Kostin naama on varastettu eräästä, yli 10 vuotta vanhasta Uuden Suomen blogista. Ilmeisesti tämä on sama mielisairas yksilö, joka yritti esiintyä eräällä toisella väärällä nimellä ja väärällä kuvalla Uuden Suomen blogeissa tai itse asiassa onnistuikin vielä pari vuotta sitten. Tai ehkä sillä on Uudessa Suomessakin useita profiileja, joilla ei ole vielä narahtanut sääntörikkomuksista. Uudessa Suomessa pitää sääntöjen mukaan esiintyä omalla nimellä ja naamalla. Pystynen kaivamaan em. feikkiprofiilin esiin Wayback Machinella.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 09, 2025 8:06 pmYksi tulokulma on se, että Quorthon, Kosti ja Ross Sullivan on yksi ja sama henkilö. Mitään annettavaa hänellä ei ole mihinkään rikosmysteeriin.Cadi John kirjoitti: Su Maalis 09, 2025 7:55 pmNo nyt kiinnostaa nämä mielenkiintoiset tulokulmat. Laittakaa nyt jotain niistä ketjuun.Kosti kirjoitti: Su Maalis 09, 2025 12:33 am
Eilen lauantaina klo. 15:00 alkaen ravintola Sivukirjastossa Helsingin Kalliossa oli tapaaminen, johon saapuivat Quorthon, Ross Sullivan sekä minä. Muita minfolaisia ei ilmoittautunut seuraamme (Quorthonin ja minun "tekoäly"-naamat on olleet esillä foorumilla, joista tunnistaa).
Lähinnä Kirkkonummi-keissistä keskustelimme, ja ikävä tuottaa pettymys, mutta mysteeriksi jäi edelleen. Mielenkiintoisia tulokulmia löytyi toki. Toivottavasti pääset tuleviin tapaamisiin kun niitä ehditään järjestää, Spede.
Kirkkonummen Kolmoismurhapäivät joskus alkuvuodesta 2025 - kaikki paikalle!?
-
JasseHames
- Perry Mason
Re: Kirkkonummen Kolmoismurhapäivät joskus alkuvuodesta 2025 - kaikki paikalle!?
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Re: Kirkkonummen Kolmoismurhapäivät joskus alkuvuodesta 2025 - kaikki paikalle!?
Tuo "Kostin" naama löytyy käänteiselläkin kuvahaulla melko todennäköisesti.JasseHames kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 1:39 amKostin naama on varastettu eräästä, yli 10 vuotta vanhasta Uuden Suomen blogista. Ilmeisesti tämä on sama mielisairas yksilö, joka yritti esiintyä eräällä toisella väärällä nimellä ja väärällä kuvalla Uuden Suomen blogeissa tai itse asiassa onnistuikin vielä pari vuotta sitten. Tai ehkä sillä on Uudessa Suomessakin useita profiileja, joilla ei ole vielä narahtanut sääntörikkomuksista. Uudessa Suomessa pitää sääntöjen mukaan esiintyä omalla nimellä ja naamalla. Pystynen kaivamaan em. feikkiprofiilin esiin Wayback Machinella.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 09, 2025 8:06 pmYksi tulokulma on se, että Quorthon, Kosti ja Ross Sullivan on yksi ja sama henkilö. Mitään annettavaa hänellä ei ole mihinkään rikosmysteeriin.Cadi John kirjoitti: Su Maalis 09, 2025 7:55 pm
No nyt kiinnostaa nämä mielenkiintoiset tulokulmat. Laittakaa nyt jotain niistä ketjuun.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
JasseHames
- Perry Mason
Löytyi nopeasti: https://web.archive.org/web/20220619131 ... aarilahti/JasseHames kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 1:39 amKostin naama on varastettu eräästä, yli 10 vuotta vanhasta Uuden Suomen blogista. Ilmeisesti tämä on sama mielisairas yksilö, joka yritti esiintyä eräällä toisella väärällä nimellä ja väärällä kuvalla Uuden Suomen blogeissa tai itse asiassa onnistuikin vielä pari vuotta sitten. Tai ehkä sillä on Uudessa Suomessakin useita profiileja, joilla ei ole vielä narahtanut sääntörikkomuksista. Uudessa Suomessa pitää sääntöjen mukaan esiintyä omalla nimellä ja naamalla. Pystynen kaivamaan em. feikkiprofiilin esiin Wayback Machinella.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 09, 2025 8:06 pmYksi tulokulma on se, että Quorthon, Kosti ja Ross Sullivan on yksi ja sama henkilö. Mitään annettavaa hänellä ei ole mihinkään rikosmysteeriin.Cadi John kirjoitti: Su Maalis 09, 2025 7:55 pm
No nyt kiinnostaa nämä mielenkiintoiset tulokulmat. Laittakaa nyt jotain niistä ketjuun.
