valon kajoa on pitänyt olla.
Tässäkö on sun "teorian" kova ydin nyt sitten?Miss Holmes #1 kirjoitti: Ma Helmi 03, 2025 1:56 pm Ulkovalaisimet eivät olleet päällä.
"Santaojan mukaan pahinta johdattelua on se, kun uskotellaan kuulusteltavalle asioita, jotka ovat vailla todenperäisyyttä"
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Silloin vuosikymmeniä sitten oli tieto, että takapiha oli pilkkopimeä. Ei ulkovaloja päällä.
Katuvaloja en muista.
Arkisin ne kuitenkin tuohon aikaan menivät pimeäksi Ulvilassa kai 00.00 ja syttyivät 05.00, jos oikein muistan.
Naapurihan on todistanut vastoin Annelin lausumaa, että takkahuoneessa oli valot sisällä vielä klo 00.30/00.50.
Katuvaloja en muista.
Arkisin ne kuitenkin tuohon aikaan menivät pimeäksi Ulvilassa kai 00.00 ja syttyivät 05.00, jos oikein muistan.
Naapurihan on todistanut vastoin Annelin lausumaa, että takkahuoneessa oli valot sisällä vielä klo 00.30/00.50.

Onkos tolla vaatteella joku historia? Entä halkopinon päällä olevalla raapaisujäljellä?
Parempia kuvia?
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
OT: mistä te saatte näitä kunnon kuvia?
Että olisiko verijälki astalosta, joka pudotettu halkojen taakse?
Ei huonompi idea, vaikka olenkin sen pakastimen kannalla.
Että olisiko verijälki astalosta, joka pudotettu halkojen taakse?
Ei huonompi idea, vaikka olenkin sen pakastimen kannalla.
Re: Ulvila KUVIA (ketju 2)
Mietitäänpäs tuota ylempää kuvaa tai oikeastaan sitä, mitä siinä on hetkeä aikaisemmin tapahtunut. Vanhin lapsi on käynyt tuolla olohuoneen puolella ihmettelemässä, että mistä meteli johtuu ja vanhemmat sanovat hänelle vain, että mene takaisin nukkumaan. Lapsi lähtee ja murhamies jatkaa ikkunan läpi tuloaan. Ilmeisesti murhamies kuitenkin varmisti vielä, että lapsi ei mennyt puhelimen ääreen, ennen kuin jatkoi ikkunan hajottamista.
Eli, tuntematon tunkeilija on ollut pyrkimässä sisään, sillä lasinsiruja on jo lattialla lapsen käydessä ensimmäisen kerran katsomassa tilannetta. Sen sijaan, että vanhemmat sanoisivat lapselle, että soita äkkiä hätänumeroon tai itse soittaisivat hätänumeroon, niin Jukka odottaa tunkeilijan tuloa sisälle asti ja valmistautuu ottamaan tämän kanssa matsia kahdella puupalikalla.
En kyllä yhtään ihmettele, että eräskin tutkija joutui ihan muihin hommiin. Toisaalta, reko menee monelle läpi täälläkin, niin onhan sekin silti jo jotain.