Minfo-tapaaminen ensi lauantaina 8.3. 2025 alk. 15:00

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Quorthon
Adrian Monk

Re: Minfo-tapaaminen ensi lauantaina 8.3. 2025 alk. 15:00

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Mielestäni Kostin ei tarvitse todistaa yhtään mitään. Me kaikki paikallaolijat tiedämme totuuden, ja on absurdia että sen edes voi kyseenalaistaa näin, tai porukka on niin todellisuudesta vieraantunut, että ihmettelee jotain miittiä. Mutta noh, tämähän on vain nettifoorumi...
LexVeritas kirjoitti: To Maalis 20, 2025 2:45 pm Minä en lainkaan huutele sinunlaisellesi halvaantuneelle ja aivovammaiselle incel-homoseksuaalille, joka autismissaan etsiii minfosta seksiseuraa.
Lähe Lex ens lauantaina Leppävaaraan ottamaan keittoa? Olen valmis jättämään vaimoni sun takia! Come on Lex, let's have some homo sex! Aletaan asumaan yhdessä Bodomin metsissä, valloitetaan se Heikki Salosen siskon rähjäinen mökki sieltä. Ja kun kyllästytään elämäämme siellä, niin aletaan kyseleen ympäri murha.infoa, jos joku tulis tuikkaamaan sen tuleen että saatais vakuutusrahat. Otetaan neuvotteluihin mukaan Sig Sauerit ja salkku johon on tyhjennetty säästötilit. Ajatetaan joku pahaa-aavistamaton pikkurikollinen sinne korpeen ja tarjotaan sille 100 tonnia meidän mökin polttamisesta ja Nils Gustafssonin tappamisesta. Eräpäivä on eräpäivä, ja Nissen eräpäivä piti olla jo 2005! "Tää sig on kyllä oikeesti vaan airsoft-pyssy... mutta näillä lapuan kuulilla se toimii kuin ajatus! Kyllä tällä Nisseltä ainakin näon saa pois!".
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

RL11/6 kirjoitti: To Maalis 20, 2025 4:07 pm
Kosti kirjoitti: To Maalis 20, 2025 3:57 pm Todistettavasti et ollut paikalla.
Todista. Jos et pysty todistamaan, valehtelet ja sinä valehtelet. Olet, Ross Sullivan, valehtelijanakin pelkkä surkimus.
Riittää kun mä kerron totuuden, mikä on, että Ross, Quorthon ja minä olimme Sivukirjastossa 8.3.2025. Itse olin paikalla jo ennen kolmea iltapäivällä, Quorthon ja Ross hieman myöhemmin. Sua ei siellä näkynyt koko aikana. Ja tiedät itsekin valehtelevasi, kun väität olleesi paikalla.

Mitä noin luulet, kumpi meistä kahdesta on luotettavampi, minä, joka en ole minfossa jäänyt valheesta kiinni kertaakaan, vai sinä, joka valehtelet jatkuvasti, lääkärin leikkijä?
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Quorthon kirjoitti: To Maalis 20, 2025 4:11 pm Mielestäni Kostin ei tarvitse todistaa yhtään mitään. Me kaikki paikallaolijat tiedämme totuuden, ja on absurdia että sen edes voi kyseenalaistaa näin
Totta kyllä. Seuraavasta minfo-miitistä vois ihan piruuttaan ottaa videota, missä mä kysyn baaritiskillä onko raija-liisa paikalla. :lol:
Eih bennek, eih blavek
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Kosti kirjoitti: To Maalis 20, 2025 4:20 pm
Kosti kirjoitti: To Maalis 20, 2025 3:57 pm Todistettavasti et ollut paikalla.
Todista. Jos et pysty todistamaan, valehtelet ja sinä valehtelet. Olet, Ross Sullivan, valehtelijanakin pelkkä surkimus.
Riittää kun mä kerron totuuden, mikä on, että Ross, Quorthon ja minä olimme Sivukirjastossa 8.3.2025.
Ei ollut vaikea arvata, että valehtelit taas ja jatkat mielipuolista lässytystä, että olisit eri henkilö kuin Ross Sullivan ja Quorthon. Ja pidät itseäsi luotettavana. Oletkin siinä ajatustesi kanssa täysin yksin 😅
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

