Seinäjoen teinisurmaaja jo 25-vuotias

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.
Vivienne
Nikke Knatterton

Seinäjoen teinisurmaaja jo 25-vuotias

Viesti Kirjoittaja Vivienne »

Maksumuurin takana tämäkin. Onko jollain jäsenyys? Kiinnostaisi tietää mitä tuolla sanotaan.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011151539.html
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Re: Seinäjoen teinisurmaaja jo 25-vuotias

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

Jäähyllehän joutaisit foorumin käyttöä opettelemaan. Tästä entisestä teinistä on jo oma ketjunsa, josta juuri kävin viimeisimmät tiedot lukemassa, mutta en sitä tähän linkkaa, että opit itse hakemaan.

Vinkkinä "Henkirikokset kotimaa".
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Vivienne
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Vivienne »

perusporilaine kirjoitti: Ti Huhti 15, 2025 3:36 pm Jäähyllehän joutaisit foorumin käyttöä opettelemaan. Tästä entisestä teinistä on jo oma ketjunsa, josta juuri kävin viimeisimmät tiedot lukemassa, mutta en sitä tähän linkkaa, että opit itse hakemaan.

Jaajaa. Ootpas omahyvänen. En löytänyt vanhoja ketjuja. Käytöstavat tekis sullekkin hyvää. Pusipusi vaan!
claw
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja claw »

Vivienne kirjoitti: Ti Huhti 15, 2025 4:38 pm
perusporilaine kirjoitti: Ti Huhti 15, 2025 3:36 pm Jäähyllehän joutaisit foorumin käyttöä opettelemaan. Tästä entisestä teinistä on jo oma ketjunsa, josta juuri kävin viimeisimmät tiedot lukemassa, mutta en sitä tähän linkkaa, että opit itse hakemaan.

Jaajaa. Ootpas omahyvänen. En löytänyt vanhoja ketjuja. Käytöstavat tekis sullekkin hyvää. Pusipusi vaan!
Tähän ketjun päätteeksi sopii hyvin Vareksen leffassa toteama "Mikä vittu teitä porilaisia oikein vaivaa".
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

claw kirjoitti: Ti Huhti 15, 2025 6:26 pm
Vivienne kirjoitti: Ti Huhti 15, 2025 4:38 pm

Tähän ketjun päätteeksi sopii hyvin Vareksen leffassa toteama "Mikä vittu teitä porilaisia oikein vaivaa".
Ehkä tuon olisi voinut sanoa kauniimmin, mutta siinä mielessä olen Porilaisen kanssa samaa mieltä, että voisi hieman vaikka Googlailla ensin, ennen kuin avaa uuden ketjun. Minfossa on aivan varmasti ketju näin merkittävästä tapauksesta. Palsta menee tosi sekavaksi, jos samasta jutusta on useita ketjuja.

https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... start=4320
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
Vastaa Viestiin