Tarjoukseni harkita tapaamista ei koskenut seksiseuraa vailla olevia aivovammaisia homoja, joita karsastan. Olisin voinut toki ilmaista asian selvemmin, pahoittelut.Quorthon kirjoitti: To Maalis 20, 2025 9:58 amOK! Missä ja milloin nähdään? Asun Helsingissä, mutta liikun säännöllisesti Espoossakin. Saadaan onnistumaan tosi helposti.LexVeritas kirjoitti: To Maalis 20, 2025 9:10 am Näyttää vahvasti siltä, ettei teistä kukaan ole ollut koskaan missään.
Voin tosiaan harkita tapaamiseen saapumista, jos lupaatte kertoa siellä aivovammoistanne. Asia kiinnostaa minua puhtaasti minfollisessa mielessä Bodominjärven kolmoismurhan kontekstissa.
Minfo-tapaaminen ensi lauantaina 8.3. 2025 alk. 15:00
- LexVeritas
- Frank Columbo
Re: Minfo-tapaaminen ensi lauantaina 8.3. 2025 alk. 15:00
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Älähän nyt pakittele! Fiksuna ja sofistikoituneena kaverina varmasti ymmärrät erilaisia suuntautumisia omaavia ihmisiä. Kaljalle Scottish Armsiin?LexVeritas kirjoitti: To Maalis 20, 2025 10:38 amTarjoukseni harkita tapaamista ei koskenut seksiseuraa vailla olevia aivovammaisia homoja, joita karsastan. Olisin voinut toki ilmaista asian selvemmin, pahoittelut.Quorthon kirjoitti: To Maalis 20, 2025 9:58 amOK! Missä ja milloin nähdään? Asun Helsingissä, mutta liikun säännöllisesti Espoossakin. Saadaan onnistumaan tosi helposti.LexVeritas kirjoitti: To Maalis 20, 2025 9:10 am Näyttää vahvasti siltä, ettei teistä kukaan ole ollut koskaan missään.
Voin tosiaan harkita tapaamiseen saapumista, jos lupaatte kertoa siellä aivovammoistanne. Asia kiinnostaa minua puhtaasti minfollisessa mielessä Bodominjärven kolmoismurhan kontekstissa.
Ketähän tämä tarjouksesi mahtoi koskea?
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
- LexVeritas
- Frank Columbo
^En toki. Kerroin voivani harkita asiaa puhtaasti rikostutkimuksellisessa kontekstissa. Nyt harkittuani, en tosiaan ole halukas tapaamaan kaltaistasi aivovammaista, seksiseuraa etsivää homoseksuaalia. Sama taitaa päteä myös Kostiin. Voin pyydettäessä tosin harkita hänen kohdallaan asiaa erikseen.
OK, no tapaa Kosti sitten. Siinähän se nähdään, kuka on ja mitä. Tai ei kyllä nähdä, koska sinä et uskalla tulla yhtään mihinkään.LexVeritas kirjoitti: To Maalis 20, 2025 10:50 am ^En toki. Kerroin voivani harkita asiaa puhtaasti rikostutkimuksellisessa kontekstissa. Nyt harkittuani, en tosiaan ole halukas tapaamaan kaltaistasi aivovammaista, seksiseuraa etsivää homoseksuaalia. Sama taitaa ikävä kyllä päteä myös Kostiin. Voin pyydettäessä tosin harkita hänen kohdallaan asiaa erikseen.
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
- LexVeritas
- Frank Columbo
Itse et aivovammaisena ja todennäköisimmin myös halvaantuneena homona uskalla hakea itsellesi seksiseuraa muualta paitsi minfosta.Quorthon kirjoitti: To Maalis 20, 2025 11:56 amOK, no tapaa Kosti sitten. Siinähän se nähdään, kuka on ja mitä. Tai ei kyllä nähdä, koska sinä et uskalla tulla yhtään mihinkään.LexVeritas kirjoitti: To Maalis 20, 2025 10:50 am ^En toki. Kerroin voivani harkita asiaa puhtaasti rikostutkimuksellisessa kontekstissa. Nyt harkittuani, en tosiaan ole halukas tapaamaan kaltaistasi aivovammaista, seksiseuraa etsivää homoseksuaalia. Sama taitaa ikävä kyllä päteä myös Kostiin. Voin pyydettäessä tosin harkita hänen kohdallaan asiaa erikseen.![]()
Epäilen nyt, että olet paitsi aivovammainen, myös halvaantunut ja autistinen incel-homoseksuaali.