RL11/6 kirjoitti: To Maalis 20, 2025 4:37 pm
Kosti kirjoitti: To Maalis 20, 2025 4:20 pm

Riittää kun mä kerron totuuden, mikä on, että Ross, Quorthon ja minä olimme Sivukirjastossa 8.3.2025.
Ei ollut vaikea arvata, että valehtelit taas ja jatkat mielipuolista lässytystä, että olisit eri henkilö kuin Ross Sullivan ja Quorthon. Ja pidät itseäsi luotettavana. Oletkin siinä ajatustesi kanssa täysin yksin 😅
Taas sulle tyypillistä projisointia ja spinnausta. Sä täällä yksin olet. No onhan sulla toi hymiö kaverina, minkä käytöstä olet muille vittuillut, valehteleva paska.
Eih bennek, eih blavek
RL11/6
Watson itse

Kosti kirjoitti: To Maalis 20, 2025 5:03 pm Riittää kun mä kerron totuuden
Katson eugeniikan olleen riittämätön, koska sinunlaisia torakoita ja urpoja on yhä olemassa, eikä automaattisesti tuhota synnytysosastolla. Mitä uskot hyötyväsi multinikkeilystä ja valehtelusta, miksi ylipäätään valehtelet internetissä?

Taidat olla liian tyhmä ja mielisairas ymmärtääksesi omaa menettelyäsi. Tässä taas näkee, mitä se sukurutsa tekee jälkipolville.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

RL11/6 kirjoitti: To Maalis 20, 2025 5:16 pm Taidat olla liian tyhmä ja mielisairas ymmärtääksesi omaa menettelyäsi. Tässä taas näkee, mitä se sukurutsa tekee jälkipolville.
Tämä pätee sinuun täysin, minuun ei lainkaan.

Hirveä tarve sulla kumminkin tulla hakemaan Quorthonin, Rossin ja minun huomiota. Jännä piirre noin äärimmäisen katkeralla tyypillä.
Sä olet sellanen minfon tylsämielinen perskärpänen.
Eih bennek, eih blavek
RL11/6
Watson itse

Kosti kirjoitti: To Maalis 20, 2025 6:23 pm
RL11/6 kirjoitti: To Maalis 20, 2025 5:16 pm Taidat olla liian tyhmä ja mielisairas ymmärtääksesi omaa menettelyäsi. Tässä taas näkee, mitä se sukurutsa tekee jälkipolville.
Täysin tyypillinen vastaus sinunlaiselta vaikeahoitoiselta mielisairaalapotilaalta, jonka elämän pääsisältö on luoda murha.infoon nimimerkkejä ja yksinpuhella niillä.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

RL11/6 kirjoitti: To Maalis 20, 2025 8:00 pm
Täysin tyypillinen vastaus sinunlaiselta vaikeahoitoiselta mielisairaalapotilaalta, jonka elämän pääsisältö on luoda murha.infoon nimimerkkejä ja yksinpuhella niillä.
Täysin tyypillinen möläytys sinulta, jonka aivot on liuenneet pelkäksi paskaksi liiasta kiljun kittaamisesta.

Ei yhtään kiinnosta sun aivopierut, voisitko mennä sinne omaan topikkiisi itkemään elämäsi kurjuutta, ei se tässä topikissa kiinnosta ketään, tuskin sielläkään.
Eih bennek, eih blavek
RL11/6
Watson itse

Kosti kirjoitti: To Maalis 20, 2025 8:21 pm
RL11/6 kirjoitti: To Maalis 20, 2025 8:00 pm

Täysin tyypillinen möläytys sinulta, jonka aivot on liuenneet pelkäksi paskaksi liiasta kiljun kittaamisesta.

