Seppo Tirkkonen,50 v. - Sipoo 7.12.2011

Suomessa kadoksissa olevat henkilöt
AtteKumiorava
Poliisikoira Rex

Re: Seppo Tirkkonen,50 v. - Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja AtteKumiorava »

Tulipahan eka kertaa luettua koko ketju läpi ja WAU.
No oli kyl ajoittain hieman raskaslukuista.

Tuo virolaisten selitys kyydityksestä on kyllä todella mielikuvitukseton, mutta läpihän sen on mentävä kun muutakaan ei voi todistaa. Ei edes muistettu oliko henkilö- vai pakettiauto...
Tuo ex-rouvan käynti talolla ainakin jäi ihmetyttään, että jättänyt Sepon "tajuttomana" vieraiden virolaisten seuraan. Jotka vielä kertoneet ostaneensa talon, ois luullut joidenkin kellojen alkaa soittaa...
Jos kaikki 4 virolaista ois ollut tietoisia, niin joku ois varmaan kertonut jossain vaiheessa. Toki ois kiva tietää moniko on vielä elossa...🤔
VaroimukettA
MEG
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja MEG »

Kyllä siellä valtatie 7 levähdyspaikoilla kamerointi on. Olisi pitänyt Sepon autosta laskeutuminen ,odottelu ja autoon nouseminen tallentua. Miten Seppo olisi venäjälle matkannut, ilman passia? Toisaalta vaikuttaa kaukaa haetulta, että puhelin olisi harhautus mielessä viety Vanhakylän linkkimaston alueelle saakka.
SairasTakkinen
Alokas

Viesti Kirjoittaja SairasTakkinen »

Mun entinen kumppani tunsi nämä virolaiset. Hän väitti mulle, että he olivat tunnustaneen hänelle murhanneensa tirkkosen. En kovin hyvin muista kun tämä keskustelu tapahtui joskus noin 15 vuotta sitten. Olisin muistelevani, että hautasi jonnekkin, mutta en tosiaan mene vannomaan.

Tein poliisille nimettömän ilmiannon joskus 2018 jossa kerroin millä nimellä naista kutsui jne. En hirveästi uskalla tietoja täälläkään antaa ja en silloin aiemmin uskaltanut.. sen muistan, että nimi täsmäsi siihen mitä myöhemmin luin naisen nimeksi.

Itse uskon 100 varmasti hänen puhuneen totta. Toivottavasti hauta paikka joskus löytyy ja tekijät joutuu vastuuseen..
Vastaa Viestiin