Tarkoitatko vihjata, että sinä LexVeritas käytät aikaasi halvaantuneen ja autistisen incel-homoseksuaalin kanssa väittelemiseen?LexVeritas kirjoitti: To Maalis 20, 2025 12:20 pmItse et aivovammaisena ja todennäköisimmin myös halvaantuneena homona uskalla hakea itsellesi seksiseuraa muualta paitsi minfosta.Quorthon kirjoitti: To Maalis 20, 2025 11:56 amOK, no tapaa Kosti sitten. Siinähän se nähdään, kuka on ja mitä. Tai ei kyllä nähdä, koska sinä et uskalla tulla yhtään mihinkään.LexVeritas kirjoitti: To Maalis 20, 2025 10:50 am ^En toki. Kerroin voivani harkita asiaa puhtaasti rikostutkimuksellisessa kontekstissa. Nyt harkittuani, en tosiaan ole halukas tapaamaan kaltaistasi aivovammaista, seksiseuraa etsivää homoseksuaalia. Sama taitaa ikävä kyllä päteä myös Kostiin. Voin pyydettäessä tosin harkita hänen kohdallaan asiaa erikseen.![]()
Epäilen nyt, että olet paitsi aivovammainen, myös halvaantunut ja autistinen incel-homoseksuaali.
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Vaikuttaa siltä, että Hassu-Jaanaa, autistista pikkupierua ja Raija-Liisaa harmittaa, että heidän roolikseen jää ainoastaan kiukutella ja agitoitua internetissä.
Blexi ei kehtaa myöntää olevansa eläkkeellä, vaikka se on ilmeistä. Ei kukaan muuten vastaa Minfossa viesteihin arkipäivisin vartissa.
Kun näitä pissahousuja ei saa edes normaaleihin tapaamisiin, niin lienee turha ehdottaa nyrkkeilymatsia. Lupaan leipoa nämä tyypit puolessa minuutissa keskeytyskuntoon samalla kertaa.
Mitä te dorkat dorkailette?
Se noiden kutaleiden osa elämässä on, siihen tyytykööt.^^Ross Sullivan kirjoitti: To Maalis 20, 2025 12:44 pm![]()
Vaikuttaa siltä, että Hassu-Jaanaa, autistista pikkupierua ja Raija-Liisaa harmittaa, että heidän roolikseen jää ainoastaan kiukutella ja agitoitua internetissä.![]()
Hyvin usein vastaa nopeamminkin, vuorokauden ajasta riippumatta.Ross Sullivan kirjoitti: To Maalis 20, 2025 12:44 pm Blexi ei kehtaa myöntää olevansa eläkkeellä, vaikka se on ilmeistä. Ei kukaan muuten vastaa Minfossa viesteihin arkipäivisin vartissa.
Sut livenä tavanneena en epäile tätä ollenkaan. Mutta tosiaan, nuo trollit vaan netissä uskaltaa huudella.Ross Sullivan kirjoitti: To Maalis 20, 2025 12:44 pm Kun näitä pissahousuja ei saa edes normaaleihin tapaamisiin, niin lienee turha ehdottaa nyrkkeilymatsia. Lupaan leipoa nämä tyypit puolessa minuutissa keskeytyskuntoon samalla kertaa.
Eih bennek, eih blavek
- LexVeritas
- Frank Columbo
^Huudella mitä? En minä ole uhonnut vetäväni ketään teistä turpaan.
Ihmettelen kyllä miten suksipussiin mahtuva töyhtöhyyppä mesoaa jatkuvasti, vaikka hän on asuinpaikallaan tunnettu yleisenä nyrkkeilysäkkinä.
Ross Sullivanin näkisin olevan lähinnä leipomista harrastava satakiloinen yh-äiti, jolla vaivoinaan astma, diabetes sekä huonohygienisellä masturbaatiolla itselle aiheutettu sukupuolitauti.
Olen toki todennut, että en halua tavata aivovammaista, halvaantunutta sekä autistista incel-homoseksuaalia, joka etsii minfosta seksiseuraa.
Minulla eittämättä on oikeus kieltäytyä tapaamisista hänenlaistensa kanssa.
Ihmettelen kyllä miten suksipussiin mahtuva töyhtöhyyppä mesoaa jatkuvasti, vaikka hän on asuinpaikallaan tunnettu yleisenä nyrkkeilysäkkinä.
Ross Sullivanin näkisin olevan lähinnä leipomista harrastava satakiloinen yh-äiti, jolla vaivoinaan astma, diabetes sekä huonohygienisellä masturbaatiolla itselle aiheutettu sukupuolitauti.
Olen toki todennut, että en halua tavata aivovammaista, halvaantunutta sekä autistista incel-homoseksuaalia, joka etsii minfosta seksiseuraa.
Viimeksi muokannut LexVeritas, To Maalis 20, 2025 2:34 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niin puhut itsestäsi?^^LexVeritas kirjoitti: To Maalis 20, 2025 2:29 pm Olen toki todennut, että en halua tavata aivovammaista, halvaantunutta sekä autistista incel-homoseksuaalia, joka etsii minfosta seksiseuraa.