Tuota henkilöä ei sitten oikeasti ole olemassa, vaikka kuinka etsisi. Tämän kerron sen vuoksi, jottei kukaan tuhlaisi tietämättään aikaansa. Googlella selviää, että "Sakari Saarilahti" aina myöhemmin poisti kommenttinsa toisten blogeista.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
No teillä kahdella vässykällä oli lauantaina mahdollisuus tulla Kallion Sivukirjastoon toteamaan mun naaman "tekoäly" ja "feikkiys". Kumpaakaan teistä ei siellä näkynyt.^^
p.s. En ole koskaan aiemmin kuullut tosta Sakari S:stä. Pleksiltä voitte kysyä mun facebook-sivua, kun niin näkyy mun naama kiinnostavan, sehän mut siellä stalkkas.
p.s. En ole koskaan aiemmin kuullut tosta Sakari S:stä. Pleksiltä voitte kysyä mun facebook-sivua, kun niin näkyy mun naama kiinnostavan, sehän mut siellä stalkkas.
Eih bennek, eih blavek
- Ross Sullivan
- James Bond (David Niven)
Hassu-Jaanan jutut on aina vaan sekavampia. En ole pysynyt kärryillä: en enää edes ymmärrä, miten Sakari S. liittyy yhtään mihinkään. Tosin vaikea sitä varmaan on ymmärtää.Kosti kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 2:04 pm No teillä kahdella vässykällä oli lauantaina mahdollisuus tulla Kallion Sivukirjastoon toteamaan mun naaman "tekoäly" ja "feikkiys". Kumpaakaan teistä ei siellä näkynyt.^^
Kiva muuten noille oletettavasti Minfoon millään tavalla liittymättömille henkilöille, että heidät kytketään Minfoon nikkispekulaatioin. Hassua muuten, että HJ on vuodessa liittänyt jo noin 5-10 henkilöä perusteetta Minfon nikkeihin.
Sitä paitsi sääntöjen mukaan spekulaatiot kielletty. Tosin ilmeisesti ei merkitystä, jos rikkojana modejen fanipoitsut.
Mitä te dorkat dorkailette?
Tasan näin. Jo pelkästään ton henkilöspekulaatio-säännön mukaan jassehasselle pitäs paukkua bänniä. Mielellään väh. kaksi viikkoa, mutta ei tulis ikävä vaikka sais yp:ltä sellasen potkun persuksiinsa, että lentäs pluton kiertoradalle minfosta trollaamasta.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:12 pmHassu-Jaanan jutut on aina vaan sekavampia. En ole pysynyt kärryillä: en enää edes ymmärrä, miten Sakari S. liittyy yhtään mihinkään. Tosin vaikea sitä varmaan on ymmärtää.Kosti kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 2:04 pm No teillä kahdella vässykällä oli lauantaina mahdollisuus tulla Kallion Sivukirjastoon toteamaan mun naaman "tekoäly" ja "feikkiys". Kumpaakaan teistä ei siellä näkynyt.^^
Kiva muuten noille oletettavasti Minfoon millään tavalla liittymättömille henkilöille, että heidät kytketään Minfoon nikkispekulaatioin. Hassua muuten, että HJ on vuodessa liittänyt jo noin 5-10 henkilöä perusteetta Minfon nikkeihin.
Sitä paitsi sääntöjen mukaan spekulaatiot kielletty. Tosin ilmeisesti ei merkitystä, jos rikkojana modejen fanipoitsut.
Eih bennek, eih blavek
-
JasseHames
- Perry Mason
Eihän se mikään sääntörikkomus ole, koska Uuden Suomen "Sakari Saarilahti" ei ole todellinen henkilö. Sehän ei enää kirjoittelekaan Uuden Suomen blogeihin, kun väärällä identiteetillä esiintyminen on sääntörikkomus kyseisellä alustalla. Epäilen, että olet sama mielisairas henkilö, joka esiintyi "Sakari Saarilahtena".Ross Sullivan kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:12 pm Sitä paitsi sääntöjen mukaan spekulaatiot kielletty. Tosin ilmeisesti ei merkitystä, jos rikkojana modejen fanipoitsut.
