Johanna Tukiainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Tuulitukka84
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

Miksi toi puhuu tollasta huonoa suomea?
suke
Susikoski

Viesti Kirjoittaja suke »

Tuulitukka84 kirjoitti:Miksi toi puhuu tollasta huonoa suomea?
Tuksu vai? Käsittääkseni hän on syntynyt ja kasvanut Ruotsissa, ja puhuu sekä suomea että ruotsia äidinkielenään, joten on saattanut jäädä pala kuumaa perunaa myös suomenkieleen.

Itse huomaan hänen äänessään vain häivähdyksen glamouria ääntämistä ja ihania barbievivahteita. ...Not :)

EDIT: voi jestas mitä typoja :lol: korjasin.
It's getting harder to believe in anything
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

http://www.lime24.fi/uutinen.asp?cat=Starat&id=12329

Tukiaisen korut varastettiin Gambiassa
25.10.2008,13:08:52 | Starat

Johanna Tukiaisen stressiloma Gambiassa on jatkunut vähemmän mukavissa merkeissä. Kohublondi blogitti aiemmin tällä viikolla viettävänsä todellista hemmottelulomaa Gambian kuumuudessa, mutta nyt neitonen on kokenut valitettavan takaiskun.

Tukiainen on lähettänyt Hymylle tekstiviestin, jossa neitonen selvittää, että eräs gambialainen nainen varasti hänen arvokkaat Swarowskin kristallikorut keskiviikkona. Johanna jatkaa lomaansa Gambian jälkeen vanhempiansa kotona Tukholmassa.

- Voi pa*** joku afrikkalainen nainen pölli mun Swarowskin kristallikorut eilen, Tukiainen kertoo.

Mun Swarovskia ei varasteta, kyllä jämpti on näin!

:D
Hän
Viimeksi muokannut rapier, La Loka 25, 2008 2:38 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Paskanen tukka
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Haha. Tarviiko siitä Hymylle nyt ilmoittaa...

Mikä se Seiskan lööppi on, että Tony Halmeen ja Tuksun kuumat salatreffit tms? Onko jollain Seiskaa, että voisi kertoa?
Paavo Arhinmäki on äijä!
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Tuolta maikkarin viihdeuutisten sivuilta löytyy jotain tarinaa
mm. pien haastattelupätkä Halmeelta

http://viihde.mtv3.fi/arkisto.shtml?735971

Ja siskon kommentit asiaan

http://viihde.mtv3.fi/arkisto.shtml?736169
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Kaiser
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Kaiser »

Eipä sitä Seiskaa kotiin asti viitsi ostaa. Eikös se niin mene, että samanlainen löytää samanlaisen? Tai sitten kaksi erilaista täydentää toisiaan?
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Johanna aina vakuuttaa seurustelevansa kuten kunnon uskovaisen perheen tyttö ainakin, kumma vain ettei tätä poikaystiä ole näkynyt missään. Edes nimeä ei ole olemassa.
Mickey
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Mickey »

Loka kirjoitti:Johanna aina vakuuttaa seurustelevansa kuten kunnon uskovaisen perheen tyttö ainakin, kumma vain ettei tätä poikaystiä ole näkynyt missään. Edes nimeä ei ole olemassa.
Tulisitko itse julkisuuteen jos olisit tollasen puoliso?
En mä ainakaan kehtais.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Mickey kirjoitti:
Loka kirjoitti:Johanna aina vakuuttaa seurustelevansa kuten kunnon uskovaisen perheen tyttö ainakin, kumma vain ettei tätä poikaystiä ole näkynyt missään. Edes nimeä ei ole olemassa.
Tulisitko itse julkisuuteen jos olisit tollasen puoliso?
En mä ainakaan kehtais.
Kai sitä kehtais jos kehtais seurustellakin? :D Tukea ala -ja ylämäissä jne. Vaan taitaapa olla niin, että poikaysti on imagoysti, eli ei todellinen ollenkaan. Olisi sen muutoin seiska jo sivuilleen napannut.
Mickey
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Mickey »

Mä ammun kohta itteni. Voi helevettiläinen,,,,,,,,
Antakaa mun kaikki kestää.
ps.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Mihinköhän yhteistyökuvioon Tuksun sisko oikeen viittaa. Mitä yhteistyötä Tony ja Tuksu voisivat saada aikaan. Olisko joku musaprojekti? Tonyllahan on levykin ilmestynyt vuosia sitten. Omiin korviini ainakin huumoripitoista tanssimusiikkia uholla höystettynä.

Tuo kuulosti vähän oudolta, kun Tony sanoi, että rahaa ei ole yhtään. Eikös se saa sitä kansanedustajan kohtuullista eläkettä?

Ps. Naiset, älkää meikatko näin. Joskus vähemmän on enemmän. Ja olen pahoillani. Ei ole kivaa arvostella ihmisiä näin.

Kuva
Viimeksi muokannut loneliness, La Loka 25, 2008 5:55 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Ingrid
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Ingrid »

Minä toivon hartaasti, että Halme ja Tukiainen tekisivät yhdessä lemmenrunokirjan! Tietysti höystettynä aistikkailla eroottissävytteisillä kuvituksilla :lol:
Loka
Alibin Kestotilaaja

Tuo oikean puoleinen Tukiainen on ihan transun näköinen.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Loka kirjoitti:Tuo oikean puoleinen Tukiainen on ihan transun näköinen.
Joo, verevä mimmi. Onkos sitä nähty niin, että tiedetää onko siirrosukupuolinen?
Sutherland
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Sutherland »

suke kirjoitti:
Tuulitukka84 kirjoitti:Miksi toi puhuu tollasta huonoa suomea?
Tuksu vai? Käsittääkseni hän on syntynyt ja kasvanut Ruotsissa, ja puhuu sekä suomea että ruotsia äidinkielenään, joten on saattanut jäädä pala kuumaa perunaa myös suomenkieleen.

Itse huomaan hänen äänessään vain häivähdyksen glamouria ääntämistä ja ihania barbievivahteita. ...Not :)
Juu, ei ole Tuksu syntynyt eikä kasvanut Ruotsissa eikä puhu ruotsia äidinkielenään :lol: Ihan on suomenkielinen suomalainen ja suurimman osan elämästään Suomessa viettänyt. Että mitä Tuksun puheeseen tulee, niin kyllä se glaumouri ääntäminen ja barbivivahteet on ennemminkin lähempänä totuutta ;)
Vastaa Viestiin