Onko ketsku kusipää idiootti?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Onko kestku kusipää idiootti?

On, aivan täysi ääliö
48
49%
Ei, sehän on ihan fiksu tyyppi
49
51%
 
Ääniä yhteensä: 97

rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Ja näin hän alentui tämän koko sopan aloittajan tasolle.
Valitettavaa mutta totta että osakkeet laskivat juuri nollalukemiin siitä mitä ne nyt on joskus ollut 0,1.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

rimma kirjoitti:Ja näin hän alentui tämän koko sopan aloittajan tasolle.
Valitettavaa mutta totta että osakkeet laskivat juuri nollalukemiin siitä mitä ne nyt on joskus ollut 0,1.
Siis kenestä sä puhut?
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

ketsku kirjoitti:
rimma kirjoitti:Ja näin hän alentui tämän koko sopan aloittajan tasolle.
Valitettavaa mutta totta että osakkeet laskivat juuri nollalukemiin siitä mitä ne nyt on joskus ollut 0,1.
Siis kenestä sä puhut?
Tämän ketjun aloittajasta.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
vandt
Jack Bauer
Viestit: 917
Liittynyt: La Heinä 05, 2008 10:00 pm

Viesti Kirjoittaja vandt »

ketsku kirjoitti: - Minä en rupea heti suoltamaan kirosanoja ja haukkumaan vastaväittelijääni kirjavilla nimityksillä kuten idiootti, imbesilli ja tuhat muuta samaan viittaavaa. En myöskään väheksy toisten koulutuksia väittämällä, että he ovat ala-asteelaisia kehitystasoltaan.
Juu et. Aika hienovaraisesti sinä vain onnituit nimittämään minua huonoksi äidiksi, joka ei saletisti rakasta VAHINKOlapsiaan, eikä välitä lapsistaan vaan itsestään jne.

Että joo ja LOL :D
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

ketsku kirjoitti:
Siis kenestä sä puhut?
*Tippu tuolilta* :lol: Meni pokka ihan täysin tohon sun allekirjotuksee. Vähä oon väsyny.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Juliet Jones kirjoitti:
Onko kestku kusipää idiootti?
On, aivan täysi ääliö
69% [ 18 ]
Ei, sehän on ihan fiksu tyyppi
30% [ 8 ]

Ääniä yhteensä : 26
Onko minulla nyt joku vika luetun ymmärtämisessä? On. Luulin äänestyksessä tarkoitettavan ketskua, ei kestkua
Markja ei ole niin törkeä, että haluaisi tehdä moisen gallupin kanssakirjoittaja Ketskusta. Kysely koskee tosiaan jotakuta meille vielä tuntematonta Kestkua.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

vandt kirjoitti:
ketsku kirjoitti: - Minä en rupea heti suoltamaan kirosanoja ja haukkumaan vastaväittelijääni kirjavilla nimityksillä kuten idiootti, imbesilli ja tuhat muuta samaan viittaavaa. En myöskään väheksy toisten koulutuksia väittämällä, että he ovat ala-asteelaisia kehitystasoltaan.
Juu et. Aika hienovaraisesti sinä vain onnituit nimittämään minua huonoksi äidiksi, joka ei saletisti rakasta VAHINKOlapsiaan, eikä välitä lapsistaan vaan itsestään jne.

Että joo ja LOL :D
Lainasit väärää kohtaa. Myönsin jo kohdallasi tehneen poikkeuksen:
Vaikka vandt sai tylyä tekstiä niskaansa niin silti se ei ollut MITÄÄN verrattuna markjan useimpiin kirjoituksiin. Viimeisimmät törkeydet voinee lukea eilen illalla aloittamastani gallupista.
SILTI en haukkunut sinua idiootiksi ja vajaaälyiseksi jonka pitäisi vetää itsensä jojoon. Mutta jos se on sun mielestä sama asia niin ok. Minä olen rehellinen tyyppi ja sun tekstistäsi rehellisesti tuli sellainen olo mitä silloin kirjoitin. Kuten jo pariin otteeseen todettua niin minulle selvisi sitten hyvin nopeasti asioiden oikea laatu jonka jälkeen katsoin, että kanssasi väitteleminen on turhaa. Väittelen mieluummin sellaisten kanssa jotka myös toimivat mielipiteidensä mukaisesti eivätkä vain kertoile niitä ajattelematta asioita sen syvällisemmin. On tietysti kamalaa, että herkkä hipiäsi koki kolauksen.
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

loneliness kirjoitti:
ketsku kirjoitti:
Siis kenestä sä puhut?
*Tippu tuolilta* :lol: Meni pokka ihan täysin tohon sun allekirjotuksee. Vähä oon väsyny.
Mikä mun ihanassa marsvinissa naurattaa niin kovasti? :lol:
vandt
Jack Bauer
Viestit: 917
Liittynyt: La Heinä 05, 2008 10:00 pm

Viesti Kirjoittaja vandt »

ketsku kirjoitti: SILTI en haukkunut sinua idiootiksi ja vajaaälyiseksi jonka pitäisi vetää itsensä jojoon. Mutta jos se on sun mielestä sama asia niin ok. Minä olen rehellinen tyyppi ja sun tekstistäsi rehellisesti tuli sellainen olo mitä silloin kirjoitin. Kuten jo pariin otteeseen todettua niin minulle selvisi sitten hyvin nopeasti asioiden oikea laatu jonka jälkeen katsoin, että kanssasi väitteleminen on turhaa. Väittelen mieluummin sellaisten kanssa jotka myös toimivat mielipiteidensä mukaisesti eivätkä vain kertoile niitä ajattelematta asioita sen syvällisemmin. On tietysti kamalaa, että herkkä hipiäsi koki kolauksen.
Minusta "pasca äiti" -syytökset ovat kaikessa henkilökohtaisuudessaan pahempia kuin markjan joka toiselle jakamat "typerä, ala-arvoinen, tapa itsesi" -heitot.

Tummentamastani kohdasta sen verran, että turhaanpa itket. Olen toiminut ja toimin mielipiteideni mukaisesti.

Ja valitan, et onnistunut loukkaamaan minua edelleenkään mitenkään. Ajattelen asioita yleisesti, ja yleisesti ajateltuna loukkauksesi olivat todella pahoja. Henkilökohtaisesti eivät kyllä naurunpyrskähdystä ja turhautumista vastapuolen ajatuksenjuoksusta enempää aiheuttaneet
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Kiva että lopulta pääsit asian ytimeen.
Joko on ilmastointiteippi valmiina marsua varten?

EDIT: Poistettu lainattu teksti ( Pykala 11 ) - RAID
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

:lol:
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

nii minkäs ikäsiä ihmiset täällä taas olikaan?
mihinkäs markja kaipaa ilmastointiteippiä? kerro kun mulla ei riitä oma mielikuvitus ja ehkä sen jutun perusteella sit voin antaa sulle ääneni ensi vaaleissa (mikäli muutan paikkakuntaa).
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Hahhaaa, markja typotti :wink:
Ketsku on ihan kiva, ymmärrän häntä täysin.
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

esmes- kirjoitti:mihinkäs markja kaipaa ilmastointiteippiä?
Marsu ja ilmastointiteippiä...mietippä...googleta...
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Sivustomme kasvaa voimakkaasti. Tasta johtuen joudumme valttamaan serverimme turhaa rasittamista. Allekirjoituksissa olevat kuvat eivat ole enaan sallittuja. Pyydammekin kayttajia ystavallisesti poistamaan em. kuvat.

RAID
MIKÄ HARMI!!

:cry: :cry: :cry:
Vastaa Viestiin