Taidat esiintyä myös nimimerkillä Moktar.Gubta Suomi24:lla. Äärimmäisen ylimielinen tyyli on ainakin aivan samanlainen teillä kahdella.
- Ross Sullivan
Sehän ei onneksi ole lainkaan ylimielistä esittää perusteettomia nikkispekulaatioita. Olet esittänyt ihan oikeitakin henkilöitä, kuten Panu Höglundin.JasseHames kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:19 pmEihän se mikään sääntörikkomus ole, koska Uuden Suomen "Sakari Saarilahti" ei ole todellinen henkilö. Sehän ei enää kirjoittelekaan Uuden Suomen blogeihin, kun väärällä identiteetillä esiintyminen on sääntörikkomus kyseisellä alustalla. Epäilen, että olet sama mielisairas henkilö, joka esiintyi "Sakari Saarilahtena".Ross Sullivan kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:12 pm Sitä paitsi sääntöjen mukaan spekulaatiot kielletty. Tosin ilmeisesti ei merkitystä, jos rikkojana modejen fanipoitsut.
Taidat esiintyä myös nimimerkillä Moktar.Gubta Suomi24:lla. Äärimmäisen ylimielinen tyyli on ainakin aivan samanlainen teillä kahdella.
-
JasseHames
- Perry Mason
Voit sitten yrittää näyttää ylläpidolle viestin, jossa väitän sinun muka olevan Panu Höglund. Olen kyllä todennut sinun ilmeisesti ottaneen melkoisen paljon vaikutteita Höglundilta: https://panuhog.blogspot.com/ https://hikipedia.org/wiki/Hikisitaatit ... C3%B6glundRoss Sullivan kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:38 pmSehän ei onneksi ole lainkaan ylimielistä esittää perusteettomia nikkispekulaatioita. Olet esittänyt ihan oikeitakin henkilöitä, kuten Panu Höglundin.JasseHames kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:19 pmEihän se mikään sääntörikkomus ole, koska Uuden Suomen "Sakari Saarilahti" ei ole todellinen henkilö. Sehän ei enää kirjoittelekaan Uuden Suomen blogeihin, kun väärällä identiteetillä esiintyminen on sääntörikkomus kyseisellä alustalla. Epäilen, että olet sama mielisairas henkilö, joka esiintyi "Sakari Saarilahtena".Ross Sullivan kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:12 pm Sitä paitsi sääntöjen mukaan spekulaatiot kielletty. Tosin ilmeisesti ei merkitystä, jos rikkojana modejen fanipoitsut.
- Ross Sullivan
Kaikilla minfolaisilla ei ole kyttäämis- ja vasikoimishalua.JasseHames kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:42 pmVoit sitten yrittää näyttää ylläpidolle viestin, jossa väitän sinun muka olevan Panu Höglund. Olen kyllä todennut sinun ilmeisesti ottaneen melkoisen paljon vaikutteita Höglundilta: https://panuhog.blogspot.com/ https://hikipedia.org/wiki/Hikisitaatit ... C3%B6glundRoss Sullivan kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:38 pmSehän ei onneksi ole lainkaan ylimielistä esittää perusteettomia nikkispekulaatioita. Olet esittänyt ihan oikeitakin henkilöitä, kuten Panu Höglundin.JasseHames kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:19 pm
Eihän se mikään sääntörikkomus ole, koska Uuden Suomen "Sakari Saarilahti" ei ole todellinen henkilö. Sehän ei enää kirjoittelekaan Uuden Suomen blogeihin, kun väärällä identiteetillä esiintyminen on sääntörikkomus kyseisellä alustalla. Epäilen, että olet sama mielisairas henkilö, joka esiintyi "Sakari Saarilahtena".
Niin, onneksi itselläsi ei ole (*sarkasmi*). Tosin tyylistä ei sinun kohdallasi voi puhua.JasseHames kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:19 pm Äärimmäisen ylimielinen tyyli on ainakin aivan samanlainen teillä kahdella.
Useinhan ulosantisi on täysin ala-arvoista, kuten usein suosimasi fantasiasi
siitä, kuinka eräs tietty nimimerkki olisi joutunut isänsä raiskaamaksi. Tuollainen
kirjoittelu ja syytös on henkisesti sairasta paskaa. Tuskin sitä kuitenkaan itse
tajuat.
Sitäpaitsi Ross Sullivan, Quorthon ja minä kirjoitamme mielestäni melko
erityyppisesti kuitenkin. Mikä luonnollisesti johtuu siitä, että olemme
kolme eri ihmistä. Vaikka se onkin sinulle täysin ylipääsemätön fakta.
