CCC vs. Marsalkka ( Vaittelya todistustaakasta)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Zodiac
Agentti Scully
Viestit: 674
Liittynyt: To Heinä 26, 2007 7:58 pm

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Haiskahtaa hieman rikastukselta. Tulee mieleen se Oulun "saksiraiskaus" tapahtuma.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Zodiac kirjoitti:Tulee mieleen se Oulun "saksiraiskaus" tapahtuma.
Oliko tämä se tapaus, jossa juntit uskoivat Kalevan sensuroineen uutistaan?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Sama juttu. Ikävä käänne vaan oli, että ne pöytäkirjat on julistettu niin pitkäksi aikaa salaiseksi, että ehtiikö niitä edes nähdä ennen kuolemaansa eli sitä kun joku rotikka-pitbullterrieri popsii suihinsa. :lol:
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Eiköhän joku meistä selviä. Pahasti raadeltuna tosin.

Tähän yksi hymiö. Sellainen perushymynaama.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
CCC
Neuvoja-Jack
Viestit: 578
Liittynyt: La Loka 27, 2007 12:11 pm

Viesti Kirjoittaja CCC »

Kalevahan sensuroi nopeasti sen, liekö joku kukkahattutäti kerennyt jo ottaa yhteyttä?

Raiskaajille voisi kehittää tulevaisuudessa esimerkiksi tällaisen tuomion: elävältä nahka irti, sitten vähän nuotiolle kärisemään. Pari ekaa tuomiota livenä kymppiuutisten jälkeen ulos ja jo olisi kaikenmaailman yöntimot ja mamut kumiveneillä kauhomassa kohti afrikkaa -säästyisi samalla Frederikiltä postimerkkirahat.
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten ;)

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

CCC kirjoitti:Kalevahan sensuroi nopeasti sen, liekö joku kukkahattutäti kerennyt jo ottaa yhteyttä?
Ja ilmeisesti kirjoitti sen sensuroidun kohdan todella nopeasti ja kiihtyneessä tilassa. Muuten on vaikea selittää, että sensuroidussa kohdassa oli kirjoitusvirheitä ja huonoa suomea, mutta muussa uutisessa ei ollut.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.

Ei vaan. Jos en vallan väärin muista, niin jopa Halla-Ahon sivuilla kyseinen "sensuroitu" teksti tajuttiin feikiksi.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
CCC
Neuvoja-Jack
Viestit: 578
Liittynyt: La Loka 27, 2007 12:11 pm

Viesti Kirjoittaja CCC »

Marsalkka kirjoitti:
CCC kirjoitti:Kalevahan sensuroi nopeasti sen, liekö joku kukkahattutäti kerennyt jo ottaa yhteyttä?
Ja ilmeisesti kirjoitti sen sensuroidun kohdan todella nopeasti ja kiihtyneessä tilassa. Muuten on vaikea selittää, että sensuroidussa kohdassa oli kirjoitusvirheitä ja huonoa suomea, mutta muussa uutisessa ei ollut.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.

Ei vaan. Jos en vallan väärin muista, niin jopa Halla-Ahon sivuilla kyseinen "sensuroitu" teksti tajuttiin feikiksi.
Ei kyllä siellä se vähän yli vartin luki, olen itsekin nähnyt kiitos jonkun nopean S24:n linkittäjän. Kirjoittajasta en tiedä, mutta tuskinpa kukaan hakkeri Kalevan sivuille silloin oli murtautunut?

Ja onhan se tiedossa, että raiskauksessa oli sakset mukana. Afrikassa tuo on jopa melko "yleistä".
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten ;)

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

CCC kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
CCC kirjoitti:Kalevahan sensuroi nopeasti sen, liekö joku kukkahattutäti kerennyt jo ottaa yhteyttä?
Ja ilmeisesti kirjoitti sen sensuroidun kohdan todella nopeasti ja kiihtyneessä tilassa. Muuten on vaikea selittää, että sensuroidussa kohdassa oli kirjoitusvirheitä ja huonoa suomea, mutta muussa uutisessa ei ollut.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.

Ei vaan. Jos en vallan väärin muista, niin jopa Halla-Ahon sivuilla kyseinen "sensuroitu" teksti tajuttiin feikiksi.
Ei kyllä siellä se vähän yli vartin luki, olen itsekin nähnyt kiitos jonkun nopean S24:n linkittäjän. Kirjoittajasta en tiedä, mutta tuskinpa kukaan hakkeri Kalevan sivuille silloin oli murtautunut?
Näit sen omin silmin Kalevan sivuilla? Ihmetyttikö sinua yhtään tyylimuutos ja kirjoitusvirheet suhteessa muuhun uutiseen?
Ja onhan se tiedossa, että raiskauksessa oli sakset mukana. Afrikassa tuo on jopa melko "yleistä".
Saksien käyttö raiskauksissa yleistä Afrikassa?

Tosiaan tiedetään, että rasikauksen yhteydessä käytettiin saksia. Sitä ei vain tiedetä, että mihin saksia käytettiin.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
CCC
Neuvoja-Jack
Viestit: 578
Liittynyt: La Loka 27, 2007 12:11 pm

Viesti Kirjoittaja CCC »

No kuka sen sinne kirjoitti ellei toimittaja?

Miksi toimittaja olisi kirjoittanut tuubaa? Eikä siinä poistetussa tekstissä ollut kuin korkeintaan yksi kirjoitusvirhe.

Saksien käyttö nimenomaan uhrin häpäisemiseen on "melko" yleistä Afrikassa.

No jos laskee 1+1 ja omaa maalaisjärkeä.

