Minfo-tapaaminen ensi lauantaina 8.3. 2025 alk. 15:00

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Re: Minfo-tapaaminen ensi lauantaina 8.3. 2025 alk. 15:00

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

RL11/6 kirjoitti: La Maalis 08, 2025 7:13 pm Olipa turha reissu, mutta arvasin kyllä tämän. Samanlainen mielikuvitustapaaminen kuin Kirkkonummella. Tämä multinikkeilijähinttari on niin väsynyt ja vastenmielinen surkimus, että paras varmaan jättää tuo kehari tänne ihan yksin yksinpuhelemaan nimimerkkiensä kanssa. Järjellinen toiminta on samaa luokkaa 7-vuotiaan kanssa. Ei aikuinen ihminen käyttäydy noin.

Ei sinä ollut paikalla. Paikalla oli Quorthon, Kosti ja minä.

Ymmärrät varmaan, että uskottavuutesi on vielä entisestään vähentynyt?

Miksi valehtelit, että olisit tulossa? Miksi et uskaltanut tulla paikalle?
Mitä te dorkat dorkailette?
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Ross Sullivan kirjoitti: La Maalis 08, 2025 7:30 pm Quorthon, Kosti ja minä.
Eli yksi ja sama sinä, mutta et ole ollut paikalla tänään. Baarissa oli muutenkin vain vähän asiakkaita. Kaltaisesi olmi olisi heti erottunut joukosta. Enkä usko, että pystyt edes luomaan katsekontaktia, koska se on sinulle liikaa. Olet vain murha.infossa multinikkeilevä pelkuri. Surullista.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

RL11/6 kirjoitti: La Maalis 08, 2025 7:36 pm
Eli yksi ja sama sinä, mutta et ole ollut paikalla tänään. Baarissa oli muutenkin vain vähän asiakkaita. Kaltaisesi olmi olisi heti erottunut joukosta. Enkä usko, että pystyt edes luomaan katsekontaktia, koska se on sinulle liikaa. Olet vain murha.infossa multinikkeilevä pelkuri. Surullista.
Joo, siksi me juuri valittiin se Sivukirjasto, kun siellä ei tämmösenä ekana +10 kevätpäivänä oo ikinä ketään... muutenkin niin kuollut alue kyseessä.

Vituttaa edes vastailla näihin sekoiluihin.
Viimeksi muokannut Quorthon, La Maalis 08, 2025 7:47 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Ross Sullivan

Miksi et uskaltanut tulla paikalle?
RL11/6
Watson itse

Quorthon kirjoitti: La Maalis 08, 2025 7:45 pm
Joo, siksi me juuri valittiin se Sivukirjasto, kun siellä ei tämmösenä ekana +10 kevätpäivänä oo ikinä ketään... muutenkin niin kuollut alue kyseessä.

Miksi, Ross Sullivan, valitset mitään paikkaa, kun et uskalla tulla itse edes paikalle?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Ross Sullivan

RL11/6 kirjoitti: La Maalis 08, 2025 7:51 pm
Quorthon kirjoitti: La Maalis 08, 2025 7:45 pm

Miksi, Ross Sullivan, valitset mitään paikkaa, kun et uskalla tulla itse edes paikalle?
Minä en paikkaa valinnut, mutta paikalla olin.
MrEhtivä

Viesti Kirjoittaja MrEhtivä »

Pitäisi järjestää kunnollinen Minfo-tapaaminen.

Pe-su/2 yötä jossain hotellissa tai hostellissa. Joka päiväksi 1-3 eri aihetta (murhaa) ja pyytää sinne henkilöitä (tutkijoita) kertomaan ja vastaamaan kysymyksiin.

Kartoittaa joku keskeinen kaupunki missä pidetään, kuinka monta osallistuu. Pyytää majoitus etc. asioista tarjouksia eri paikoista.
Ross Sullivan

MrEhtivä kirjoitti: La Maalis 08, 2025 8:21 pm Pitäisi järjestää kunnollinen Minfo-tapaaminen.

Pe-su/2 yötä jossain hotellissa tai hostellissa. Joka päiväksi 1-3 eri aihetta (murhaa) ja pyytää sinne henkilöitä (tutkijoita) kertomaan ja vastaamaan kysymyksiin.

