Nina Helle Turku 7.2

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Jaguaari
Axel Foley

Re: Nina Helle Turku 7.2

Viesti Kirjoittaja Jaguaari »

Mistä ihmeenkuvasta täällä jauhetaan?
sarah6719
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja sarah6719 »

Jaguaari kirjoitti: To Maalis 06, 2025 1:22 am Mistä ihmeenkuvasta täällä jauhetaan?
Että on paljon itsestä kuvia ei sen ihmeempää. pellleilyä tuommoinen on.
Jaakailija
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Jaakailija »

No nyt sain varmistuksen ihmiseltä, joka on Ninan kanssa viettänyt aikaa irl, että tämä "laivahuhu" on totta.
Eli omalta osaltani ainakin sain nyt "keissille klousauksen", joka ehti vaivata minua jonkin aikaa. Harmi kun itse niihin katoamisilmoituksiin ei suoraan tätä tietoa jaettu, niin joutui ihmiset spekuloimaan ja arvailemaan.
Tai varmaan osa joutuu jatkaa sitä edelleen, koska mitään virallista infoa toki minäkään en tästä pysty antamaan. Mut ite sain ainakin rauhan.

Mutta erittäin todennäköisesti siis tällä tapauksella oli se surullinen loppu.
sarah6719
Jack Bauer

Jaakailija kirjoitti: To Maalis 06, 2025 3:28 pm No nyt sain varmistuksen ihmiseltä, joka on Ninan kanssa viettänyt aikaa irl, että tämä "laivahuhu" on totta.
Eli omalta osaltani ainakin sain nyt "keissille klousauksen", joka ehti vaivata minua jonkin aikaa. Harmi kun itse niihin katoamisilmoituksiin ei suoraan tätä tietoa jaettu, niin joutui ihmiset spekuloimaan ja arvailemaan.
Tai varmaan osa joutuu jatkaa sitä edelleen, koska mitään virallista infoa toki minäkään en tästä pysty antamaan. Mut ite sain ainakin rauhan.

Siis miksi siitä ei ole infottu? Ainahan lukee jos joku on kadonnut tai tippunut laivasta........
Jaakailija
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Jaakailija »

sarah6719 kirjoitti: To Maalis 06, 2025 6:16 pm
Jaakailija kirjoitti: To Maalis 06, 2025 3:28 pm No nyt sain varmistuksen ihmiseltä, joka on Ninan kanssa viettänyt aikaa irl, että tämä "laivahuhu" on totta.

Siis miksi siitä ei ole infottu? Ainahan lukee jos joku on kadonnut tai tippunut laivasta........

Tätä mäkin oon ihmetellyt. Ite sit päättelin että voisiko sillä olla väliä, että poliisi ei ehtinyt ite tiedotella mitään minnekään. Että tapaus olis siltä osin jääny sen verran epäviralliseksi.
En tiiä voisko olla näin. Mutta mitään muuta selitystä en vaan keksi.
sarah6719
Jack Bauer

Niin tai sitten edelleen se ei ole tottakaan. -Eli joku peittää jotain asiaa on pyydetty ehkä esim vanhemmat voi olla ,lapsia ei ollutkaan hänellä

Lainaustorni kaadettu. Tilalle asennettu nuoliviittaus edelliseen viestiin
-NILS-
Xysma
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Xysma »

https://www.facebook.com/share/v/18r52mFsuP/

Julkaisu tehty läheisten toiveesta. He toivovat kunnioitusta ja tilaa surra rauhassa.

Nina Helle katoamisilmoitus oli myös tässä ryhmässä.

Hyvää taivasmatkaa Nina. 💔🕊️

Meren tuulet sinua hellikööt, tähtien valo tietäsi valaiskoon.✨

Muistosi elää läheisten ja ystävien sydämissä. Toivon teille voimia ja jaksamista, sekä rauhaa suureen suruun. ❤️
Rikoksista Pahin On Rikos
Jokeripokeripoks
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Jokeripokeripoks »

Case closed. Lepää rauhassa Nina, lämmin osanotto omaisille. ❤️‍🩹🕊
sarah6719
Jack Bauer

osanotto suruun lähimmäisille.
tyyppi85
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

Onkohan enää mahdollista että ruumis nousisi pintaan ja löytyisi? Vai onkohan liian syvällä että ei enää nouse?
pienikin hetki on arvokas
Vastaa Viestiin