Kyllä! Se tuottaa mielihyvää, että kärsit. Lisäksi internet-soturit ovat yleisestikin hauskoja.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 9:39 pmKoet ja saat mielihyvää. Huomaatko kuinka mielisairas olet ajatustesi kanssa? Vielä tuo kun laitat toiselta laitteelta "Kostina" valmiiksi näpytellyn "trollauksen" samalla, korostaa hyvin millainen hukkapätkä sinä oikein olet. Olet todellinen surkimus.Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 9:29 pmKoen sinut aivan täysin naurettavaksi nollaksi, jota verorahoillani joudun elättämään. Onneksi olet katkera, ja se tuottaa minulle mielihyvää.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 9:26 pm
Sinä pelkäät minua ja koet minut auktoriteetiksi. Olen murtanut sinut servauksilla niin monta kertaa, että olet pelkkä ihmisraunio.
Voitko taas vuodattaa katkeruuttasi?
Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Mitä te dorkat dorkailette?
Kyllä. Se tosin on sinulle vieras tunne. Hieman surullista, eikö.
Ehkä sinäkin voisit alkaa kokea mielihyvää, jos kykenisit vain irtautumaan valtavasta katkeruudestasi.
Eih bennek, eih blavek
Koet ja saat mielihyvää omista mielisairaista ajatuksistasi, Ross Sullivan. Olet melkoinen antisankari ja totaalisurkimus.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
On sinulla kuvitelmat. Pyydä hoitajalta mehua.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
- Ross Sullivan
Ihan vaan läpällä kirjoitat päivittäin katkeria ja mielisairaita tilityksiä elämän ja yhteiskunnan kovuudesta!
Touche!^^Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 9:51 pmIhan vaan läpällä kirjoitat päivittäin katkeria ja mielisairaita tilityksiä elämän ja yhteiskunnan kovuudesta!
Eih bennek, eih blavek
Tämä on naurattaa murhainfossa -lanka, miksi tulet tänne raivoamaan? Oletko taas psykoosissa, kun sinulla noin muljahtaa silmät nurin?Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 9:51 pmIhan vaan läpällä kirjoitat päivittäin katkeria ja mielisairaita tilityksiä elämän ja yhteiskunnan kovuudesta!
- Ross Sullivan
Nauran siis sinulle, jos et ole vielä ymmärtänyt.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 9:54 pmTämä on naurattaa murhainfossa -lanka, miksi tulet tänne raivoamaan? Oletko taas psykoosissa, kun sinulla noin muljahtaa silmät nurin?Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 9:51 pmIhan vaan läpällä kirjoitat päivittäin katkeria ja mielisairaita tilityksiä elämän ja yhteiskunnan kovuudesta!![]()
Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:01 pmNauran siis sinulle, jos et ole vielä ymmärtänyt.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 9:54 pmTämä on naurattaa murhainfossa -lanka, miksi tulet tänne raivoamaan? Oletko taas psykoosissa, kun sinulla noin muljahtaa silmät nurin?Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 9:51 pm
Ihan vaan läpällä kirjoitat päivittäin katkeria ja mielisairaita tilityksiä elämän ja yhteiskunnan kovuudesta!![]()
Sinähän olet täysin agitoitunut. Tuskin olet aidosti nauranut ikinä. Minä sen sijaan koen suurta hilpeyttä sinunlaisen luuserin poliisiuhkailuista ja kuvitelmista, että joku kyttä mahtaisi minulle yhtään mitään. Olet todellinen arkajalka. Todellinen jänishousu!
- Ross Sullivan
Niin, en minä sellaisesta säikähtäisi.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:05 pmRoss Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:01 pmNauran siis sinulle, jos et ole vielä ymmärtänyt.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 9:54 pm
Tämä on naurattaa murhainfossa -lanka, miksi tulet tänne raivoamaan? Oletko taas psykoosissa, kun sinulla noin muljahtaa silmät nurin?![]()
Sinähän olet täysin agitoitunut. Tuskin olet aidosti nauranut ikinä. Minä sen sijaan koen suurta hilpeyttä sinunlaisen luuserin poliisiuhkailuista ja kuvitelmista, että joku kyttä mahtaisi minulle yhtään mitään. Olet todellinen arkajalka. Todellinen jänishousu!![]()
Sinä olet todellinen internet-soturi. Ikävä kyllä sinun kaltaisellasi pimpillä ei ole rohkeutta live-tapaamisiin.
Nauraattaa, kun Rupla-Ljudmila yrittää sitkeästi tuoda ylilaudan termistöä Murha.infoon.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 9:54 pm Tämä on naurattaa murhainfossa -lanka, miksi tulet tänne raivoamaan? Oletko taas psykoosissa, kun sinulla noin muljahtaa silmät nurin?![]()
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Miksi tulet tähänkin ketjuun raivoamaan? Minä olen tulossa TAAS livetapaamiseen, johon et uskalla itse tulla, koska olet pelkuriRoss Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:08 pmNiin, en minä sellaisesta säikähtäisi.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:05 pmRoss Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:01 pm
Nauran siis sinulle, jos et ole vielä ymmärtänyt.
Sinähän olet täysin agitoitunut. Tuskin olet aidosti nauranut ikinä. Minä sen sijaan koen suurta hilpeyttä sinunlaisen luuserin poliisiuhkailuista ja kuvitelmista, että joku kyttä mahtaisi minulle yhtään mitään. Olet todellinen arkajalka. Todellinen jänishousu!![]()
![]()
Sinä olet todellinen internet-soturi. Ikävä kyllä sinun kaltaisellasi pimpillä ei ole rohkeutta live-tapaamisiin.
Minuakin huvittaa, kun noin kuvittelet, RuscuerRescuer kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:10 pmNauraattaa, kun Rupla-Ljudmila yrittää sitkeästi tuoda ylilaudan termistöä Murha.infoon.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 9:54 pm Tämä on naurattaa murhainfossa -lanka, miksi tulet tänne raivoamaan? Oletko taas psykoosissa, kun sinulla noin muljahtaa silmät nurin?![]()
- Ross Sullivan
RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:11 pmMiksi tulet tähänkin ketjuun raivoamaan? Minä olen tulossa TAAS livetapaamiseen, johon et uskalla itse tulla, koska olet pelkuriRoss Sullivan kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:08 pmNiin, en minä sellaisesta säikähtäisi.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:05 pm
![]()
Sinä olet todellinen internet-soturi. Ikävä kyllä sinun kaltaisellasi pimpillä ei ole rohkeutta live-tapaamisiin.![]()
Sinä et uskalla kotoasi poistua. Etkä ole yhteenkään osallistunut.
- Ross Sullivan
Pelkuri-Liisa on vitsi jopa Ylilaudalla.Rescuer kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 10:10 pmNauraattaa, kun Rupla-Ljudmila yrittää sitkeästi tuoda ylilaudan termistöä Murha.infoon.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 9:54 pm Tämä on naurattaa murhainfossa -lanka, miksi tulet tänne raivoamaan? Oletko taas psykoosissa, kun sinulla noin muljahtaa silmät nurin?![]()