Ei yhtään kiinnosta sun aivopierut, voisitko mennä sinne omaan topikkiisi itkemään elämäsi kurjuutta, ei se tässä topikissa kiinnosta ketään, tuskin sielläkään.
Nythän sinä, Ross Sullivan, sekosit taas, vaikka sinun piti olla trolli. En kyllä yllättynyt, että otit puheeksi kiljun juomisen, kun olet sieltä maaseudulta kotoisin varsinaisesta Kiljusen herrasväestä.
Quorthon
Adrian Monk

Ross Sullivan kirjoitti: To Maalis 20, 2025 12:44 pm Blexi ei kehtaa myöntää olevansa eläkkeellä, vaikka se on ilmeistä. Ei kukaan muuten vastaa Minfossa viesteihin arkipäivisin vartissa.
Ehkä hän on harmissaan siitä, että työura ja "prime" on jo takana. Lexhän ansaitsi leipänsä ahtaajana satamassa ensin, jonka jälkeen siirtyi Valtion Rautateille rakentamaan junaratoja. 20 vuotta molempia, kyllähän se jo alkaa riittämään. Nyt Lex viettelee leppoisia eläkepäiviä Espoossa vaimonsa ja kahden Saksanseisojansa kanssa. Välillä ajelee Range Roverillaan Rotareiden ja Lion's Clubin kokouksiin pätemään, ettei Pohjois-Espoolaiset unohda kuka on kingi. Toisinaan hänelle maistuu myös golf, purjehdus ja raveissa käynti.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
LexVeritas
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Kutakuinkin oikein päätelty automerkin kohdalla. Unohdit mainita toimintani rauhantuhoamistehtävissä Kongossa vuosina 1960-65 sekä mittavan ammatillisen perehtyneisyyteni mm. evoluutiopsykologiaan ja kvanttimekaniikkaan sekä harrastuksistani utravesijuoksun.
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Quorthon
Adrian Monk

LexVeritas kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 11:35 am ^Kutakuinkin oikein päätelty automerkin kohdalla. Unohdit mainita toimintani rauhantuhoamistehtävissä Kongossa vuosina 1960-65 sekä mittavan ammatillisen perehtyneisyyteni mm. evoluutiopsykologiaan ja kvanttimekaniikkaan sekä harrastuksistani utravesijuoksun.
Ajattelin, että tarttet nelivetomaasturin, jos tulee tarve paeta foorumikirjoittajia esim. puiston tai suon halki heidän tukittuaan ajotien tiesululla.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Quorthon, heti uutta möötteä!

Siitä tulee erityisen hauskaa, kun foorumin bannikunkun kautta saadaan neurotraumatologian professori Olli Tenovuon törkeä kunnianloukkaaja edesvastuuseen:
Ross Sullivan kirjoitti: Ke Marras 20, 2024 4:48 pm
LexVeritas kirjoitti: Ke Marras 20, 2024 2:12 pm

Syyttäjän todistajat eivät julistaneet julkisesti olevansa samaa mieltä Gustafssonin puolustuksen ainoan lääkäritodistajan, neurologi Olli Tenovuon kanssa, jonka Ross Sullivan vihjaa olleen lahjottu antamaan tietynlaisen lausunnon Gustafssonilla jo vuonna 1960 diagnosoidusta aivovammasta.
Ilmeisesti Ross Sullivanin mielestä myös syyttäjät saattoivat olla jollain tapaa salaliittoon osallisina ja lahjottuja, sillä he eivät hakeneet käräjäoikeuden päätökseen muutosta ylemmästä oikeusasteesta.
60-luvulla ei todellakaan ole diagnoisoitu Nissellä aivovammaa. Vielä vähemmän sitä on tehty 2000-luvun alussa. Kyllä! Pidän ehdottomasti mahdollisena, että puolustuksen kutsuma todistaja Tenovuo oli lahjottu jollain tavalla todistamaan sellaista, joka oli räikeästi ristiriidassa syyttäjän kutsumien asiantuntijalääkäreiden todistusten kanssa.

Syyttäjien en usko olleen osa minkäänlaista salaliittoa. On toki jo lähtökohtaisesti haastavaa ylittää tuomitsemiskynnystä vuosikymmeniä vanhassa henkirikosasiassa. Mielestäni syyttäjät olivat ainoastaan epäpäteviä.
Ps. Niille, jotka eivät ole Bodom-juttuun perehtyneet, niin tuosta jo ensimmäinen lause, "60-luvulla ei todellakaan ole diagnoisoitu Nissellä aivovammaa", on mielisairasta paskaa, sillä Gustafssonilla diagnosoitiin neurologien toimesta aivoruhje.