Eih bennek, eih blavek
-
JasseHames
- Perry Mason
Ei tarvitse näyttää ylläpidolle, näytä muille kirjoittajille. Et pysty näyttämään koska puhut paskaa kuten tapanasi on.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:45 pmKaikilla minfolaisilla ei ole kyttäämis- ja vasikoimishalua.JasseHames kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:42 pmVoit sitten yrittää näyttää ylläpidolle viestin, jossa väitän sinun muka olevan Panu Höglund. Olen kyllä todennut sinun ilmeisesti ottaneen melkoisen paljon vaikutteita Höglundilta: https://panuhog.blogspot.com/ https://hikipedia.org/wiki/Hikisitaatit ... C3%B6glundRoss Sullivan kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:38 pm
Sehän ei onneksi ole lainkaan ylimielistä esittää perusteettomia nikkispekulaatioita. Olet esittänyt ihan oikeitakin henkilöitä, kuten Panu Höglundin.
- Ross Sullivan
Ai, että minun pitäisi alkaa tutkimaan jotain asiaa, jolla ei ole minulle käytännössä mitään merkitystä. Lisäksi vaikka todistaisi mitä, niin narsistiseen tyyliisi keksin jonkin verukkeen.JasseHames kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:57 pmEi tarvitse näyttää ylläpidolle, näytä muille kirjoittajille. Et pysty näyttämään koska puhut paskaa kuten tapanasi on.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:45 pmKaikilla minfolaisilla ei ole kyttäämis- ja vasikoimishalua.JasseHames kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:42 pm
Voit sitten yrittää näyttää ylläpidolle viestin, jossa väitän sinun muka olevan Panu Höglund. Olen kyllä todennut sinun ilmeisesti ottaneen melkoisen paljon vaikutteita Höglundilta: https://panuhog.blogspot.com/ https://hikipedia.org/wiki/Hikisitaatit ... C3%B6glund
Ainakin joskus syksyllä 2023 se kaikkein sekopäisin spekulaatiosi, että olisin joku Taiwanissa tutkijana työskennellyt henkilö poistettiin.
-
JasseHames
- Perry Mason
Ei ole mitään sellaista poistettu, sellaista muistaakseni poistettiin, jossa viittasit omissa viesteissäsi kauppakorkeakoulututkintoon. Niitä viestejä vain lainasin. Etkä ole missään Taiwanissa asunut, se on vain patologista valehtelua kuten lähes kaikki muutkin viestisi. Ei siellä Taiwanissa niin paljon suomalaisia ole asunut, jottei noin vakavasti narsistinen ja suuruusharhainen henkilö olisi jo tunnistettu, jos tieto pitäisi paikkaansa.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 6:09 pmAi, että minun pitäisi alkaa tutkimaan jotain asiaa, jolla ei ole minulle käytännössä mitään merkitystä. Lisäksi vaikka todistaisi mitä, niin narsistiseen tyyliisi keksin jonkin verukkeen.JasseHames kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:57 pmEi tarvitse näyttää ylläpidolle, näytä muille kirjoittajille. Et pysty näyttämään koska puhut paskaa kuten tapanasi on.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:45 pm
Kaikilla minfolaisilla ei ole kyttäämis- ja vasikoimishalua.
Ainakin joskus syksyllä 2023 se kaikkein sekopäisin spekulaatiosi, että olisin joku Taiwanissa tutkijana työskennellyt henkilö poistettiin.
- Ross Sullivan
HöpötystäJasseHames kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 6:14 pmEi ole mitään sellaista poistettu, sellaista muistaakseni poistettiin, jossa viittasit omissa viesteissäsi kauppakorkeakoulututkintoon. Niitä viestejä vain lainasin. Etkä ole missään Taiwanissa asunut, se on vain patologista valehtelua kuten lähes kaikki muutkin viestisi. Ei siellä Taiwanissa niin paljon suomalaisia ole asunut, jottei noin vakavasti narsistinen ja suuruusharhainen henkilö olisi jo tunnistettu, jos tieto pitäisi paikkaansa.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 6:09 pmAi, että minun pitäisi alkaa tutkimaan jotain asiaa, jolla ei ole minulle käytännössä mitään merkitystä. Lisäksi vaikka todistaisi mitä, niin narsistiseen tyyliisi keksin jonkin verukkeen.JasseHames kirjoitti: Ma Maalis 10, 2025 5:57 pm
Ei tarvitse näyttää ylläpidolle, näytä muille kirjoittajille. Et pysty näyttämään koska puhut paskaa kuten tapanasi on.