Foorumin TOP 5 idiootit

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Quorthon
Adrian Monk

Foorumin TOP 5 idiootit

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

1. JasseHames
2. RL 11/6
3. LexVeritas
4. Snufkin (ykkösen juttujen peesailu kertoo tarpeeksi)
5. ?
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
lonesjucca
Javier Pena

Re: Foorumin TOP 5 idiootit

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

5 vois olla tiinas
vanhellsing

Viesti Kirjoittaja vanhellsing »

Mulla on ylivoimainen ykkönen Faktapoika, ei ehkä niin tunnettu kun liittyi 18.1 ja ilmeisesti lopettanut viestittelyn 29.1, ehkä oli vaan putki päällä. Perusteena lähinnä se että haukutaan toisia ja yleisesti minfolaisia ja puhutaan jostaain äärilaidasta, selkeästi äärioikeistoa tarkoittaa vaikka ite on siellä toisella äärilaidalla ja ketjun aiheeseen ei mitään sanottavaa vaan toisia haukkuu vajaaälyisekisi ja varmaan omissa harhoissan luulee että lukijat pitää sitä älykkäänä. RL 11/6 omasta mielestäni harmiton, sekopää tosin, mutta jopa ihan hauska lukea joskus sen juttuja ja jos ei jaksa niin ei ole pakko lukea. Janita on omalla tavallaan hauskakin joskus, mutta pyrkii viemään ketjua aiheen ulkopuolelle jos totuus ei miellytä. Qurqo on sellainen että joskus osittain voin olla samaa mieltä mutta rasittava tapa hirveellä syötöllä laittaa jotain X:n upotuksia tuomatta edes muutamalla lauseella omia mielipiteitä. Olisi muistakin sanottavaa mutta sen verran pitkämielinen olen että en halua mainita ihan pienellä kynnyksellä ketään koska en nyt muitten haukkumisesta pidä. No Knobster vai mikä oli ja tupla ja noi on rasittavia koska on niin voimakas se poliittinen päähänpinttymä ja kaikki liittyy persuihin tai natseihin ja joka uutisesta saadaan keskustelu jollain täysin epäloogisella aasinsillalla väännettyä siihen. Itellä on kaksi persoonaa ja kännissä voi esiintyä se toinen ja selvinpäin olen vähän asiallisempi, tosin ei aina selvinpäinkään :D
Viimeksi muokannut vanhellsing, Ti Helmi 04, 2025 10:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
vanhellsing

Viesti Kirjoittaja vanhellsing »

Niin JesseHames , Lex ja mitä oli listalla niin ei minulle oikein mitään sano, ei taida usein ajankohtaisissa kommentoida, vissiin jotain sisäpiirin juttuja ja jossain tietyissä ketjuissa esiintyviä, mutta mulle ihan nevähööd :D
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Siis ykkönen on Damfin.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Even Steven kirjoitti: Ti Helmi 04, 2025 10:50 pm Siis ykkönen on Damfin.
Kiitos tästä maininnasta, tuohan siis käytännössä tarkoittaa että olen täysin sinun vastakohtasi, ja sitä en pidä lainkaan huonona asiana vaan päinvastoin.
Mainiota on sekin että olen päässyt noin pahasti ihosi alle, eli sinua vituttaa kuin pientä erkkiä se että olet joutunut jokaisessa väittelyssä ottamaan nokillesi, nytkin palaat pitkältä bannilta ja ensimmäinen asia mielessäsi on "vitun damfin taas nolasi mut" :lol:
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

vanhellsing kirjoitti: Ti Helmi 04, 2025 10:44 pm No Knobster vai mikä oli ja tupla ja noi on rasittavia koska on niin voimakas se poliittinen päähänpinttymä ja kaikki liittyy persuihin tai natseihin ja joka uutisesta saadaan keskustelu jollain täysin epäloogisella aasinsillalla väännettyä siihen.
Pätkitty pidemmästä postauksesta... Itse en niinkään halua näihin lautamiesosioihin osallistua, joskus kyllä. Tässä nyt oli vaan sellainen kommentti, etten voi olla osallistumatta. Juurikin tuo, että tietyt nikit joka ikinen kerta heittävät nuo samat typerät argumentit. Vassareilla ei ole mitään muuta annettavaa keskusteluihin ja siksi pidän heitä täysin aivottomina apinoina. Keksikää joskus jotain järkevää, kiitos.
Ainiin, ainakin se ukko, omasta mielestään ihailtava nainen, se lima jotakin voidaan näihin lisätä
Even Steven

damfin kirjoitti: Ti Helmi 04, 2025 11:00 pm
Kiitos tästä maininnasta, tuohan siis käytännössä tarkoittaa että olen täysin sinun vastakohtasi, ja sitä en pidä lainkaan huonona asiana vaan päinvastoin.
Mainiota on sekin että olen päässyt noin pahasti ihosi alle, eli sinua vituttaa kuin pientä erkkiä se että olet joutunut jokaisessa väittelyssä ottamaan nokillesi, nytkin palaat pitkältä bannilta ja ensimmäinen asia mielessäsi on "vitun damfin taas nolasi mut" :lol:
Tota.. Toiseksi, en ole palaamassa pitkältä bannilta kuin sinun mielessäsi. Ei jäänyt yhtäkään asiaa, jossa olisit ollut oikeassa. Vähiten tässä, koronassa ja Ukrainan sodassa.
Paikalla
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