Sakset+mamujen tapa + maalaisjärki =...

Niin ja nänniäkin muistaakseni silvottiin?
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten ;)

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

CCC kirjoitti: Eikä siinä poistetussa tekstissä ollut kuin korkeintaan yksi kirjoitusvirhe.
Näin noilla toimittajilla on tapana kirjoitella:
Miehet olivat afrikkalaisia. He leikkasivat saksilla naisen vaginan ja peräaukon välisen lihan, jotta tämä menettäisi kyvyn pidättää ulosteitaan. Tämä on tapana Afrikassa. Näin he pystyvät häpäisemään naisen, ja merkitsemään hänet haisevaksi hylkiöksi, joka ei enää kelpaa kenellekään (eikä tule vahingossa raiskatuksi uudelleen).
Suoranaisia kirjoitusvirheitä ei tosiaan ole, jos ei nyt pilkkua aleta nussimaan. Muuten tuossa olikin sellaista iskevää toimittajatekstiä.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Saksien käyttö nimenomaan uhrin häpäisemiseen on "melko" yleistä Afrikassa.
Saisinko tästä faktaa?
Niin ja nänniäkin muistaakseni silvottiin?
Luottamukseni muistiisi ja arviointikykyysi asian suhteen koki pahan kolauksen. Oletko nyt edelleen varma, että näit tuon tekstinpätkän varmasti Kalevan omilla sivuilla?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
CCC
Neuvoja-Jack
Viestit: 578
Liittynyt: La Loka 27, 2007 12:11 pm

Viesti Kirjoittaja CCC »

Kyllä tuo teksti ehkä sulkuja lukuunottamatta vaikuttaa ihan hyvältä

Voidaan alkaa puhua faktoista, kun ensin tämän uutisen kieltävien leiri osoittaa todisteet, että kuka ja miten siihen uutiseen sitten oli häirikkö päässyt lisäämään tekstiään?

Asiahan on niin, että tieto oli virallisen ja arvostetun median uutisessa, joten se on fakta niin kauan, kunnes se kumotaan.

Jos joku tosissaan esittää Halla-Ahon vieraskirjan keskustelua todisteeksi voidaan alkaa pohtia esittäjän mielenterveyttä.

Faktat on faktoja ja niistä on turha kiistellä.

Muutenkin tämä ketju jo mennyt aika OT painotteiseksi.

Ja siis nännien silpominen ei liittynyt ollenkaan Kalevan uutiseen vaan muuhun tietoon.
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten ;)

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

CCC kirjoitti:
Asiahan on niin, että tieto oli virallisen ja arvostetun median uutisessa,
Tästä ei käsittääkseni ole faktaa.
Saksien käyttö nimenomaan uhrin häpäisemiseen on "melko" yleistä Afrikassa.
Eli tätä et siis kykene todistamaan. Kuinka yllättävää!
Ja siis nännien silpominen ei liittynyt ollenkaan Kalevan uutiseen vaan muuhun tietoon.
Hevosmiesten tietotoimistoon voi aina luottaa!
Viimeksi muokannut Marsalkka, Ke Loka 29, 2008 5:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
CCC
Neuvoja-Jack
Viestit: 578
Liittynyt: La Loka 27, 2007 12:11 pm

Viesti Kirjoittaja CCC »

Arvoisa vastaväittelijä. En tiedä minkä ikäisen kanssa tässä käyn debattia, mutta en selvästikään omantasoiseni.

Foorumit on tarkoitettu debatointia varten, ei jankkaamista.

Debatin kultainen sääntö on se, että täytyy todistaa kantansa tai häviää.

Sinulla on todistetaakka, ja kun todistat asian seuraavaksi minä todistan kantani.

Olet itsekin myöntänyt, kuten tuhannet muutkin näkivät, että arvostetun Kalevan internetpainoksessa luki niin kuten sanottu.

Sinun tehtäväsi on hankkia Kalevan edustajan tiedoite asiasta, että puhut totta tahi linkittää linkki arvovaltaiseen uutiseen, missä todetaan kantasi oikeaksi.

Ellet kykene muuhun kuin amatöörimäiseen jankutukseen ja inttämiseen teet vain itsestäsi enemmän häviäjän.

Debatti on minun käsissäni tällä hetkellä. Ja tulee pysymään maailman tappiin asti. Voimme jankata asiasta tuhat sivua ja voitto on minun ellet esitä todisteita, jotka kumoavat arvovaltaisen median julki päästämän tiedon.

Ehkä moukkamaiset kommenttisi on nyt hyvä lopettaa, koska uhrikin voi lukea tätä. Tämä ei myöskään kuulu ketjun aiheeseen.

Sanon vielä, että minun kanssani ei kannata lähteä hippasille debattien saralla, sillä olen S24n menestynein "kyykyttäjä", kuten siellä sanotaan.
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten ;)

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

^Olen ehkä väsynyt tai jotain. Luulin, että oli minulle tarkoitettu ja täällä melkein itku silmässä :lol:
CCC
Neuvoja-Jack
Viestit: 578
Liittynyt: La Loka 27, 2007 12:11 pm

Viesti Kirjoittaja CCC »

Aariel kirjoitti:^Olen ehkä väsynyt tai jotain. Luulin, että oli minulle tarkoitettu ja täällä melkein itku silmässä :lol:
Pyydän anteeksi, että en jaksanut lainata. Eli allekirjoittaneen viimeisin viesti tässä ketjussa ei siis ollut Aarielille tarkoitettu se vielä sanottakoon.

Käsittelen aina naisia silkkihansikkain, joten ei hätää. ;)
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten ;)

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
Vastaa Viestiin