Uupeeta_7123 kirjoitti: To Heinä 10, 2025 9:11 pm
Uupeeta_7123 kirjoitti: To Heinä 10, 2025 8:53 pm
Uupeeta_7123 kirjoitti: To Kesä 05, 2025 10:27 pm
Aika selvä tapaus tekijöistä.. Viranomaiset itse hidastellut jutun ja mokannut sen. Nyt vissiin myöhäistä selvittää.
Virkavalta on ihan pelkuripaskahousuja, mannejen tekemien henkirikosten tapauksista, tässä on tapahtunut joko näin että falckit on kostanut oikeusjutun tai aulis oli lähistön mustalaisille viinavelkoja sen verran että piti tappaa.. Muistaakseni jossain popcast haastattelussa oli silminnäkijä nähnyt Auliksen tumman sinertävässä bemarissa kolmen henkilön kanssa.oisko ollut johan Backmanin popcast...
Eikä poliisi todennäköisesti kuullut tätäkään todistajaa...
Murhainfosta kopsattu:
Vastausta vaille podcastille (Podimo maksumuurin takana) oli lähetetty sähköpostia:
"Olin itse menossa kalaan Tulkajärven suuntaan ja he tulivat vastaan Jäntin baarin kohdalla 200 metriä Kemijärven tieltä Naarman suuntaan. Tie oli tuolloin huonokuntoinen ja piti melkein pysähtyä kohdatessa auto. Tunnistin kuskin ja tunsin jo entuudestaan Käkelän. Käkelällä oli isot silmät. Se Mercedes Benz mitä on etsitty ei ollut musta niin kuin väitetään vaan erikoisen metallinhohdon sininen tai ehkä jopa vähän vihreää väriä muistuttava, mutta erikoisvärinen. Saattaa puiden katveessa näyttää tummemmalta, eli on etsitty koko ajan vääränväristä autoa. Auto oli 1986-1990 luvun mallia ja siinä oli neliskanttiset lamput. Eli viimeinen sataprosenttinen havainto Käkelästä on tuolla Kemijärventien lähellä. Uskon, että hänen ruumis on Jäntin baarista välillä Kemijärvi"
Yrittänyt viedä viestiä tiedoistaan aikoinaan ilmeisesti myös poliisille.
Podcastissa myös haastateltiin sähköpostin lähettänyttä miestä.
Mies oli tuntenut Auliksen 70-luvun lopulta alkaen käydessään yläastetta. Kulkivat samalla bussilla Rovaniemelle. Myöhemmin aikuisena kaupungilla kertoi nähneensä Aulista, juttelivatkin joskus. Tekijät ovat miehen mukaan tiedossa.