Kartoittaa joku keskeinen kaupunki missä pidetään, kuinka monta osallistuu. Pyytää majoitus etc. asioista tarjouksia eri paikoista.
Mikä sinua estää järjestämästä?
RL11/6
Watson itse

Bratislavalaisessa hostellissa seuraava tapaaminen?
Ross Sullivan

RL11/6 kirjoitti: La Maalis 08, 2025 9:03 pm Bratislavalaisessa hostellissa seuraava tapaaminen?
Vaikka tulisimme tapaamaan sinua laitokseen, jossa asut, niin keksisit jonkin tekosyyn olla osallistumatta.
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Quorthon kirjoitti: La Maalis 08, 2025 3:29 pm
JasseHames kirjoitti: La Maalis 08, 2025 3:12 pm
Quorthon kirjoitti: La Maalis 08, 2025 2:54 pm

Matkalla just. ETA joku 20min. Kosti on jo paikalla. Ross kuulemma tulossa neljältä.
Onko ohjelmassa ensin Armanin deodoranttien haistelua, minkä jälkeen mennään heittämään saapasta Karhupuistoon Kostin jo lähes valmiiksi jalasta irronneella maiharilla. Saappaanheiton häviäjä joutuu pyllistämään koirallesi - ilman housuja.
Eipä tuota erityisen vaikea olisi toteuttaa! Kengät on lähteneet jalasta ennenkin, liikenneympyrässä on vuonna 2005 näytetty poliiseille persettä ja Armani haisee hyvälle!
Vai oliko se koirasi sukupuoleltaan naaras, jolloin jouduittekin tyytymään Armanin dödöpönttöjen tunkemiseen toistenne peräsuoliin?
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Ross Sullivan

JasseHames kirjoitti: La Maalis 08, 2025 10:08 pm
Quorthon kirjoitti: La Maalis 08, 2025 3:29 pm
JasseHames kirjoitti: La Maalis 08, 2025 3:12 pm

Onko ohjelmassa ensin Armanin deodoranttien haistelua, minkä jälkeen mennään heittämään saapasta Karhupuistoon Kostin jo lähes valmiiksi jalasta irronneella maiharilla. Saappaanheiton häviäjä joutuu pyllistämään koirallesi - ilman housuja.
Eipä tuota erityisen vaikea olisi toteuttaa! Kengät on lähteneet jalasta ennenkin, liikenneympyrässä on vuonna 2005 näytetty poliiseille persettä ja Armani haisee hyvälle!
Vai oliko se koirasi sukupuoleltaan naaras, jolloin jouduittekin tyytymään Armanin dödöpönttöjen tunkemiseen toistenne peräsuoliin?
Hassu-Jaanalle mieluisimpia keskustelunaiheita ovat homoilu ja toisten live-tapaamisiin osallistumisen perusteeton kyseenalaistaminen.

Osallistutko live-tapaamiseen, jos saat valita paikan ja aktiviteetin? Lupaan osallistua siihenkin live-tapaamiseen, mutta mahdolliseen homoiluun en valitettavasti osallistu.
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

JanitaSlim kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 2:18 pm
Private dick kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 2:03 pm Tuleeko naisia, voiko saada pillua?
Voitte homostella tietysti keskenänne siellä, jos ei tule naisia. Sehän on nykyään coolia ja must.
Tämä :-)

Tehkää vaikka juna.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Ross Sullivan

CSI kirjoitti: La Maalis 08, 2025 11:48 pm
JanitaSlim kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 2:18 pm
Private dick kirjoitti: Su Maalis 02, 2025 2:03 pm Tuleeko naisia, voiko saada pillua?
Voitte homostella tietysti keskenänne siellä, jos ei tule naisia. Sehän on nykyään coolia ja must.
Tämä :-)

Tehkää vaikka juna.
Homoilu taitaa olla Minfon hörhöillä aina ensimmäisenä mielessä.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

RL11/6 kirjoitti: La Maalis 08, 2025 7:51 pm Miksi, Ross Sullivan, valitset mitään paikkaa, kun et uskalla tulla itse edes paikalle?
Ross oli paikalla nimenomaan. Olin Kallion kirjastossa silloin, kun luin juuri laittamasi viestin, missä väitit olevasi Sivukirjaston baaritiskillä. Kallion kirjastosta kävelee Sivukirjastoon alle minuutissa ja olinkin siinä baaritiskillä kolmen pintaan. Kysyin siinä baaritiskillä ensin ja sitten siinä sen takana olevassa huoneessa, onko tällainen kaveri kuin rl116 paikalla, mullahan on kuuluva ääni eikä noi isoja tiloja ole. Jengi vaikutti vähän hämmentyneeltä tosta kysymyksestä mutta kaikki sen kuuli. Kukaan ei myöntänyt olevansa rl116. Sä tiedät valehtelevasi, kun väität, että olit Sivukirjastossa 8.3.2025 klo. 15:00.
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
Vastaa Viestiin