Johanna Tukiainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Löytyi tälläinen ikivanha kuva tuolta netistä, mutta oli pakko postata kun on niin hauska :D :arrow:

Kuva
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

:shock: :shock:

Olen niin surullinen, että aina naisia syytetään itsensä tyrkyttämisestä

Ja itseäänhän Tuksu missään nimessä tyrkytä mihinkään....
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

ei vitsi!!! toi seiskan aukeama oli tämän ketjun parasta antia!!! *nauruunkuolio*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

"Aina naisia sorretaan" :lol: :lol: :lol:

Eittämättä, mutta mites se tähän aiheeseen liittyi? :lol:

Kuka minfon leideistä ottaisi kristallikorunsa mukaan hermolomalle GAMBIAAN?
Minä en...
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

siis minä tietenkin!!! pitäähän sitä nyt jotain glämööriä olla vaikka petolinnulta muuten näyttäisikin;)
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Kalessin kirjoitti:siis minä tietenkin!!! pitäähän sitä nyt jotain glämööriä olla vaikka petolinnulta muuten näyttäisikin;)

Pääasia kai olisi, että pää pysyisi hartioilla ja kristallikorut ei varsinaisesti tukevoita pään kiinnitystä Gambian kaltaisessa maassa..!
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

En käytä kristallikoruja, mutta jos käyttäisin, niin ottaisin ne mieluummin Gambiaan kuin timantit.

Miten tuo Johanna ei osaa hiljentyä ja kadota hetkeä pidemmäksi aikaa :roll: ?
Chopper
Perry Mason

Jossain lehtihaastattelussahan sanoi olevansa koukussa julkisuuteen joten lieneen toiveajattelua että hiljentyisi pidemmäksi aikaa (maksimi taitaa olla pari pv) :?
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Juliet Jones kirjoitti:En käytä kristallikoruja, mutta jos käyttäisin, niin ottaisin ne mieluummin Gambiaan kuin timantit.

Oho! :shock: Ei netissäkään kannattaisi leuhkia timanteillaan...! :wink: :lol:

Juliet Jones kirjoitti:Miten tuo Johanna ei osaa hiljentyä ja kadota hetkeä pidemmäksi aikaa :roll: ?

Ehkä kristallikorujen tarkoitus olikin houkutella "skinnies" ryöstämään ja hiljentämään Johanna, lopullisesti... "kulta haluan ehdottomasti, että laitat nämä edulliset mutta köyhän neekerin koko suvun pelastavat hiotut lasinpalat sinne safarille, minne itse en valitettavasti pääse lähtemään..." 8)
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Chopper
Perry Mason

Jos sillä nyt siel mitään tollasia korujakaan ylipäätään ollu mukana (tai edes omistaa)...
Tuksuhan on tunnetusti liioittelevaa tyyppiä shampanjapullon hintoineen mm.
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

MotiivitOn kirjoitti:
Oho! :shock: Ei netissäkään kannattaisi leuhkia timanteillaan...! :wink: :lol:
:shock: Hups!!
MotiivitOn kirjoitti: Ehkä kristallikorujen tarkoitus olikin houkutella "skinnies" ryöstämään ja hiljentämään Johanna, lopullisesti... "kulta haluan ehdottomasti, että laitat nämä edulliset mutta köyhän neekerin koko suvun pelastavat hiotut lasinpalat sinne safarille, minne itse en valitettavasti pääse lähtemään..." 8)
Joku kokoomuspoliitikko?
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Kehotan taas minfolaisia hakeutumaan tuoreimman Imagen ääreen, on nimittäin kannessa (ja sisäsivuilla lisää) lähes tunnistamaton kuva Tuksusta. Miksi tunnistamaton? Koska Tuksu on kerrankin antautunut ammattimaskeeraajan käsiin. Mieheni kysyi Imagen kolahtaessa postiluukusta "kuka tää ämmä täs kannessa on?" :lol:

Itse jutussa raivostutti toimittajan hyvä tahto, se miten hän nimitti Tuksua internetitse haukkuvia "tyypillisiksi koulukiusaajiksi". Toimittajalta mennyt täysin ohi pääpointti eli se, mikä Tuksun kiusaamisen oikeuttaa ja aiheuttaa: hän on pyrkinyt jatkuvasti nostamaan itsensä muita korkeammalle, vähättelemään meitä harmaahiirulais-naisia ja normaalia perhe-elämää. Kyse ei siis todellakaan ole mistään randomisti verenhimoisten kiusaajien kohteeksi joutuneesta viattomasta sivullisesta.

Samoin ärsytti toimittajan mielipide, jonka mukaan Tuksua voisi verrata Halmeeseen ja Nykäseen. Hän myös vihjaili Tuksun keräävän edellämainittujenkin edestä kansan raivoa siksi, että on nainen. Ei puhettakaan siitä, että kansa rakastaisi urheilijasankareitaan aiheellisesti, ehei, tottakai tisseillä ja liian pienillä vaatteilla pitää päästä samaan asemaan.
Chopper
Perry Mason

Kuva

:shock:
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Oho...ihan nätiksi laitettu pärstä Imagen kanteen.
Paavo Arhinmäki on äijä!
kakojootti
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

loneliness kirjoitti:Oho...ihan nätiksi laitettu pärstä Imagen kanteen.
joo kyll photoshopil saa ihmeitä aikaan :lol:
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Vastaa Viestiin