Eih bennek, eih blavek
Mitä merkitystä sillä on, vaikka uhoaisitkin? On selvää, ettei sinusta ole mihinkään. Ei kukaan sitä tosissaan ottaisi, olet vain nimimerkin takaa huutelija.LexVeritas kirjoitti: To Maalis 20, 2025 2:29 pm ^Huudella mitä? En minä ole uhonnut vetäväni ketään teistä turpaan.
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
- LexVeritas
- Frank Columbo
Minä en lainkaan huutele sinunlaisellesi halvaantuneelle ja aivovammaiselle incel-homoseksuaalille, joka autismissaan etsiii minfosta seksiseuraa.Quorthon kirjoitti: To Maalis 20, 2025 2:38 pmMitä merkitystä sillä on, vaikka uhoaisitkin? On selvää, ettei sinusta ole mihinkään. Ei kukaan sitä tosissaan ottaisi, olet vain nimimerkin takaa huutelija.LexVeritas kirjoitti: To Maalis 20, 2025 2:29 pm ^Huudella mitä? En minä ole uhonnut vetäväni ketään teistä turpaan.
Olin koko ajan baaritiskillä. Kyselin myös jokaiselta asiakkaalta tilausten yhteydessä ovatko he ovat tulleet murha.infossa sovittuun tapaamiseen. Paikalla ei ollut ketään muuta minun lisäkseni murha.infosta. Sinä olet, Ross Sullivan, pelkkä surkimus, joka luulee itsestään liikoja.Kosti kirjoitti: To Maalis 20, 2025 7:01 amEdelleenkin, Ross oli paikalla, sinä et. Kysyin sua sekä baaritiskillä, että siinä taaemmassa huoneessa. Et ollut kummassakaan.RL11/6 kirjoitti: To Maalis 20, 2025 6:18 amEt ollut, Ross Sullivan, paikalla. Senkin valehteleva homo!Kosti kirjoitti: Ke Maalis 19, 2025 11:12 pm
Taas valehtelet, yllätys. Ross ja Quorthon olivat paikalla itseni lisäksi 8.3. tapaamisessa. Quorthon ja minä 5.10. tapaamisessa. Se olit sinä joka et ollut kummassakaan, kovasta uhoamisestasi ja valehtelustasi huolimatta. Mutta hirveästi nämä tapaamiset sua kuitenkin kiinnostaa, se on ilmeistä.
Eli sinä olet se joka valehtelet.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Miksi valehtelet jälleen 8.3. tapaamisesta? Todistettavasti et ollut paikalla. "Tilausten yhteydessä", höh höh höö! Ei kukaan kysellyt mitään tilausten yhteydessä.RL11/6 kirjoitti: To Maalis 20, 2025 3:36 pmOlin koko ajan baaritiskillä. Kyselin myös jokaiselta asiakkaalta tilausten yhteydessä ovatko he ovat tulleet murha.infossa sovittuun tapaamiseen. Paikalla ei ollut ketään muuta minun lisäkseni murha.infosta. Sinä olet, Ross Sullivan, pelkkä surkimus, joka luulee itsestään liikoja.Kosti kirjoitti: To Maalis 20, 2025 7:01 amEdelleenkin, Ross oli paikalla, sinä et. Kysyin sua sekä baaritiskillä, että siinä taaemmassa huoneessa. Et ollut kummassakaan.RL11/6 kirjoitti: To Maalis 20, 2025 6:18 am
Et ollut, Ross Sullivan, paikalla. Senkin valehteleva homo!
Eli sinä olet se joka valehtelet.
Sua vaan harmittaa, kun et valehdellessasi olevasi Sivukirjaston baaritiskillä, ottanut huomioon sitä, että joku tosiaan kysyy siellä (kummassakin tilassa, etu ja takaosassa) onko rl116 paikalla. Ei ollut.^^
Sitäpaitsi mulla oli kokoajan lärvi ovelle, näin minkälaista jengiä tuli sisään ja mut näki heti ovelta jos älys katsoa sinne "salin" puolelle.
Myös toi "Olin kokoajan baaritiskillä" on ihan täyttä paskaa. Kello kolmen aikaan mä olin ainoa Sivukirjaston baaritiskillä.
Enkä mäkään siinä viittä minuuttia(tai ehkä kymmentä) kauemmin notkunut kun salin puolelta vapautu pöytä, missä sitten Quorthonin ja Rossin kanssa istuttiinkin.
Näinikkäästi.
Eih bennek, eih blavek
Todista. Jos et pysty todistamaan, valehtelet ja sinä valehtelet. Olet, Ross Sullivan, valehtelijanakin pelkkä surkimus.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.