1. Jaettu kultamitali: qurqo ja Even Steven
3. JanitaSlim
4. Tupla
5. RL 11/6
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Ykkönen on muslimikiimainen JanitaSlim eli limajanita.
Sitten muut tippuu yhden pykälän alas ja lista on täynnä.

Tästä olisi voinut tehdä oikeankin gallupin,
Ehkä vuosittäinen äänestyt uuden vuoden jälkeen :mrgreen:
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Even Steven

aivoriihi kirjoitti: Ke Helmi 05, 2025 7:21 am 1. Jaettu kultamitali: qurqo ja Even Steven
"Siis I have lived in the States 35 years ago, mikä se sana nyt on suomeksi, Highway Patrol you know.. Stopped me.. Sitten tuli IRS.. They wanted to see my drivers license.. Olin et what, it's not with me.. Trouble begins.. However.. Pitkä aika.. No reason what ever.. Epäillä minua.. "
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Even Steven kirjoitti: Ti Helmi 04, 2025 11:39 pm
damfin kirjoitti: Ti Helmi 04, 2025 11:00 pm
Tota.. Toiseksi, en ole palaamassa pitkältä bannilta kuin sinun mielessäsi. Ei jäänyt yhtäkään asiaa, jossa olisit ollut oikeassa. Vähiten tässä, koronassa ja Ukrainan sodassa.
Myönnän virheeni, nimimerkkisi Even Steven ei nähtävästi ollutkaan bannilla, vaan jostain muusta oli tavallista hiljaisempi joitain päiviä, ehkä olit muuten vaan niin vittuuntunut ottamaan nokkiisi nimimerkki damfiniltä että pysyttelit hiljaa kunnes kuppi taas kiehui yli :lol:
Gurney
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Fucking Levisi joka tehtailee PÄIVITTÄIN uusia aloituksia uutisista, joista on jo ketju. Lisäksi laittaa näihin aloituksiin mukahauskoja oman agedan mukaisia valeotsikoita

Vitun rasittava munaton nillittäjä, joka ei osaa edes lukea.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

aivoriihi kirjoitti: Ke Helmi 05, 2025 7:21 am 1. Jaettu kultamitali: qurqo ja Even Steven
3. JanitaSlim
4. Tupla
5. RL 11/6
Täältä muuten sama, mutta lima kuuluu kyllä yläriville gurgon ja Örkki Blörön kanssa. On se vaan niin saatanan daiju.
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Tämä ei tullut yllätyksenä sitten yhtään. Myös Quothonin raivotautinen EP-sivupersoona, joka paremmin DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukkina tunnetaan, on täysin samaa mieltä:
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Kesä 28, 2024 10:55 pm
PoliisimestariSisu kirjoitti: To Touko 23, 2024 10:39 pm Ehdottomasti eräs punakynää käyttävä peräkammarinpoika jonka elämän suurin meriitti on tämän avohoitopotilaiden palstan modennatsat.
Blexi?

Hassu-Jaana on dorkin. Väsyneintä en osaa sanoa.
Toki syy kyseiseen mielipiteeseen on täysin selvästi se, etten usko tämän erittäin vakavasti mielisairaan yksilön surkeita vedätysyrityksiä:
JasseHames kirjoitti: Su Helmi 02, 2025 2:13 pm
JasseHames kirjoitti: Ke Tammi 29, 2025 11:47 pm Quorthon, voisitko selittää, miksi postaamasi kuva Rytkösen haudalta on kooltaan 3000x3000 pikseliä eli neliönä hyvin tyypillinen teköälyä hyödyntäville kuvamanipulaatio-ohjelmille mutta epätyypillinen älypuhelinten kameroille? Miksi olet muuntanut kuvan PNG-formaattiin, vaikka JPEG-formaatti on älypuhelimille pakattuna ja metatietoja sisältävänä tyypillisempi formaatti? Miksi kuvassa näkyy lähitarkastelussa vaaka ja pystysuunnassa säännöllisiä häiriötä, mikä on tyypillistä renderöinnille mutta epätyypillistä aidoille kuville?
Tähän uskottavaa selitystä edelleen odotellessa. Uskottava selitys ei todellakaan ole se, että raivopäisesti karjuu "jos ette usko, että kuva on aito, niin ette ole tervejärkisiä!".
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Vastaa Viestiin