Big Brother 2008

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Tuolla iltiksen sivuilla sanottiin et vaihto päättyy tänään tosin tää Munya ei sitä viel tiiä..
Viettivät näköjään yön Cheryllin kanssa sviitissä. Muutamaa pusua lukuunottamatta ei ilmeisesti menty itse asiaan.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1605005
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2419
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Olipa kiva kikattaa, kun katsoin Teron viimeöistä touhuamista! Hän kävi seksuaalisesti niin ylikierroksilla, ettei Afrikasta palannut Johankaan saanut olla hipelöinniltä rauhassa :lol: Tuulin olisikin nyt hyvä antaa hellää hoitoa miehelle, sopisivat varmaan muutenkin yhteen..

Meni 99centtiä hukkaan, Cheryll jäi taloon äänestäni huolimatta. Olen kyllästynyt häneen, sillä jotenkin toiset jäävät niin vähälle huomiolle C:n pitäessä koko ajan omaa showtaan. Kaisa- Reetan joutuminen äänestykseen oli selvää, hän jäi porukan ulkopuolelle jostakin syystä, ja vahvan oloisena persoonana (vielä lesbonakin) ehkä ärsytti katsojia. Ajattelin, että koska hän on sellainen "stereotypia- lesbo", jotenkin miesmäinen, niin siksi varmaan ärsyttää.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Tuulistahan varsinainen on tullut. Pidin häntä vähän sellaisena siveellisenä mimminä, mutta edustaakin hollywoodmaista sexy slut-kulttuuria. Eikä hän niin kypsä jutuissaankaan ole kuin alunperin ajattelin ja millaisena häntä pidin.

Teron kohellus oli kyllä hauskaa.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Juliet Jones kirjoitti:Meni 99centtiä hukkaan, Cheryll jäi taloon äänestäni huolimatta. Olen kyllästynyt häneen, sillä jotenkin toiset jäävät niin vähälle huomiolle C:n pitäessä koko ajan omaa showtaan.
Samat sanat, euron tappio täälläkin. (Eikä mennyt kunnallisvaaleissakaan ns. putkeen. Lopetan äänestämisen. Nyt.) C ei saa edes yhtä lausetta loppuun, aina loppuu sanaan niinku tai siis. Tyhmäkin on tai vähintäänkin hidasälyinen. Ja keksii selvästi osan jutuistaan.
fellow
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 4:37 pm

Viesti Kirjoittaja fellow »

Oon lähinnä inhonnu tätä sarjaa menneinä vuosina, mutta tänä vuonna oon muutaman kerran jopa mennyt tv:n ääreen ihan vaan kattoo Cherylii. Se on vaan niin kaunis! :D
"Oon teini-iässä pukannu humanoidin paksuks, kuumottaa tähtitieteelliset elatusmaksut"
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

fellow kirjoitti:tänä vuonna oon muutaman kerran jopa mennyt tv:n ääreen ihan vaan kattoo Cherylii. Se on vaan niin kaunis! :D
Minusta Cheryll näyttää bulldogilta. Silmät on kauniit, mutta nenä ja suu. Cheryll on kyllä söpö, mutta ei kaunis mielestäni. Häpeäkseni tunnustan, että olen alkanut pitää Chipasta..
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2419
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Makuasioista ei voi kiistellä, meillä jokaisella on omat kriteerit kauneuden määrittelemiseen.
Itse mietin kauneutta siltä kannalta, miltä esim. nainen näyttäisi siellä pakkelin ja kaiken muunkin "tekokauneuden" alla. Meikillä, hiusväreillä, vaatteilla ym. somisteilla saa ihmeitä aikaan.

Tuuli on mielestäni kaunein noista BB- talon tytöistä, Anniina myös. Heissä on jonkinlaista raikkautta ja iloa, se näkyy vaikka olisikin hiukset värjätty ja meikki päällä. Cheryll taas on minusta pelkkä "tekokaunis", hiuslisäkkeet (tosin jo irtoilleet), vahva vaalennus hiuksissa, vahva meikki, hienosteleva ja naisellisuutta antava vaatetus ym. Kun katsoo Cheryllia ilman vaatteita, meikkiä ja hiukset laittamattomina hän on melkoisen tavallinen eikä mistään kohtaa luonnonkauneus tule esiin.