Ps2. Kun DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki on erityisen tarkka oikeinkirjoituksesta ym. epäoleellisesta, niin pitäisiköhän tuossa ylempänä lukea todistamaan sellaista, mikä oli...
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

JasseHames kirjoitti: La Maalis 22, 2025 8:34 pm Quorthon, heti uutta möötteä!

Siitä tulee erityisen hauskaa, kun foorumin bannikunkun kautta saadaan neurotraumatologian professori Olli Tenovuon törkeä kunnianloukkaaja edesvastuuseen:
Ross Sullivan kirjoitti: Ke Marras 20, 2024 4:48 pm
LexVeritas kirjoitti: Ke Marras 20, 2024 2:12 pm

Syyttäjän todistajat eivät julistaneet julkisesti olevansa samaa mieltä Gustafssonin puolustuksen ainoan lääkäritodistajan, neurologi Olli Tenovuon kanssa, jonka Ross Sullivan vihjaa olleen lahjottu antamaan tietynlaisen lausunnon Gustafssonilla jo vuonna 1960 diagnosoidusta aivovammasta.
Ilmeisesti Ross Sullivanin mielestä myös syyttäjät saattoivat olla jollain tapaa salaliittoon osallisina ja lahjottuja, sillä he eivät hakeneet käräjäoikeuden päätökseen muutosta ylemmästä oikeusasteesta.
60-luvulla ei todellakaan ole diagnoisoitu Nissellä aivovammaa. Vielä vähemmän sitä on tehty 2000-luvun alussa. Kyllä! Pidän ehdottomasti mahdollisena, että puolustuksen kutsuma todistaja Tenovuo oli lahjottu jollain tavalla todistamaan sellaista, joka oli räikeästi ristiriidassa syyttäjän kutsumien asiantuntijalääkäreiden todistusten kanssa.

Syyttäjien en usko olleen osa minkäänlaista salaliittoa. On toki jo lähtökohtaisesti haastavaa ylittää tuomitsemiskynnystä vuosikymmeniä vanhassa henkirikosasiassa. Mielestäni syyttäjät olivat ainoastaan epäpäteviä.
Ps. Niille, jotka eivät ole Bodom-juttuun perehtyneet, niin tuosta jo ensimmäinen lause, "60-luvulla ei todellakaan ole diagnoisoitu Nissellä aivovammaa", on mielisairasta paskaa, sillä Gustafssonilla diagnosoitiin neurologien toimesta aivoruhje.

Ps2. Kun DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukki on erityisen tarkka oikeinkirjoituksesta ym. epäoleellisesta, niin pitäisiköhän tuossa ylempänä lukea todistamaan sellaista, mikä oli...
Meillä muuten on seuraava tapahtuma jo kesäkuussa! Sinä et paikalle tule, koska olet pelkuri. :mrgreen:
Olen ihan varma siitä, että paikalla on poliisin erikoisyksikkö, palokunta ja KGB. Lisäksi olen vielä varmempi siitä, että sinä et kodistasi poistu.

Todettakoon vielä kertaalleen näkemykseni, joka on saavuttanut mitatustikin yllättävän suurta suosiota Minfossa:

PUOLUSTUKSEN APURI (TENOVUO) OLI SELKEÄSTI LAHJOTTU!

viewtopic.php?t=43829

42% kannattaa näkemystäni!

Hauskaa Hassu-Jaanan toilailuissa on, että hän itse samanaikaisesti väittää Gyllströmin olevan tekijä (myös kuolleen henkilön kunniaa voi loukata).

Ps. Yksi Suomen kuuluisimmista lääkäreistä on oikeudessa todennut (prof. Eero Hirvensalo): "nyt yksikään palanen ei todenna aivovamman olemassaoloa. Edes sen ajan röntgenkuvissa ei havaittu aivoruhjetta, joka aiheuttaisi tajuttomuuden."

https://www.ts.fi/uutiset/1074064886

Ps2. En minä ole tarkka kieliopista roskafoorumilla. Kysehän on ihan puhtaasta vittuilusta Raija-Liisalle, joka kamppailee Minfon mielisairaimman nikin tittelistä kanssasi melko tasaväkisesti. Lisäksi olet jälleen väärässä! "Sellaisen todistaminen" on määräistä kyseisessä kontekstissa eikä epämääräistä.
Mitä te dorkat dorkailette?
Vastaa Viestiin