Olen joskus miettinyt, miksi sellainen tekemällä aikaansaatu kauneus vetoaa ja on erityisen arvostettavaa. En ole keksinyt vastausta.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Juliet Jones kirjoitti:
Tuuli on mielestäni kaunein noista BB- talon tytöistä, Anniina myös. Heissä on jonkinlaista raikkautta ja iloa, se näkyy vaikka olisikin hiukset värjätty ja meikki päällä. Cheryll taas on minusta pelkkä "tekokaunis", hiuslisäkkeet (tosin jo irtoilleet), vahva vaalennus hiuksissa, vahva meikki, hienosteleva ja naisellisuutta antava vaatetus ym. Kun katsoo Cheryllia ilman vaatteita, meikkiä ja hiukset laittamattomina hän on melkoisen tavallinen eikä mistään kohtaa luonnonkauneus tule esiin.
Anniina on tällä hetkellä talon naisista kaunein mielestäni. Kyllähän Tuulikin on ihan ok tuollaiseksi laihaksi naiseksi, mutta tykkään Anniinan vartalosta. Sopivasti lantiota ja muutenkin hyvä kroppa. Lisäksi käytös vaikuttaa paljon. Ei mene sekaisin kaikesta miesten huomiosta ja heti imuta jokaista vastaantulijaa talossa. On myös sanonut, ettei harrasta seksiä talossa. Ehkä ottaa huomioon siis läheisiäkin, joille saattaisi tulla mieliharmia talon sekoiluista.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Solmu
Adrian Monk
Viestit: 2521
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:19 pm

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Aika rysäys oli kun Cheryll ajoi seinän läpi sillä Segwaylla, onneks ei loukannut itseään.

Löytyy juutuupistakin.
http://www.youtube.com/watch?v=deyWlxd-48U
"Yöperho on koteloitunut"
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Chipa pysyi onnettomuudessakin tyylilleen uskollisena ja tokaisi "tosta ei ois kukaan muu selvinnyt". Luulisi, että tuo sairas narsismi jossain vaiheessa alkaisi karista kun vähän vastaiskujakin ihmisiltä talossa, mutta nähtäväksi jää. Pohjimmiltaan varmaan epävarma nuori nainen joka päivästä toiseen vakuuttaa olevansa jotain suurta ja mahtavaa sisimmässään.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Eikö tuo Chipaa saada äänestämällä ulos? Tässä naisessa ei ole mitään aitoa toisin kuin ulkonaisesti häntä muistuttavassa voittaja-Sarissa pari vuotta sitten. Jos joku on itseään täynnä niin tämä feikkiblondi on sitä. :evil:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2419
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Jack the Ripper kirjoitti:Eikö tuo Chipaa saada äänestämällä ulos?
Se maksaa liikaa :lol:
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Aargh, en kestä enää yhtään Cheryllin itsesääliä. Neiti haukkuu itseään kokoajan saadakseen muilta asukeilta kehuja. *raivoilio*
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Subin nettisivujen mukaan Cheryll oli loukkaantunut siitä, ettei kukaan talon miehistä tunnu kiinnostuneen hänestä.

- Tuntuu todella rumalta ja hylkiöltä olo, kun täällä kukaan ei oo kiinnostunut musta, Cheryll kertoi Anniinalle perjantaisissa Oktoberfest-juhlissa. - Oon tottunut siihen, että musta on aina joku tyyppi kiinnostunut.

Anniinan mukaan hän ei ole tottunut vastaavaan ulkomaailmassa. Anniina myös uskoi, ettei kukaan talon miehistä ollut oikeasti naisasukkaista kiinnostunut. Aiemmin illalla sekä Johan että Tero olivat mainineet Anniinan talon naisista mieluisammaksi seurustelukumppaniksi. Cheryll valittelikin sitä, että Anniina herättää kiinnostusta, mutta hänellä ei ole talon miesten mielissä mitään sijaa.

Anniinan muistuttelut siitä miten kiinnostunut talosta häädetty Antti oli helsinkiläisblondista ollut Cheryll kuittasi pötypuheiksi. Cheryll valitteli myös sitä, kuinka rumaksi ja lihavaksi hän tunsi itsensä talossa. Lisäksi Cherylliä haittasi se, ettei hän pysty elämään BB-talossa sen tasoista elämää mihin oli tottunut.

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2008 ... 9_bb.shtml

Heheh...aina oon tottunut, että joku on kiinnostunut. Millasessa hollywood-kuplassa toi elelee. Pitäisi keksiä jotain muutakin sisältöä elämään kuin se, että jatkuvasti joku mies on jahtaamassa. Miten se nyt pötypuhetta oli, että Antti oli kiinnostunut..Anttihan oli ihan sekaisin Chipasta, mutta ei saanut kunnon vastakaikua tunteelleen. Tuo nyt on ihan järkeenkäyvää, että Anniinasta ollaan kiinnostuneita, mukava ja nätti mimmi, jolla on jalat maassa.
Paavo Arhinmäki on äijä!
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

BB-Anna oli tekorusketuksineen ihan Tukiaisen kaksoisolento. Mikä järki jossain rusketuksessakin nyt oli...oktoberfestiä vartenko pitää olla ruskea :lol:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Vastaa Viestiin